Rupere curea de distributie

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 797
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Rupere curea de distributie

Mesajde urzica » Mie 20-Noi-2013 20:14

Stie cineva daca in caz de rupere a curelei de distributie la motorul de 2000 hdi se produce avarierea pieselor motorului?

marianmarian
pasionat
Mesaje: 941
Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
Localitate: cernavoda

Mesajde marianmarian » Mie 20-Noi-2013 21:28

da
la motorul cu 16 valve e paguba mare la cel cu 8 valve e la jumatate.
supapele se indoiesc si trebuie inlocuite si refacerea scaunelor de la chiloasa cu noile supape

niq
pasionat
Mesaje: 293
Membru din: Lun 03-Oct-2011 15:02
Localitate: Bucuresti

Mesajde niq » Joi 21-Noi-2013 14:19

eu ma indoiesc ca se "indoiesc".... :P cred ca mai degraba se indoaie...

iliescu sorin
pasionat
Mesaje: 225
Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
Localitate: Constanta
Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
2: CX 2,0 Break. an 1989
3: Xsara 1,4 i , an 2002

rupere cure

Mesajde iliescu sorin » Joi 21-Noi-2013 16:12

Urzica , trecand peste spiritele de capitala , in fuctie de momentul in care a avut loc ruperea curelei ( viteza de deplasare , cat ai dat la automat sa porneasca , daca ai tras-o sa porneasca ) aceste motoare au fost gandite cu o protectie de rupere initiala a culbutorului = 30 - 35 lei/buc si apoi deformarea supapelor 35- 45 lei. buc . Daca tot o desfaci presupun ca vei inlocui si semeringurile ( ghidajele ) supapelor = 37 lei/set , garnitura de chiuluasa = 135 lei ,la care ar trebui sa ai in vedere manopera =400 lei
La masinuta ta nu cred ca ar fi necesar sa inlocuiesti compensatorii hidraulici sau rectificarea scaunelor de supapa .

Mare grija la care atelier te hotarasti sa incepi " batalia ".

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 797
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Re: rupere cure

Mesajde urzica » Joi 21-Noi-2013 19:45

iliescu sorin scrie:Urzica , trecand peste spiritele de capitala , in fuctie de momentul in care a avut loc ruperea curelei ( viteza de deplasare , cat ai dat la automat sa porneasca , daca ai tras-o sa porneasca ) aceste motoare au fost gandite cu o protectie de rupere initiala a culbutorului = 30 - 35 lei/buc si apoi deformarea supapelor 35- 45 lei. buc . Daca tot o desfaci presupun ca vei inlocui si semeringurile ( ghidajele ) supapelor = 37 lei/set , garnitura de chiuluasa = 135 lei ,la care ar trebui sa ai in vedere manopera =400 lei
La masinuta ta nu cred ca ar fi necesar sa inlocuiesti compensatorii hidraulici sau rectificarea scaunelor de supapa .

Mare grija la care atelier te hotarasti sa incepi " batalia ".

Multumesc de raspuns dar din fericire nu am aceasta problema cu ruperea curelei de distributie, ci a fost o intrebare doar, inca odata multumesc.

iliescu sorin
pasionat
Mesaje: 225
Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
Localitate: Constanta
Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
2: CX 2,0 Break. an 1989
3: Xsara 1,4 i , an 2002

rupere cure

Mesajde iliescu sorin » Joi 21-Noi-2013 19:59

OK !
Un sfarsit de saptamana placut !

iuliu
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Dum 12-Ian-2014 20:32
Localitate: cluj napoca
Contact:

schimbare distributie c5 2000 HDI 136 cp

Mesajde iuliu » Sâm 21-Iun-2014 15:39

buna ziua ,am o intrebare pt cei care intadevar gindesc inginereste, in cartea masinii scrie ca prima schimbare distributie se face la 240000 km sau 10 ani , eu am 128000, si 8 ani si unii mecanici ma sfatuiesc sa fac scimbul ca s-ar putea ca ar trebui ,etc si eu sint ing si judec ca ce este scrris in carte acopera si o marja de siguranta , astept comentarii , va multumesc

iuliu
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Dum 12-Ian-2014 20:32
Localitate: cluj napoca
Contact:

ambreiaj

Mesajde iuliu » Sâm 21-Iun-2014 15:44

am un zgomot la ambreiaj in relanti , volanta masa dubla este uzata , intrebare ? sa ramin pe varianta de volanta masa dubla sau sa trec pe cea cu masa simpla , este mai ieftina si ulterior in caz de uzura se schimba numai discul deci costuri mai mici , astept argumente pro si contra , se pierde din putere ,cuplu, si mers "rotund" al motorului daca se monteaza ambreaj cu masa simpla?. vA MULTUMESC

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 23-Iun-2014 00:36

varianta de inlocuire contine o volanta cu aceeasi masa, dar fixa, iar arcurile vor veni pe disc; poti sa pui linistit aceasta varianta, dar o sa pierzi putin din rafinamentul masinii. din ratiuni banesti, eu as pune varianta inlocuitoare. nu m-as gandi la o urmatoare schimbare, petru ca personal, nu am tinut nicio masina mai mult de 100.000 km, asa ca nu s-a pus problema asta. paradoxal, am schimbat ambreiajul la toate masinile care le-am avut, dar la toate din cauza rulmentului, nu de uzura. pe de alta parte, daca diferenta nu este mai mare de 3-400 lei, te sfatuiesc sa pui tot volanta cu mase separate (mobila).
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

MarianMazochi
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Joi 31-Ian-2019 14:49
Localitate: Madrid
Masina: Citroen C5 Milenium

Re: Rupere curea de distributie

Mesajde MarianMazochi » Dum 17-Mar-2019 09:10

aceeasi problema o am si eu , la relanti dar nu mereu are un ticait o bataie mica iar cand apas pedala de ambreiaj nu mai bate sau daca calc pedala de 2,3 ori nu se mai aude ,dar un rest tottul ok masina are forta trage merge bine numai ca ma indispune cand aud acea bataie la relanti ,a mea este din 2013 sfarsit 2.0 140 cv milenium ,si eu la fel mam gandit ca posibil sa fie rulmentul de presiune adevarat? salutare colegi
Ultima oară modificat Dum 17-Mar-2019 09:14 de către MarianMazochi, modificat de 3 ori în total.

MarianMazochi
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Joi 31-Ian-2019 14:49
Localitate: Madrid
Masina: Citroen C5 Milenium

Re:

Mesajde MarianMazochi » Dum 17-Mar-2019 09:11

aceeasi problema o am si eu , la relanti dar nu mereu are un ticait o bataie mica iar cand apas pedala de ambreiaj nu mai bate sau daca calc pedala de 2,3 ori nu se mai aude ,dar un rest tottul ok masina are forta trage merge bine numai ca ma indispune cand aud acea bataie la relanti ,a mea este din 2013 sfarsit 2.0 140 cv milenium ,si eu la fel mam gandit ca posibil sa fie rulmentul de presiune adevarat? salutare colegi

MarianMazochi
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Joi 31-Ian-2019 14:49
Localitate: Madrid
Masina: Citroen C5 Milenium

Re:ambreiaj

Mesajde MarianMazochi » Dum 17-Mar-2019 09:12

aceeasi problema o am si eu , la relanti dar nu mereu are un ticait o bataie mica iar cand apas pedala de ambreiaj nu mai bate sau daca calc pedala de 2,3 ori nu se mai aude ,dar un rest tottul ok masina are forta trage merge bine numai ca ma indispune cand aud acea bataie la relanti ,a mea este din 2013 sfarsit 2.0 140 cv milenium ,si eu la fel mam gandit ca posibil sa fie rulmentul de presiune adevarat? salutare colegi


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv