comportamentul la drum lung

Problemele suspensiei Âşi a trenului de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 14-Mar-2008 12:28

:mrgreen:
Ultima oară modificat Mar 18-Mar-2008 01:09 de către XENON, modificat 1 dată în total.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 14-Mar-2008 16:34

Eu iti propun sa lasi teoriile si revistele sa pui mana pe volan si sa vezi ce-ti poate minunata aia buburuza ca nu cumva sa n-ai surprize vreodata cand te vei baza pe ea.

Iti recomand fantanile de la unirii, cand e liber.. Sa ne ziic si noua cu cat reusesti sa intri fara sa sari in fantani sau sa omori vreun pieton. Du-te intr-un poligon, pune niste jaloane si vezi cam pana unde poti forta masina astfel incat sa nu te rastorni sau sa pierzi controlul

Saracia aia de motor de 68 cp, aproape ca n-are forta necesara sa indrepte masina in treapta a III a , daca ti-a fugit de cur.(nu ii zic saracie pt ca am eu 90cp, si al meu tot o saracie de motor e)

Pe 400m te face si o supernova, asa ca eu doar mi-as pierde vremea cu tine. Daca vb insa de 1000m, se mai fumeaza o tigara pana cand treci si tu .

Tot ceea ce am zis, legat de Logan si buburuze(saracii cu motor de 1.0) c1/107/aygo , este parerea mea personala dupa ce am condus destul de la limita si am fortat masinile. Nu iti convine parerea mea, treci mai departe nu inteleg ce te tot infierbanti atat...

Tu din ce povestesti esti mai rau decat un loganist care vine de pe 1310 si crede ca are vreo racheta, vreo super masina ,cand de fapt are o saracie(mai puternica si mai stabila insa decat C1).

Xenoane tata...tu stii cumva care sunt criteriile pentru care se alege o masina a anului? :lol: :lol: :lol: Daca nu le stii, te invit sa mai citesti un pic prin reviewurile si revistele tale de specialitate, sa aprofundezi, dupa care sa scrii si aici!!! Ce treaba are bai frate faptul ca buburuza e praf la stabilitate cand o fortezi cu faptul ca a fost aleasa masina anului!! Kia Ceed a fost aleasa masina anului...si la stabilitate sunt multe masini care fac ceva pe ea.


dar sa afirmi ca nu e stabila... eu am 97kg si nu reusesc sa fac masina sa se clinteasca lasandu-ma cu toata greutatea pe aripa, asa de dura e suspensia. dar fizica e materie grea, am mai spus, nu o intelege oricine.

M-am lamurit si cu tine...daca pt tine o masina este stabila doar datorita faptului ca tu ai 97kg si nu o faci sa se clinteasca, atunci prietene citesti prea multe carti de fizica. Tu crezi ca stabilitatea masinii este data doar de suspensia tare? :lol: care apropos mi s-a parut mult mai moale decat la un C4 stock.
E foarte grea fizica, nu mi-a placut niciodata dar si asa, nu pot sa debitez ce debitezi tu... :wink:

Mishoo
pasionat
Mesaje: 243
Membru din: Mar 11-Mar-2008 14:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde Mishoo » Vin 14-Mar-2008 16:59

Cred ca amandoi ati sarit calul in a va impune punctul de vedere.Parerea mea este ca prefer o saracie de motot de 1litru care are 68 de cp la o masa de 800 de kg de la C1,decat o saracie de 1,4litri cu 70 de cp la 1300kg ca la Logan.Ca stabilitate la C1, iti spun ca am facut un 360 de grade cu volanul la maxim cu 20 la ora si nu s-a ridicat de fund nici in cerc nici cand i-am dat talpa pana la 50-60 cand am plecat...Nu spun ca Loganul e mai prost ca C1 spun doar ca la aceesi bani cat costa masina Loganul nu ofera in plus decat spatiu insa are multe in minus.

Tot vorbim aici de stabilitate...eu nu cred ca cineva, cu orice masina face zilnic jaloane sau merge pe serpentine cu 100 decat daca e tacanit la cap.Pentru mersul normal cu viteze normale...pana in 130 C1 se tine bine pe sosea, iar la 130 credeti-ma ca nu fac opturi sau teste ale elanului...

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 14-Mar-2008 17:03

Pai eu nu vorbesc de mers normal, eu vorbesc de mers la limita, de fortat masina..acolo vezi cat de stabila e masina. La mers normal toate masinile sunt stabile, nu ai nici cea mai mica problema..

360grade la 20km/h? :lol: ..adica te invarteai in cerc.

Eu nu sar calul cu nimic, doar mi-am spus punctul de vedere (nu din carti). Pe altii vad insa ca ii deranjeaza intr-un fel sau altul ... :)

PS:Loganul are 1.4 75CP si vreo 975kg la gol.

Mishoo
pasionat
Mesaje: 243
Membru din: Mar 11-Mar-2008 14:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde Mishoo » Vin 14-Mar-2008 17:11

Dap, ma invarteam in cerc accelerand, la un moment dat daca masina ar fi fost instabila trebuia sa i se ridice roata din spate de pe interiorul cercului(forta centrifuga tangenta la traiectorie si care creste o data cu cresterea vitezei ar fi incercat sa ma scoata din traiectoria circulara si astfel s-ar fi ridicat roata din spate dinspre centrul cercului)...cercul il faceam cu volan stanga total, iar cand am plecat datorita schimbarii rapide a directiei de deplasare ar fi trebuit sa joace stanga-dreapta si in cazuri extreme chiar cu ridicatul unei roti din spate de pe asfalt.In toata chestia asta aderenta a fost atat de buna ca nici macar spatele nu a fugit in exterior d-apoi sa se ridice rotile.

Mishoo
pasionat
Mesaje: 243
Membru din: Mar 11-Mar-2008 14:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde Mishoo » Vin 14-Mar-2008 17:14

apropos, incearca sa te uiti totusi la pozele din linkurile date de mine la testele NCAP si vei vedea cu un mic zoom ca la tamponarea frontala a Loganului i s-a deformat cupola!!!! :shock:

Nu cred ca sunt multe masini la tamponare frontala sa li se indoaie cupola/plafonul deasupra parbrizului...deci probabil ca din economie l-au facut din resturi si daca are cum spui tu 975 de kg gol probabil ca atunci se explica...niste ranforsari probabil ca ar fi tras greu :D

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 14-Mar-2008 17:17

Mishooo eu nu contest ca loganul e cum e la siguranta, eu vorbesc strict de stabilitate..
E destul de irelevant ce zici tu cu invartitul. In prima faza daca fortai indeajuns de tare trebuia sa iti fuga fata..

Nu sunt prologan, nu compar loganul cu vreun Citroen la siguranta, fiabilitate, frumusetea, inovatie, mama, tata, bunica.
Singura comparatie care am facut-o a fost la stabilitate!!

Mishoo
pasionat
Mesaje: 243
Membru din: Mar 11-Mar-2008 14:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde Mishoo » Vin 14-Mar-2008 17:23

Cred ca totusi ca in ceea ce priveste fizica, Xenon avea dreptate :D , cum sa imi fuga fata daca ea era puntea motoare??de obicei cand se derapeaza datorita lipsei de aderenta(stabilitate) spatele fuge...I-a o curba la 90 de grade cu viteza si vezi ce te trage in sant, fata sau spatele.daca te trage spatele inseamna ca am avut dreptate eu.

In ceea ce priveste stabilitatea Loganului eu zic ca ar trebui sa ii stabilim gentrul de greutate si lui si la C1...care are centrul de greutate mai sus fata de sol(suprafata de contact fiind aceeasi...nu cred ca loganul sa fie cu mult mai lat decat c1), e mai putin stabila...asta d.p.d.v fizic.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 14-Mar-2008 17:37

Mishoole tu ai auzit de comportament subvirator si supravirator?? :lol:
Cand te invarti o sa iti plece fata, forteaza mai mult joaca-te si cu volanul, ajuta-te si de frana de mana si o sa vezi cum iti pleaca si spatele.
Si cu asta inchei....orice discutie legata.

E greoi sa faci spatele unei masini sa fuga avand tractiune fata. Aici sunt multe de zis, nici eu nu le stiu ca n-am facut scoli de pilotaj, dar m-am jucat mult cu masinile si am vazut ce inseamna sa-ti plece fata, sa-ti plece spatele, ce trebuie sa faci cand ai tractiune spate, ce trebuie sa faci cand ai tractiune fata, si de curand am aflat si ce trebuie sa faci cand ai AWD.

Un pic offtopic: Ce faci daca iti fuge spatele la o masina RWD ca sa o redresezi?
Daca n-ai nici una, ia un ATV si joaca-te cu el...o sa inveti multe!

Cu fizica asta a voastra aveti sanse mari sa iesiti in decor daca ajungeti pe un circuit!!

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 14-Mar-2008 17:44

:mrgreen:
Ultima oară modificat Mar 18-Mar-2008 01:09 de către XENON, modificat de 2 ori în total.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 14-Mar-2008 17:48

Hai ca nu vreau flameuri cu tine, forumul asta chiar nu e loc de asa ceva....uita-te pe pagina anterioara cine si cum a inceput. Daca te-ai simtit jignit cu ceva problema ta..nu am zis nimic sa te jignesc, doar am citat o parte din ceea ce ai afirmat tu.

PS: O sa tin cont de parerea ta, si o sa ma apuc sa scriu poate la batranete reviewuri ;)
PS1: Am de prea mult timp contact cu forumurile ca sa stau acum si sa iti raspund la jignirile de mai sus.. Tine-le pentru tine ca nu ma cunosti nu te cunosc, si nu e cazul sa o dam in chestii personale ;)
Ultima oară modificat Vin 14-Mar-2008 18:43 de către Matrixu, modificat de 3 ori în total.

Mishoo
pasionat
Mesaje: 243
Membru din: Mar 11-Mar-2008 14:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde Mishoo » Vin 14-Mar-2008 17:50

Iti apreciem cunostintele de pilotaj si iti uram numai drumuri bune cu C4 al tau.Nu te forteaza nimeni sa iti placa C1 si deci nici sa il cumperi.Poti sa te rastorni cu o raba incercand sa depasesti o masina(un var de-al meu a murit facand cu o raba o depasire simpla) deci conteaza si cum conduci o masina ca sa stea pe 4 sau mai multe roti.OK?Ai dreptate intr-u totul...nu are rost sa iti explic ceva cand ai venit cu parerile de acasa.E cum zici tu sper sa fii multumit ... :D

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

salut!

Mesajde XENON » Vin 14-Mar-2008 18:01

:mrgreen:
Ultima oară modificat Mar 18-Mar-2008 01:10 de către XENON, modificat de 2 ori în total.

Mishoo
pasionat
Mesaje: 243
Membru din: Mar 11-Mar-2008 14:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde Mishoo » Vin 14-Mar-2008 18:07

La mine nu e deocamdata...am mai zis pe aici ca e comandata si tre sa vina in 2 luni.Eu am avut un c1 2 zile in test drive si am mers cu el si chiar l-am fortat.felul cum se conduce chiar m-a determinat sa il iau cu inima deschisa fiind convins ca imi va placea sa il conduc multi ani.Eu sunt un sofer la a 3 masina toate dacii pana acum(1410 sport, 1410 standard, supernova) si pe niciuna nu am fosrtat-o pt ca tin la masini in special...merg cum s-ar spune normal insa am condus prin diverse imprejurari multe masini straine si relativ noi si in niciuna nu am simtit acel quelle que chose ca in C1 si in niciuna nu am simtit ca in asta ca masina face exact ce ii comand...in fine, asta e parerea mea.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 14-Mar-2008 18:43

Si atunci mishoole, daca tu nu ai fortat nici o masina pe ce baza iti sustii afirmatiile? Pe cunostiintele tale de la fizica?
De unde stii tu cum se comporta o masina intr-un viraj de 90 grade daca o fortezi? De unde stii tu ce fuge prima data cand te invarti cu masina si o fortezi?

Si da...mie nu-mi place C1 e prea mica, prea buburuza, n-are putere, stabilitatea e care e ...dar asta nu o face o masina proasta pentru cineva care chiar nu tine cont de cele enumerate mai sus, si totodata asta nu ma impiedica sa imi spun parerea aici pe forumul Citroen.
Altii insa au o problema o iau prea personal cand eu vorbesc doar de niste fiare vai mama lor, sau vorba colegului Xenon "sarace cu duhul...fiarele".

Sa o stapanesti sanatos si sa n-ai nici un fel de probleme cu ea :wink:


Înapoi la “Suspensie - C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv