ventilator

Bord, becuri, ECU, computere de bord, cabluri, contacte, etc.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 10-Sep-2009 21:11

sunt frecvente situatiile cand pica acea cutie cu "rezistente" care este inseriata cu electromotorul ventilatorului...
nu m-ar mira sa-ti fi picat, fie chiar si dupa 3 zile...

B-01-DRC
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Lun 06-Iun-2005 14:25
Localitate: Bucuresti

Mesajde B-01-DRC » Vin 11-Sep-2009 11:14

Si eu am avut o problema funny cu ventilatorul. Am urcat mult cu masina, pana in satele de langa Vaduz. Am parcat masina si ne-am asezat practic la 5 metri de masina pe o terasa sa bem ceva. Timp de o jumatate de ora, a mers in continuu. Am pornit motorul, acul de la temperatura nu era la jumatate, era mai jos, am oprit motorul, ventilatorul mergea. Incepusem sa ma intreb de ce dupa 15 minute nu a fost "taiat" de sistemul ECO. In fine, am pornit iar motorul, l-am lasat asa vreo 1-2 minute, apoi l-am oprit si s-a oprit si ventilatorul.
Dupa vreo doua ore, am revenit la masina si am plecat spre Davos. Dupa ce am uract muntii, ne-am oprit la o cabana pe la vreo 2.500 m sa admiram peisajul si sa bem o cafea. Aceeasi chestie, ventilatorul mergea. L-am lasat asa, nu am mai pornit motorul si am plecat dupa ce ne-am terminat cafeaua. Urma sa coboram spre Davos. Cand am ajuns in Davos, dupa 20 km de coborare si 2-3 km de un pic de ploaie (in rest, a fost soare puternic), am oprit in parcare, ventilatorul nu a mai zis nimic. Si de atunci nu am mai avut nicio problema cu el pe nici un drum.
Precizez, ca de fiecare data, temperatura lichidului de racire nu a urcat peste gradatia de la mijloc, deci racirea era absolut OK.

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Vin 11-Sep-2009 11:40

eu nu am vazut niciodata sa mearga la masina mea ventilatorul cu motorul oprit...
si au fost situatii cand mi s-a dus apa la max, ca doar de aia am ars garnitura...

Avatar utilizator
gropitzabogdan
pasionat
Mesaje: 812
Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
2: Citroen C5 2.0 HDi
3: Citroen C4 1.6 HDi

Mesajde gropitzabogdan » Vin 11-Sep-2009 11:41

nici eu nu am vazut

B-01-DRC
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Lun 06-Iun-2005 14:25
Localitate: Bucuresti

Mesajde B-01-DRC » Vin 11-Sep-2009 13:21

Credeti-ma ca nu mananc cu ambele maini. Chiar ma gandeam, cand a facut a doua oara sa ma duc la un service cu ea.

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Vin 11-Sep-2009 20:43

1.6 HDI + FAP are obiceiul sa faca asa ceva.

Ptr a corecta aceasta situatie au scos o versiune mai noua de sw la BSI care limiteaza timpul si turatia la care functioneaza ventilatorul dupa ce motorul a fost oprit.


Înapoi la “Electrica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11700
    Cel mai nou membru Eduard1973