Bx renascut

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Joi 28-Mai-2015 21:46

Aproape am terminat cu masina,in sensul ca nu i-am montat compresorul de AC,si nu i-am mai desfacut usile spate ca sa schimb instalatia electrica si geamurile din usi,insa merg cu ea zilnic ,deja am facut vreo 600 de km.
Cutia merge brici,masina sta bine pe drum,o bucsa de la caseta de directie mi-a iesit ieri,azi am bagat-o la loc si i-am dat doua gauri in care i-am bagat niste splinturi;
Urmeaza niste poze cand o sa apuc sa fac ziua :roll:
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Sâm 30-Mai-2015 20:54

De bine ce mergea ieri mi s-a impuscat furtunul de retur de la conjuctor,si asta din prostia mea fiindca am vrut sa pastrez furtunul original,fara insertie...i-am pus un furtun de combustibil cu insertie si am rezolvat-o;din fericire s-a intamplat la 50 de metri de casa,deci nici lhm nu am pierdut mult,si nici nu am imprastiat pe distanta mare :lol:

ImagineImagineImagine



ImagineImagineImagine
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 30-Mai-2015 22:21

pai da... se impusca daca il lasi sa se joace cu pistoale :lol:
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Dum 31-Mai-2015 20:13

Iete ca m-a pacalit :lol:
Azi am tras un drum de vreo 500km ca sa-i fac "consumu" si mi-a iesit un 5.5,adica la fel ca si pana acum :wink:
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Vin 05-Iun-2015 22:12

Merge cazanu,dar face ce face si imi da de lucru,ieri mi s-a spart sfera centrala;am lasat masina in parcare functionand,si cand m-am intors dupa ce am pornit-o am tot asteptat sa se ridice si nimic,lhm nu era pe jos ,si cand m-am uitat la furtunul de tur,nu tragea nimic din vas,cu chiu cu vai s-a amorsat si am stat in concert de tacanituri si ieri si azi,iar azi i-am pus o alta sfera,din pacate nu stiu cat de buna si asta,dar macar face mai rar tzacanitul specific :roll:
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Sâm 06-Iun-2015 09:48

Bine ar fi sa verifici si eventual sa reincarci sferele ca sa eviti ruperea membranelor. :idea:

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Sâm 06-Iun-2015 21:58

Pai incerc sa ajung la totcitro cu sferili sa le verific,insa e greu cu timpul... :roll: :roll: :roll:

De azi avem si itp...

E ciudata frana de pe spate,nu are eficienta prea mare,sa fie in continuare aer in instalatie? :roll:
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Vin 12-Iun-2015 19:11

pai daca nu ai greutate pe spate nici nu o sa ai cine stie ce frana pe spate...e normal totusi.


legat de sfera fata centrala, cred ca gasesti la magazin

eu prin 2008-2009, ceva de genu am pus sfera noua la magazin.Am luat cea mai ieftina. Pre vremea aia tin minte ca a fost fix 100 lei.

tot asa: sparsesem si eu 2 inainte (una neincarcata dar buna aparent si alta reincarcata la presiunea corespunzatoare) si de aia m-am enervat de am luat noua de la magazin.

se zice ca la magazin sferele nu sunt de calitate(cel putin alea ieftine), etc, etc, etc. Ca ar fi tot asa refacute. E posibil, dar eu nu am avut probleme.
Deci contrazic prin exemplul meu. Cand o sa se sparga la mine, cumpar alta noua. Nu ma chinui cu reincarcat pt ca nu stii ce reincarci. (doar sa le verifici). Pun noi si asta e. La mine a functionat metoda.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Vin 12-Iun-2015 19:27

si legat de consum, cam ala e: 5.5 mixt la 1.9 simplu
de fapt cam un 5 si ceva la drum intins si cam 6, 6 si un pic in oras. Eu mizam pe 6 cand alimentam si era intotdeauna f ok.

chiar si pe super aglomeratie la ora de varf in Bucuresti stiu ca nu sarea de 7 la suta. si vb de Bucuresti, ceea ce e altceva fata de oricare alt oras din Romania

Motorasul de 1.9 simplu de BX e extrem de economic iar daca e in mintile lui (adica injectoare de calitate in principiu si segmenti) trage binisor. Desigur, unul de 1.7 turbo e altceva.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Vin 12-Iun-2015 19:32

@abarth_mcm: De dragul corectitudinii: sferele tale au fost mult sub presiunea normala de lucru. La vremea respectiva ai fost informat exact despre riscul reîncărcării acestora, dar domnul cu care erai a insistat sa fie executata operațiunea.

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Sâm 13-Iun-2015 05:45

cel mai probabil o sa fiu nevoit sa iau noi,insa intai sa apuc sa verific toate sferele pe care le am :roll:
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Joi 09-Iul-2015 06:06

Zilele trecute a trebuit sa umblu si la singura piesa la care nu am umblat pana acum,si anume pompa de injectie;incepuse sa picure pe la un capac in spate,cand am dat-o jos am vazut ca si pe langa simeringul de pe ax curgea,asa ca am trimis-o la schimbat toate garniturile si la centicubat;am montat-o si merge perfect,de fapt merge ca si pana acum :lol: doar ca nu mai curge.
Am reusit sa montez si compresorul de ac insa sta prea in fata si nu se aliniaza cu fulia de pe arbore,si uite asa intr-o zi mi-a paradit o curea,si am renuntat la el pentru o vreme,fix pe caldurile astea...trebuie sa-l dau jos si sa polizez din urechile de prindere ca sa-l aduc pe calea cea dreapta :lol:
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 09-Iul-2015 07:42

intrre urechile de la baie si ale compresorului, la tine nu vine nimic? in mod normal sunt niste bucse, care pot avea grosimi diferite...
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Joi 09-Iul-2015 21:05

Ba da,pe una din cele doua urechi de pe mijlocul baii(sub filtrul de ulei) este un distantier,insa urechea din dreptul fuliei de pe compresor e lipita de urechea corespondenta ei de pe baie ,deci distantierul ala e la fix sa nu existe joc,daca ar fi mai mare mi-a impinge compresorul si mai in exterior decat este,iar daca ar fi mai mic,tot nu s-ar mai duce compresorul mai "acana" ca sa se alinieze cu restul fuliilor...practic trebuie sa fac urechile mai inguste cu vreo 6-8mm,inca nu am masurat care e diferenta... :roll:
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Dinis Florin
just curious
Mesaje: 22
Membru din: Vin 05-Mai-2017 08:15
Localitate: Alba Iulia
Masina: Citroen C5 1997 cmc 120 kw
2: Nu
3: Nu

Nu știu cum se numește piesa

Mesajde Dinis Florin » Lun 19-Mar-2018 14:01

Ma puteți ajuta cu identificarea piesei (furtunului) din care curge ceva, care se vede în poza?
Imagine


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv