Mersul subturat,cum schimbam vitezele-variatia consumului?
Moderator: Echipa Tehnica
@murphy... pai depinde.... mergi continuu la 40 si schimbi continuu a doua cu a treia, cu a doua, cu a treia???? k ai spus ca mergea constant. Asta e ori o idiotenie, ori omul chiar nu mergea constant. freeky anyway. Care mai e sensul mersului constant? Asta inseamna sa mergi pe dn1 in afara localitatii la viteza maxima legala de 100 si sa schimbi la 1 minut a patra cu a cincea si invers
In rest topicul se refera la schimbarea de viteza, franari si accelerari, pentru ca de aia si schimbi viteza. Daca mergi constant pui frumos pe reg si rolul tau e doar sa ti de covrig, ev. sa mai franezi sau sa accelerezi strict daca e necesar.
@Arise: OFF pentru ca e luni dimineata si e o vreme oribila
In rest topicul se refera la schimbarea de viteza, franari si accelerari, pentru ca de aia si schimbi viteza. Daca mergi constant pui frumos pe reg si rolul tau e doar sa ti de covrig, ev. sa mai franezi sau sa accelerezi strict daca e necesar.
@Arise: OFF pentru ca e luni dimineata si e o vreme oribila
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]
Se pare ca nu se ajunge decat la certuri, benzina vs diesel, etc etc si mai nou curse auto .
Daca nu mai e nimeni care vrea sa adauge ceva ONTOPIC(cititi titlul si primul post in care se descrie cam ce se vrea de la acest topic), voi inchide topicul. Umplem spatiul forumului aiurea cu certuri, mai mult sau mai putin intentionate.
Daca nu mai e nimeni care vrea sa adauge ceva ONTOPIC(cititi titlul si primul post in care se descrie cam ce se vrea de la acest topic), voi inchide topicul. Umplem spatiul forumului aiurea cu certuri, mai mult sau mai putin intentionate.
- Alex Motan
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
- Localitate: Bucuresti,Galati
M-am schimbat precum topicul forumului... Nu mai schimb "subturat", sincer nici nu ma mai uit unde se schimba vitezele cum sa se schime etc. si am inteles vorbind cu cineva cu un bagaj de experiente in mecanica mult peste media mecanicilor din Romania si mi-a zis asa: Schimba cum vrei tu pt ca masinile din ziua de astazi pot merge indiferent de sofer nu mai sunt cele de acum 10 ani, dar tine cont ca motorul pe benzina este derivat din acele motoare de turatie de acum 10 ani si tehnologia nu a avansat asa de mult incat sa zici ca s-a facut o schimbare radicala in acest sens.
Eu am inteles ca motorul trebuie tinut undeva pe la mijlocul plajei de turatie si chiar mai jos de acesta...
Eu am inteles ca motorul trebuie tinut undeva pe la mijlocul plajei de turatie si chiar mai jos de acesta...
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Eu zic sa il lasi deschis. Sint curios sa vad daca si thread-ul asta atinge > 50 de pagini ca ala de consum. I-am dat un PM lui AlexC in care l-am rugat sa ne spuna la cit schimba Sensodrive-ul lui. Pina acum nu s-a manifestat, probabil ca intra mai putin pe forum.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- simpatizant
- Mesaje: 59
- Membru din: Vin 05-Aug-2005 08:12
- Localitate: Bucuresti
cineva a avut dreptate
cineva a avut dreptate cand a zis ca daca era aiurea nu faceau schimbul la cutiile automate la anumite turatii. cred ca fiecare motor in parte are plaja lui in care poti schimba viteza si e bine sa ramanem in ea(daca schimbam la turatii prea mici sau prea mari e nasol pentru cutie,disc,etc)
Oricum felicitari celor care au reusit sa-ti ia un bolid de peste 150 hp (deci au platit pentru forta si viteza) si merg in regim ..
Oricum felicitari celor care au reusit sa-ti ia un bolid de peste 150 hp (deci au platit pentru forta si viteza) si merg in regim ..
cand sunt linistit probabil la <=3000 rpm
pt mici sprinturi trecem la ~4000
si rar pe la ~5000
la regim constant NU schimbi, ca e constant
mersul constant depinde de viteza de rulare, dar probabil ca 2000-2500rpm ar fi niste ture bune...ah, normal ca la 150 nu poti rula decat la ~4000rpm (mers constant)posibil sa gresesc, dar nu am mai mers de ceva vreme cu viteza asta...10% benzina
pt mici sprinturi trecem la ~4000
si rar pe la ~5000
la regim constant NU schimbi, ca e constant
mersul constant depinde de viteza de rulare, dar probabil ca 2000-2500rpm ar fi niste ture bune...ah, normal ca la 150 nu poti rula decat la ~4000rpm (mers constant)posibil sa gresesc, dar nu am mai mers de ceva vreme cu viteza asta...10% benzina
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
- Alex Motan
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
- Localitate: Bucuresti,Galati
Am platit pt forta si viteza...Asta inseamna ca tre sa merg numa cu 200 si cu turatia la 5000 nu?
In fine, ideea este ca recunosc ca aveti dreptate!!! Nu mai schimb ca nebunu pe la 2500 de ture si incerc sa tin masina pe la 3200, ii mai dau turatie si SINCER: MERGE MAI BINE (poate o fi ca alimentez si cu EFIX dar inainte bagam 100 asa ca...) Multam de sfaturi si a-ti avut dreptate ce sa mai...
In fine, ideea este ca recunosc ca aveti dreptate!!! Nu mai schimb ca nebunu pe la 2500 de ture si incerc sa tin masina pe la 3200, ii mai dau turatie si SINCER: MERGE MAI BINE (poate o fi ca alimentez si cu EFIX dar inainte bagam 100 asa ca...) Multam de sfaturi si a-ti avut dreptate ce sa mai...
@tr.ac3r:
prin constant am vrut sa exprim o anumita continuitate in a schimba la turatia respectiva, ca sa evit chestii de genul:
"cand eram intr-a saptea mi-a dat tata dacia pe camp si am schimbat la 6000 a 2a si a fost suuuuuuuuuper" lol
OFF: @alex motan: deci e bun efix-ul?
prin constant am vrut sa exprim o anumita continuitate in a schimba la turatia respectiva, ca sa evit chestii de genul:
"cand eram intr-a saptea mi-a dat tata dacia pe camp si am schimbat la 6000 a 2a si a fost suuuuuuuuuper" lol
OFF: @alex motan: deci e bun efix-ul?
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR
Citroën C4 Coupé VTR
- Alex Motan
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
- Localitate: Bucuresti,Galati
-
- simpatizant
- Mesaje: 59
- Membru din: Vin 05-Aug-2005 08:12
- Localitate: Bucuresti
turatie
Sunt de acord cu cine a spus ca motorul merge mai bine la..3200. Ideea e sa ne bucuram de masina si cred ca mai bine mergem un pic mai putin decat sa omoram masina iar pentru sprinturi eu zic sa folosim jocurile video. La raliu ei sprinteaza dar beneficiaza de service si etc dar noi.. si unde mai pui ca altfel opresti de la 60 in Bucuresti si altfel eviti un obstacol (groapa, fraier la vola sau pe jos, animal) la 90. Cu respect pentru toti care viziteaza si apreciaza site-ul asta. Un prieten
scuze ca ma bag in vorba, dar va dau un exemplu de consum cazut la logan 1.6 8v, realizat de mine.
pe 2 decembrie 2006 la ora 08:17 am plecat din otopeni, cu destinatia ploiesti (pana la intrarea in oras). am parcurs distanta de 41.8 km in treapta a 4-a cu viteza 70 km/h (2500rpm). am inregistrat un consum de 5.8 litrii/100km (consumat 2.4 litrii de benzina). cand am ajuns la destinatie ceasul era 08:56, deci 39 minute.
la intoarecere am mers in treapta a 5-a tot cu 70 km/h (~1700-1800rpm), am plecat la ora 08:57 si am ajuns in otopeni, in acelasi loc de unde am plecat la ora 09:37, drum parcurs in 40 de minute, cu un consum record. pe aceeasi distanta de 41.8 km am consumat 2 litrii de benzina, iar consumul mediu a fost de 4.8 litrii/100km
asa ca turatia motorului conteaza. sub 1500rpm masina este subturata. schimbarile ideale sunt pana in 3500rpm
pe 2 decembrie 2006 la ora 08:17 am plecat din otopeni, cu destinatia ploiesti (pana la intrarea in oras). am parcurs distanta de 41.8 km in treapta a 4-a cu viteza 70 km/h (2500rpm). am inregistrat un consum de 5.8 litrii/100km (consumat 2.4 litrii de benzina). cand am ajuns la destinatie ceasul era 08:56, deci 39 minute.
la intoarecere am mers in treapta a 5-a tot cu 70 km/h (~1700-1800rpm), am plecat la ora 08:57 si am ajuns in otopeni, in acelasi loc de unde am plecat la ora 09:37, drum parcurs in 40 de minute, cu un consum record. pe aceeasi distanta de 41.8 km am consumat 2 litrii de benzina, iar consumul mediu a fost de 4.8 litrii/100km
asa ca turatia motorului conteaza. sub 1500rpm masina este subturata. schimbarile ideale sunt pana in 3500rpm
2fast4u scrie:scuze ca ma bag in vorba, dar va dau un exemplu de consum cazut la logan 1.6 8v, realizat de mine.
pe 2 decembrie 2006 la ora 08:17 am plecat din otopeni, cu destinatia ploiesti (pana la intrarea in oras). am parcurs distanta de 41.8 km in treapta a 4-a cu viteza 70 km/h (2500rpm). am inregistrat un consum de 5.8 litrii/100km (consumat 2.4 litrii de benzina). cand am ajuns la destinatie ceasul era 08:56, deci 39 minute.
la intoarecere am mers in treapta a 5-a tot cu 70 km/h (~1700-1800rpm), am plecat la ora 08:57 si am ajuns in otopeni, in acelasi loc de unde am plecat la ora 09:37, drum parcurs in 40 de minute, cu un consum record. pe aceeasi distanta de 41.8 km am consumat 2 litrii de benzina, iar consumul mediu a fost de 4.8 litrii/100km
asa ca turatia motorului conteaza. sub 1500rpm masina este subturata. schimbarile ideale sunt pana in 3500rpm
batea vantul de la rusi ....si te-a adus la vale mai usor. vezi ca sunt si neste localitati cu 50/h asa ca de dragul consumului poate ai facut si neste poze de fo 1 meleon bucata, dar deh, ai de unde din cei 0.4 litri economisiti.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187743
Total subiecte 18609
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11701
Cel mai nou membru lucicv