Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
MisterClaude
Web Master
Mesaje: 428
Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
Contact:

Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997

Mesajde MisterClaude » Vin 20-Noi-2020 09:36

Din motorul ala merge sa facem o masuta de cafea pentru living :)
Web design profesionist.

Criminus
pasionat
Mesaje: 426
Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive

Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997

Mesajde Criminus » Vin 20-Noi-2020 10:38

Ar fi o "masuta" de cafea aratoasa dar nu am vrea sa strice parchetul ;)

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7568
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: craiova
Masina: 2 ACTIVA
2: 3 C5
3: 2 cai frumosi, da frumosi!

Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997

Mesajde dj01fad » Vin 20-Noi-2020 14:48

a pus doctoru' parchet in service?!
ma duc repede sa vaz...
vindem pene de cauciuc. mda! sau schimb cu pixeli morti! doar perechi... P.S. repar becuri :P
Vand karte de gramatik. Eu meam faqt treab-a cu ia. :d
0722.544.672

Criminus
pasionat
Mesaje: 426
Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive

Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997

Mesajde Criminus » Lun 07-Dec-2020 17:20

S-a terminat si faza 2 la Craiova:
- schimbat cutie de viteze cu una de hdi, am castigat vreo 2-300 de ture
- montat motor
- schimbat ventilatoare cu unele noi
- antigel
- LHM
- ulei motor
- ulei cutie
- filtru ulei
- filtru motorina
- furtune retur hidraulica
- inlocuit bucsi Activa
- schimbat kit imbinare esapament (fata)
- demontat ansamblu remorcare

Ca si concluzie dupa ce am parcurs aproximativ 500km de la asamblare:
- ambreiajul este muuult mai rapid in a cupla vitezele
- ceva putere extra care se simte cel mai bine in primele 3 trepte
- un pic mai economa decat era inainte de a incepe reparatiile

Ramase de facut:
- la ralanti vibratiile motorului se simt foarte puternic (posibil tampoane/suporti)
- esapamentul zdrangane puternic gratie vibratiilor mentionate mai sus
- ceva probleme legate de becurile din bord si iluminarea din spatele masinii, in urma cu ceva timp am inlocuit multe din ele cu led-uri. Intentionez sa le trec inapoi pe becuri cu incandescenta, cele de la iluminatul interior au fost deja schimbate inapoi.
- pt ca am fost neatent cand am dat cu spatele am sifonat coltul dreapta spate intr-un stalp asa ca planul de a face tinichigeria si vopsitul in anul urmator a fost mutat pt anul acesta.


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • Clubcitroen a fost actualizat la PHPBB3. Mai multe detalii in acest topic

    Functionalitatea "Collapse Forum" implementata
    TapaTalk a fost implementat.




  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 186675
    Total subiecte 18193
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 3
    Posts per day: 29
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 17
    Posts per topic: 10

    Total membri 10957
    Cel mai nou membru Ranete Stelica