ECU MOTOR. Pls Help

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

dragosbej
simpatizant
Mesaje: 34
Membru din: Dum 15-Mai-2016 13:23
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen c5

ECU MOTOR. Pls Help

Mesajde dragosbej » Mie 11-Apr-2018 09:54

salut.

Am urmatoarea problema cu masina:
1) Merg 10 min, pornesc ventilatoarele, apare stop motor iar acul de la apa e pe rosu. Am schimbat sonda de apa si am mai mers asa cam 6 luni. De curand a inceput sa faca la fel asa ca am zis ca iar este aceasi problema, pusa pe tester, la service, asta a fost concluzia. A venit senzorul nou, original, fix aceiasi probelma...stop motor, ventilatoarele merg mereu, nu am AC, raman uneori fara pedala de acc. Evident motorul dpdv mecanic nu are nimic, e rece.

S-au facut verificari, tensiune, tester, curatat papuci, etc.... nimic. Verdict: ECU defect ( Magneti Marelli 2.0 benzina ). Am gasit unul, aceasi serie, vreau sa-l cumpar. Intrebare : este pe principiul Plug and play ? Trebuie facuta reinitilizare ? Care ar fi pasii ? Credti ca ar putea fi alta cauza ??

O a doua problema : imi apare Depollution system fault si apare in bord martorul galben. Masina merge ok, daca se face reset, dispare dar apare peste ceva timp. Ce este ? Cum se remeidiaza.

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2076
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Re: ECU MOTOR. Pls Help

Mesajde WLD » Mie 11-Apr-2018 10:23

Nu poti monta un ECU 2nd hand fara sa ii anulezi/rescrii imobilizatorul, operatiune care se poate realiza numai la cei care se ocupa cu reparatii ECU sau unii dintre cei ce fac tuning.
Dupa parerea mea il schimbi degeaba, ECU sunt in general foarte fiabile. Pot fi probleme in BSM, BSI, cablaj.
La ce service ai fost? Trebuie cineva cu experienta in Citroen/Peugeot, modele ceva mai vechi.
Mesajul Depollution System faulty apare din nenumarate motive, ai nevoie tot de cineva cu experienta.

dragosbej
simpatizant
Mesaje: 34
Membru din: Dum 15-Mai-2016 13:23
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen c5

Re: ECU MOTOR. Pls Help

Mesajde dragosbej » Mie 11-Apr-2018 18:43

Salut.

Merci de raspuns...sincer. Azi, am dat fuga la dezmembr si am luat acelasi ECU ( exact cum e pe masina ). S-a pus testarul iar el citeste aceasi temperatura cu ECU ce l-am avut eu pe masina. Concluzie ? ECU bun.
Senzorul de apa/sonda care are traseu direct din ECU schimbat acum 3-4 zile, nou, original.

Deci, daca astea 2 sunt bune, ce naiba poate fiiiiiiiii ?!!?! Poate imi scapa ceva..........ENGINE TEMP. TO HIGH.

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 529
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Skoda Superb 1.8TSI

Re: ECU MOTOR. Pls Help

Mesajde james kilowatt » Vin 13-Apr-2018 09:49

Dar daca chiar este supraincalzita?

dragosbej
simpatizant
Mesaje: 34
Membru din: Dum 15-Mai-2016 13:23
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen c5

Re: ECU MOTOR. Pls Help

Mesajde dragosbej » Mie 18-Apr-2018 07:25

Nu este. S-a facut testul cu o pompa in vasul de antigel ( acul a stat pe verde daca era rosu era garnitura de chiuluasa ) tevile de la radiator sunt destul de reci ( normal ) iar in tester zice ca are 120c .... De unde ar putea fi ???

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 529
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Skoda Superb 1.8TSI

Re: ECU MOTOR. Pls Help

Mesajde james kilowatt » Joi 19-Apr-2018 16:34

Daca tevile de la radiator sunt reci poate fi supraincalzita.... apa nu circula prin radiator (termostat inchis, circuit infundat), radiatorul e rece si motorul e supraincalzit. Sa ai 120 grade prin OBD si radiatorul rece e dubios, la temperatura asta termostatul trebuia sa fie deschis si radiatorul fierbinte. la 130 e cam maxim, fierbe antigelul chiar si sub presiune.
Ca referinta, eu la citroen am maxim 85 grade (citit prin OBD, ceea ce mi se pare cam putin, eu s-ar putea sa am problema opusa, un termostat care deschide prea devreme) iar la Skoda in jur de 95.

dragosbej
simpatizant
Mesaje: 34
Membru din: Dum 15-Mai-2016 13:23
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen c5

Re: ECU MOTOR. Pls Help

Mesajde dragosbej » Dum 29-Apr-2018 11:04

Salut.
Termostat defect. A fost parsiv, el deschidea, numai ca nu la valorile care trebuiau.......................100lei.


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • Clubcitroen a fost actualizat la PHPBB3. Mai multe detalii in acest topic

    Functionalitatea "Collapse Forum" implementata
    TapaTalk a fost implementat.




  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 183540
    Total subiecte 17550
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 89
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 3
    Posts per day: 32
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 18
    Posts per topic: 10

    Total membri 9992
    Cel mai nou membru Sorinpintescu