Problema cu LHM-ul

sfere, dozatoare, pompe,LHS, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Snoopy
simpatizant
Mesaje: 44
Membru din: Vin 02-Iun-2006 22:22
Localitate: Slatina

Problema cu LHM-ul

Mesajde Snoopy » Mie 25-Iul-2007 20:34

Dragi prieteni,ma confrunt cu o problema ciudata. Curge LHM la conducta principala,mai exact la capatul care pleaca din pompa :? Am schimbat conducta cu alta care nu era noua si la care am pus garnitura noua.Fenomenul se mentine,desi curge mult mai putin.Aveti idee ce se intampla,eu sunt depasit de situatie? Ptr. DJ-01-FAD:daca vizitezi,te-am cautat la tel. fara succes.Am nevoie de usa spate stanga si aripa spate stanga daca ai.Discutam pretul. Multumiri tuturor

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 25-Iul-2007 21:04

am si aripa si usa, si ne intelegem noi. poate o si faci chiar la mine. suna-ma pe numarul de zapp ca la ala ma gasesti non stop: 0788647089
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Joi 26-Iul-2007 08:01

Poate ai fisura in carcasa filetata a pompei; sau e filetul deteriorat si nu mai etanseaza.

Daca e asa, iti trebuie alta pompa....

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Joi 26-Iul-2007 08:18

Niplul de la conducta nu trebuie stran prea tare. paradoxal, dar daca este strans prea tare nu mai etanseaza bine.

radu.micar
just curious
Mesaje: 19
Membru din: Joi 23-Aug-2007 23:03
Localitate: craiova

Salut,

Mesajde radu.micar » Vin 24-Aug-2007 22:02

Numele meu este Radu si sunt un mare fan al CX-ului. Fi atent la ce iti spun. Conductele hidraulice ale cx-ului sunt o mare problema. Ele nu pot fi schimbate sau bercluite in Romania iar sistemul de filetare al niplului nu este nici Metric nici UNF(standard pt masinile Franceze) ci UNC(canadian/american). Eu mi-am vandut CX-ul acum 4 ani si nu-mi mai aduc aminte bine niplul. Fa-mi o poza si trimite mail la info@metalprocessing.ro in att lui Radu si daca pot te ajuta, cu mare placere.

radu.micar
just curious
Mesaje: 19
Membru din: Joi 23-Aug-2007 23:03
Localitate: craiova

bercluiala

Mesajde radu.micar » Vin 24-Aug-2007 23:07

bercluiala, este o deformare mecanica la rece. Odata deformat mterialul ia o forma fixa,neschimbabila. Daca tu ai mai desfacut acea conducta, sa nu mai ai nicio pretentie . Singurul mod de eliminare al pierderilor este acela al scimbarii conductei sau ansamblu conducta.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Vin 24-Aug-2007 23:38

Scuza-ma, dar din ceea ce spui tu ar reiesi ca la fiecare demontare ar trebui inlocuite conductele!
Conducta nu se deformeaza in nici un fel in momentul strangerii, etansarea este asigurata de garnitura care, conform manualului service al producatorului, trebuie inlocuita la fiecare demontare. Garnitura, nu conducta.

In Romania se pot berclui conductele la fabrica care face conducte de frana de Oltcit.
Sau cumparam o presa de la Pleyades sau Western Hemispheres sigata, facem conducte noi care, in mod sigur, vor putea fi montate si demontate de cate ori e nevoie.

radu.micar
just curious
Mesaje: 19
Membru din: Joi 23-Aug-2007 23:03
Localitate: craiova

Salut

Mesajde radu.micar » Sâm 25-Aug-2007 10:53

Eu ti-am spus ca nu-mi mai aduc aminte conductele si de aceea se poate sa gresesc. Firma la care lucrez produce conductele de frana de Dacia si daca se putea te ajutam. La Dacia etanseitatea se face pe bercluiala conica care este in capatul conductei iar la demontare materialul nu-si mai revine si normal ar trebui inlocuite. La Oltcit stiu si eu ca este o alta problema, bercluiala nu este la capatul conductei , iar genul ala de conducte noi nu-l putem face. Oricum daca te pot ajuta contacteaza-ma

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 25-Aug-2007 11:42

daca ai scula potrivita, poti face orice... asta e tot ce conteaza :D
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Sâm 25-Aug-2007 20:19

@radu.micar
Foarte frumos daca vrei sa-l ajuti.
Dar fii atent sa nu dai informatii false si sa derutezi. Toate niplurile de la conductele hidraulice Citroen au filet in sistem metric. Si povestea acestor racorduri este lunga, poate candva se va face un topic anume.
Conductele se pot face oriunde, aici in RO sau in Bangladesh, daca ai ceea ce spunea Eugen.


Înapoi la “Hidraulica - CX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11700
    Cel mai nou membru Eduard1973