Lipsa frana XM...

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 11-Ian-2009 15:30

spatele se descarca mai repede decit presiunea din sfera pentru ca nu mai e alimentat, pe cind presiunea din sfera nu mai foloseste decit la frina si ajunge teoretic pentru 50-60 apasari. pina atunci te prinzi ca e ceva in neregula. intimplator am patit asta cu cureaua si masina a fost jos mai repede decit am ramas fara frina, de unde rezulta ca presiunea din sfera a actionat, nu cea din suspensia spate

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Dum 11-Ian-2009 15:45

cred ca depinde de la masina la masina.poate la tine dozatorul impreuna cu corectorul spate cumulau o pierdere relativ mare si de aceea a ramas spatele primul fara presiune.oricum eu ma opresc aici."cearta" a fost instructiva.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
stan cristian
pasionat
Mesaje: 530
Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
Localitate: ploiesti

Mesajde stan cristian » Dum 11-Ian-2009 18:35

:D de acu ... asteptam vesti de la ruian, speram sa-l fi ajutat cu discutia noastra
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,

ruian r
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Lun 05-Ian-2009 18:03
Localitate: LUGOJ
Contact:

Mesajde ruian r » Lun 16-Apr-2012 22:19

Ca sa nu ramana discutia neterminata problema a fost inlaturata prin scimbarea distribuitorului unde se afla montata si sfera centrala care am inlocuit-o cand am inlocuit distribuitorul.

Am schimbat ulterior si pompa centrala care a avut scurgeri dupa o vreme, ca am avut de unde lua ca mai am o caroserie de rezerva de care va trebui sa ma scap cumva..., va ajuge la fier vechi.

Masina are probleme acum (nu am ami folosit-o de un an si jumatate) cu pierderi de ulei la caseta de directie in partea dreapta la stutul de caucuic din burduf care este rupr, stut unde intra furtunul de plastic subtire care recuperaza lichid si se intoarce in vasul cu lichid LHM+.

Stie cineva cum pot si ce trebuie demontat ca sa-l schimb ca vreau sa circule din nou masina, acasa am canal thnic de reparatie si scule aferente.
Cum trebuie sa-l comand ca am fost la doua farmacii de piese auto si nu am vazut in poza ca burduful pe care vreau sa-l comand sa abe acel stut unde-mi intra furtunul?

Cu stima,
Radu.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 17-Apr-2012 00:26

cred ca am eu burduf dinala. zi-mi diametrul camasii de la piston si iti spun daca am sau nu.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

ruian r
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Lun 05-Ian-2009 18:03
Localitate: LUGOJ
Contact:

Mesajde ruian r » Mar 17-Apr-2012 08:44

Multumesc pentru raspuns.

Nu stiu cum sa masor burduful ca nu am baterie sa pun masina pe canal iar caseta nu am dat-o jos sau cum pot sa masor sau sa schimb cel mai usor burduful?

Cu stima,
Radu.

SilverSpider
pasionat
Mesaje: 520
Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
Localitate: Ploiesti

Mesajde SilverSpider » Mar 17-Apr-2012 21:19

sandor mihai scrie:mai cristi chiar nu stiu la ce te referi.pot sa zic ca am 15 ani de practica in hidraulica asa ca am fost putin surprins de raspunsul tau.si eu am fst tentat sa-ti zic sa te mai documentezi dar din politete nu am facut-o.spune-mi exact la ce inventii te referi.teorie stie toata lumea dar practica e mult diferita.da, imi place sa experimentez tot felul de chestii mai ales la hidraulica,sa-i aduc imbunatatiri avind in vedere uzura sistemelor majoritatii masinlor cu care circulam.de exemplu recent am desfintat hidractivul de la xm-ul meu si sunt foarte multumit de rezultate.
daca esti asa pregatit da-mi un raspuns la problema expusa .(la masina mea).sunt deschis si curios sa aud si parerea ta daca e la subiect.


Eu am simtit pe pielea mea experienta ta in hidraulica domnule "Dr. Frankenstain".
Intradevar, nu toti pe forum sunt asa destepti ca tine si nu merita atentia ta; referitor la ce ai scris pe aici.
Daca tu crezi ca ceea ce faci tu se numesc inbunatatiri atunci pot spune cu incredere ca inginerii francezi care au proiectat masina erau de-a dreptul idioti, de ce dracu au pus oare hidractivul ala acolo!? Idiotii!!

De mult vroiam sa-ti scriu ce am pe suflet :)

Eu pot sa recunosc ca inca mai am multe de invatat in ceea ce priveste reparatii Xm.
Trebuie sa recunosc ca masina mergea cu modificarile facute de tine, pentru asta te felicit!

ruian r
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Lun 05-Ian-2009 18:03
Localitate: LUGOJ
Contact:

Mesajde ruian r » Joi 19-Apr-2012 05:53

Pentru a inlocui burduful partea dreapta trebuie demontata caseta de directie de pe masina?
Daca trebuie caseta demontata de pe masina trebuie scos si motorul? (eu banuiesc ca da si nu stiu cat de complicat este)
Am pus aceste intrebari deoarece nu am mai facut asemenea interventii la acest tip de masina, iar cei care s-au mai lovit de problema daca vor pot sa ma ajute cu sfaturi.

Multumesc anticipat.
Cu stima,
Radu.

SilverSpider
pasionat
Mesaje: 520
Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
Localitate: Ploiesti

Mesajde SilverSpider » Joi 19-Apr-2012 09:54

Salut!

Eu am dat caseta de directie jos si pot sa-ti spun din experienta urmatoarele: eu am dat-o jos fara sa scot motorul sau sa cobor puntea si pot sa spun ca a fost un chin de doua zile pentru ca nu am stiut exact ce trebuie facut. Daca vrei sa scoti toata caseta de directie trebuie sa scoti evacuarea si sfera si suportul de la hydractiv ca sa ai loc, dupa care, dupa ce ai desfacut conductele si suruburile care tin caseta, trebuie sa cobori puntea cativa centimetri pentru a putea trece caseta de turbina, se scoate prin partea pasagerului pt. ca este mai mult spatiu.
Deci,singurul lucru care o sa te incurce este turbina dar daca lasi puntea cativa centimetri o sa iasa lejer.
Acum nu stiu la 2.5 cat spatiu ai si cum este pusa turbina dar nu cred ca este mare diferenta.

Mai intai de toate astea trebuie sa desfaci coloana de directie care are 2 suruburi. Eu am scos burduful acela de cauciuc prin care intre axul (vezi ca are un surub ascun care se desface cu inbus, undeva in partea de sus langa pedala de frana. Nu stiu daca merge desfacuta si fara sa desfaci ala.
Trebuie scos si melcul care are doua inbusuri si care necesita putina munca din cauza ca sunt greu accesibile.

Daca vrei doar sa inlocuiesti burdufele cred ca exista si o alternativa mai simpla fara sa scoti caseta. Eu am inlocuit bucsele si a trebuit s-o dau jos.
Am vazut ceva poze pe un forum in care cineva a schimbat burdufele la directie fara sa scoata caseta.
Sper ca am fost de ajutor.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 19-Apr-2012 17:04

se poate scoate caseta destul de usor, poate ca tu nu ai gasit solutia corecta pentru asta. alexosi stie cum se scoate ca a mai umblat si el de cateva ori la caseta, asa ca intrebati-l pe el si va ajuta cu reteta. am schimbat si eu, si metoda a fost urmatoarea: am dat jos cilindrul de pe ea inainte sa o dau jos de pe masina, apoi am scos caseta, si a iesit destul de simplu, nu m-am chinuit mare lucru.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

ruian r
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Lun 05-Ian-2009 18:03
Localitate: LUGOJ
Contact:

Mesajde ruian r » Vin 20-Apr-2012 12:31

Multumesc pentru raspunsuri, trebuie sa ma uit atent ca eu am sistem DIRAVI si sunt o gramada de furtune si conducte, sau mi se pare mie.

La 2.5 TD turbina este in spatele motorului spre habitaclu.

As fi interesat daca a facut aceasta operatie la un 2.5 sa ma poata sfatui exact sa nu trebuiasca sa descoper eu apa calda si mersul pe jos.
Ar fi pacat de munca.

Cu stima,
Radu.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 20-Apr-2012 13:26

diravi pe 2.5?!
ce e schimbat la tine pe masina? motorul sau caseta? ca eu nu stiu sa se fi fabricat 2.5 cu diravi :shock:

m-am uitat si am mansonul ala... daca iti mai face trebuinta, dar e pentru caseta normala, nu diravi.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

SilverSpider
pasionat
Mesaje: 520
Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
Localitate: Ploiesti

Mesajde SilverSpider » Vin 20-Apr-2012 14:06

Diravi s-a pus pe modelele cu motor V6. Conductele alea multe sunt probabil de la distribuitorul de frana.

ruian r
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Lun 05-Ian-2009 18:03
Localitate: LUGOJ
Contact:

Mesajde ruian r » Sâm 21-Apr-2012 00:07

Am facut eu confuzie este DIRASI, cert este ca este o caseta foarte complicata cu o gramada de furtune si conducte.
Poate ma insel desi nu cred..., nu este o caseta simpla cu un cilindru hidraulic pe ea.

Cu stima,
RADU.

SilverSpider
pasionat
Mesaje: 520
Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
Localitate: Ploiesti

Mesajde SilverSpider » Sâm 21-Apr-2012 22:24

ruian r scrie:Am facut eu confuzie este DIRASI, cert este ca este o caseta foarte complicata cu o gramada de furtune si conducte.
Poate ma insel desi nu cred..., nu este o caseta simpla cu un cilindru hidraulic pe ea.





Cu stima,
RADU.


Daca este fara cilindru si multe conducte este diravi. Ca sa fii sigur verifica daca ai asa ceva :
Imagine


Înapoi la “Hidraulica - XM”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11700
    Cel mai nou membru Eduard1973