Citroen C5 100KW

Forum de discutii generale despre Citroen C5 III (2008-prezent). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

cristyano23
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Dum 05-Mar-2017 10:19
Localitate: Timisoara
Masina: Citroen C5

Citroen C5 100KW

Mesajde cristyano23 » Dum 05-Mar-2017 10:23

Buna,

Am cumparat un Citroen C5 din 2010 motor 2.0 HDI 100 kw, automat, 128.000 KM reali.

Cand mi-a vandut masina mi-a zis ca are 140 cp...si eu prost m-am uitat in gura lui, acum am vazut ca exista si varianta cu mai putini cai, adica 136.

Masina a fost produsa prin luna Sept. 2010, este posibil sa fie acel model cu 136 CP? Sau este modelul de 140CP chiar daca are 100KW inscrisi pe carte? Cum pot sa imi dau seama ?

Mai ceva: masina are un consum cam exagerat de mare, desi media si consumul instant imi arata relativ putin (intre 7 si 9 in oras) dar am mers de 100 lei doar 5 zile, aprox 150-160 km. Inca nu i-am schimba filtrele/uleiul, dar nu cred ca asta imi va scadea consumul prea mult. Ce parere aveti?

iulian.arg
pasionat
Mesaje: 725
Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
Localitate: Iasi
Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6

Re: Citroen C5 100KW

Mesajde iulian.arg » Dum 05-Mar-2017 10:59

Chestia cu 140 CP e marketing. In realitate masina are 100kw pe care daca ii transformi in CP iti rezulta 136.
Consumul, la modul la care l-ai facut, e irelevant. Fa consumul din plin in plin si apoi compara cu ce iti zice in bord.

Sent from my ZUK Z1 using Tapatalk
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0

Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814

cristyano23
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Dum 05-Mar-2017 10:19
Localitate: Timisoara
Masina: Citroen C5

Re: Citroen C5 100KW

Mesajde cristyano23 » Dum 05-Mar-2017 11:28

Am obs pe internet ca la cel de 140CP consumul calculat este mai mic, undeva la 7,5. Pe cand la cel de 136 CP este 10-11 chiar.

Care este diferenta asta asa de mare?

Avatar utilizator
DacianO
pasionat
Mesaje: 136
Membru din: Mar 17-Iun-2014 18:04
Localitate: Bistrita
Masina: Citroën C5(X7) 2.0 hdi 100kw 2009

Re: Citroen C5 100KW

Mesajde DacianO » Dum 05-Mar-2017 14:02

Daca mergi la consum am avut un consum de 5.1 Brasov- Bistrita,( prin consum nu mai mult de 100km/h si maxim in depasiri 120km/h fara accelerari bruste ) daca mergi tare de la 130 la 180 am scos consum de 9- 10 litri la suta. Cu un segment complet de la indicator fac 280km condus mixt oras si in afara pe saptamana, 120 lei motorina premium. Am aceelasi motor cu cutie automata.
Sa il stapanesti sanatos fara reparatii!!!
Dacian

cristyano23
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Dum 05-Mar-2017 10:19
Localitate: Timisoara
Masina: Citroen C5

Re: Citroen C5 100KW

Mesajde cristyano23 » Dum 05-Mar-2017 15:17

Asa de mare? 9-10l la 130-180km ?

Nu ar trebui sa fie un 6-7 maxim?

ovybd
pasionat
Mesaje: 466
Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
Localitate: Carei
Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
3: Citroen C2 1.4HDi 90cp

Re: Citroen C5 100KW

Mesajde ovybd » Dum 05-Mar-2017 15:30

sunt cam socat de consumurile vazute mai sus, asa mare diferenta este intre un motor de 140cp si unul de 163cp si cutie automata? eu scot un consum in oras de 9-10l/100km iarna intr-un oras cu o lungime de la un capat la altul de aprox 5km. Deci motorul e mai mult rece decat cald. In Cluj si Targu Mures am scos consum de 7-8l/100km in oras (distante mai mari). In afara cand fac depasiri cu accelerari bruste si ii folosesc toti sau aproape toti caii in depasiri nu am scos consum mai mare de 6,5. Afara pe autostrada pe distante lungi am scos consum de 5,4-5,6l/100km. Cel mai bun consum a fost Carei-Possidi (Grecia) circulat numai cu viteza legala (fara +5-10km/h) am scos consum de 5,2 sau 5,3l/100km.

cristyano23
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Dum 05-Mar-2017 10:19
Localitate: Timisoara
Masina: Citroen C5

Re: Citroen C5 100KW

Mesajde cristyano23 » Dum 05-Mar-2017 16:42

Mie imi arata ok consumul pe bord (7-8, maxim 9 cand e trafic), dar in realitate mi se pare ca este mai mult, va trebui sa ii fac niste teste sa vad...

Nu are cum un motor de 140cp sa consume 9-10 litri la 130-140 la ora....tocmai pentru asta iti iei diesel...

kyn
pasionat
Mesaje: 140
Membru din: Sâm 29-Dec-2012 21:06
Localitate: Timisoara

Re: Citroen C5 100KW

Mesajde kyn » Dum 05-Mar-2017 17:39

Scrie si tu VIN-ul si iti vom spune ce tip de masina ai luat....
Citroen C5 Exclusive 2.0 163CP
Citroen DS5 2.0 163CP

Avatar utilizator
DacianO
pasionat
Mesaje: 136
Membru din: Mar 17-Iun-2014 18:04
Localitate: Bistrita
Masina: Citroën C5(X7) 2.0 hdi 100kw 2009

Re: Citroen C5 100KW

Mesajde DacianO » Dum 05-Mar-2017 19:06

La 130 bord am un consum instant de 6,5- 7 la 180 am 12-13 litri ,consum instant. In Bucuresti in trafic super aglomerat am avut si 13-15 litri. Concluzia la care am ajuns in doi ani de cand o am e ca daca o calci pe coada consuma, daca mergi la consum atunci scoti ca si in carte sau chiar mai putin , cel putin asa arata in bord, aici conteaza si relieful drumului . Comsumul pe care il indica nu consider ca e relevant de fiecare data pentru ca daca iarna lasi motorul sa se incalzeasca 10 minute cu siguranta o sa ai un consum indicat mai mare decat cel real, l amine indica 8.5 desi cel real era la 6.5, si odata ce a crescut scade foarte greu.
Dacian

cristyano23
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Dum 05-Mar-2017 10:19
Localitate: Timisoara
Masina: Citroen C5

Re: Citroen C5 100KW

Mesajde cristyano23 » Dum 05-Mar-2017 19:41

VIN-ul este VF7RDRHRJAL530689

kyn
pasionat
Mesaje: 140
Membru din: Sâm 29-Dec-2012 21:06
Localitate: Timisoara

Re: Citroen C5 100KW

Mesajde kyn » Dum 05-Mar-2017 21:27

Da, masina are 100kw





C5 (X7) BERLINA 4 USI 2.0 HDi 138 FAP CUTIE DE VITEZE AUTOMATA 6 TREPTE
Citroen C5 Exclusive 2.0 163CP
Citroen DS5 2.0 163CP

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Re: Citroen C5 100KW

Mesajde kady28 » Dum 05-Mar-2017 21:46

La mine am resetat consumul pe un trip la fiecare plin si consumul indicat este aprox 95% la fel cu cel calculat de mine dupa cantitatea de motorina bagata si nr. de km facuti...probabil mai conteaza si cand decupleaza pompa. Al doilea trip nu a fost resetat de 10k km si arata consum mixt de 6.7% ceea ce mi se pare un consum ok.
Cum zicea DacianO daca mergi cu ea linistit consuma chiar putin.
Eu m-am invatat sa schimb a 6-a de la aprox 130 in sus...asa ca merg mai mult cu a 5a prin tara la cate autostrazi avem...si nu mi s-a parut ca in stilul asta sa consume mult.
Am avut ocazia sa merg cu o alfa Giulia 2.2 ,180 cai, 8 viteze auto si a avut un consum de 10% :-s ....mergeam cu 110km/h la 1500 rpm ](*,)

Avatar utilizator
DacianO
pasionat
Mesaje: 136
Membru din: Mar 17-Iun-2014 18:04
Localitate: Bistrita
Masina: Citroën C5(X7) 2.0 hdi 100kw 2009

Re: Citroen C5 100KW

Mesajde DacianO » Dum 05-Mar-2017 23:59

Caracteristicile vehiculului

Linie de produs C5 (X7)
Nr. APV/PR 12211 CJ 1 0449
Data de Inceput de Garantie DDG 29.09.2010
OPB H4DA
NRE e2*2001/116*0360*07
Informatii generale
GEN DE PRODUS VEHICUL PARTICULAR
MARCA COMERCIALA, TIP SUBANSAMBLU CITROEN
LINIE DE PRODUS C5 (X7)
TIP CAROSERIE BERLINA 4 USI
NIVEL DE ECHIPARE MEDIE INALTA
MOTOR DIESEL TURBO DW10BTED4 FILTRU DE PARTICULE
TRANSMISIE CUTIE DE VITEZE AUTOMATA 6 TREPTE
TIP DE VOPSEA VOPSEA METALIZATA LACUITA
CULOAREA CAROSERIEI KTV - VOPSEA NEGRU PERLA NERA
TIP ECHIPARE INTERIOARA TESATURA SANDERSON G027+OMNIREP F920 "XQ"
CULOARE GARNISAJ "FX"
CUTIE DE VITEZE (CARACTERISTICI) CUTIE DE VITEZE AUTOMATA AM6C1
MOTOR (TIP) MOTOR TIP EW/DW
MONOGRAMA COMPLEMENTARA, DIVERSE FARA MONOGRAMA SUPLIMENTARA
MONOGRAMA C5
Caracteristici vehicul
NIVEL DE ECHIPARE MEDIE INALTA
TIP DE VOPSEA VOPSEA METALIZATA LACUITA
CULOAREA CAROSERIEI KTV - VOPSEA NEGRU PERLA NERA
TIP ECHIPARE INTERIOARA TESATURA SANDERSON G027+OMNIREP F920 "XQ"
CULOARE GARNISAJ "FX"
CUTIE DE VITEZE (CARACTERISTICI) CUTIE DE VITEZE AUTOMATA AM6C1
DIRECTIE MECANISM DE DIRECTIE ASISTATA CARE NU ESTE VARIABILA
CUPLU DE TAHOMETRU FARA C T
Alimentare motor
MOTOR DIESEL TURBO DW10BTED4 FILTRU DE PARTICULE
DETECTOR DE APA IN FILTRUL DE MOTORINA FARA SISTEM DE DETECTARE APA IN FILTRUL DE MOTORINA
CARBURANT MOTORINA
DEPOLUARE (MOTOR) DEPOLUARE EURO 4 (MOTOR)
ESAPAMENT TOBA DE ESAPAMENT LONGITUDINALA
MOTOR (TIP) MOTOR TIP EW/DW
CILINDREE 2000 CM3
CATALIZATOR CATALIZATOR IMPREGNAT SUB 10PPM
INCALZIRE CIRCUIT GAZE CARTER SISTEM DE INCALZIRE A CIRCUITULUI DE GAZE DIN CARTER
VARIATE DE PUTERE (MOTOR) PUTERE 100 KW 320 NM
DISPOZITIV (ANTIPOLUARE) RECIRCULARE GAZE DE ESAPAMENT "EGR"
DEPOLUARE TEHNICA VEHICUL DEPOLUARE TEHNICA VEHICUL EURO4
FILTRU DE PARTICULE FILTRU DE PARTICULE
VENTILATOR 1 VENTILATOR ELECTRONIC CU COMANDA INTEGRATA 160W
VARIANTA SOCIATA INJECTIE SISTEM DE INJECTIE DELPHI
FITRU DE REZERVOR FILTRU REZERVOR INTERIOR
STOP AND START FARA SISTEM STOP AND START
Cutie de viteze Transmisie
TRANSMISIE CUTIE DE VITEZE AUTOMATA 6 TREPTE
CUTIE DE VITEZE (CARACTERISTICI) CUTIE DE VITEZE AUTOMATA AM6C1
CUPLU RAPORT RAPORT PUNTE 15 X 53
CUPLU DE TAHOMETRU FARA C T
STIL ROATA (JANTA) ROATA BALTICA 17 INCI
AMBREIAJ FARA AMBREIAJ
DIFERENTIAL (CUTIE) DIFERENTIAL 86
JANTA / PNEU DIMENSIUNI ECHIPARE PNEU 17 INCI
PNEURI (DIMENSIUNI, TIP) PNEU 225/55 R17 97W FARA INTARIRE
ROATA (TIP) ECHIPARE ROATA CU JANTA DIN ALIAJ 1
INDICATOR DE PIERDERE A PRESIUNII DE UMFLARE FARA INDICATOR PENTRU PIERDERE PRESIUNE DIN PNEURI
CUTIE DE VITEZE TIP CUTIE DE VITEZE AUTOMATA AM6
Suspensie Directie Franare
BARA ANTIRULIU SPATE BARA ANTIRULIU SPATE DIAMETRU 20,5
DIRECTIE MECANISM DE DIRECTIE ASISTATA CARE NU ESTE VARIABILA
ANTIRULIU FATA BARA ANTIRULIU FATA DIAMETRU 24,5
CURSA MECANISMULUI DE DIRECTIE CURSA MECANISM DE DIRECTIE 180
SUSPENSIE SUSPENSIE NORMALA
SUSPENSIE ACTIVA SUSPENSIE ACTIVA CU REGLARE MANUALA
SUSPENSIE (TIP ARHITECTURA) SUSPENSIE HIDRAULICA
CONTROL DINAMIC AL STABILITATII CU SISTEM ESP
DIRECTIE (FUNCTIONARE) DIRECTIE ASISTATA ELECTROHIDRAULIC
Caroserie Echipamente
ORNAMENT LATERAL (ASPECT) ELEMENTE DE PROTECTIE LATERALE CROMATE
ORNAMENT LATERAL (DIMENSIUNE) ELEMENTE DE PROTECTIE LATERALE DIN MATERIAL PLASTIC
ORNAMENT DE ROATA (STIL) CAPAC CENTRAL DE ROATA BALTICA 17 INCI
IESIRE DE ESAPAMENT IESIRE TEAVA DE ESAPAMENT CARE NU ESTE CROMATA
LUMINA DE PRAG LUMINI DE PRAG FATA
SUPLIMENT DE PROTECTIE (SUB MOTOR) FARA PROTECTIE SUPLIMENTARA SUB MOTOR
FUNCTIE COMPLEMENTARA DE RETROVIZOR EXTERIOR RETROVIZOR EXTERIOR RABATABIL ELECTRIC
STERGATOR PARBRIZ MECANISM DE STERGERE PARBRIZ CU INTERMITENTA CADENTA AUTOMATA 16 CADENTE
STERGATOR DE LUNETA FARA MECANISM DE STERGERE LUNETA
STERGATOR DE PROIECTOR MECANISM DE STERGERE PROIECTOR
GEAM DE PAVILION FARA ELEMENT VITRAT DE PAVILION
BARA DE PROTECTIE BARA DE PROTECTIE IN CULOAREA CAROSERIEI + ELEMENT DE PROTECTIE CROMAT + ORNAMENT GLILA CROMAT
PORTBAGAJ MONTARE FARA USA SUPORT DE BAGAJE
PROIECTOR ANTICEATA PROIECTOARE ANTI-CEATA
ROATA DE REZERVA FARA ROATA DE REZERVA
RETROVIZOR EXTERIOR (ASPECT OGLINDA) RETROVIZOR EXTERIOR CU OGLINDA NEATENUATA
ACCESORII EXTERIOARE MANER EXTERIOR ASPECT CROMAT
RETROVIZOR EXTERIOR (RAZA ZONA CONDUCATOR) OGLINDA BOMBATA LA RETROVIZORUL EXTERIOR
TRAPA DE PLAFON ACOPERIS FIX
ORNAMENT DE BARA DE PROTECTIE BANDOU DE BARA DE PROTECTIE CULOAREA CAROSERIEI
GEAM (ASPECT) GEAM FUMURIU
GEAM (TIP) PARBRIZ STRATIFICAT CU IZOLARE FONICA + SPATE SECURIZAT
Echipament de interior
TIP ECHIPARE INTERIOARA TESATURA SANDERSON G027+OMNIREP F920 "XQ"
ALARMA ANTIFURT FARA ALARMA ANTIFURT
COTIERA DE SCAUN SPATE CU COTIERA SPATE
CLIMA (TEMPERATURA AMBIANTA) TARI CU CLIMA FOARTE RECE
GRADARE VITEZE GRADATIE IN KM/H
PARTE CONDUCERE (POST DE CONDUCERE) VOLAN PE STANGA
INCALZIRE ADITIONALA SISTEM DE INCALZIRE HABITACLU SUPLIMENTAR PROGRAMABIL
ECHIPAMENT PLANSA DE BORD DECORATIUNE LOME STRALUCITOR
LUMINI INTERIOARE DIVERSE ILUMINAT STANDARD + LUMINA DE CITIT RAND2
GARNISAJ SPATIU DE INCARCARE FARA COVORAS
TABLOU DE BORD (CARACTERISTICI) GRADATIE 260 KM/H 160 M/H MATRICE MONOCROMA
CAPITONAJ DE USA DECORATIUNE LOME GRI/TUNGSTEN
DIFUZOR 4 DIFUZOARE FATA (2 TWEETERE + 2 FATA) + 2 DIFUZOARE SPATE
IZOLATIE (TRANSPERANT, PARASOLAR LATERAL, TRAPA DE PLAFON) FARA TRANSPERANT SPATE
INALTARE SCAUN DE PASAGER FATA MECANISM DE INALTARE SCAUN PASAGER CU REGLARE FATA SPATE
COMANDA DE SCAUN FATA DE CONDUCATOR COMANDA MANUALA SCAUN CONDUCATOR
COMANDA DE SCAUN FATA DE PASAGER COMANDA MANUALA SCAUN PASAGER FATA
COTIERA DE SCAUN FATA (FUNCTIONARE) FARA COTIERA FATA
CD FARA MONTARE COMPACT DISC
SISTEM DE NAVIGATIE FARA SISTEM DE NAVIGARE
BECURI DE PROIECTOR LAMPA CU HALOGEN
ACTIONARE GEAM SPATE MECANISM DE ACTIONARE ELECTRICA GEAM SPATE CU COMANDA SECVENTIALA + BLOCARE
CITITOR DE INFORMATII RUTIERE FARA SISTEM DE SUPRAVEGHERE TRAIECTORIE LATERALA
AFISAJ AFISAJ NIVEL C ECRAN MONOCROM
OGLINDA DE PARASOLAR OGLINDA CONDUCATOR + PASAGER ILUMINATA CU CAPAC
FOLIE INCALZIRE SCAUN SCAUN CU INCALZIRE
AIRBAG LATERAL FATA AIRBAG LATERAL FATA ZONA TORACE + AIRBAG CORTINA
ILUMINAT JOS HABITACLU FARA ILUMINAT INFERIOR DE HABITACLU
PROTECTIE PASAGER SPATE FARA ELEMET DE PROTECTIE PASAGER SPATE
NEUTRALIZARE AIRBAG DEZACTIVARE MANUALA AIRBAG
PROIECTOR CORECTIE VERTICALA REGLARE AUTOMATA A PROIECTOARELOR
RECEPTOR RADIO SISTEM AUDIO COMPACT DISC RDS "RD4/MP3"
REFRIGERARE SISTEM DE REFRIGERARE AUTOMATA
INALTARE SCAUN FATA DE CONDUCATOR SISTEM DE INALTARE PERNA CONDUCATOR REGLARE MANUALA
RETROVIZOR INTERIOR RETROVIZOR INTERIOR CROMAT ELECTROCHIMIC CU POZITII ZI-NOAPTE
REGULATOR CLIMATIZARE / TEMPERATURA SISTEM DE REFRIGERARE AUTOMATA CU DOUA ZONE
RETROVIZOR EXTERIOR (RAZA ZONA CONDUCATOR) OGLINDA BOMBATA LA RETROVIZORUL EXTERIOR
DEPOZITARE VOLUM DE INCARCARE FARA PLASA IN PORTBAGAJ
TUNER-RADIO CU UN SINGUR TUNER RADIO
DETECTAREA OBSTACOLULUI SISTEM DE DETECTARE OBSTACOLE CU RADAR FATA SPATE
STORURI LATERALE FARA TRANSPERANTE LATERALE
INDICATOR DE PIERDERE A PRESIUNII DE UMFLARE FARA INDICATOR PENTRU PIERDERE PRESIUNE DIN PNEURI
ADAPTARE GARNITURA MANER MANETA PIELE + BURDUF DIN MATERIAL PLASTIC
AMPLIFICATOR-EGALIZATOR FARA AMPLIFICATOR EGALIZATOR
FRECVENTA RADIO FRECVENTA RADIO EUROPA OCCIDENTALA
COMANDA DE BLOCARE BLOCARE PRIN SIMPLA INCHIDERE
GEAM (TIP) PARBRIZ STRATIFICAT CU IZOLARE FONICA + SPATE SECURIZAT
VOLANT VOLAN IMBRACAT IN PIELE CU 4 BRATE
VENTILATOR 1 VENTILATOR ELECTRONIC CU COMANDA INTEGRATA 160W
SPRIJIN LOMBAR DE SCAUN (FUNCTIONARE) SUPORT LOMBAR MANUAL
PRIZA AUXILIARA PACK AUDIO 1 PRIZA USB
MODUL TELEMATIC FARA MODUL TELEMATIC
Electricitate
ALTERNATOR ALTERNATOR CLASA 18
BATERIE BATERIE L3 450
DEMAROR DEMAROR CLASA 6+
ILUMINAT DEOSEBIT APRINDERE AUTOMATA + LUMINI DIURNE COMPLET
LUMINI INTERIOARE DIVERSE ILUMINAT STANDARD + LUMINA DE CITIT RAND2
LUMINA DE PRAG LUMINI DE PRAG FATA
FUNCTIE COMPLEMENTARA DE RETROVIZOR EXTERIOR RETROVIZOR EXTERIOR RABATABIL ELECTRIC
FRECVENTA TELECOMANDA BLOCARE DESCHIDERI FRECVENTA TELECOMANDA DE BLOCARE 433,92 MHZ HETERODINA
BECURI DE PROIECTOR LAMPA CU HALOGEN
ILUMINAT JOS HABITACLU FARA ILUMINAT INFERIOR DE HABITACLU
PROIECTOR ANTICEATA PROIECTOARE ANTI-CEATA
PROIECTOR CORECTIE VERTICALA REGLARE AUTOMATA A PROIECTOARELOR
Marci de echipamente
VARIANTA SOCIATA INJECTIE SISTEM DE INJECTIE DELPHI
Diverse
CRITERIU FACTORI, CLIENTELA CONCEPTIE STANDARD
ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALA
PARTE CONDUCERE (POST DE CONDUCERE) VOLAN PE STANGA
ETICHETA FARA
PARTEA DE CIRCULATIE CIRCULARE PE DREAPTA
ECHIPAMENT DE PRIM AJUTOR RECIPIENT SUB PRESIUNE REPARARE PNEU
RULARE DRUM CORECT
ACCESORII EXTERIOARE MANER EXTERIOR ASPECT CROMAT

Astea sunt caracteristicile masinii.
Dacian

cristyano23
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Dum 05-Mar-2017 10:19
Localitate: Timisoara
Masina: Citroen C5

Re: Citroen C5 100KW

Mesajde cristyano23 » Lun 06-Mar-2017 14:36

Fiind euro 4, pretul de revanzare va fi mai mic?

Cu ce ma afecteaza euro4?

ovybd
pasionat
Mesaje: 466
Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
Localitate: Carei
Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
3: Citroen C2 1.4HDi 90cp

Re: Citroen C5 100KW

Mesajde ovybd » Lun 06-Mar-2017 15:03

pe tine te afecteaza daca ai platit pentru ea ca euro 5, iar la revanzare normal ca nu o vei vinde ca una euro 5 ca si pret. Dar nelamurirea mea e cum de s-au mai fabricat C5 cu motor euro 4 in septembrie 2010 cand motoarele euro 5 au aparut la ei in septembrie 2009. Eu am masina din aprilie 2010 cu 120kw (163cp) cu motor euro 5.


Înapoi la “Citroen C5 III”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv