Pagina 1 din 1

Directie rigida

Scris: Vin 04-Ian-2019 17:07
de florin hutanu
Buna ziua,ma ajuta cineva cu directia sa nu o mai am greoaie la un Xantia model "99 benzina de 1'6 ,mi sa rupt furtul de la compresor sau ce naiba o fi ala din partea stanga si am ramas fara frani si directie dupa ce am schimbat furtulul directiea e foarte greoaie,are momente cand abia reusesc sa virez,mai ales la parcari ma rupe .Ma gadesc ca am aer ,dar nu stiu cum sa o aerisesc

Re: Directie rigida

Scris: Vin 04-Ian-2019 17:17
de MisterClaude
Salut.
Verifica furtunul care pleacă de la pompa hidraulica spre vasul de ulei. Probabil e fisurat și trage aer.
Verifica și în vas, cum arată uleiul. Daca are spuma sau bule, înseamnă că trage aer pe undeva.
Furtunul de la rezervorul de ulei spre pompa se poate înlocui cu furtun de combustibil, cu inserții.
Doar frânele se pot aerisi. Restul instalației se aerisește singura in timp

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Re: Directie rigida

Scris: Vin 04-Ian-2019 19:48
de florin hutanu
I-am pus furtun cu insertie din ala care se foloseste la acetilena, numai capetele sunt di alt fertun ca nu-mi intra in pompa si in vasul cu lichid,ma gandesc ca pe acolo sa traga aer ,dar totusi nu pierde gram pe la imbinari ,cum sa traga aer

Re: Directie rigida

Scris: Vin 04-Ian-2019 20:02
de MisterClaude
Se vad bule în vas? Trebuie sa fie lichidul perfect liniștit și limpede. Fara bule, fara spuma...

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Re: Directie rigida

Scris: Vin 04-Ian-2019 22:18
de florin hutanu
Cand sa contolez vasul ,dimineata sau dupa ce merg vreo catiava km

Re: Directie rigida

Scris: Vin 04-Ian-2019 22:20
de florin hutanu
Si daca e lipede si curat care ar fi urmatorul pas

Re: Directie rigida

Scris: Sâm 05-Ian-2019 19:43
de sandor mihai
Nu prea folosesti virgula ( are si ea rolul ei ), asa ca , direcția e greoaie după incidentul cu furtunul sau era si inainte ?
Oricum, verifica sitele din vas, în special cea corespunzătoare turului. Dacă n a fost niciodată curățată, te vei minuna de ce vei gasi acolo.
Dacă direcția era greoaie și inainte, posibil unul sau mai multe arcuri ale pistoanelor din pompa sa fie rupte.asta se întîmplă cînd ajunge apă în ulei.
Nu in ultimul rand, o defecțiune care imita oarecum o problemă hidraulica, e blocarea cardanului de la axul volan.pentru verificare, ridică ambele roti si, cu motorul oprit rotește volanul. Dacă merge greu la fiecare 180 de grade, atunci crucea cardanica trebuie înlocuită.Succes !

Re: Directie rigida

Scris: Dum 06-Ian-2019 00:10
de dj01fad
arunci furtunul ala cu capete improvizate si cumperi furtun de combustibil (cu insertie interna, nu panzat pe exterior!) cu interiorul de de 12 si il montezi, pui coliere si la pompa si la vas si gata. verifica teava care intra in pompa sa nu se miste!
daca inainte mergea bine, de aici ar trebui sa fie problema.

Re: Directie rigida

Scris: Dum 06-Ian-2019 08:09
de florin hutanu
Multumesc frumos pt sfat, inainte nu aveam nici o problema mergea foarte usor, asa m-am gantit si eu sa schimb furtunul . O zi buna sa ai

Re: Directie rigida

Scris: Sâm 26-Ian-2019 10:37
de florin hutanu
I-ti multumesc pt. sfat am rezolvat cu directia, am pus furtun de 12 ,acum e ca noua.O zi bn sa ai