Reprezentanta de nivel European - PRO MOTOR Rm. Valcea

Dealer/service Citroen

Moderator: Echipa Tehnica

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Sâm 24-Mar-2007 20:53

Recomandat este sa respecti cartea de garantie: regim "sever" sau "normal".
Parerea mea? Maxim 20000km!

Avatar utilizator
bebe2_8
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Lun 18-Dec-2006 10:25
Localitate: petrosani-HD

Mesajde bebe2_8 » Sâm 24-Mar-2007 22:57

am intrebat pt ca in carte scrie 60 000 sau 45 000 sever,iar mie la revizie la 14 300 km mi sa schimbat filtru de motorina fara sa ma intrebe nimeni nimic,acesta costand 180 ron,lucru care nu mi se pare normal( mi se pare japca)
daca producatoru recomanda la 45 000, nu trebuie sa m-il schimbe fara sa ma intrebe.
cand am intrebat de ce mi s-a schimbat mi s-a raspuns ca l-au schimbat preventiv,ca e motorina proasta in romania,dar eu am circulat 10 000 km din cei 14 ooo numai pe dincolo,deci nu mai este valabila explicatia
Eu mai am si un opel Omega din 2002 si la acesta schimb filtru la 50 000 si nu am avut nici o problema
Azi-maine o sa-mi schimbe motoru pe cheltuiala mea numai "asa preventiv" !!!!
Revizia a fost facuta la Eveman Timisoara,iar personalul de aici nici macar nu stie sa vorbeasca cu clientii
PS la dumneavoastra se poate activa intrarea aux la cd?la C4

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Lun 26-Mar-2007 08:41

Da, se poate activa intrarea aux.

Problema cu filtrul de motorina este datorita motorinei mai slabe de la noi. Daca vrei sa tii masina peste 100.000km iti recomand 20.000. Daca nu vrei sa o tii mai mult, il schimbi cum scrie la carte :wink: . Alegerea este exclusiva a ta. Nu este normal sa te forteze nimeni sa ti-l bage pe gat. Chiar se considera un abuz. Perioada cu 60.000 km intervalul de inlocuire este pentru reducerea costurilor de intretinere si cresterea costurilor de reparatie. Dar, oricum nici ca la Reno unde se schimba ulei si filtre la 10.000km.

Apropos de discutia asta: La C6 este OBLIGATORIE inlocuirea filtrului de motorina la 30.000km maxim. Nu crezi ca de fapt este necesara aceasta inlocuire pentru a nu ramane masina in pana si a nu se face de ras ca tocmai un C6 a ramas pe strada? Acelasi motor se pune si pe alte masini si acolo scrie de 60,000km, deci nu este atat de important daca ramane in pana sau nu.

Mugurel

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 26-Mar-2007 14:49

@bebe2_8: in cazul filtrului de motorina nu e japca. Chiar si pe forumul asta o sa vezi cazuri cu filtre colmatate la putin peste 10.000km. Asta e motorina care se vinde pe aici. La modelele vechi de diesel (BX spre exemplu), toleranta la combustibili e mult mai mare.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Lun 26-Mar-2007 15:53

luand un calcul acea toleranta despre care nicu vorbea la modele mai vechi eu fac la mine schimbul de filtru la 20.000 ( asta inseamna putin peste jumatate de an).
la acelasi model vechi (BX) recomandat este ca la inceputul iernii sa se faca schimbarea de filtru de motorina.

ar fi trebuit oricum sa te intrebe despre acest fapt inainte sa ti-l schimbe, insa ..
pleaca de la premisa ca motorina de la noi condenseaza parafina undeva pe la -3 grade . si nu as vrea sa stiu la ce "chinuri" este supus motorul sa "traga" motorina prin ciucurii aceia de parafina.
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
bebe2_8
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Lun 18-Dec-2006 10:25
Localitate: petrosani-HD

Mesajde bebe2_8 » Lun 26-Mar-2007 16:14

Dar motorina e proasta doar pt Citroen?
la Opel schimb filtru la 50-60 000 si am 340 000km cu el si merge f bine si acuma,si am bagat si "la galeata" .
Pt cine face 15 000 intr-un an nu este nici o problema sa dea 180 ron pe un filtru,dar eu fac 15 000 in 2 -3 luni si mi se pare mult. Daca costa 40 - 50 ron ca la opel nu m-i se parea mult,dar asa unde ajung ? dau 300 euro/an doar pe filtre de motorina?

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Lun 26-Mar-2007 16:44

nu e proasta doar la citroen .. nici vorba ..

noi am dat cateva sfaturi ca sa nu omori motorul sau sa te intrebi de ce nu merge cum trebuie ... tu faci cum crezi ..

masina mea are 365.000 de km cu acelasi motor nerefacut, uleiul consumat este de 500 grame pe schimb (care sia sta e facut la 6.000 km) si inca la varsta ei inca atinge usor 145 km/ora adica 4000 rpm

repet insa, sunt doar niste sfaturi ... valabile pentru toate masinile care nu au alte specificatii aparte
Dan

Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!

Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Lun 26-Mar-2007 22:00

bebe2_8 scrie:Dar motorina e proasta doar pt Citroen?
la Opel schimb filtru la 50-60 000 si am 340 000km cu el si merge f bine si acuma,si am bagat si "la galeata" .
Pt cine face 15 000 intr-un an nu este nici o problema sa dea 180 ron pe un filtru,dar eu fac 15 000 in 2 -3 luni si mi se pare mult. Daca costa 40 - 50 ron ca la opel nu m-i se parea mult,dar asa unde ajung ? dau 300 euro/an doar pe filtre de motorina?

Intrebare: Acest Opel are cumva presiune de 1650 bari si Common Rail? Se face injectia prin orificii de sub o sutime? Daca da, inseamna ca cei de la Opel au inventat cea mai tare injectie, fata de prostii de la Citroen care habar nu au de motorina si chestii d'astea!

Avatar utilizator
prafuit
pasionat
Mesaje: 764
Membru din: Lun 04-Iul-2005 15:37
Localitate: Bucuresti

Mesajde prafuit » Mar 27-Mar-2007 08:24

Si in plus, daca nu ma insel CDTI-urile de la Opel sunt aceleasi cu multijet-urile de la Fiat :D
Scuze de offtopic!

Avatar utilizator
bebe2_8
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Lun 18-Dec-2006 10:25
Localitate: petrosani-HD

Mesajde bebe2_8 » Mar 27-Mar-2007 12:58

dar cei de la Citroen din Romania sunt mai destepti decat fabricantii?
sau fabricantii sunt asa prosti si nu stiu ca in romania este motorina proasta,ca sa scrie in carte ca trebuie schimbat filtru la 15 000 nu la 45 000?

Avatar utilizator
Gusti
pasionat
Mesaje: 161
Membru din: Joi 18-Mai-2006 12:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde Gusti » Mie 28-Mar-2007 14:43

eu cred ca deja s-a deviat prea mult de la subiect, e clar ca persoana respectiva are o mica pb cu Citroenul si tot ce face e sa arunce cu noroi ... eu zic sa se plimbe linistit cu Opelul lui extraordinar si ii recomand sa nu schimbe niciodata vreun filtru sau vreo piese
orice om rezonabil ar schimba orice piese care tb schimbata chiar si preventiv ..asta e parerea mea
pt nava spatiala n-am avut bani, de asta mi-am luat C4 Coupe 1.6i 16v Jaune Scott VTRVroom Racing Bucuresti !![url=http://upload4.postimage.org/1947160/photo_hosting.html][img:520520e6fa]http://up

Avatar utilizator
bebe2_8
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Lun 18-Dec-2006 10:25
Localitate: petrosani-HD

Mesajde bebe2_8 » Mie 28-Mar-2007 21:35

eu cred ca tu deviezi de la subiect. Aici nu se vorbea despre marca Opel sau Citroen, ci despre un service care nu respecta cartea de service si ia niste bani in plus de pomana.
Eu nu am zis nimic despre Citroen,ba dimpotriva cred ca sunt printre singurii de aici care nu au avut chiar nici o problema cu masina si sunt foarte multumit de ea . Nu am zis ca opelu e mai bun sau citroenu e mai bun,am zis doar ca nu mi se pare normal sa se schimbe filtru asa de repede daca producatoru nu recomanda, si am dat exemplu opelului la care am respectat ce zice cartea si nu a patit nimic,dar vad ca fiecare interpreteaza cum vrea

Avatar utilizator
bebe2_8
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Lun 18-Dec-2006 10:25
Localitate: petrosani-HD

Mesajde bebe2_8 » Mie 28-Mar-2007 21:56

astazi am fost la Valcea sa imi activez intrarea de aux la cd si vreau sa spun ca am fost impresionat de atitudinea oamenilor de aici!
Diferenta f mare intre Eveman Tm si Pro Motor Valcea !
La Tm m-au programat la revizie chiar daca nu au avut electrician (fiind in concediu) si nici macar nu m-au intrebat la tel daca am vreo problema la masina,iar cand am ajuns acolo si am mai intrebat de niste maruntisuri mi-au raspuns ca nu au timp si ca nu are cine
La VL in schimb pana nu au fost siguri ca imi pot rezolva doleanta nu m-au chemat si desi am ajuns la ora 17 si10 ,m-au servit prompt,m-au lasat sa stau la masina ,baiatul care mi-a setat calc era f de treaba ,iar pt maruntisurile mele nu a zis ca a terminat programul,ci dimpotriva s-a oferit sa ma ajute,dar cand am vazut atata bun simt am preferat sa aman eu ca sa nu-l mai retin peste program.
Bravo lor! Si inca ceva....cum au bagat masina inauntru mi-au verificat toate becurile fata-spate si starea caroseriei, lucru care m-a impresionat,deoarece nu avea nici o legatura cu aux de la cd,ci preventiv
Cei de la Tm ,nu mi-au verificat becurile la revizie,unde chiar ar fi trebuit,iar de caroserie m-au intrebat pe mine daca are ceva

Avatar utilizator
Cyclops
just curious
Mesaje: 12
Membru din: Mie 23-Feb-2005 10:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Cyclops » Lun 07-Apr-2008 13:59

Salut,

Pe acesta cale vreau sa adaug si eu o bila alba la sacul de bile care s-a strans deja pentru Pro Motor Rm Valcea si pt Dl Mugurel.

In caz ca se intreaba cineva de ce spun doar ca sambata in mai putin de 2 ore am finalizat achizitia unui C4 VTR dzl. Totul a decurs exact asa cum trebuie, Dl Mugurel a avut o mare rabdare cu noi avand in vedere cat l-am sacait cu intrebarile, iar noi am plecat de acolo cu contractul incheiat si foarte fericiti :D

Cu stima,
Cyclops

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 07-Apr-2008 19:49

MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:Da, se poate activa intrarea aux.



Mugurel


mugurel, spune-ne te rog(pt ca sunt mai multi pe forum care sunt interesati de asta), daca se poate activa intrarea aux la c5 var I, adica intrarea de la magazia de cd-uri...
se poate fara lexia?...eu am incercat sa fac asta la citroen constanta si baietii aia nu au stiut s-o faca....


Înapoi la “Pro Motor - Rm. Valcea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv