Lipsa frana XM...

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

ruian r
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Lun 05-Ian-2009 18:03
Localitate: LUGOJ
Contact:

Lipsa frana XM...

Mesajde ruian r » Lun 05-Ian-2009 18:20

Salut,

Sunt nou pe acest forumsi as dori lamuriri despre urmatorul fenomen.
Sunt din Lugoj si in drum spre Moldova am constatat ca nu mai am frane!
Masina la pornire se ridica greu, sau numai dupa ce umlam la levierul de comanda al suspensiei.
Lichid este la nivel si ce trebuie (LHM+), nu am scurgeri deloc.
Am masina de 4 ani si acum imi face probleme...
Astept sugestii. Eu banuiesc ca ar fi o problema de pompa sau sfera centrala?
Multumesc anticipat pentru ajutor.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Lun 05-Ian-2009 19:32

sigur ai lhm? de obicei nu ai frane cand ai alt ulei...
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 05-Ian-2009 19:45

nu ai frane deloc sau ai cu intarziere? masina se mai scoala de jos?
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Lun 05-Ian-2009 19:48

din ce am inteles eu..masina se ridica greu si pe drum nu are frane....
din experienta proprie...asa face cand ai alt ulei (mi se sparsese mie o conducta si din nev i-am pus alt ulei pt a ajunge cu ea acasa)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 05-Ian-2009 20:12

nu ai cum sa nu ai DELOC frane. si eu am pus odata h46 ca sa ajung acasa, afara erau -15, si pana s-a incalzit putin uleiul avea intarziere la franare, frana prost, dar totusi frana.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

ruian r
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Lun 05-Ian-2009 18:03
Localitate: LUGOJ
Contact:

Mesajde ruian r » Mar 06-Ian-2009 15:37

Cum am mai scris masina are lichid la nivel si este ce trebuie LHM+ este verde brotac transparent si fara impuritati.
Se ridica ff greu si pe loc am frana iar cand o pun in miscare nu mai are deloc frana .
Nu am scurgeri la sistemul hidrauluic (hidractiv).

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 08-Ian-2009 19:27

au fost aerisite vreodata?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 08-Ian-2009 20:21

este foarte posibil sa fie pompa hidraulica. banuiesc ca ai pompa cu doua iesiri; am patit ceva similar la o xantie, cum o acceleram putin nu mai facea mai deloc presiune si se aprindeau si becurile. plus ca, daca ai pompa cu 2 iesiri, este anormal sa se ridice foarte greu.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

ruian r
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Lun 05-Ian-2009 18:03
Localitate: LUGOJ
Contact:

Mesajde ruian r » Vin 09-Ian-2009 17:45

Da franele au mai fost aierisite in urma cu trei ani, dar acum recent am schimbat toate placutele de frana si sunt aierisite caci a trebuit sa imping pistonasele de frana.
Da pompa este cu doua iesiri, si dupa ce am vorbit cu Eugen posibil sa fie pompa fisurata pe unde trage lichid ca ar fi o problema cu capacul pompei.

Avatar utilizator
stan cristian
pasionat
Mesaje: 530
Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
Localitate: ploiesti

Mesajde stan cristian » Vin 09-Ian-2009 19:02

salut , sigur nu a fost aerisit blocul hidraulic ABS , refaci aerisirea franelor si incluzi in procedura si blocul hidraulic ABS si ca sa verifici daca trage aer fals . te uiti in vasul cu LHM sa vezi daca pe retur vine LHM cu bule de aer....
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,

ruian r
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Lun 05-Ian-2009 18:03
Localitate: LUGOJ
Contact:

Mesajde ruian r » Vin 09-Ian-2009 20:59

Multumesc un pont bun si am sa-l incerc.
Cum se aieriseste ABS-ul? Are vreo procedura speciala?
Franele stiu cum se aierisesc dar ABS-ul nu l-am airisit niciodata.

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

xm

Mesajde sandor mihai » Vin 09-Ian-2009 21:11

s-ar putea sa nu ai suficienta presiune hidraulica si sa nu-ti indice asta.la relanti masina coboara? tacane la relanti,chiar si foarte des? daca tacane nu prea are cum sa nu aiba frina chiar si neaerisita.banuiesc ca e o treaba simpla,trebuie doar sa identifici problema.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
stan cristian
pasionat
Mesaje: 530
Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
Localitate: ploiesti

Mesajde stan cristian » Vin 09-Ian-2009 21:33

Ca sa ajungi la blocul hidraulic ABS trebuie sa scoti roata stanga fata , aparatoare de noroi de la roata stanga fata , vezi pe blocul hidraulic ai 2 suruburi cu imbus de 5 , le slabesti si apesi frana ( motorul pornit )dupa ce vezi ca iese lichid curat ... fara bule de aer , le strangi si aerisesti etrierii , incepi cu cel mai indepartat de dosatorul de frana si termini cu cel mai apropiat . asta e TOT . succes
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 09-Ian-2009 21:34

chiar daca are aer pe toata instalatia de franare, in momentul in care face presiune, tot franeaza. cu 4-5 secunde in intarziere, dar tot franeaza. verifica ce presiune furnizeaza pompa hidraulica in primul rand, pentru ca se si salta foarte greu.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
stan cristian
pasionat
Mesaje: 530
Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
Localitate: ploiesti

Mesajde stan cristian » Vin 09-Ian-2009 21:44

fenomenul se manifesta cu masina ridicata , inseamna ca pompa face destula presiune chiar daca mai greu , daca deja a ridicat masina si becul de presiune ulei e stins insemna ca este suficienta presiune pentru frana ...
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,


Înapoi la “Hidraulica - XM”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv