Radiator defect

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

DaCiaN
simpatizant
Mesaje: 86
Membru din: Joi 26-Iul-2007 22:21
Localitate: Iasi, Romania

Radiator defect

Mesajde DaCiaN » Mar 11-Mai-2010 16:50

Va salut.

Mi s-a fisurat de curand plasticul de la gura de intrare in radiatorul de racire apa si nu am reusit sa-l lipesc defel.
Ma gandesc oare nu se potriveste de la ZX-urile diesel? (1.9)

Daca aveti vreo idee , nu va sfiiti ...

mersi

problema e in partea stanga a pozei (intrarea in radiator)

Imagine
Respectul se castiga, nu se impune ...

Avatar utilizator
vlad c4
pasionat
Mesaje: 159
Membru din: Lun 20-Apr-2009 12:31
Localitate: Turda

Mesajde vlad c4 » Mar 11-Mai-2010 20:16

Cu poxilina nu ai incercat ? Daca e doar fisura tine sigur, cu conditia ca poxilina sa acopere toata fisura si sa fie aplicata de jur imprejurul "tevii". Inainte speli si degresezi bine.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 11-Mai-2010 22:10

nu tine.... au mai incercat si altii. sau poate tine, si te pomenesti ca te lasa in drum :?
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 12-Mai-2010 13:56

nu cumva face presiune in circuit? ca degeaba schimbi radiatorul ca il sparge si pe ala
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
vlad c4
pasionat
Mesaje: 159
Membru din: Lun 20-Apr-2009 12:31
Localitate: Turda

Mesajde vlad c4 » Mie 12-Mai-2010 15:14

De ce sa nu tina, dj01fad ? Daca e doar o fisura. Am lipit piese ce urca la temperaturi peste 100 grade si presiuni peste 10 bari si cu poxilina (atentie nu poxipol) tine foarte bine. M-as mira sa nu tina la un cot la radiator daca nu apesi pe el.
khan, daca facea presiune prea mare in instalatia de racire nu crezi ca arunca pe la buson lichid, decit sa fisureze un cot.

DaCiaN
simpatizant
Mesaje: 86
Membru din: Joi 26-Iul-2007 22:21
Localitate: Iasi, Romania

Mesajde DaCiaN » Mie 12-Mai-2010 17:34

am incercat si cu poxilina, dar nu de jur imprejurul cotului.
Nu are cum sa tina, zic eu, deoarece gura de intrare e din plastic, si la temperatura lucreaza altfel decat poxilina (se dilata).

Am pus o cantitate maricica de poxilina , dar dupa ce s-a incalzit bine motorul si-a croit repede loc apa afara.

buna si remarca lui khan, dar zic eu ca e totusi o uzura fizica a plasticului (se misca desul de usor in zona respectiva, prea elastic desi ar trebui sa fie plastic dur)
Dar daca se creaza presiune inauntru? asta automat inseamna garnitura de chiulasa busita , cum mi-as putea da seama?

asta e, se pare ca va trebui sa achizitionez unul nou; asta si-a dat duhul la 278 000 km

credeti ca unul facut la firmele romanesti, complet din tabla e bun? ati incercat vreunul?
mersi
Respectul se castiga, nu se impune ...

Avatar utilizator
vlad c4
pasionat
Mesaje: 159
Membru din: Lun 20-Apr-2009 12:31
Localitate: Turda

Mesajde vlad c4 » Mie 12-Mai-2010 17:41

Eu zic sa mai incerci inca odata si sa o aplici de jur imprejur. Atunci nu mai are unde se dilata. Eu am lipit radiator de climatizare cu poxilina si acolo temperatura sare de cea a lichidului de racire si presiunea sare si de 20 bari si tine, deci imposibil sa nu tina la cotul ala daca e aplicata ca lumea.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 12-Mai-2010 23:57

da.... am uitat sa specific... exact din cauza uzurii plasticului nu tine; de fapt, este o deteriorare a materialului din piesa; daca te apuci sa apesi tare pe el in zona aia, ai sa observi ca se rupe detot, si apoi poti sa faci plasticul ala faramite; poti sa incerci sa il lipesti, dar din cauza ca e imbatranit, adezivul se va desprinde cu tot cu un strat foarte subtire din materialul respectiv, sau pur si simplu nu va adera;
acum, ca sa iti largesc aria de cautare: cred ca radiatorul este la fel cu cel de la xantiile pe benzina, 1.6, 1.8 sau 2.0, dar fara AC, si peugeot 405 serie 2 benzina fara AC, 406 serie 1 benzina fara AC, exculs V6... bafta la cautat :lol: o mai fi la fel si la altele, dar nu am cunostiinta.

vlad, radiatorul in cauza are capacul de plastic, in timp ce alea de clima sunt complet metalice...
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

DaCiaN
simpatizant
Mesaje: 86
Membru din: Joi 26-Iul-2007 22:21
Localitate: Iasi, Romania

Mesajde DaCiaN » Joi 13-Mai-2010 11:18

dj01fad bine punctat.

am gasit pe VALEO 475 ron cel mai ieftin in oras aici si 414 ron tot VALEO la Augsburg in capitala (nu stiu daca trimit si prin curier spre Iasi)

mai caut, mersi
Respectul se castiga, nu se impune ...


Înapoi la “Mecanica - ZX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187740
    Total subiecte 18608
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11695
    Cel mai nou membru Tony 77