zx - nu porneste

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 28-Mar-2009 18:27

injectorul poate sa nu mai inchida bine si sa curga benzina din el non stop; saualta varianta mai rea, ecu stricat si iti tine injectorul deschis aiurea, dar, parca ai spus ca ai pus alt ecu si tot asa... si... mai sunt posibilitati; de fapt, daca stau sa ma gandeasc, khan are dreptate, pana nu o pui pe tester nu ai de unde sa aflii, decat daca te pricepi si cunosti modul de functionare a motorului respectiv si electronica lui foarte bine. daca tot vrei sa faci teste, pune alt injector si vezi ce si cum. iti mai recomand ceva: cauta documentatia motorului si citeste-o, acolo sunt descrise si defectele , cu simptome cu tot.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

danbv
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Dum 22-Mar-2009 21:28
Localitate: cluj - brasov

Mesajde danbv » Sâm 28-Mar-2009 21:58

mai am un injector identic si maine il schimb caci azi n-am avut torx ca sa il dau jos......treaba cu testerul am mai zis-o: nu stiu pe nimeni care ar putea sa vina cu cablu si laptop ca sa imi afle buba....probabil ca as afla imediat care e buba dar cu masina nu ma pot deplasa si nici sa astept pana gasesc pe cineva nu pot....treaba cu testerul ramane ca ultima solutie daca nu rezolv maine

danbv
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Dum 22-Mar-2009 21:28
Localitate: cluj - brasov

Mesajde danbv » Dum 29-Mar-2009 09:32

am gasit asta : http://www.peugeotclubromania.ro/forum/ ... .php?t=660
aici arata cum se face diagnosticare fara sa mergi la tester....motoarele sunt identice cu cele de peugeot la citroen deci si codurile sunt aceleasi.......vreau sa stiu va rog unde se afla mufa de diagnosticare? poate chiar si o poza a ei

danbv
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Dum 22-Mar-2009 21:28
Localitate: cluj - brasov

Mesajde danbv » Joi 23-Apr-2009 12:06

la testul cu agrafa mi-a dat o sigura eroare cod 13, air temperature sensor, dar asta nu are nici o legatura cu problemele mele. Intre timp am chemat un electrician care mi-a zis ca poate fi de la acel regulator de presiune de pe injector, dar am pus alt ECU, doar ca de 1.6 si scuipa benzina doar ca prea multa si o ineca, insa asta mi-a demonstrat ca nu e de la injector ci poate de la calculator sau ceva releu de injector am mai auzit.

Avatar utilizator
SilQ
simpatizant
Mesaje: 75
Membru din: Joi 08-Oct-2009 19:59
Localitate: Cluj-Napoca

Mesajde SilQ » Lun 19-Oct-2009 21:10

acuma e ECU de 1.6 pe ea ? sa stiu ca iau altu de 1.4 sa nu consume mai mult nui stres , sunt dispus sa investesc in ea :)

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 20-Oct-2009 12:31

danbv scrie:la testul cu agrafa mi-a dat o sigura eroare cod 13, air temperature sensor, dar asta nu are nici o legatura cu problemele mele. Intre timp am chemat un electrician care mi-a zis ca poate fi de la acel regulator de presiune de pe injector, dar am pus alt ECU, doar ca de 1.6 si scuipa benzina doar ca prea multa si o ineca, insa asta mi-a demonstrat ca nu e de la injector ci poate de la calculator sau ceva releu de injector am mai auzit.

air temperature senzor are o mare importanta, in fct de turatie si de temp aerului se regleaza cant de benzina injectata, deci s-ar putea ca exact aia sa fie problema
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

danbv
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Dum 22-Mar-2009 21:28
Localitate: cluj - brasov

Mesajde danbv » Mar 20-Oct-2009 16:17

Ecu-ul cu care ti-am dat masina este cel de 1.4 cu siguranta caci am verificat dupa cod, insa cel pe care ti l-am dat de rezerva se poate sa fie de 1.6 sau 1.8 caci cu el baga mult mai multa benzina si o ineaca...am testat eu in primavara...cat despre consum, daca ai schimbat bujii, filtre, ulei, distributie, etc, atunci e ok, eventual acel senzor de temperatura aer, pe care nu cred ca il gasesti separat...e inglobat in partea superioara a injectorului unde este si regulatorul de presiune. Apropo te-am vazut ieri pe pod langa Cora....ce sa zic, ma faci sa imi para rau ca nu m-am ocupat eu mai mult de masina...dar asta e...prietenei nu ii placea.

Avatar utilizator
SilQ
simpatizant
Mesaje: 75
Membru din: Joi 08-Oct-2009 19:59
Localitate: Cluj-Napoca

Mesajde SilQ » Mar 20-Oct-2009 21:55

:D dap eu eram :P mergeam la munca :P ... am schimbat decat bujia defecta, pai senzorul ce problema sa aiba.. ? motorul ramane foarte turat 1 minut de la pornire daca e rece apoi is revine :) ramane sa repar kilometrajul si indicatorul de benzina :)

danbv
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Dum 22-Mar-2009 21:28
Localitate: cluj - brasov

Mesajde danbv » Mar 20-Oct-2009 22:40

Ce are indicatorul de benzina? Mie nu mi s-a parut a avea vreo problema. Cat despre kilometraj, iti spun sigur ca e de la cablu, caci ceasul este ok, l-am testat cand a fost demontat de electrician ca sa faca ceva legaturi pentru semnalizari.

Avatar utilizator
SilQ
simpatizant
Mesaje: 75
Membru din: Joi 08-Oct-2009 19:59
Localitate: Cluj-Napoca

Mesajde SilQ » Mar 20-Oct-2009 22:49

indicatorul tot pe rosu e si am bagat 14 l de benzina, o sa schimb cablul in cazul asta .. nui stres :P

Avatar utilizator
SilQ
simpatizant
Mesaje: 75
Membru din: Joi 08-Oct-2009 19:59
Localitate: Cluj-Napoca

Mesajde SilQ » Mie 21-Oct-2009 19:44

azi am ramas in sensul giratoriu din cora, se stricase injectia si scuipase toata benzina afara... unde pot gasii un injector de 1.4 ? :( stie cineva ??

Avatar utilizator
SilQ
simpatizant
Mesaje: 75
Membru din: Joi 08-Oct-2009 19:59
Localitate: Cluj-Napoca

Mesajde SilQ » Sâm 24-Oct-2009 22:58

revin :D am schimbat partea superioara de la injector, azi am fost cu ea 40km si am vazut ca ramane turata si daca e cald motorul, adica ramane socul tras oricat as merge cu ea.... iar ventilatorul acela de racire ramane pornit 10 min dupa oprire. Oare care sa fie problema pentru care ramane turata ? Sa fie acel senzor de a
er de care se vb mai sus ? Astept pareri, mersi.

Avatar utilizator
SilQ
simpatizant
Mesaje: 75
Membru din: Joi 08-Oct-2009 19:59
Localitate: Cluj-Napoca

Mesajde SilQ » Lun 02-Noi-2009 21:43

pana la urma capul de pe injector contine un senzor de caldura care legleaza turatiile, asa ca am schimbat partea superioara a injectorului (100lei) si merge perfect din acest p.d.v


Înapoi la “Mecanica - ZX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187740
    Total subiecte 18608
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11695
    Cel mai nou membru Tony 77