mi-am luat XM... din nou

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Joi 07-Oct-2010 07:31

Mno, ochii albastri de securist ma tradeaza. :P :P :P
2 poze am gasit, relativ noi si mai acatarii:

Imagine Imagine

Am avut multe peripetii cu ea, am schimbat diverse pe la ea, mai ales simeringuri :D :D :D :D :D

Mai trebuie sa dau jos tobele sa scot bucatile de catalizator din ele, ca s-au imprastiat prin tobe si sunt infundate. Si sa rezolv problema pornirii grele la cald, banuiala mea e ca un injector ramane deschis. :roll: Ca am facut un mic experiment: am scos firele de alimentare electrica a injectoarelor, am dat la cheie, n-a dat nici un semn sa porneasca, dar dupa o jumatate de ora a dat sa porneasca, facea ca si cum nu avea destula benzina, desi injectoarele ar fi trebuit sa fie inchise. :roll:

Are cineva din greseala un deflector din ala de far de serie 1, pe partea stanga? Fara ele e naspa. :roll:
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo

Avatar utilizator
Sergiu-Mihai
pasionat
Mesaje: 211
Membru din: Dum 13-Ian-2008 16:33
Localitate: Bucuresti

Mesajde Sergiu-Mihai » Joi 07-Oct-2010 18:11

so stapanesti sanatos

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Joi 07-Oct-2010 18:36

Merci, merci, o am deja de 9 luni si imi place. Cu toate ciudateniile ei, e o masina OK. :D
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100

https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Dum 02-Ian-2011 20:52

Salutare si la multi ani. N-am mai scris de ceva vreme. Intre timp am mai schimbat maruntisuri, sudat catalizatorul pe unde sufla si mai ales am schimbat injectoarele cu unele de Ford Sierra 2.0i. Si astfel s-a rezolvat problema pornirii greoaie la cald. Acum porneste usor indiferent de temperatura. Doua din injectoare nu inchideau bine, le-am facut o baie de o noapte in carburol, mai am sa le schimb o-ringurile si sa le duc la verificat pe undeva. Deocamdata merg cu cele de Sierra, desi au debit putin mai mic decat cele originale, isi fac treaba foarte bine.
Intre timp, am mai dat de o problema enervanta: pierde ulei din motor. Si se agraveaza, am impresia. Treaba este ca e destul de ciudat, nu imi pot da seama pe unde curge. :roll: Gasesc mereu furtunul de la pompa de apa, cel care vine de la vasul de expansiune, murdar de ulei. Daca opresc masina, in scurt timp lasa o pata de ulei cam in dreptul jojei de ulei. Imbinarea tecii jojei cu blocul motor este curata. Banuiala mea este fie pe la distributie (nu stiu exact cum vine pe acolo, simering sau altceva), pe la imbinarea baii de ulei (am cumparat garnitura noua) sau pe sus pe la chiulasa, pe undeva. Garnitura capacului de culbutori este curata, nici macar nu musteste pe acolo, iar scurgerea pare sa vina de undeva de sub galeria de evacuare, din colt. Asa ca ma gandesc eu ca ar fi pe la arborele cotit sau baia de ulei, cel mai probabil. :roll: :roll: :roll: Vreo alta sugestie, daca v-ati lovit de asa ceva pana acum?
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100

https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Mie 29-Mai-2013 21:15

Din an in Paste, cam asa scriu. Intre timp am rezolvat o gramada de probleme la masina, scurgerea de ulei era de la garnitura de chiulasa, care era praf pe la returul de ulei din chiulasa spre baia de ulei. Am schimbat praguri, un cilindru hidraulic pe sate, revopsit masina, retapitat scaune, etc.
Saptamana asta m-am incumetat si am reconditionat un distribuitor hidraulic. Satul sa tot schimb din jumatate in jumatate de an distribuitorul, am desfacut unul si am purces la reconditionare. Era incredibil de jegos, sitele erau praf, adica nu mai existau, una din duzele din interior era aproape infundata. Cu ce? Cu bucatele de cauciuc, provenite cel mai probabil de la mansoanele de etansare de pe conducte. Am reusit cu greu sa scot unul din dopuri, era intepenit si nu a iesit decat dupa ce l-am sacrificat, l-am gaurit cu un burghiu si l-am tras afara. Am pus o-ringuri noi, chiar daca nu sunt originale, ci din alea normale, au costat 1 leu bucata. :D De montat e cam cu schepsis, trebuie respectata o anumita ordine de montaj. Mai multe detalii despre operatie aici: http://www.bxclub.co.uk/forum/viewtopic.php?t=2865 Din ce am citit, singura diferenta intre distribuitoarele de BX si cele de XM este ca presiunea diferita la care sunt calibrate pe partea de servodirectie, din surubul ala de reglaj. Acum am avut surpriza placuta sa coboare mult mai tarziu masina dupa oprirea motorului (ajunsesem la 15 minute dupa oprire sa fie complet jos, desi sfera de la acumulator era incarcata), acum dureaza ore bune pana coboara, desi se lasa mai mult de spate decat de fata.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100

https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 14-Iun-2013 11:41

[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Lun 15-Iul-2013 16:26

Merci. A fost o etapa interesanta, cu (aproape) de toate. Masinuta a mers perfect si m-am simtit foarte fain pe traseul ala.

Si ca sa fiu on topic, evident ca problemele la XM se tin lant. :evil: Reparatia mea la distribuitor se pare ca nu a tinut, a inceput sa curga iar pe acolo, merge greu directia si azi dimineata nu s-a mai ridicat de bot. Daca il prind pe ala de a gandit cretinatatea aia acolo, i-o bag pe gat cu tot cu acumulatorul de presiune. :twisted: Nu e mare lucru de schimbat, dar devine enervant rau. :cry: Misto ca Citroen s-au gandit ei sa nu mai produca kitul ala de reparatie. Mare lucru 4 oringuri si 2 site, dadea faliment concernul lui peste daca le producea in continuare. :evil: :evil: :evil:
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100

https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 15-Iul-2013 18:56

faliment nu dadeau, dar s-au gandit ca poate te enervezi suficient cat sa cumperi un c5 sau alta masina de la ei cand te saturi de reparat repartitoare de xm :razz:
si eu vreau sa il prind pe ala de a pozitionat EGR-ul la xantia hdi, sa ii bag undeva toata coloana de evacuare! ii las afara doar turbina sa i-o invarta vantul... :lol:
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Lun 15-Iul-2013 21:22

Am devenit expert in schimbat porcaria, a durat o ora demonatul, montatul, cu fixarea tuturor clemelor care tin conductele. E drept ca am modificat nitel prinderea suportului ala de tabla pe cutia de viteze, in sensul ca am montat 2 prezoane de evacuare de Dacie in locul suruburilor si am pus doua distantiere (de fapt doua piulite mai mari, astfel incad distribuitorul sa vina mai in fata. Asa sunt mult mai accesibile piulitele de fixare care il tin de suport.
Am impresia ca fiecare firma are cate un idiot de serviciu. De exemplu ala care a gandit pozitia termostatului la Opel Corsa A (de trebuie sa dai jos distributia ca sa il schimbi) s-a plimbat nitel si pe la Nissan, ca la Almera N15 trebuie sa ai manuta de copil de 3 ani si musai 2 coturi ca sa il scoti afara.
Misto gandire. Dupa ce vezi problemele date de un amarat de distribuitor, iti mai vine sa iti iei C5? Bine, eu unul nu mi-as lua deloc Seria 3, de fapt cam nimic din noua generatie, ca majoritatea n-au nici o treaba cu ce ar trebui sa fie Citroen. La ora actuala am ajuns sa apreciez Dacia Sandero. :) Pe bune. Si e pacat, XM ul e o masina super atunci cand functioneaza. :D
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100

https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 15-Iul-2013 23:01

pana la urma si varsta isi spune cuvantul. eu am schimbat la xm-ul ala albastru de il stii si tu cred ca de vreo 8-10 ori distribuitorul, si de vreo 3-4 ori disjunctorul pana sa mearga bine. toate aveau aceeasi problema: de la distribuitor ori aveam servo si nu se ridica, ori invers, iar de la disjunctor... tacanea la 2-3 secunde. probabil ca daca puneam piese noi se schimba situatia, dar acele 2 piese costau mai mult decat am luat pe masina !!!
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Mar 21-Ian-2014 19:34

Intre timp a inceput sa curga si asta de l-am pus ultima oara. Dar am vazut la un magazin niste o-ringuri interesante, de culoare verde. Cred ca o sa incerc si cu alea. :)))
Intre timp am dus masina la service, mi-au schmbat pivoti, bieletele de directie complete, burdufe, furtunele de frana fata, tirantii de la bara stabilizatoare si suportul antibasculare al motorului (ala de jos). Plus am schimbat preventiv furtunul de alimentare al pompei HP, ca imi parea cam imbatranit si rigid. Am pus tot din ala la metru, luat din Dedeman, ca a rezistat cu brio ani de zile. Doar ca de data asta l-am tras oarecum ca pe la seria 2 V6, prin fata admisiei. Arata mult mai OK asa si nu mai vine toata caldura pe el. Daca aveti probleme cu el, recomand furtunul de hidrocarburi, pe care il gasiti la metru la Bricostore, Dedeman, Hornbach si similare. Trebuie din ala de 12,5mm diametru interior, cam 1,5-2 metri (depinde pe unde aveti loc sa il trageti. Am mai inadit si doua retururi, de la disjunctor si de la distribuitor, ca sa fie treaba buna.
Mai nou a aparut o trocaneala enervanta la puntea spate, ca si cum ar sari niste nuci intr-o galeata cu capac. :))) Probabil sunt pe duca rulmentii de la bratele puntii. Asta este, mai incolo. Mai trebuie schimbata si evacuarea, ca toate cele trei tobe sunt sparte. :)))) In rest, benzina si ulei. :)))))
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100

https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Mar 18-Aug-2015 09:10

Salutari dupa mult timp. Am rezolvat in sfarsit un distribuitor ca lumea, cu o-ringuri facute la comanda. A inceput sa rugineasca pe exterior, ceea ce nu s-a mai intamplat niciodata pana acum. Ultima operatiune a fost de anvergura, am tot amanat din lipsa de timp, dar pana la urma m-am incumetat sa schimb simeringul de la volanta. A fost ceva de munca, multe matze de demontat, dar intr-un final am reusit.
Imagine

Imagine

Imagine

Daca tot am avut spatiu de manevra, am resuscitat nitel si cutia automata. Puteam face si cu cutia pe masina, dar a fost mai lejer asa. Am schimbat niste o-ringuri de la "governor valve" (ca nu stiu cum ii zice in romana :) ), unul din o-ringuri era rupt in doua. Se pare ca e o problema frecventa la modelul asta de ZF. Abia astept sa vad cum o sa schimbe vitezele acum. :)

Imagine[/url [url=http://postimg.org/image/q5fdq5d8p/]Imagine

Cam atat deocamdata, mai e de rezolvat puntea spate care troncane ca naiba, dar probabil aia se va rezolva prin inlocuire. :))))
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100

https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Mar 25-Aug-2015 15:04

Si m-am lovit de o problema. Nu reusesc deloc sa ii aerisesc franele. Au intarziere foarte mare. Am aerisit modulul de ABS, a curs ceva LHM pe acolo, nici o ameliorare. Pe la aerisitoarele fatza nu iese nimic, ca si cum nu as apasa pedala de frana. In pozitie ridicat maxim sau pozitie de mers, acelasi lucru. Spatele se ridica dupa cateva pedale, semn ca mai e aer in instalatie. Aerisitoarele spate sunt gripate rau (unul l-am si rupt :( ), asa ca nu prea vad cum as putea aerisi spatele (pe la conducte nu incerc, daca nu s-au desfacut aerisitoarele sigur nu se desfac nici alea. Dar de ce nu iese nimic pe la aerisitoarele fata? E posibil sa fi montat invers conducte in modulul ABS? Alta posibilitate chiar nu vad. :(
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100

https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Mie 26-Aug-2015 09:45

Evident ca erau 2 conducte inversate, aia de la supapa de siguranta si un retur. Acum am frane, mai trebuie aerisite, dar evident ca din 4 aerisitoare, 3 sunt inutilizabile. :(
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100

https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Joi 11-Feb-2016 14:21

Din pacate XM ul someaza de ceva luni, din cauza de mici probleme, printre care si un etrier fata care trebuie schimbat si nu l-am gasit nicaieri. Desi nu e de la Citroen, va prezint o alta "isprava": piston de Corsa care si-a dat obstescul sfarsit cu ocazia ultimei etape de viteza in coasta din 2015, de la Brasov:
Imagine

Motorul nu batea, nu troncanea, mergea in 3 cilindri si a scos tot uleiul afara din motor pe unde a putut.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100

https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv