Problema inexplicabila - nu porneste la rece

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

X3n0m0RpH
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Mar 26-Mar-2013 17:20
Localitate: Bucuresti

Problema inexplicabila - nu porneste la rece

Mesajde X3n0m0RpH » Joi 11-Apr-2013 21:41

Salutare!

Datele sunt urmatoarele:

1. Acum doua luni apare eroare in bord si motorul sta turat la aproximativ 2500... parca se accelera singur. Oprit motor, dat mai multe chei - eroarea pare sa fi disparut complet. Dupa un timp apare din nou si constat ca e aleatorie.. odata la 10 porniri sau ceva de gen. Ingrijorat, ma duc cu ea la service... o pune pe tester si arata o mare lista de erori de la alternator... rezultatul - regulatorul de tensiune este ars si se inlocuieste la service - costuri: 300 lei

2. Iau masina din service si in ziua urmatoare constat ca masina nu mai porneste din primele 5-6 chei, in special daca am farurile aprinse - iar atunci cand porneste se tureaza pana la 2000 - 2500 dupa care coboara "in trepte" la 1500 - 1200, urmand ca dupa aprox 4-5 min sa se stabilizeze la relanti-ul normal de 900 turatii. In plus, masina face si un beep mai lung la pornire. Merg cu masina la service, o pune din nou pe tester - nici o eroare. Dupa masurarea tensiunii se constata ca bateria (care avea 3 ani pe masina) nu da tensiunea corespunzatoare. Schimbat baterie + curatat clapeta de acceleratie - 390 lei

3. Iau masina acasa bucuros ca s-a rezolvat! In dimineata urmatoare soc.... tot nu pornea masina!!! De atunci s-a transformat totul intr-un veritabil cosmar. O duc din nou la service... sta o saptamana... si cand iau masina mi se spune ca s-a rezolvat - era un contact imperfect la computerul de bord - 200 lei

4. Iau din nou masina, aceleasi figuri, aceleasi simptome, sun la service... ma invata sa o pornesc apasand putin acceleratia.... duc masina din nou la service, mai ca mi se zice ca sunt nebun - "hai dom`ne ca nu se poate asa ceva"... pana la urma masina ramane in service... care dupa ce o tine cateva zile reuseste sa vada simptomele (initial era problema cu pornitul doar cand era frig) o transfera la reprezentanta Prestige, unde se face o resoftare + reinitializare de paramentrii.
Dupa 5 zile merg sa iau masina si mi se explica ca s-a resetat totul si nu ar trebui sa mai faca asa, ca ar fi o problema care apare la C3 si este cunoscuta de CItroen dar nu exista solutii decat sa desfacem masina bucata cu bucata si sa vedem unde este problema, ceea ce implica costuri foarte mari. De asemenea, mi s-a spus chiar ca as putea sa ma obisnuiesc cu problema, pentru ca pana la urma masina tot porneste!!!

Acum, constat urmatoarele:
- initial masina nu pornea LA RECE, adica la prima pornire din zi, in general cand era frig afara. Daca se pleca cu masina problema nu mai revenea in cursul aceleiasi zile - masina sta in parcare subterana incalzita. Acum, indiferent de temnperatura la care sta masina, daca motorul apuca sa se raceasca nu mai porneste - o ia cu greu dupa 5-6 chei.. nu mai functioneaza nici treaba cu pedala de acceleratie....
- inainte de a intra prima oara in service, porneam masina iar turatia nu se ducea peste 1200 ... apoi cobora rapid la 900. Acum, cand masina porneste turatia se duce pana la 2500 si apoi coboara in trepte cum explicam mai sus.. Explicatia la service a fost ca "in timp clapeta de acceleratie se uzeaza si probabil ca deschide putin mai mult. eceva normal la orice masina pe benzina..". Mai are cineva astfel de probleme?! Eu nu am mai auzit...
- cand stau la semafor, masina are o trepidatie din cand in cand... creste turatia putin si apoi revine la normal foarte rapid- asta era si inainte sa apara problemele.
- masina are un piuit la pornire - mi s-a spus ca este de la baterie, dar dupa schimbarea bateriei facea la fel.
- astazi o parca sotia mea dupa ce a mers o vreme cu ea si la un moment dat i s-a oprit motorul (din neatentie) - a reusit sa o porneasca din nou dupa cateva chei, ceea ce inseamna ca deja nu mai vorbim de pornire la rece..
- acum seara, am pornit-o de mai multe ori si am ascultat cu atentie cum se comporta. a pornit din prima, dar uneori pare ca se ineaca putin la putin timp dupa ce porneste.. nu stiu cum sa explic. Am mai observat ca daca aprind un consumator mai mare (faza lunga in cazul asta) apare o trepidatie cu crestere de turatie...

Ma puteti ajuta in vre-un fel? Aveti vre-un sfat? Am ajuns la disperare si deja nu stiu ce sa mai fac.... a deveni o mare problema de timp si bani... alergatura, program dat peste cap, bani pe taxiuri, etc...

X3n0m0RpH
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Mar 26-Mar-2013 17:20
Localitate: Bucuresti

Mesajde X3n0m0RpH » Vin 12-Apr-2013 07:12

Am uitat sa specific - C3, 1.1 Benzina, 2005, 60.000 km

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Vin 12-Apr-2013 08:24

Salut , imi pare foarte rau sa aud ce se intampla . Daca cumva nu reusesti sa gasesti pe nimeni in zona care sa o rezolve , te asteptam la atelierul nostru din Ploiesti .. sa incercam sa ii dam de cap . Daca nu reusim nimic (desi nu este cazul) , te costa doar drumul pana aici si inapoi :)

Multa bafta
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 12-Apr-2013 09:55

verifica cititorul de la contact (inelul) zilele trecute a patit nasul meu aceeasi problema la c3. s-a chinuit 2 zile sa ii dea de cap, si era de acolo, un contact imperfect.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

X3n0m0RpH
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Mar 26-Mar-2013 17:20
Localitate: Bucuresti

Mesajde X3n0m0RpH » Dum 14-Apr-2013 22:25

Pana la urma vineri am dus masina inapoi la service... trebuia sa ma sune in aceeasi zi dupa ce faceau teste insa pana acum pauza. Daca nici maine (luni) nu se rezolva cred ca fac o criza de nervi. Este innacceptabil deja!

Pentru ca aveam senzatia ca masina nu primeste suficient curent (daca pun faza lunga se simte o vibratie in pedale si creste putin turatia, lumini + frana = vibratii, etc) am insistat sa se masoare in fata mea tensiunea si se pare ca alternatorul nu da suficient curent. "Dar asta nu este nicidecum motiv sa nu porneasca" spun ei...
Masina nu mai porneste dimineata dupa "interventia" lor asupra alternatorului, unde au schimbat regulatorul de tensiune. Atunci a stat masina la ei 4 zile, timp in care nu mi-au dat nici o informatie si apoi au spus ca suruburile erau ruginite si a fost foarte dificil sa scoata alternatorul de la locul lui...

@mihaistan - daca nici de data asta nu se rezolva cred ca o sa fac un drum...

norishor
pasionat
Mesaje: 196
Membru din: Vin 28-Sep-2007 07:56
Localitate: Campina / Bucuresti
Masina: Citroen C2 VTS (de competitie)
2: Toyota Prius Gen II (de familie)
Contact:

Mesajde norishor » Lun 15-Apr-2013 00:01

Puncte ce trebuiesc verificate:
1. Bujiile - indiferent cand au fost schimbate.
2. Verificarea vasului de expansiune sa nu prezinte urme de ulei (semn ca garnitura de chiulasa e ciupita/arsa)
3. Traductor temperatura apa - caseta cu apa - reperul 5 - 95 RON
3. Cap termostat integrat - caseta cu apa - reperul 6 - 157 RON

Imagine

Gozmin
pasionat
Mesaje: 429
Membru din: Sâm 14-Mar-2009 22:04
Localitate: Großwardein
Masina: Citroen C3 facelift 2006 1,1i, 61 CP 225 kkm
2: Hyundai Elantra 2015 1,6i 132 CP 59 kkm

Mesajde Gozmin » Lun 15-Apr-2013 07:02

X3n0m0RpH scrie:@mihaistan - daca nici de data asta nu se rezolva cred ca o sa fac un drum...


Dacã ai fost de atâtea ori ºi nu ai rezolvat nimic pânã acum, de ce nu ai mers la mihaistan mai ales cã e "promoÞie" :D ? Eu sunt sãtul de oameni din reprezentanÞe care "ºtiu nimic". Noroc cã am pe cineva la Oradea care toatã viaÞa lui numai Citroen ºi Peugeot a mâncat pe pâine.
Eu nu repar nimic. Informatii si detalii pe PM.

Kurt Cobain a aratat fanilor ca faima nu inseamna doar stralucirea scenei, adoratia multimilor si gramezile de bani.

X3n0m0RpH
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Mar 26-Mar-2013 17:20
Localitate: Bucuresti

Mesajde X3n0m0RpH » Sâm 27-Apr-2013 15:25

Nu am mai postat din lipsa de timp dar... trebuie sa va spun urmatoarele lucruri:

- Masina a fost de fiecare data la service Antim 19, unde am vorbit cu Andrei Ciocarlan, care s-a si "ocupat" de masina. O singura data a fost transferata de ei la service Prestige pentru resoftare.

- Masina a stat la ei timp de 5 zile... am vorbit zilnic cu Andrei si m-a amanat dupa o zi pe alta pe motiv ca mai asteapta un C3 in service ca sa schimbe clapeta de acceleratie intre masini si sa vada daca de acolo e problema. Tot timpul placa era "te sun eu, stai linistit" evident ca nu am primit vreodata un telefon de la el...
- Miercuri, 17 aprilie (culmea este ca exact in ziua asta se face 1 an de cand am masina) l-am sunat pe Andrei si mi-a spus ca nu a avut timp sa testeze absolut nimic, dar ca e mai bine sa vin sa-mi iau masina ca el pleaca din oras si nu stie cand se intoarce... daca e cazul sa il mai sun eu luni-marti. Asta inseamna ca masina a stat 5 zile in service absolut degeaba!!!

- Am ajuns miercuri seara sa imi iau masina si am avut "placerea" de a discuta cu seful service-ului Dl. Ciocarlan (inteleg ca este tatal lui Andrei Ciocarlan) care mi-a explicat foarte clar ca pentru masina mea nu exista nici o solutie, ca masina mea nu are nici o problema in afara faptului ca "porneste mai greu" si ca nu poate sa inteleaga de ce nu merg cu masina asa... citez "da mergi domnule cu masina... de ce o tot aduci la service? mergi cu ea si vezi ce se intampla. poate ai noroc si problema dispare singura in timp asa cum a si aparut. intelege ca daca Citroen nu are o rezolvare pentru problema asta noi nu avem ce sa-i facem. masina a fost verificata complet.. problema este inexplicabila".

Ca si concluzii:
- oamenii si-au batut joc de mine pe banii mei. Am cheltuit cam 1100 lei la ei (+ aproximativ 120 lei pe taxiuri) desi masina se comporta mai rau decat atunci cand am dus-o prima oara la ei.
- acesti oameni sunt total incompetenti.. cum poti sa justifici faptul ca tii masina cate 5 zile si "nu apuci" sa faci verificari? sau cum sa-i spui clientului ca masina lui are o problema fara rezolvare? Eu nu cred ca exista asa ceva!!

Ma declar total dezamagit atat de Citroen ca si masina cat si de service-uri. In totdeauna am preferat sa merg cu masina la un service specializat pe marca respectiva... dar in Bucuresti nu exista service-uri specializate pe Citroen in afara reprezentantelor!
Cand am luat masina aveam butonul pentru comp de bord stricat si am fost cu masina la Prestige, unde mi s-a spus ca se poate repara schimband tot ansamblul manetei de stergatoare si lumini, care era la pretul de 2050 lei si ca nu exista alta cale. Atunci am zis "hai ca asta e prea de tot.." la care mecanicul imi raspunde.. "cine dreq te-a pus sa iti iei Citroen?!". Acum m-am convins ca avea dreptate.....

Nu stiu ce voi face mai departe....

Avatar utilizator
gropitzabogdan
pasionat
Mesaje: 812
Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
2: Citroen C5 2.0 HDi
3: Citroen C4 1.6 HDi

Mesajde gropitzabogdan » Mar 30-Apr-2013 11:18

Butonul se poate face. Acuma nu stiu cum e maneta la C3 dar la C5 se rezolva usor.
Imagine

Acest model? ?( nu am poza decat cu maneta de semnalizare).

X3n0m0RpH
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Mar 26-Mar-2013 17:20
Localitate: Bucuresti

Mesajde X3n0m0RpH » Mar 30-Apr-2013 14:36

Butonul s-a facut.. erau niste cleme deformate care nu mai stateau in pozitia corecta... atunci m-a ajutat un prieten cu o solutie ingenioasa. Nu vroiam sa stau cu el nefunctional dar nici nebun nu sunt sa dau 20 mil pentru un buton stricat... :)

Problema mea acum este cu pornitul la rece.

Cred ca dupa sarbatori o sa merg pana la Ploiesti.. poate Mihai Stan ma poate ajuta sa rezolv odata problema... desi vor fi greu de reprodus simptomele dupa ce am parcurs dostanta Bucuresti - Ploiesti cu masina, pentru ca motorul va fi cald...

emil dan
de-abia inscris
Mesaje: 1
Membru din: Sâm 31-Dec-2016 19:02
Localitate: timisoara
Masina: citroen c2

Re: Problema inexplicabila - nu porneste la rece

Mesajde emil dan » Sâm 31-Dec-2016 19:11

ma bucur nespus ca am gasit pe cineva care se confrunta sau poate a reusit sa remedieze problema cu pornitul la rece la citroen c2 c3 c4 , problema despre care nimeni niciunde nu a gasit o rezolvare viabila asa ca in consecinta . Multumesc domnului care a enumerat aceasta problema si pasi prin care a trecut binenteles fara ca sa o rezolve AS dori daca mai e pasionat citroen sa-si spuna in coontinuare necazul :-k MULTUMESC...


Înapoi la “Mecanica - C3”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv