salut.
Am urmatoarea problema cu masina:
1) Merg 10 min, pornesc ventilatoarele, apare stop motor iar acul de la apa e pe rosu. Am schimbat sonda de apa si am mai mers asa cam 6 luni. De curand a inceput sa faca la fel asa ca am zis ca iar este aceasi problema, pusa pe tester, la service, asta a fost concluzia. A venit senzorul nou, original, fix aceiasi probelma...stop motor, ventilatoarele merg mereu, nu am AC, raman uneori fara pedala de acc. Evident motorul dpdv mecanic nu are nimic, e rece.
S-au facut verificari, tensiune, tester, curatat papuci, etc.... nimic. Verdict: ECU defect ( Magneti Marelli 2.0 benzina ). Am gasit unul, aceasi serie, vreau sa-l cumpar. Intrebare : este pe principiul Plug and play ? Trebuie facuta reinitilizare ? Care ar fi pasii ? Credti ca ar putea fi alta cauza ??
O a doua problema : imi apare Depollution system fault si apare in bord martorul galben. Masina merge ok, daca se face reset, dispare dar apare peste ceva timp. Ce este ? Cum se remeidiaza.
ECU MOTOR. Pls Help
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2136
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Re: ECU MOTOR. Pls Help
Nu poti monta un ECU 2nd hand fara sa ii anulezi/rescrii imobilizatorul, operatiune care se poate realiza numai la cei care se ocupa cu reparatii ECU sau unii dintre cei ce fac tuning.
Dupa parerea mea il schimbi degeaba, ECU sunt in general foarte fiabile. Pot fi probleme in BSM, BSI, cablaj.
La ce service ai fost? Trebuie cineva cu experienta in Citroen/Peugeot, modele ceva mai vechi.
Mesajul Depollution System faulty apare din nenumarate motive, ai nevoie tot de cineva cu experienta.
Dupa parerea mea il schimbi degeaba, ECU sunt in general foarte fiabile. Pot fi probleme in BSM, BSI, cablaj.
La ce service ai fost? Trebuie cineva cu experienta in Citroen/Peugeot, modele ceva mai vechi.
Mesajul Depollution System faulty apare din nenumarate motive, ai nevoie tot de cineva cu experienta.
-
- simpatizant
- Mesaje: 34
- Membru din: Dum 15-Mai-2016 13:23
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen c5
Re: ECU MOTOR. Pls Help
Salut.
Merci de raspuns...sincer. Azi, am dat fuga la dezmembr si am luat acelasi ECU ( exact cum e pe masina ). S-a pus testarul iar el citeste aceasi temperatura cu ECU ce l-am avut eu pe masina. Concluzie ? ECU bun.
Senzorul de apa/sonda care are traseu direct din ECU schimbat acum 3-4 zile, nou, original.
Deci, daca astea 2 sunt bune, ce naiba poate fiiiiiiiii ?!!?! Poate imi scapa ceva..........ENGINE TEMP. TO HIGH.
Merci de raspuns...sincer. Azi, am dat fuga la dezmembr si am luat acelasi ECU ( exact cum e pe masina ). S-a pus testarul iar el citeste aceasi temperatura cu ECU ce l-am avut eu pe masina. Concluzie ? ECU bun.
Senzorul de apa/sonda care are traseu direct din ECU schimbat acum 3-4 zile, nou, original.
Deci, daca astea 2 sunt bune, ce naiba poate fiiiiiiiii ?!!?! Poate imi scapa ceva..........ENGINE TEMP. TO HIGH.
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Re: ECU MOTOR. Pls Help
Dar daca chiar este supraincalzita?
-
- simpatizant
- Mesaje: 34
- Membru din: Dum 15-Mai-2016 13:23
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen c5
Re: ECU MOTOR. Pls Help
Nu este. S-a facut testul cu o pompa in vasul de antigel ( acul a stat pe verde daca era rosu era garnitura de chiuluasa ) tevile de la radiator sunt destul de reci ( normal ) iar in tester zice ca are 120c .... De unde ar putea fi ???
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Re: ECU MOTOR. Pls Help
Daca tevile de la radiator sunt reci poate fi supraincalzita.... apa nu circula prin radiator (termostat inchis, circuit infundat), radiatorul e rece si motorul e supraincalzit. Sa ai 120 grade prin OBD si radiatorul rece e dubios, la temperatura asta termostatul trebuia sa fie deschis si radiatorul fierbinte. la 130 e cam maxim, fierbe antigelul chiar si sub presiune.
Ca referinta, eu la citroen am maxim 85 grade (citit prin OBD, ceea ce mi se pare cam putin, eu s-ar putea sa am problema opusa, un termostat care deschide prea devreme) iar la Skoda in jur de 95.
Ca referinta, eu la citroen am maxim 85 grade (citit prin OBD, ceea ce mi se pare cam putin, eu s-ar putea sa am problema opusa, un termostat care deschide prea devreme) iar la Skoda in jur de 95.
-
- simpatizant
- Mesaje: 34
- Membru din: Dum 15-Mai-2016 13:23
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen c5
Re: ECU MOTOR. Pls Help
Salut.
Termostat defect. A fost parsiv, el deschidea, numai ca nu la valorile care trebuiau.......................100lei.
Termostat defect. A fost parsiv, el deschidea, numai ca nu la valorile care trebuiau.......................100lei.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187743
Total subiecte 18609
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11701
Cel mai nou membru lucicv