curea alternator

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

daneugen
simpatizant
Mesaje: 66
Membru din: Lun 24-Dec-2007 07:30
Localitate: Bucuresti acu Zalaegerszeg

Mesajde daneugen » Sâm 20-Noi-2010 23:30

huruie din cauza uzuri din intinzator care are la mijloc un telescot care sa dus .cam citi km sint in intinzatoru asta daca sint mai mult de ioomi km schimbal

daneugen
simpatizant
Mesaje: 66
Membru din: Lun 24-Dec-2007 07:30
Localitate: Bucuresti acu Zalaegerszeg

Mesajde daneugen » Sâm 20-Noi-2010 23:33

distributia de la 2.5 e putin diferita de cea de la 2.1cea de la 2.5 este asigurata de o carcasa de plastic dar ori cum mai bine schimba cureaua daca vezi ca incepe sa se destreame.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 21-Noi-2010 00:19

daca cureaua de accesorii migreaza catre motor, nu te mai salveaza nici carcasa aia de plastic, pt ca o decupeaza cureaua si tot intra peste distributie. daca intinzatorul topaie, cureaua vibreaza tare intre compresorul de clima si fulia de la arbore, poate sa fie si altceva decat acel galet cu telescop. rulmentul de la fulia de AC l-ai schimbat pana la urma?
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

xxla20
pasionat
Mesaje: 136
Membru din: Mie 04-Feb-2009 12:18
Localitate: satu mare

cateva minute la rece

Mesajde xxla20 » Dum 21-Noi-2010 12:35

adica face doar cateva minute la rece si apoi dispare si huruiala si totul e ok? daca trece de tot dupa ce nu mai e rece motorul, ti-as sugera sa verifici in bord daca nu cumva iti oscileaza si acul de la turometru(pana e rece motorul), daca oscileaza s-ar putea sa fie si altceva la mijloc.

p.s. asa cum zice si Lucian, carcasa de plastic nu e o salvare, pe xm-ul meu 2,1 aveam carcasa de plastic pe toata distributia inclusiv zona aferenta fuliei de vibrochen(nu era fara carcasa) si in ciuda acestui fapt tot am patit-o, deci repet, nu e o salvare carcasa!

xxla20
pasionat
Mesaje: 136
Membru din: Mie 04-Feb-2009 12:18
Localitate: satu mare

curea

Mesajde xxla20 » Dum 21-Noi-2010 17:23

Unele pompe de injectie se dezamorseaza dupa ce opresti motorul(chiar daca nu total), iar la pornire apar acele oscilatii in primul minut, de cele mai multe ori iese si fum, insa e doar la pornire si in minutele imediat urmatoare dispare, de aceea te-am intrebat de oscilatii. Oarecum e interesant ceea ce ai spus mai sus, adica faptul ca huruie doar la rece, esti sigur ca dispar trepidatiile curelei dupa ce se incalzeste motorul? totusi, eu raman pe acelasi sfat sa schimbi intinzatorul si fulia cu unele care au exact aceleasi caracteristici cu cele originale iar daca rolele de ghidaj si rulmentul ac sunt in regula, ar trebui sa se rezolve problema. in nici un caz nu circula cu masina asa, dureaza doar cateva secunde sa-ti sara cureaua de pe alternator la distributie si pe cand iti dai seama e prea tarziu si costurile....

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 21-Noi-2010 17:24

ia sa scoti firul de incarcare de la alternator dimineata si sa o pornesti...
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 21-Noi-2010 20:41

ala subtire este suficient.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 21-Noi-2010 20:48

daca tot s-a dat jos cureaua, a invirtit cineva fiecare rola/alternator/compresor individual ca sa asculte daca hiriie?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

daneugen
simpatizant
Mesaje: 66
Membru din: Lun 24-Dec-2007 07:30
Localitate: Bucuresti acu Zalaegerszeg

Mesajde daneugen » Lun 22-Noi-2010 16:42

daca ai dat jus arcu masoaral trebuie sa aiba 130.5mm daca e mai mul sau mai putin nui bun
si incearca sa il bagi in ulei sau motorina ca sar putea ca telescopu sa fie intepeni.nu o sa iti mai miriie,dar inseamna ca nu mai e bun.o alta chestie tot dispozitivu asta se misca pe 2 rulmenti ,verificai si ungei daca e nevoie.

daneugen
simpatizant
Mesaje: 66
Membru din: Lun 24-Dec-2007 07:30
Localitate: Bucuresti acu Zalaegerszeg

Mesajde daneugen » Joi 25-Noi-2010 05:51

nui tot una cum este montat semnu trebuie sa fie jos.iar distanta dintr cele 2 gauri trebuie sa fie sub98mm.atumci cureaua e intinsa suficient,daca nu poti sa ajungi la distanta asta ai posibilitatea sa tensionez din rola"nu prea mult"daca nici asta nu te ajuta trebuie sa schimbi cureaua

alexsosi
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Sâm 30-Ian-2010 23:00
Localitate: Călimănești
Masina: Citroen Xm 2.5 TD Exclusive
2: Citroen C6 2.7 HDI

Mesajde alexsosi » Vin 27-Mai-2011 19:25

la mine bate cureaua de loveste in lonjeron. de curand mi s-a rupt surubul de la rulmentul intinzator, l-am schimbat , amortizorul de vibratii are cateva luni, fulia am schimbat-o cu una sh de la cealalta masina si am verificat-o acum din nou si nu are fisuri, compresorul de ac se invarte foarte usor, alternatorul l-am schimbat , rulmentul intinzator nu are uzura si merge foarte usor, rola reglabila am schimbat-o.
acum urmeaza o intrebare la care va rog daca stiti sa imi raspundeti > pompa hidraulica fara curea pe ea dar montata pe masina cum trebuie sa se invarta ? la mine se invarte greu apoi merge usor apoi greu si tot asa . sa fie defecta pompa hidraulica?
citroen my real passion

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 27-Mai-2011 20:32

ar trebui sa opuna un pic de rezistenta atita vreme cit e in circuit, dar nu f mult, la mina scapa destul de mult inapoi
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 27-Mai-2011 22:37

desfa surubul la disjunctor; daca pompa merge tot in suturi, si nu merge la mana oarecum cursiv, atunci ai ceva probleme pe circuitul de directie, mai ales ca te plangeai ca merge aiurea; pistoanele de la partea de servo sunt dispuse simetric pe "rotatie" ca sa zicem asa, pe cand circuitul de suspensie are doar 2, dispuse offset, si poate sa dea simptomul asta cum ca s-ar invarti neuniform; si la mine topaie cureaua la xantia, si nu stiu ce drac sa ii mai fac, ca ma dispera. rulment AC nou, ambele role noi, fulia schimbata, facut proba chiar si cu una noua, singurele lucruri care sunt neschimbate sunt arcul si galetul mobil, dar sa le iau noi nu am bani momentan, iar second nu gasesc (motor 2.1). problema e ca nu doar topaie, ci mai si sare cate un canal peste fulia de la pompa hidraulica, si din cauza asta o pandesc periodic, sa nu cumva sa vina detot spre motor. ce-i drept se intampla destul de rar, maxim odata pe luna. nu vibreaza decat la pornire de la rece, maxim 5 minute, apoi se potoleste aproape definitiv. si nici nu face in relantiu, face doar undeva la 1100 ture sau ceva de genul. daca aveti ceva idei si pentru mine ar fi binevenite. stiu... ar trebui schimbat galetul mobil si arcul, dar na... oricum, ultima data cand le-am dat jos pareau extrem de bune; arcul avea lungimea corecta, iar galetul parea in regula la mana; cine stie...
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

alexsosi
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Sâm 30-Ian-2010 23:00
Localitate: Călimănești
Masina: Citroen Xm 2.5 TD Exclusive
2: Citroen C6 2.7 HDI

Mesajde alexsosi » Sâm 28-Mai-2011 22:09

app am pus curea noua dayco, dar din ce am vazut are lungimea de 1865, cele bosch si gates au 1863, cureaua acum este intinsa la maxim din rola , credeti ca ar fi diferenta cu o curea mai mica cu 2 mm?
citroen my real passion

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Vin 03-Iun-2011 08:55

@Nicu - intinzatorul ala nu prea merge inlocuit cu SH .Poate fi arcul decalit etc.Fluctuatia si vibratia curelei poate fi doar de acolo.La xm la mine scartaie la relanti de te scoate din masina , cred ca ceva tot de genul ala am si eu acolo si trebuie inlocuit.In ture dispare complet ca se echilibreaza cureaua zic eu , dar cu timpul stau foarte prost.


Înapoi la “Mecanica - XM”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv