Consum Mareee CX

motor, cutie de viteze, directie, rulmenti, bucse....

Moderator: Echipa Tehnica

DumitruSB
simpatizant
Mesaje: 88
Membru din: Dum 06-Ian-2008 23:50
Localitate: Turnu-Rosu,Jud:SIBIU

Probleme mari cu consumul

Mesajde DumitruSB » Lun 07-Ian-2008 01:32

Sa incep cu inceputul: -Bine ca existati si ca v-am gasit! -Am un CX de 2400GTI de 96Kw pe Benzina Multipunct din 1981.Problema la el este ca atunci cind l-am luat FUMA.(Scotea fum pe la capacul de Chiuloasacind iiscoteai busonul.)Avea anulat furtunul care ducea de la capacul de chiuloasa la Burduful filtrului de aiersi era scos un furtun de la capac spre dedesuptul masinii iar la burduful de aer era bagat un dop de cauciuc. Am reglat jocul la supape pe admisie-0,15mm iar pe evacuare-0,20mm la rece si de atunci motorul meu nu mai fumeaza!!! -Alta problema a fost ca(Am facut o cirpeala pentru ca nu am gasit de cumparat) burduful de la filtrul de aer la intrarea in galeria de admisiecare era de plastic a fost corodat de la benzina sau de la imbatrinire si era bandajat cu banda de izolat care de asemenea se topea de la benzina si traga aer fals de unde imi si crestea cunsumul. Am inlocuit acest burduf astfel:-unde se imbina burduful cu capatul de plastic dinspre filtrul de aer acolo am taiat cu un cuter inceputul burdufului si l-am dat jos(Burduful cu piesa de cauciuc care venea pe intrarea la galeria de admisie si care avea si dopul care il aveam montat in locul furtunului cu diuza de la capacul de chiuloasa)si in locul celor doua am montat 2-burdufuri de la DACIA de la filtrul de aer la carburator unul dupa altul si mi-au ajuns ca lungime de la filtrul de aer la intrarea la asmisie,astfel am etansat acest circuit s nu mai trage aier fals. -Nu cred ca imi functioneaza bine electovalva care imi vine la celalalt capat al galeriei de admisie(capatul opus clapetei de acceleratie). Nu stiu ce tensiune de deschidere trebuie sa fie pe acea electrovalva. Eu cred ca aceasta este o electrovalva de relantiu sau de pornire si cred ca NU MAI INCHIDE SI BAGA TOT TIMPUL BENZINA IN GALERIE. Fumul pe toba este negru. Daca este stricata de UNDE SA CUMPAR? Cam asta am vazut eu In rest nu stiu ce sa-i mai fac Va rg foarte mult daca ma poare cineva ajuta [/u]PROBLEMA ESTE CA IMI CONSUMA CAM 22-23 LITRI LA 100 DE KM DE MA BAGA IN PAMINT!

DumitruSB
simpatizant
Mesaje: 88
Membru din: Dum 06-Ian-2008 23:50
Localitate: Turnu-Rosu,Jud:SIBIU

Consum Mareee CX

Mesajde DumitruSB » Mar 08-Ian-2008 22:25

Daca aveti idee careva in legatura cu montarea unui carburator pe CX sau a unei insalatii de GPL pentru carburator va rog sa-mi aspundeti. Astept Sfaturi cu mare interes si poate ne va fi mai bine noua cei cu CX!

Avatar utilizator
thefox
simpatizant
Mesaje: 32
Membru din: Mar 07-Aug-2007 21:27
Localitate: Baia Mare

Mesajde thefox » Sâm 12-Ian-2008 18:06

8) pe capatul opus acceleratiei nu este o electrovalva ci un injector de soc care in functie de model este actionat de calculator sau de unul din bulbii de apa in principiu cel ci 3 pini ptr.ca are si preincalzire
daca dai jos mufa de pe injector si verifici tensiunea in timpul mersului atunci normal cu motorul deja caldut trebuie sa nu mai ai curent pe el(10,5-11,5v)
daca ai atunci verifici bulbul de apa care comanda injectorul
daca nu ai tensiune cu motorul cald atunci functioneaza corect si consumul enorm vine de altundeva adica -regulator retur
-debitmetru de aer
-bujii nashpa......etc. :rolleyes:
Just me , my car and the road to hell!

DumitruSB
simpatizant
Mesaje: 88
Membru din: Dum 06-Ian-2008 23:50
Localitate: Turnu-Rosu,Jud:SIBIU

Interesat

Mesajde DumitruSB » Sâm 12-Ian-2008 22:06

Cit ar trebui sa consume real un CX de 2400 GTI MPI?
e-mail :dumitrustreinu@yahoo.comTelefon:0745539504;0788083174

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Vin 18-Ian-2008 07:50

dar cat iti ia la 100 ?? de zici ca este asa mare?? ce motor ai pe cx??

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 18-Ian-2008 11:34

Sfatul meu este sa treci intii masina pe carburatie. Iti va fi apoi mai usor sa treci pe GPL si instalatia va fi mai ieftina. Carburatorul poate sa fie intr-o stare mai proasta (pe gaz, el devine doar o simpla clapeta de acceleratie), important e sa nu pierzi benzina.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Vin 18-Ian-2008 13:32

Merge si cea de carburator montata pe cx gti, la fel de usor, avand avantajul ca trecerea de pe benzina pe gpl este foarte rapida, si nu mai pierzi din puterea motorului.


Înapoi la “Mecanica - CX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv