martori bord aprinsi ...

Forum de discutii generale despre Citroen BX. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

catalin78
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Vin 06-Aug-2004 09:22
Localitate: constanta

martori bord aprinsi ...

Mesajde catalin78 » Lun 06-Noi-2006 21:34

Salut .

Cand franez brusc mi se aprind si se sting urmatorii martori in bord: becul rosu de la presiune ulei , becul de avarie hidraulica , becul de stop , becul de nivel apa . In vas am destul lhm . Nivelul uleiului era undeva pe la crestatura de minim cred pe joja.Acum cateva saptamani mi-a clipit un martor care nu l-am vazut niciodata aprins e undeva langa turometru dreapta sus .
Ar mai fi o problema ca mi s-a rupt cablul de kilometraj exact acolo unde intra in cutie a ramas oleaca de fir metalic in afara da nu reusesc sa il scot de acolo din cutie :twisted: :?:

Catalin
Bx19 GTI '87

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 06-Noi-2006 21:51

cand ai uleiul la minim in motor, la franare, uleiul din baie fuge inspre botul masinii, si de aceea se aprin martorii. completeaza si ai sa vezi ca nu o sa se mai aprinda. daca se aprinde cel de la hidraulica, si daca nivelul e bun inseamna ca ai pierderi serioase de presiune pe instalatie sau sfera centrala e sparta. la cate secunde tacane conjunctorul?
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

catalin78
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Vin 06-Aug-2004 09:22
Localitate: constanta

Mesajde catalin78 » Lun 06-Noi-2006 22:09

salut !

conjuctoru tacane destul de rar nu am cronometrat da il remarcam daca pacanea , ciudat e ca se aprinde si in curba brusca .... pare a fi de ulei o sa completez pana la nivel maxim sa vad , eu stiam ca daca e de la hidraulica se aprinde martorul de hidraulica si stop atat .

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Lun 06-Noi-2006 22:13

verifica uleiul hidraulic,cel din motor si apa.....daca tot la fel face si dupa aducerea la nivel sa nu fie un cablu vagabond .

catalin78
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Vin 06-Aug-2004 09:22
Localitate: constanta

Mesajde catalin78 » Lun 06-Noi-2006 22:53

dupa comportament nu pare a fi cablu ... nu face la gropi ci doar la curba brusca si frana foarte violenta cred ca se misca un nivel lhm sigur e bine ramane uleiul ,cred

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Lun 06-Noi-2006 23:10

99% este uleiul de motor!
la franare sau viraje stranse uleiul nu mai acopera in intregime sorbul pompei de ulei si aceasta trage pt. 1-2secunde aer ceea ce conduce la scaderea brusca a presiunii de ulei in circuitul de lubrifiere al motorului si, prin urmare, aprinderea becului martor.
cel de STOP este destinat tuturor avertizarilor iar cel de apa se aprinde odata cu cel de ulei (nu si invers) cam la toate masinile fara calculator.
cel de avertizare de la hydraulica.....nu stiu!
baga ulei....mult! daca a ajuns sa se aprinda becul iti lipsesc cel putin 2-2.5l !
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

theo79
simpatizant
Mesaje: 68
Membru din: Dum 09-Apr-2006 18:18
Localitate: radauti

martori bord aprinsi ...

Mesajde theo79 » Mar 07-Noi-2006 16:29

Salut! Am si eu un bec care sta aprins este cel din dreapta sus care arata ca o toba de esapament cu niste vapori deasupra( catalizator cred), ce as putea face sa se stinga in afara celui de a scoate beculetu.

catalin78
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Vin 06-Aug-2004 09:22
Localitate: constanta

Mesajde catalin78 » Joi 09-Noi-2006 10:42

multumesc pentru ajutor , totusi ce sa fac cu cablul de acceleratie care s-a rupt chiar acolo unde intra in cutie si bucatica care a ramas in cutie nu vrea sa iasa ?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 09-Noi-2006 10:45

cablu de acceleratie in cutie??? :lol:
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Joi 09-Noi-2006 10:52

la asta ma gandeam si eu ...

nu e cumva cablul de ambreiaj? .
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Joi 09-Noi-2006 11:00

Alo! nici cablu de ambreiaj nu intra in cutie,cablu de k-metraj intra in cutie :D

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 09-Noi-2006 11:01

:shock: :lol:
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Joi 09-Noi-2006 11:09

daaa... is ametit .. :oops:
Dan

Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!

Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Joi 09-Noi-2006 11:34

catalin78 scrie:multumesc pentru ajutor , totusi ce sa fac cu cablul de acceleratie care s-a rupt chiar acolo unde intra in cutie si bucatica care a ramas in cutie nu vrea sa iasa ?


Trece-ti masina in semnatura ca stie lumea despre ce discutam.
Cablul de acceleratie merge la carburator/undeva inainte de galeria de admisie la benzina sau la pompa de injectie la diesel.
Cablul de kilometraj intra in cutie sau daca ai cutie automata mai exista cablul de kick-down. In cazul cablului de kilometraj, s-ar putea sa existe un surub pe lateral care il tine acolo. BX-istii pot spune mai exact.

Pana la urma ce s-a rupt? Dac era vorba de cablul de ambreiaj nu mai puteai pleca de pe loc cu masina.

catalin78
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Vin 06-Aug-2004 09:22
Localitate: constanta

Mesajde catalin78 » Joi 09-Noi-2006 12:55

Scuze :)

In primul post am scris corect , era vorba de cablul de kilometraj de fapt , care s-a rupt unde intra in cutie si nu reusesc sa il trag de acolo
am incercat sa trag de bucata ramasa dar nu iese si nu am fortat .






Catalin
Bx19 GTI '87


Înapoi la “Citroen BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv