kilometrii si probleme

Forum de discutii generale despre Citroen C1. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

liviug
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Mie 24-Iun-2015 09:36
Localitate: Ploiesti

Mesajde liviug » Vin 10-Iul-2015 09:21

205000 km (C1 HDI SX, 3 usi)

Masina cumparata la 0 KM de la ATS . Service la ATS pana pe la 150000 - 160000 km

Problemele majore au fost in primii 10000 km:
7000 pompa de inalta presiune (a fost inlocuita pe garantie)
9000 "sarit de la punct" (cumva nejustificat, dar asta a fost explicatia celor de la service, dupa doua saptamani de teste)
100000 fulie accesorii: producea zgomote
100000 pompa de apa
110000 distributie (la sugestia mecanicilor ATS) + amortizoare fata
135000 accident usor (3 saptamani in service)
150000 un injector de motorina (mi s-a sugerat ca cel original fusese inlocuit; surpriza a fost, si pentru mine si pentru ATS, aceea ca masina fusese servisata doar la ei ... :); cu exceptia a doua parbrize pe care le inlocuisem in alt service)

schimbat service

165000 bucsi bascula fata, rulment dreapta fata
180000 s-au blocat ferodourile pe dreapta spate; interventia a avut loc in strada, cu un mecanic de ocazie, si a rezultat in deteriorarea senzorilor, ceea ce a condus la inlocuirea unor componente mai scumpe, pe langa ferodouri

initiat colaborare cu Mihai, Totcitro

190000 inlocuire electromotor
200000 inlocuire bascule fata (bucsi premontate) si amortizoare

urmeaza sa inlocuiesc rulmentul pe stanga fata (distributie si pompa de apa, peventiv)

Foarte fiabil: ambreiajul (este cel original); ATS imi recomandase sa il inlocuiesc pe la 140000 km

la 195000 am resoftat-o (la Mihai, totcitro, Ploiesti) si sunt foarte incantat de performantele pe care le are (a ajuns la 170 km/h (pe ceasul ei) si mai putea)

Problema cea mai frecventa: parbrizul spart (am schimbat 4 si cel pe care il am acum e fisurat); merg destul de mult in extraurban si sunt multe camioane ....

Overall e o masinuta care face toti banii: costul mediu, investitie initiala + intretinere + combustibil + toate taxele a fost undeva la 50 bani/km (7 ani)










redandrei scrie:
Cristian_2007 scrie:Salutare tuturor, m-am trezit si eu tarziu :)

Am un C1 din 2007 si acum, iulie 2013, am 153.000km. Una peste alta este o masina fiabila si destul de ieftin de intretinut. Problemele au fost urmatoarele:
15.000 - buton avarii spart, asa este si acum
80.000 - pompa de apa, joc mare fulie, rezulatul a fost ruperea curelei si imobilizarea masinii fara prea multe semne in prealabil.
113.000 - Ambreiaj, furca a intrat in placa de presiune.
100.000+ nu mai stiu exact, blocarea incuietorilor, momentan pe partea dreapta este nefunctional butucul iar pe stanga decat se poate descuia dar nu se poate incuia. Incuetorile sunt inutile, putand fi desfacute cu orice cheie, la fel si la busonul de la benzina, mai putin pe dreapta unde este intepenit.

Acum la 150.000 observ ca a aparut un zgomot ciudat la pompa de apa deci ar trebui schimbata cat mai repede, bucsele la bascula au mici batai, insesizabile(nu am menajat si nu menajez absolut deloc suspensiile, am pierdut vreo 6 capace legate si am strambat de nenumarate ori jentile).

La ITP, la 130.000 mi s-a spus ca sunt probleme cu sonda lambda.
Cam astea sunt poblemele mele cele mai importante.
Masina este folosita in regim mixt, urban, extraurban, mai putin ultimii 20.000km care sunt facuti preponderent extraurban.


Observ ca toate au aceleasi probleme. La unii apar mai devreme, iar la altii mai tarziu. Sunt curios daca la noile modele s-au rezolvat problemele aceste cu pompa de apa, ambreiajul..

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 538
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Skoda Superb 1.8TSI

Mesajde james kilowatt » Vin 10-Iul-2015 10:24

redandrei scrie: Sunt curios daca la noile modele s-au rezolvat problemele aceste cu pompa de apa, ambreiajul..


Cu foarta mare intarziere, se pare ca da. Problemele de ambreiaj si pompa de apa s-ar rezolvat cu primul facelift. Pompa de apa "noua" poate fi pusa si pe modelele pre-facelift, deci putem spune ca asta e o problema rezolvata pentru toata lumea. De ambreiaj nu stiu, n-am prea studiat problema... ca a mea e automata si se pare ca ambreiajul e oricum altul :)

szaszhuni91
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Mie 20-Mai-2015 14:08
Localitate: Tg-Mures

Mesajde szaszhuni91 » Joi 16-Iul-2015 13:08

am cumparat Peugeot-ul 107 1.4 hdi (2006) cand avea 78000 km, in 2012:
era inlocuit un injector in 2012, inainte sa-o cumpar
80000km-bucsele din fata
91500km- rulment fata stg
105500km-furtun turbo
106000km-cilindru frana spate stg, rulment fata dr(iarasi trebuie sa-l schimb, pt ca nu a post montat corect)
+in fiecara vara releul isi face de cap, servo-ul functioneaza doar daca scot si pun la loc mufa, e cam enervant
szasz

aximisu
simpatizant
Mesaje: 71
Membru din: Dum 27-Iun-2010 10:21
Localitate: Iasi

Re: kilometrii si probleme

Mesajde aximisu » Mar 31-Ian-2017 17:44

Am intampinat o problema la Citroenul meu.
E din 2010, am 112 kkm si de asta vara (2016, iar acum e ian 2017) a inceput din senin sa apara in bord o bataie foarte puternica si deranjanta la relanti. Zgomotul vine din partea stanga din zona ceasului sai a coloanei de directie.
Se aude o bataie la reducerea turatiei si la relanti si se accentueaza la diferite inclinari ale masinii.
Inchipuiti-va zgomotul pe care-l fac uneori barele de sprijin din autobuz cand "dardaie" la accelerare la plecarea de pe loc.
Cam in acest fel se aude in bord doar ca la o frecventa ceva mai inalta.
Pana acum o luna disparuse, ai am crezut ca e combustibilul dar a reaparut.

A mai patit cineva asa ceva?
Renunta si nu vei sti niciodata cat de aproape ai fost de reusita.

Imagine

cathydec02
de-abia inscris
Mesaje: 1
Membru din: Mar 31-Iul-2018 10:07
Localitate: Paris
Masina: citroen C3

Re:

Mesajde cathydec02 » Mar 31-Iul-2018 10:09

madlex456 scrie:61300 km fara probleme la partea mecanica [ nu am schimbat ambreiaj (inca), nu am auzit pompa de apa sa faca galagie (inca)]

- Acum a inceput de vreo 3 luni sa-mi scartaiei cureaua de accesorii, banuiesc, ca alta curea cu caneluri nu am vazut pe acolo.
- Apa imi intra in habitaclu la ploi torentiale, cand toarna cu galeata, nu stiu ce sa fac, nu cred ca daca pun niste chedere noi s-ar schimba cu ceva. Intr-o vreme intra apa si pe la antena, pe la lampa plafoniera.
- Confirm buton avarie crepat. Nu intentionez sa-l schimb.
- Yala, butuci portiere, blocate. Cheia nu mai intra inauntru Travaux dépendance seniors,sau intra foarte greu. Noroc ca am inchidere centralizata instalata pe ea. Butuc portbagaj totusi functioneaza, cat de cat. Yala buson rezervor, nu mai intra cheia complet, doar varful, dar se deschide.
- Schimbat 2 seturi de becuri pe fata, cred ca s-au ars din cauza gropilor, denivelarilor de pe drumurile noastre, deci nu e tocmai o problema a masinii.

Cam astea imi vin in minte acuma, poate or mai fi dar cu siguranta sunt minore.

Da, dar numai încuietori de la distanță pot conține vânturi și valuri.


Înapoi la “Citroen C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • Clubcitroen a fost actualizat la PHPBB3. Mai multe detalii in acest topic

    Functionalitatea "Collapse Forum" implementata
    TapaTalk a fost implementat.




  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 183801
    Total subiecte 17606
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 88
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 3
    Posts per day: 32
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 18
    Posts per topic: 10

    Total membri 10064
    Cel mai nou membru Metafizic