BauBau scrie:Am intalnit faza asta la a mea... exact cum zici u, este o conducta care contine ulei hidraulic (dar nu pt suspensii, adica nu deaia mica subtire de metal,ci una groasa, cam cat degetul mic de plastic), ea vine de la rezervorul de ulei hidraulic, coboara pe langa roata, in carenajul contra-aripii, coteste pe langa radiator si merge paralel cu spoileru, mie imi curgea furtunul ala (curgea pe carenajul contra-aripii si imi curgea exact pe unde se imbina spoileru cu contra-aripa) pt ca iesise din chedere si se frecase cu spoileru si se fisurase...
Sau, am mai intalnit asta cand mi-am facut schimbul de uleiul hidraulic (trebuie ulei TOTAL - LDS portocaliu) si era prea plin si curgea, dar dupa un timp a fost oki...
-Si inca ceva, busonul de la uleiul hidraulic il poti desface, nu are nimic, atat sa nu intre impuritati in el ca te-ai cam belit...
-Iar daca iti curgea ulei de pe partea hidraulica a masinii (cea cu garda) nu picura sau curgea ci tasnea(datorita presiunilor foarte mari din instalatie, doar reurul are presiune mai mica), ramaneai fara tot uleiul in 15 min daca era sparta o conducta deaia hidraulica care are diametru f f f mic (cred ca de 1 mm sau 0,5), iar daca e fisurata vreo conducta de servo e posibil sa curga cum zici u... dar eu cred ca aia au facut ceva gresit in montarea rezervorului, daca zici ca ai mai avut proleme...
Tot din circuitul hidraulic este. doar ca este pe retur - low pressure.