salutare..

Problemele suspensiei Âşi a trenului de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

gigalux
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Sâm 28-Mar-2009 20:52
Localitate: petrosani

salutare..

Mesajde gigalux » Lun 24-Aug-2009 19:31

trebuie sa schimb rulmentii punte spate,si de la shop m-au intrebat daca am bara stabilizatoare..habar nu am ce e aia...am un saxo din 2001,44kw,1124cm...poate sa imi zica careva ce e aia?

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Mie 26-Aug-2009 14:21

da, eu am avut aceeasi problema, bara stabilizatoare este in punte. daca ai bara primesti un fel de rulmenti, fara capac de tabla, daca nu ai bara primesti rulmenti cu capac.

dai jos roata si pe conturul bratului exista fie un capac prins cu un surub torx fie ai bara stabilizatoare. sincer nu prea stiu cum sa ma exprim. vezi pozele din subiectul unghiul de cadere al rotilor. daca nu reusesti da un pm si vb la tel.
Visez la un C4 WRC...Imagine

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Joi 27-Aug-2009 14:42

Postez aici bara stabilizatoare. Intr-un capat e cu dinti iar in celalalt e sudata de un capac din fier. Locul unde trebuie sa intre bara este acesta:

Imagine

capatul din dreapta(masinii) e cu dinti, iar in stanga e sudat de piesa respectiva. in dreapta capacul este si el dintzat.



Imagine


Imagine
Visez la un C4 WRC...Imagine

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Joi 27-Aug-2009 14:49

Am uitat ceva foarte important, surubul cu cap torx, are o saiba excentrica ce se tine in bratz. Aceasta saiba trebuie rotita corespunzator pentru ca bara sa iese usor. Cel mai important este ca barile de torsiune(cele doua vopsite rosii) sa fie montate in aceeasi pozitie, altfel masina sta intr-o parte sau este prea rigida sau prea lasata . Asta se face usor cu un punctator, se bate un semn pe bratz si unul pe bara de torsiune in dreptul unui dinte.

Cam asta pot sa explic eu, poate cineva cu mai multa experienta in mecanica poate explica mai inteligibil.
Visez la un C4 WRC...Imagine


Înapoi la “Suspensie - Saxo”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv