Bloc motor spart

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Hungan
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Mar 24-Iul-2018 19:32
Localitate: Pitesti
Masina: Citroen C5 III

Bloc motor spart

Mesajde Hungan » Mar 24-Iul-2018 19:50

Salutare,
Sunt posesorul unui Citroen C5 III Exclusive 2.0 hdi, 140 cp din 2008. L-am achizitionat acum 2 ani si ceva la mana a doua adus din Franta. Inca de la achizitie am facut toate reviziile, reparatiile in reprezentanta Citroen din Pitesti. Pana acum cred ca am bagat peste 2500 euro in ea. Distributie, lichid eolis, o conducta de la hidraulica care m-a costat 2000 de lei etc. De acum un an am inceput sa pierd lichid de racire, iar in service nu au reusit sa descopere de unde. Au schimbat racitor de EGR si degeaba. A ramas la fiecare vizita ca o urmarim. Acum 3 saptamani masina nu pornea, mi-au schimbat electromotorul, dar tot la fel de greu pornea, iar la pornire avea un zgomot metalic si trepidat puternic la motor pana se incalzea. Am revenit in service si au spus ca masina nu are nimic. Am mers cu aceeasi problema cateva zile pana intr-o zi cand bieleta a iesit prin blocul motor. Am sunat la Citroen si am primit raspunsul: `` aaaa, deci avea ceva``. Sincer ar fi trebuit sa ii dau in judecata. Acum am cumparat un motor SH, am dus masina la alt service. Imi poate spune cineva care ar fi cauza acestei intamplari?
Multumesc!

Hungan
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Mar 24-Iul-2018 19:32
Localitate: Pitesti
Masina: Citroen C5 III

Re: Bloc motor spart

Mesajde Hungan » Sâm 18-Aug-2018 21:53

Salutare, vad ca nu am nici un raspuns de la voi. Poate aveti totusi idee de ce dupa schimbarea motorului scoate fum negru la accelerare. Injectoarele au ramas cele de pe vechiul motor si se pare ca acum nu functioneaza chiar corect. Exista in Pitesti cineva care se ocupa de verificarea si reconditionarea injectoarelor?

Beemer
pasionat
Mesaje: 367
Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
Localitate: Gherla
Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002

Re: Bloc motor spart

Mesajde Beemer » Dum 19-Aug-2018 14:23

Motivele "spargerii" blocului motor pot fi multe de la intretinerea defectuoasa(schimbarea uleiului si a filtrelor la intervale prea mari) pana la posibila avarie anterioara, nedepistata sau nereparata corect care a dus la cedare. Tatal meu a patit de exemplu sa aiba conducta de la carcasa filtrului de aer la admisie fisurata, loc prin care a intrat nisip/corpuri straine/umiditate in admisie, ele fiind aspirate in motor, fapt ce a dus la distrugerea motorului. cat despre problema a doua pe care o semnalezi cu motorul "nou", in primul rand cred ca trebuie toate calculatoarele sincronizate cu BSI-ul vechi de pe masina ta si e posibil ca si injectoarele sa trebuiasca "ïnvatate" cu calculatorul de injectie.

iulian.arg
pasionat
Mesaje: 725
Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
Localitate: Iasi
Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6

Re: Bloc motor spart

Mesajde iulian.arg » Mie 22-Aug-2018 09:39

Apoi verifica cu cei care ti-au schimbat motorul daca au pastrat ordinea injectoarelor de pe vechiul motor pe cel nou. Daca nu au pastrat-o, trebuie reprogramate injectoarele. E o operatiune simpla din Lexia.
Daca iti scoate fum la accelerari puternice, inseamna ca e filtrul de particule perforat si-ti elimina acumularile cand o calci mai tare (asa mi se intampla mie). In cazul asta, trebuie sa schimbi filtrul de particule dar doar dupa ce esti sigur ca sistemul de injectie e in regula ca altfel, nu are viata lunga nici noul filtru.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0

Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Re: Bloc motor spart

Mesajde dj01fad » Joi 23-Aug-2018 09:02

daca motorul se invartea greu, mergea aiurea si cu zgomote pana se incalzea... avea clar ceva, cel mai probabil biela stramba. inainte sa faca probleme, ai trecut cumva printr-o balta mai mare ca sa existe sansa sa aspire apa?
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Hungan
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Mar 24-Iul-2018 19:32
Localitate: Pitesti
Masina: Citroen C5 III

Re: Bloc motor spart

Mesajde Hungan » Dum 16-Sep-2018 17:45

Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Nu am trecut prin balti, nu am fortat motorul. Nu stiu care a fost cauza. Acum nu reusesc sa ii dau de cap cu fumul negru. La un moment dat masina nu mai tragea deloc. Un mecanic a zis ca ar fi de vina turbina si imi recomanda sa merg la test cu ea. Intre timp am verificat pe acolo si am gasit o mufa y de la vacumm rupta. Am improvizat cu o mina de pix pana gasesc piesa. Acum trage motorul, dar de fum nu am scapat. Sa fie oare tot ceva legat de furtune, aer ceva?


Înapoi la “Mecanica - C5 III”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv