injectie noua ?

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
SilQ
simpatizant
Mesaje: 75
Membru din: Joi 08-Oct-2009 19:59
Localitate: Cluj-Napoca

injectie noua ?

Mesajde SilQ » Sâm 17-Oct-2009 14:48

are cineva idee cam ce pret are o injectie noua si unde s-ar putea gasii ? sau exista si second foarte bune ? masina da rateuri in mers, se balbaie si nu trage, bujiile sunt ok mai putin una... ceva parei? mersi

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 17-Oct-2009 21:29

pai tu vrei sa mearga ceas cu o bujie dusa? cel mai simplu elimini toate problemele astea marunte si vezi dupa aia daca mai trebe injectie noua sau nu
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
SilQ
simpatizant
Mesaje: 75
Membru din: Joi 08-Oct-2009 19:59
Localitate: Cluj-Napoca

Mesajde SilQ » Sâm 17-Oct-2009 22:08

de la injectie iasa tot timpul benzina :( si cred ca si asta e o problema.. sper sa gasesc exact bujia recomandata de producator si sa o inlocuiesc luni

Avatar utilizator
SilQ
simpatizant
Mesaje: 75
Membru din: Joi 08-Oct-2009 19:59
Localitate: Cluj-Napoca

Mesajde SilQ » Joi 22-Oct-2009 22:30

Bujia am inlocuito si intradevar diferentele au fost mari, de la ITP au zis sa schimb INJECTIA.. si ieri m-a lasat in drum, dadea toata benzina peafara, cica in loc sa pulverizeze in jos carburant dadea in sus. Am schimbat cu un injector de 1.6 sau 1.8 nu stiu sigur de ce motor e deoarece l-am primit cu masina, as vrea sa gasesc un injector sa stiu ca e foarte bun si nu am consum mare cu el. Sa caut nou sau second? Si daca e second potriveste de pe alt tip de motor 1.4 ?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 23-Oct-2009 01:13

cel care l-ai pus cred ca e de 1.6, pt ca 1.8 erau multipunct... (cel putin asa cred)
mergi cu ea asa si vezi ce consum are; intr-adevar, daca tasneste benzina prin partea de sus a injectorului, acesta este crapat, sau decapsulat, etc...
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

danbv
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Dum 22-Mar-2009 21:28
Localitate: cluj - brasov

Mesajde danbv » Vin 23-Oct-2009 17:37

injectorul pe care ti l-am dat de schimb nu prea are importanta daca e de 1.6 sau 1.4 fiindca sunt perfect identice, pe tine te intereseaza ECU sa fie de 1.4 caci el iti controleaza debitul si asta in functie de senzori. Asa ca ia partea de deasupra a injectorului de rezerva, adica cea care contine regulatorul de presiune si pompa care practic pulverizeaza, dar pastreaza partea de dedesubt a injectorului, care pe care se afla si motorasul pas cu pas, caci eu din cate imi aduc aminte este mai bun decat celalalt. Tie probabil ti-a cedat membrana de la regulatorul de presiune si intra benzina in injector cu prea multa presiune, asa cum venea de la pompa de benzina, automat rezultand in dezastru, tipete, bocete. :D
Nu-i bai mare, succes, tine-o tot asa!

Avatar utilizator
SilQ
simpatizant
Mesaje: 75
Membru din: Joi 08-Oct-2009 19:59
Localitate: Cluj-Napoca

Mesajde SilQ » Vin 23-Oct-2009 22:14

sal, am facut exact cum ai spus, am inlocuit partea superioara si a mers prin curte de am parchato, apoi dupa 5 ore am vrut sa o pornesc si ducea foarte bine la automat si nici urma sa o ea.... apoi am bagat 2.5 l benzina si nici asa nu a pornit, am mai bagat 2.5l benzina si a pornit la prima cheie :P nu stiu inca daca e vb de un contact electric s-au ce :P La primul salar schimb planetara ca bate si discul de ambreaj ce patineaza, abia astept :) vreau sa tin masina

leo
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Mie 16-Apr-2008 19:14
Localitate: salerno-IT

Mesajde leo » Sâm 24-Oct-2009 08:35

daca vrei sa schimbi discu' mai bine schimbi tot ansamblul ambreiaj ca tot se umbla acolo si nu costa nici asa mult.eu am platit cca 500 lei pe tot-disc,rulment si placa de presiune Valeo mama lor.bafta

Avatar utilizator
SilQ
simpatizant
Mesaje: 75
Membru din: Joi 08-Oct-2009 19:59
Localitate: Cluj-Napoca

Mesajde SilQ » Sâm 24-Oct-2009 22:49

mersii de sfatul cu ambreajul , ai dreptate

revin la topic... deci am schimbat partea superioara a injectorului si acum motorul sta turat tot timpul, si dupa 40km de mers cand il scot din viteza s-au stau la stop el tot turat e ca si cum e tras socul, iar ventilatorul acela de racire sta pornit cam 10 minute dupa oprirea motorului. Care sa fie cauza pentru care ramane motorul turat si dupa incalzire ?


Înapoi la “Mecanica - ZX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187740
    Total subiecte 18608
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11695
    Cel mai nou membru Tony 77