ViperDodo: Citroen BX 17 TD, 1989, 90 CP, neagra
Moderator: Echipa Tehnica
cred ca e doar o senzatie data de faptul ca am reparat scaunul, acum pot regla spatarul...si am alta pozitie la volan! nu ca in sezlong!
niste probleme au aparut azi!
masina era pe ultima pozitie si daca acceleram putin, sarea returul de la disjunctor. am suflat tevile cu gandul sa le curat.
pana nu am lasat-o la pozitie de drum, nu s-a oprit saritul!
cu ocazia asta am observat ca teava care vine de la vana de securitate in disjunctor, arde ca la balamuc! am zis ca s-a incins din cauza motorului...
culmea e ca cealalta teava e rece rece...si trece pe acelasi traseu! ce naiba, am schimbat asa bine instalatia electrica ca acum am facut reseu pe tevi?
hmmm....totusi, intra o mufa intr-un senzor pe la vana de securitate, sau prin zona aia
iar a inceput si motorul sa se opreasca in cateva secunde dupa ce intorc cheia!
fumul alb a revenit in forta!
niste probleme au aparut azi!
masina era pe ultima pozitie si daca acceleram putin, sarea returul de la disjunctor. am suflat tevile cu gandul sa le curat.
pana nu am lasat-o la pozitie de drum, nu s-a oprit saritul!
cu ocazia asta am observat ca teava care vine de la vana de securitate in disjunctor, arde ca la balamuc! am zis ca s-a incins din cauza motorului...
culmea e ca cealalta teava e rece rece...si trece pe acelasi traseu! ce naiba, am schimbat asa bine instalatia electrica ca acum am facut reseu pe tevi?
hmmm....totusi, intra o mufa intr-un senzor pe la vana de securitate, sau prin zona aia
iar a inceput si motorul sa se opreasca in cateva secunde dupa ce intorc cheia!
fumul alb a revenit in forta!
Citroen BX 17. TD '89
happy happy, joy joy
am reusit sa fac luminile din interior sa se aprinda la deschiderea usilor! nu au mers niciodata!
mai am usa dreapta fata si stanga spate...ba nu e firul in stalp ba nu am intrerupatorul montat!
apoi vreau sa iau timerul si sa modific sa se stinga progresiv lumina...nu brusc! si bineinteles leduri in loc de becuri, sa fiu in pas cu moda!
adevarul e ca, cade tabla de pe ea, bate vantu inauntru, etc si eu fac chestiile astea mici!
am reusit sa fac luminile din interior sa se aprinda la deschiderea usilor! nu au mers niciodata!
mai am usa dreapta fata si stanga spate...ba nu e firul in stalp ba nu am intrerupatorul montat!
apoi vreau sa iau timerul si sa modific sa se stinga progresiv lumina...nu brusc! si bineinteles leduri in loc de becuri, sa fiu in pas cu moda!
adevarul e ca, cade tabla de pe ea, bate vantu inauntru, etc si eu fac chestiile astea mici!
Citroen BX 17. TD '89
happy happy, joy joy
am reusit sa fac luminile din interior sa se aprinda la deschiderea usilor! nu au mers niciodata!
mai am usa dreapta fata si stanga spate...ba nu e firul in stalp ba nu am intrerupatorul montat!
apoi vreau sa iau timerul si sa modific sa se stinga progresiv lumina...nu brusc! si bineinteles leduri in loc de becuri, sa fiu in pas cu moda!
adevarul e ca, cade tabla de pe ea, bate vantu inauntru, etc si eu fac chestiile astea mici!
LaterEdit: daca am o turbina de Xantie 1.9 o pot pune pe motorul asta?
merge?e vreo diferenta?merita?
am reusit sa fac luminile din interior sa se aprinda la deschiderea usilor! nu au mers niciodata!
mai am usa dreapta fata si stanga spate...ba nu e firul in stalp ba nu am intrerupatorul montat!
apoi vreau sa iau timerul si sa modific sa se stinga progresiv lumina...nu brusc! si bineinteles leduri in loc de becuri, sa fiu in pas cu moda!
adevarul e ca, cade tabla de pe ea, bate vantu inauntru, etc si eu fac chestiile astea mici!
LaterEdit: daca am o turbina de Xantie 1.9 o pot pune pe motorul asta?
merge?e vreo diferenta?merita?
Citroen BX 17. TD '89
am terminat excursia! bineinteles...pe drum iar a sarit returul de la disjunctor! la frane sau la curbe...pac se aprindea stopul!
troncane ceva foarte enervant pe fata!
luminile interioare pe care le facusem ieri, azi s-au hotarat sa nu mai mearga!
astept pompa si tija saptamana asta! pana atunci, voi ce parere aveti? de ce sare returul ala? de ce are presiunea asa mare pe el?
deja nu mai am bani de LHM...e al 3-lea litru intr-o saptamana si cam vreau sa remediez problema pana sa mai cumpar altul!
troncane ceva foarte enervant pe fata!
luminile interioare pe care le facusem ieri, azi s-au hotarat sa nu mai mearga!
astept pompa si tija saptamana asta! pana atunci, voi ce parere aveti? de ce sare returul ala? de ce are presiunea asa mare pe el?
deja nu mai am bani de LHM...e al 3-lea litru intr-o saptamana si cam vreau sa remediez problema pana sa mai cumpar altul!
Citroen BX 17. TD '89
si eu m-am gandit la telescoape...culmea e ca pana sa schimb motorul era totul in regula...oare s-au zapacit ca o fi pompa mai buna?
am umblat si la corectorul fata...am strans surubul ala de 10...dar parca nu de tot!
beleaua a inceput dupa ce :
am schimbat conducta de la vana de securitate catre disjunctor
am schimbat disjunctorul de pe motorul meu pe motorul asta
am repus la loc caricei pe returul de la pistonul de servo
intr-adevar, dupa schimbarea motorului, se lasa relavit repede de fata...si spatele statea sus
acum si-a revenit, cade spatele mai intai apoi fata!
o sa verific cumva si cilindrii fata...sa vedem!
am umblat si la corectorul fata...am strans surubul ala de 10...dar parca nu de tot!
beleaua a inceput dupa ce :
am schimbat conducta de la vana de securitate catre disjunctor
am schimbat disjunctorul de pe motorul meu pe motorul asta
am repus la loc caricei pe returul de la pistonul de servo
intr-adevar, dupa schimbarea motorului, se lasa relavit repede de fata...si spatele statea sus
acum si-a revenit, cade spatele mai intai apoi fata!
o sa verific cumva si cilindrii fata...sa vedem!
Citroen BX 17. TD '89
dupa ce am citit aprope toate topicurile cu legatura la returul respectiv vreau sa zic...
-mie nu imi tacane deloc conjunctorul...si nu a tacanit niciodata
-ma gandeam in prima faza sa schimb sfera centrala si sa las surubul de aerisire deschis pana vine uleiul pe retur, pentru ca de fiecare data cand am umblat la surubul ala l-am strans imediat la loc
-sa incerc doar cu surubul pana vine ulei
nu stiu ce ma sfatuiti sa fac mai intai...sau cum pot elimina anumite variante, incepand cu cele mai usoare
in bucuresti a inceput ploaia rece de toamna...si e nasol
asta pentru ca nu prea as vrea sa dau jos conjunctorul si sa ma apuc de desfacut si curatat.doar ca ultima varianta
-mie nu imi tacane deloc conjunctorul...si nu a tacanit niciodata
-ma gandeam in prima faza sa schimb sfera centrala si sa las surubul de aerisire deschis pana vine uleiul pe retur, pentru ca de fiecare data cand am umblat la surubul ala l-am strans imediat la loc
-sa incerc doar cu surubul pana vine ulei
nu stiu ce ma sfatuiti sa fac mai intai...sau cum pot elimina anumite variante, incepand cu cele mai usoare
in bucuresti a inceput ploaia rece de toamna...si e nasol
asta pentru ca nu prea as vrea sa dau jos conjunctorul si sa ma apuc de desfacut si curatat.doar ca ultima varianta
Citroen BX 17. TD '89
cum imi place mie! noapte si pe ploaie!
dar de, daca am inghetat eu azi, am zis sa nu-i fie si lui frig...prea tare, ca acum 2 ani cand a plezit
am observat ca in vasul de LHM este un vartej cu spume multe! conjunctorul nu tacane, in schimb pompa scoate un sunet asemanator o data la 4 secunde.
e mai mult un zgomot de rulment
dar de, daca am inghetat eu azi, am zis sa nu-i fie si lui frig...prea tare, ca acum 2 ani cand a plezit
am observat ca in vasul de LHM este un vartej cu spume multe! conjunctorul nu tacane, in schimb pompa scoate un sunet asemanator o data la 4 secunde.
e mai mult un zgomot de rulment
Citroen BX 17. TD '89
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
bĂŁnuiesc cĂŁ ai servo direcĂžie. DacĂŁ ĂŽĂži sare returul subtire de la conjunctor e posibil sĂŁ fie conjunctorul foarte uzat. ĂĂži recomand sĂŁ ĂŽl duci direct ĂŽn vas , nu ĂŽl mai pune prin teul de pe punte. Acolo se mai ĂŽntĂŽlneÂşte cu returul de la vanĂŁ de securitate Âşi cu alte retuÂşuri. DacĂŁ ai mai multe piese uzate Ăžeava aia micĂŁ de plastic pur Âşi simplu nu mai face fata debitului. Ca sĂŁ nu mai vorbim de o sfera centralĂŁ descĂŁrcatĂŁ sau spartĂŁ.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
da, are servo
ok, o sa inlocuiesc prima data sfera centrala! mai pun 1 litru de LHM la sacrificiu sa vedem ce si cum! nu vreau sa fiu incapatanat, dar sper la o rezolvare mai simpla.
de 4 ani de cand am masina, inclusiv conjunctorul, nu l-am auzit odata tacanind si nu a sarit nimic acolo! de abia acum au inceput sa sara!
acum are toate 3 sferele de pe fata aproape noi. sunt luate de pe o xantie pe care rulasera doar 2000 Km.
repet...cel mai nasol e ca masina trebuie sa fie functionala si nu prea mai sunt fonduri ca sa ajunga in starea aia! plus ca a venit si frigul asta imputit!
e, se rezolva si asta cumva si candva! si eu care credeam ca arde tare pompa si tija de la timonerie!
multumesc frumos pentru raspuns!
ok, o sa inlocuiesc prima data sfera centrala! mai pun 1 litru de LHM la sacrificiu sa vedem ce si cum! nu vreau sa fiu incapatanat, dar sper la o rezolvare mai simpla.
de 4 ani de cand am masina, inclusiv conjunctorul, nu l-am auzit odata tacanind si nu a sarit nimic acolo! de abia acum au inceput sa sara!
acum are toate 3 sferele de pe fata aproape noi. sunt luate de pe o xantie pe care rulasera doar 2000 Km.
repet...cel mai nasol e ca masina trebuie sa fie functionala si nu prea mai sunt fonduri ca sa ajunga in starea aia! plus ca a venit si frigul asta imputit!
e, se rezolva si asta cumva si candva! si eu care credeam ca arde tare pompa si tija de la timonerie!
multumesc frumos pentru raspuns!
Citroen BX 17. TD '89
sper sa nu dispara zambetele astea curand!
am schimbat aseara sfera centrala! de tacanit tot nu tacane dar nu mai arunca retururile. cand am desurubat sfera incepuse sa curga ulei cu spume!
azi dimineata masina statea in aceiasi pozitie in care o lasasem aseara. sus si mandra!
cu ocazia asta am schimbat si uleiul! dupa ce s-a terminat de scurs uleiul, am constatat ca in recipient nu se stransese mai mult de 2 - 2,5 litri.
omfg omfg
pentru cei interesati, am gasit ieri LHM mai ieftin...la OMV-ul de la Gara de Nord! cred ca e un stoc mai vechi ceva. Pretul 36,99 RON/bidon.
luminati-ma si pe mine cu treaba aista
http://www.bxclub.co.uk/diy/struts/
Citroen BX 17. TD '89
bineinteles ca nu m-am putut abtine si mi-am bagat nasul! am schimbat impreuna cu 2 prieteni poma de injectie...fara a fi facut vreodata unul din noi asta.
la inceput ma gandeam sa apelez la cineva cu experienta...
multumesc lui Mihai Stan pentru sfatul dat telefonic! nu reuseam sa pun cureaua de distributie la loc pe fulie! ca rolele intinzatoare habar n-am cum se desfac.
multumesc si lui WLD pentru amabilitatea din ultimele zile si pentru furnizarea pompei!
frig, ceata, umezeala, maini rupte si degete taiate...dar am pornit-o!!!
neaparat trebuie sa gasesc pe cineva prin zona care se pricepe sa regleze avansul. noi ne-am chinuit ceva, am reusit cat de cat dar mie tot nu-mi place!
mai ales ca la tura pe care am dat-o se aude un puternic zgomot metalic...nu e rontaitul ala de diesel!
cica acum urca in 0,8 Bar
o intrebare: e normal sa existe un fir care pleaca de pe alternator pe electrovalva de la pompa? daca nu il pun imi sta becul de baterie aprins!
daca il pun scade turatie nitel si se stinge becul la baterie!
pe pompa veche (Lucas) asa era pus! dar se vedea ca e o manarie!
la inceput ma gandeam sa apelez la cineva cu experienta...
multumesc lui Mihai Stan pentru sfatul dat telefonic! nu reuseam sa pun cureaua de distributie la loc pe fulie! ca rolele intinzatoare habar n-am cum se desfac.
multumesc si lui WLD pentru amabilitatea din ultimele zile si pentru furnizarea pompei!
frig, ceata, umezeala, maini rupte si degete taiate...dar am pornit-o!!!
neaparat trebuie sa gasesc pe cineva prin zona care se pricepe sa regleze avansul. noi ne-am chinuit ceva, am reusit cat de cat dar mie tot nu-mi place!
mai ales ca la tura pe care am dat-o se aude un puternic zgomot metalic...nu e rontaitul ala de diesel!
cica acum urca in 0,8 Bar
o intrebare: e normal sa existe un fir care pleaca de pe alternator pe electrovalva de la pompa? daca nu il pun imi sta becul de baterie aprins!
daca il pun scade turatie nitel si se stinge becul la baterie!
pe pompa veche (Lucas) asa era pus! dar se vedea ca e o manarie!
Citroen BX 17. TD '89
daca stiam eu ca problema nu era avansul...si faptul ca sarise un dinte! de fapt o facusem sa sara un dinte de la axa cu came!
si dai astazi singurel si vezi ce si cum! si am rezolvat-o singur.
cu ajutorul unui vecin care mi-a dat un patrat de busoane...pentru a slabi rola intinzatoare!
si uite asa, dupa reasamblare, dai la automat si nu pornea! era avansul prost pus de aseara! acum supapele lucrau in tandem cu pistoanele! dar pompa oha! l-am reglat eu pana acum, dar nu bine di tot!
urmeaza un reglaj profesional la Mihai! pana atunci, porneste mai greu, da niste fum, trage satsfacator!
maine mergem sa facem geometria la roti! apoi iar demontam robinetul de caldura pentru ca iar curge
urmeaza si niste motorina de pus la rezervor ca s-a aprins rezerva! dar asta cand s-or mai produce dinero!
si dai astazi singurel si vezi ce si cum! si am rezolvat-o singur.
cu ajutorul unui vecin care mi-a dat un patrat de busoane...pentru a slabi rola intinzatoare!
si uite asa, dupa reasamblare, dai la automat si nu pornea! era avansul prost pus de aseara! acum supapele lucrau in tandem cu pistoanele! dar pompa oha! l-am reglat eu pana acum, dar nu bine di tot!
urmeaza un reglaj profesional la Mihai! pana atunci, porneste mai greu, da niste fum, trage satsfacator!
maine mergem sa facem geometria la roti! apoi iar demontam robinetul de caldura pentru ca iar curge
urmeaza si niste motorina de pus la rezervor ca s-a aprins rezerva! dar asta cand s-or mai produce dinero!
Citroen BX 17. TD '89
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187743
Total subiecte 18609
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11701
Cel mai nou membru lucicv