Istoria Citroen-ului CX

Povestea acestei marci, chevroane şi a "parintelui" sau Andre-Gustave Citroën.

Moderator: Echipa Tehnica

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Istoria Citroen-ului CX

Mesajde razzwan » Lun 03-Noi-2008 11:27

ImagineImagine ImagineImagine ImagineImagine ImagineImagine ImagineImagine

Citroen CX este un automobil produs de franceza marca Citroen de la 1974 la 1991. Citroen a vândut 1.2 milioane de CX aproape În timpul sãu 16 de ani de producÞie. A fost votat de CX Europene Masina anului În 1975.

Este considerat de unii entuziaÂşti ca ultimele "real Citroen", ĂŽnainte de Peugeot a avut de control a companiei, ĂŽn 1974. "Real Citroen" se referĂŁ la o marcĂŁ comercialĂŁ Avant garde tehnice de proiectare Âşi de inovare, prized de marque loyalists.

Disponibilele modele au fost in patru uÂşi fastback, o pauzĂŁ (Break), Âşi un lung ampatament model construit pe Âşasiu de pauzĂŁ. Citroen a angajat CX unic al hydropneumatic auto-Leveling sistemul de suspendare.


Istorie


CX iniÞial a fost de un mare succes de vânzãri din Europa, care produc un pic de peste 132,000 de unitãÞi În 1978. Sunt acumulate de dincolo de noi clienÞi fideli Citroen DS clienti adusi de bazã ºi de tehnologie avansata, dar oarecum imposibilul Citroen SM de a maselor. Spre deosebire de principalul sãu concurenÞi, CX nu au avut În Întreaga lume de distribuÞie - costul de dezvoltare ºi ÎmbunãtãÞiri a trebuit sã fie Îndeplinite de la un punct de vedere geografic mici de vânzare de bazã.

Este greu de greºealã de CX pentru orice alt vehicul. Opron Robert penned dramaticã curgere ºi de linii ascutite Kamm coada de la CX, care seamãnã cu o versiune mai mare de 1970 Citroen GS. De asemenea, CX poartã o asemãnare la un studiu de 1967 de design Pininfarina pentru BMC a sunat la 1800 berlina aerodynamica, dar ambele refuza Pininfarina Citroen ºi orice persoane de contact În aceastã perioadã. Cu toate acestea, este de asemenea clar cã este un desen sau model CX clar evoluÞia de la DS concepute de echipa condusa de Gillet. Prin urmare, CX, urmat de moºtenirea lãsatã de foarte faimos DS În propunerea de sleekest de design de pe piaÞã pentru o masina executiv. Sale de aerodinamica este Încã una dintre cele mai bune produse vreodata pe o masina. Acest lucru a permis utilizarea unor motoare mai mici de a obÞine acelaºi viteze ca alte sedan executiv, care ar avea nevoie de mult mai mari motoarele.

AceastĂŁ maÂşinĂŁ cu trĂŁsĂŁturile sale este una dintre cele mai moderne modele din timpul sau . Masina combinata unica de hidro-pneumatice integrantĂŁ auto-Leveling suspensie, viteza-reglabile DIRAVI servodirectie (a fost introdusa pentru prima datĂŁ pe Citroen SM), Âşi o unicĂŁ de design interior care a plecat cu coloana de direcĂžie, care sĂŁ permitĂŁ conducĂŁtorului auto de a ajunge la toate controalele ei. British revista "Masini" a descris o senzaĂžie de conducere CX hovering ca peste drumul cu nereguli, te simnti ca pe o navĂŁ parcurgand oceanul .

Citroen a fãcut acest mare sedan pentru a merge pe un drum cum alte masinu nu puteau, ei ar putea urma pe drumuri alpine masini mai mici sport. Aceasta suspensie a fost utilizatã sub licenÞã de cãtre Rolls-Royce Camargue ºi Mercedes-Benz 450SEL 6.9 ºi Mercedes-Benz W124, deoarece a fost considerat cel mai bun lucru fãcut vreodatã.

CX a avut un motor transversal de design, În contrast cu mijlocul lunii motor de schemã de tracÞiune Avant ºi DS. Acest spaÞiu de design salvat; de CX a fost un picior mai scurt de DS. Aparent scurt CX fastback avut insuficiente spate legroom sã funcÞioneze ca un sofer condus Limuzinã (comunã, pentru a folosi modelul spaÞios DS), deci În 1976, a introdus un Citroen 10 inci (25 centimetri) o versiune, de "Prestige" variantã. The Prestige a oferit o dimensiune mare in spate decât orice alt sedan standard din lume.

CX foarte lent a fost dezvoltat ºi ÎmbunãtãÞit, cu elemente cheie de masina necesare pentru a concura În segmentul de piaÞã a lua mulÞi ani pentru a merge. Decenta fabricã rustproofing, au avut de mult nevoie de ÎmbunãtãÞirea calitãÞii interioare ºi o transmisie automatã au fost adãugata În 1981 ºi un turbocharger În 1984. Companiei mamã PSA Peugeot Citroen a fost Defensiva trei competitori În executiv masina de segment, de Peugeot 604, la Tagora Talbot, ºi CX, fiecare concurent pentru PSA de resurse financiare reduse. De seminÞe de retragere competitiv al PSA, de la acest segment tradiÞional de important, au fost ÎnsãmânÞate În aceastã perioadã de eforturi difuze.

Din 1984 turbo-alimentat 2.5 L diesel cu motor fãcut de CX-D 2.5 Turbo cel mai rapid sedan diesel din lume, capabil de a ajunge la viteze de pânã la 195 km / h (121 mph). Dieselul conteaza pentru mai mult de jumãtate din piaÞa de autoturisme În FranÞa .

CX În cele din urmã a dobândit un renume mare pentru costurile de funcÞionare, care În timp, tãiate de vânzãri. Ironic, el a fost de componente standard de la orice auto (oÞel, balamale usa, motoarelor starter, conexiuni electrice, etc) care sa dovedit incomod În serviciu, În timp ce componentele au fost avansate in discret.

CX iniþial a fost dezvoltat ca o rotativã motoare masina - cu mai multe consecinþe în aval. În primul rând, mici Comotor trei rotor motor rotativ nu a fost economic ºi întregul proiect a fost casate rotativã în acelaºi an a fost introdus de CX, al doilea rând, Citroen a plecat în 1974 în faliment, pentru cã a avut prea multe proiecte de dezvoltare de gând, în acelaºi timp; faliment distras de companie CX de la lansarea lui. În cele din urmã, rezultã motorul de golf a fost prea mic pentru nimic, dar la un mod inline motor de patru cilindri. Masina a avut, astfel, 15 diferite motoare de patru cilindri în timpul vieþii sale, fiecare oferind o minusculã în ultimele îmbunãtãþire, în timp ce segment de piata a fost mutat de pe la ºase cilindrul motor.

Deºi minore 1986 Seria 2 crea iniÞialã a fãcut modificãri de la presa de interes public ºi În acelaºi mod, au fãcut puÞin de revigorare a vânzãrilor cu circa 35000 de unitãÞi fiind produse În 1986 ºi acelaºi din nou În 1987.

În timp ce revoluþionar ºi nesfârºit DS a atins cel mai mare succes de vânzãri, în acelaºi punct în 20 ani de viaþã, de CX de design a fost supusã la presiuni mai intens competitiv de cãtre alte automakers, care a reusit folosind CX ca un ºablon de design pentru îmbunãtãþire.


InternaÞional de vânzãri ºi producÞie

În 1984, Citroen a vândut 2500 CX in China ºi aproape a reusit obtinerea de "masina mare" contract de faptul cã ar fi fãcut ca CX cele mai comune vehicul în China. Guvernul chinez a decis sã atribuie acest contract de la Volkswagen, Citroen ºi-a dat în loc de drepturile pentru "masina compactã " de segment, cu ceea ce azi este cunoscut sub denumirea de-Dongfeng Peugeot Citroen Automobile, fabrica, care produce peste 100.000 de masini pe an. De asemenea, a fost produs în America de Sud începând din martie 1978 incepand cu un pic mai mult de 90 kW (67 kW)., 2000 Super CX în Citroen a instalaþiei de Arica în Chile. Masina de vânzãri bune numere de realizat ºi a stabilit un decalaj tehnologic de concurenþã cu ei actual (în acel moment a fost una dintre cele mai complexe construit masina din America). Mai tarziu, probleme cu suspensie de unitãþi, motor de necazurile ºi greu concurenþa japonezã a jucat împotriva. Producþie la chilian facilitatea a continuat pânã în 1984 se încheie cu complet echipate 128 cp (95 kW), lãrgit fata urmãri CX 2400 Pallas, linia de sus a versiune.

ComunĂŁ a pieselor de la CX au fost folosite exclusiv ĂŽn mai multe alte masini. De exemplu, vedere spate oglinzi de la "Seria 2" CX au fost gĂŁsite pe mai multe britanic de masini sport, la fel ca Âşi ĂŽn Lotus Esprit Jaguar XJ220.

De la ĂŽnlocuiti CX

Concurenþi de succes în acest segment de piaþã (W124 Mercedes-Benz, Audi 100, & BMW Seria 5) au adoptat un ciclu de Redesign ºi îmbunãtãþire substanþialã la fiecare ºapte ani. În ciuda succesului de la CX de proiectare (ºi neîntrerupt de moºtenire de poziþie dominantã în acest segment se întinde de la spate 1934), nu a existat nici o nouã ºi îmbunãtãþitã "mare Citroen" model de la orizont de 1981. CX vânzãrile au început sã diapozitiv ºi niciodatã recuperat.

Citroen a ĂŽncercat sĂŁ opereze independent de design Âşi o ĂŽnlocuire CX cĂŁ CX actualizata de curgere de proiectare (ĂŽn 1980 Âşi din nou ĂŽn 1986). De fiecare datĂŁ, compania pĂŁrinte PSA Peugeot Citroen ucis de proiect Âşi de a concediat Citroen designeri responsabil.

Citroen a facut suportã cheltuieli de proiectare În Întregime un nou motor de benzinã 4 cilindri În 1984, pentru partea de sus a gamei de masini - acest lucru este permis de CX uºor sã merg mai repede la costul de ceva mai rãu economiei de combustibil. De piaÞã a cerut de ºase cilindrul motor.

În final, CX a fost inlocuit cu XM în 1989. Acest vehicul a fost bazat pe acelaºi ºasiu ca ºi Peugeot 605, într-un stil distinctiv, lipsit de graþie de moda, ºi prevãzute cu un sistem de auto-nivelment hydropneumatic suspensie, Cu noi electronice de control ºi de marcã Hydractive suspensie. Este de asemenea, o caracteristicã hatchback ºi un convenþionale de interior, mai degrabã decât de comandã Starship punte de CX.


Din 2006, Citroen C6, a anuntat ca C6 Lignage concept car, ĂŽn 1999, pare a fi descendent direct din CX. Design-ul de la CitroĂŤn-pilot este direct inspirat de personalitate a CX.

Design variaĂžii

ImagineImagine ImagineImagine
La lansarea, În 1974, maºina a fost imediat pe piaÞã.

Ambele motoare pe benzinã ºi diesel modele au fost disponibile În diferite mãrimi, inclusiv motorul turbocharged cu diverse versiuni. De la inceput pânã la sfârºitul modelul sport, alãturi de CX Prestige model de lux, a fost CX 25 GTI Turbo, lansat În toamna anului 1984, evaluat la 168 kW (122 kW) ºi un top-viteza de 220 km / h (137 mph).

Manual, semi-automate ( "C-pragmatice"), precum ºi transmisiile complet automate-au fost montate, cu un complet de transmisie automatã ZF de Înlocuire a C-pragmatice, În 1981. CurãÞa de lux la nivel de modele au fost badged ca Pallas ºi sport Variante ca GTI. Ampatament lung, de modele au fost badged ca Prestige (motor pe benzinã) sau Limuzine (diesel). Fabrica de produse CX niciodatã atât de puternic, cu turbocharged benzinã ºi motor de transmisie automatã Într-o maºinã.

Seria 1 de vehicule (1974-85) au fost caracterizate prin bara de inox fata si spate , hydropneumatic ca suspendarea de conformitate Âşi de moale ca DS, Âşi o "navĂŁ spaĂžialĂŁ" stil tabloul de bord Cu o miÂşcare de revoluĂžie tambur vitezometru Âşi kilometraj.

În iulie 1985 a fost revizuit de styling, ºi a devenit cunoscutã sub numele de Seria 2. Maºinile pierdut unele din deosebirii lor mai devreme. De suspendare a devenit elasticã, în anumite modele. spoilerele din plastic au fost cele mai notabile schimbari exterioare, dând un look agresiv, spre deosebire de seria 1 cu un design elegant. Deºi tabloul de bord pãstreazã, de "pod" de locuinþe pentru instrumentaion, a pierdut-o miºcare de revoluþie tambur vitezometru ºi a primit un centru da buzna în pantã zona de radio ºi de a migra la o poziþie ºi o parte dintre fata de locuri, cu o înãlþime de încãlzire & corector controale se deplaseazã la centru de consolã.

CX frecvent a fost folosit ca o ambulanÞã ºi aparat de fotografiat , În cazul În care cererile de suspendare a fost cosseting mai ales de valoare. Nu au un numãr de domenii CX alungitã ºi retrovizoare cu o a doua axe spate, de cele mai multe ori utilizate pentru transport În vrac de mare vitezã, cum ar fi efectuarea de ziare din Europa. Acestea sunt cunoscute sub numele de varianta "loadrunner" . Cele mai multe dintre acestea au fost pregãtite de cãtre compania francezã Tissier.


Ultimul a fost CX venerabilei Safari Estate, pânã În ziua de azi ramane Încã una dintre cele mai mari, ºi de la suspendare, cele mai practice masini de familie disponibile in Europa.

Cele mai collectible CX sunt foarte rare GTI Turbo Seria 1, Seria 2 Âşi Prestige Turbo.

1.170.645 CX au fost vândute de la 1974 la 1991.

CX ĂŽn America de Nord

CX nu a fost niciodatã vândute În America de Nord de cãtre pieÞele de PSA Peugeot Citroen, dar Încã multi americani au fost capabili sã obÞinã maºina prin mijloace suplimentare.

Ca o inginerie inovatoare, Citroen a fost constant sã fie difuzate În probleme de legislaÞie În cazul În care SUA de design ºi tehnologie interzise anumite desene sau modele de CX angajat: elemente care definesc mai multe desene sau modele de automobile de azi, ca ulei mineral lichid de frânã, aerodinamic farurile, farurile direcÞional, ºi ÎnãlÞimea reglabilã suspensie. AutoritãÞile de reglementare au reanalizat ÎnÞelepciunea din fiecare regulament care bedevilled Citroen; cele mai multe au fost abrogate, În funcÞie de tehnologie În curs de dezvoltare.

Final de unghii În sicriu a fost decizia de a SUA de cãtre agenÞie NHTSA de a interzice vehiculelor de pasageri cu ÎnãlÞime reglabila de suspensie, incepand ianuarie 1974. Citroen construit de fapt modelul de 1974 de ani de masini pentru SUA, dar din punct de vedere legal a fost exclusã de la vânzarea ei.

Deoarece ĂŽnĂŁlĂžimea reglabilĂŁ a suspensiei a fost o caracteristicĂŁ integrantĂŁ a CX design, nu a existat nici o modalitate de a inginer in jurul lui. Chiar Âşi financiar puternic Mercedes-Benz a cedat Âşi a trebuit sĂŁ ÂştergeĂži suspensie reglabil de la ĂŽnĂŁlĂžime sĂŁu 6.9 ĂŽn SUA

Câteva CX au venit in America de Nord in timpul anilor 1970, dar conduce deschis atunci când Ronald Reagan a abrogat, a interdicÞiei de ÎnãlÞime reglabila de suspensie În 1981. Ca ºi În orice altã maºinã piaÞa gri, de CX ar putea fi importate ºi introduse În conformitate cu unic de design de reglementarea aplicata de SUA

În plus faþã de importurile personale, mai multe companii au început de conversie ºi de vânzare CXs la americani. Aceste vehicule nu au fost "piaþa gri" a maºinilor, dar oficial de vehicule importate remanufactured ºi aprobat de tip pentru SUA Aceste companii au suferit de hartuire juridice de la PSA Peugeot Citroen. În ciuda ºi cu toate astea nu au publicitate, ºi un minim de servicii de reþea, de brand puternic de cult din Citroen a reuºit încã sã-ºi vândã circa 1000 de masini, la aproximativ dublu pretul de acelaºi vehicul importat convenþional.

Douã belovers a modelului, Malcolm Langman ºi Andre Acord pol sunt cunoscute ºi de Încredere pentru eforturile ei de a importa produse CX. Dupã un refuz categoric de a vinde de cãtre Citroen, cele douã au decis sã cumpere din export versiunea de maºinã din Þãrile cu restrictivele emisiilor de reglementare ca ElveÞia. Primul a venit de la CX Europa au fost Diesel versiune În 1979.
În 1981, Europa de CX Automobile SA a rezultat de la o asociere între Lang, ºi Green Automotive Acord pol. Versiuni de benzinã va fi apoi propusa pentru SUA dupã aplicarea unor modificari de design pentru a se conforma legislaþiei. De autoturisme de import au fost cumpãrate în Belgia ºi Olanda, spoilerele, evacuarile, luminile ºi au fost deposedatã de etichete înainte de import. Apoi a reconstrui începe cu accesoriu de lux care ia 180 de ore pentru a completa masina. În 1985, compania a schimba CX International SA, New Jersey.

Azi Guvernul SUA excepteazã de masini mai vechi de 25 de ani de la toate legislaÞia de design, astfel Încât cele mai multe CXs pot fi importate liber. Guvernul Canadian se aplicã o regulã dupã 15 de ani.

Cronologie

-1974: august 28: Prezentare de la 2000 Âşi 2200 fastbacks, cu motoare de moÂştenite de la Citroen DS - poziĂžionat ĂŽntre partea de jos a gamei DSuper Âşi exclusiv de DS 23 Pallas
-1975: CX votat "Masina anului" de cãtre jurnaliºti 49 din 14 de Þãri europene. Iulie: Introducere de lung ampatament salon, de CX Prestige octombrie: Introducere a Estate versiune.
-1976: ianuarie: Prezentare de la 2200 Âşi Break Diesel salon. Semi-automate "C-pragmatice," transmitere Âşi-a prezentat ca o opĂžiune. Iulie: Introducere de carburator model CX 2400. Septembrie: Introducere de CX Salvare. Octombrie: Introducere de CX Familiale Estate, o versiune de 7 locuri. Decembrie: PreÂşedintele din FranĂža primeÂşte o CX electronice cu injecĂžie de combustibil, viteza de cutie de viteze 5-a ridicat Âşi un acoperiÂş.
-1977: mai: Prezentare de 2400 GTI cu injecĂžie de combustibil Âşi mai mare motor de la DS 23. Iulie: The Prestige CX ridicat primeÂşte o injecĂžie de combustibil Âşi de acoperisuri, precum Âşi o cutie de viteze de viteze cu 5 trepte. Toate CX 2400 sunt prezentate modele de opĂžionale suplimentare de viteze cu 5 trepte cutie de viteze. Decembrie: Introducere de CX 2400 Pallas de injectie cu semi-automate, C-pragmatice, de transport Âşi Vari-servodirectie standard.
-1978: ianuarie: Prezentare de model CX 2500 Diesel. Iulie: CX 2500 domenii Diesel saloane Âşi au opĂžiunea de a 5-trepte de vitezĂŁ.
-1979: iulie: Prezentare de partea de jos a gamei 2000 Âşi 2000 Reflex Athena saloane, ca ĂŽnlocuitori pentru anterioare Super 2000 Âşi 2000 Confort saloane. Reflex Âşi Atena au nou motor de 1995cc de la Renault 20 TS, cu 4 trepte de vitezĂŁ pe-Reflex, Âşi de viteze cu 5 trepte cutie de viteze de pe Athena. noiembrie: Introducere de CX 2500 Diesel LimuzinĂŁ, care combinĂŁ CX Prestige caroserie Âşi de motor Âşi de transmitere a CX 2500 Diesels.
-1980: iulie: The CX 2400 motor de cai-putere ºi primeºte o creºtere de performanÞã de cuplu. 5-viteza gearboxes sunt standard de montare pe Athena ºi CX Diesel, Super ºi Pallas. Noua cutie de viteze pentru raporturile de CX Estate, GTI ºi Prestige. Spate aerodinamic la corupãtor montate CX GTI. Septembrie: CX Pallas modele (carburator, cât ºi de injecÞie) pot fi montate cu noua transmisie automatã ZF ca o opÞiune.
-1981: Prezentare de 2000 Reflex Safari, 2000 Reflex Familiale, 2400 Âşi 2400 Safari Reflex Reflex Familiale Estates. Iulie: CRUISE CONTROL oferite ca opĂžiune de pe CX Pallas (5-vitezĂŁ manualĂŁ Âşi automatĂŁ), CX Prestige automatĂŁ Âşi CX GTI. New extinsĂŁ roata fata arcuri sunt introducerea ĂŽn ĂŽntreaga gamĂŁ, pentru a permite dispozitiv de anvelope Michelin TRX. Anvelope Michelin TRX sunt standard de la CX GTI Âşi opĂžionalĂŁ pentru combustibil injectat Pallas Âşi Prestige modele.
-1984: martie: Prezentare de CX Entreprise modele, de CX 20 CX Entreprise ºi 25D Entreprise, având numai fata de locuri, montate În partea din spate ºi aliniat pentru efectuarea de sarcini ºi orientate spre afaceri. Aprilie: ediÞie limitatã de 20 CX Leader este lansat. 700 exemple sunt produse ºi de model are aceleaºi caracteristici tehnice de a 5-a viteza CX 20. Octombrie: de CX 25 GTI Turbo este introdus - prima de repede cu adevãrat model CX
-1985: martie: ABS frânare devine opÞionalã pentru CX 25 GTI Turbo. Iulie: Introducere de S2 (Seria 2), CX, restyled În aparenÞã. Bumpers de plastic, noile oglinzi retrovizoare de protecÞie ºi de organism de benzi sunt printre cele mai evidente modificãri din exterior.
-1986: Prezentare de 25 GTI 2 Turbo, intercooler cu noi Âşi performanĂže ĂŽmbunĂŁtĂŁĂžite
-1989: CX producĂžie de la Aulnay-sous-Bois fabricĂŁ ĂŽncetat. Toate modelele de salon ĂŽntrerupt. Heuliez, faimos coachbuilders francezĂŁ, au fost date de contract pentru a continua sĂŁ producĂŁ CX Break modele. Introducere a re-badged 25 TGI Familiale Break, formal, de TRI.
-1990: Prezentare de 22 TGE Safari, 25 TGI Safari, Âşi 25 de TGD Safari Turbo Diesel domenii.
-1991: Ultima Break modele ĂŽntrerupt.

P.S.scuzati greselile ... am corectat cat am putut...
Ultima oară modificat Lun 03-Noi-2008 13:08 de către razzwan, modificat de 13 ori în total.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 03-Noi-2008 11:45

vezi ca e tradus groaznic....
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Lun 03-Noi-2008 11:46

dj01fad scrie:vezi ca e tradus groaznic....


inseamna ca nu l-ai vazut la prima vedere :lol: :lol: :lol:

Avatar utilizator
stan cristian
pasionat
Mesaje: 530
Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
Localitate: ploiesti

Mesajde stan cristian » Lun 03-Noi-2008 12:54

:D e foarte bine si asa pentru inceput
Ultima oară modificat Lun 03-Noi-2008 12:58 de către stan cristian, modificat 1 dată în total.
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Lun 03-Noi-2008 12:55

stan cristian scrie::D e foarte bine si asa pentru inceput


inca il mai corectez ... :prayer: :prayer:

Avatar utilizator
stan cristian
pasionat
Mesaje: 530
Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
Localitate: ploiesti

Mesajde stan cristian » Lun 03-Noi-2008 12:55

:oops: am gresit semnu ... , sa-l stearga cineva de acolo
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Lun 03-Noi-2008 12:56

dute in dreptul postului tau dai edit si schimba-l ...

Avatar utilizator
stan cristian
pasionat
Mesaje: 530
Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
Localitate: ploiesti

Mesajde stan cristian » Lun 03-Noi-2008 13:04

:D am rezolvat :D
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Mar 04-Noi-2008 15:57


razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Mar 04-Noi-2008 16:03

crash test citroen cx :
ImagineImagine

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Mar 04-Noi-2008 20:57

E o porcarie! Cum puteti fi asa de ingaduitori?! Mai bine ramane virgin forumul la sectiunea "Istorie" decat sa apara asa ceva....

P.S. razzwan, bine ar fi sa incepi cu corectarea semnaturii tale...
L.E. chiar daca e vechi postul lui adytzu, va fi mereu valabil: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=1832
Ultima oară modificat Mar 04-Noi-2008 21:04 de către retro, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mar 04-Noi-2008 21:04

din pacate asa este :) se poate si mai bine :wink: eu m`am apucat sa traduc niste chestii ! dar trebuie rabdare .. sa se inteleaga totusi ceva :) nu asa in graba !

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Mar 04-Noi-2008 21:27

nu l-am putut corecta in perfectiune pt ca nu am avut timp.... si dupa 50 de min numai poti interveni cu nimic.....

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Mar 04-Noi-2008 21:33

mda, nu vrei sa intelegi... nu-i vorba de cele 50 de minute in care-ti poti edita postul. Ai luat un articol de pe net pe care l-ai tradus cu un dictionar automat si a iesit ce se vede mai sus.

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Mar 04-Noi-2008 21:36

stiu foarte bine la ce te referi dar in fine ... nu mai dau explicatii ....


Înapoi la “Istoria CITROEN”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv