Calitate profesionala a angajatilor service-ului

Dealer/service Citroen

Moderator: Echipa Tehnica

RollerMAN
pasionat
Mesaje: 152
Membru din: Dum 27-Iul-2008 21:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde RollerMAN » Mar 03-Noi-2009 14:23

Bogdan abinte-te ca vorbesti in dodii, stiu povestea cu ferrari-ul tau de 1.4......
Nu iti convine du-te in alta parte, pana una alta pro motor rm valcea este peste ats la orice capitol!
C4 By Loeb 2.0 180+ HP
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mar 03-Noi-2009 14:51

Ai devenit avocatul ProMotor de stii tu atatea povesti? Ma abtin cand consider eu, pana una alta am raspuns intr-un topic!

Iar incepem cu discutii asemanatoare cu mastertuner?

PS: Lasa Ferrariul meu in pace, ca nici al tau nu e mai breaz.. :lol:

RollerMAN
pasionat
Mesaje: 152
Membru din: Dum 27-Iul-2008 21:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde RollerMAN » Mar 03-Noi-2009 16:36

Nu am devenit avocatul nimanui dar vorbesti aiurea la fel ca si in cazul cu master tuner si ma enerveaza....
Si pana una alta ferrari-ul meu fuge si suna......si mai e si rosu... :D
C4 By Loeb 2.0 180+ HP

Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mar 03-Noi-2009 19:54

Fuge de ce sa nu fuga...si inainte sa o iei a mancat pamantul..ca la raliu asa :D

Tot eu bat campii, care masina mea e cum e si Audi-ul e cum e ? :lol: :lol: :lol: :lol:

Clar ai actiuni pe la astia :lol: ..

Daca te vad intr-o seara pe la kiseleff, ma opresc sa-ti arat minunatia si dupa vii tu si scrii pe forum aici cine bate campii..ce zici? 8)

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mar 03-Noi-2009 20:45

hai, mai...ce aveti? iar va luati la tranta aici?...ca ati mai facut-o si in alte topicuri, daca nu ma insel... :razz: :razz:
si cearta fara bataie, nu are rost... :razz: :razz:
glumesc, evident...

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mar 03-Noi-2009 20:59

Nu se ia nimeni la tranta, doar avem opinii diferite despre diversi :)

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 03-Noi-2009 23:03

din pacate cind iti pute absolut tot ce e in jur, incepi sa nu mai fi credibil
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
keos
pasionat
Mesaje: 181
Membru din: Joi 25-Mai-2006 17:24
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Calitate profesionala a angajatilor service-ului

Mesajde keos » Mie 11-Noi-2009 16:57

MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:Buna,

Nu prea va inteleg frustrarile.

In al treilea rand: asteptarea a fost conditionata de o programare si de o diagnosticare corecta. O diagnosticare corecta se face in 10 secunde sau in doua zile. Altfel nu poti sa fii sigur de diagnosticul dat.
In primul rand: evaluarea costurilor se face dupa o diagnosticare corecta.
In al doilea rand: cumnata dumneavoastra venise montata sa intre in service si sa iasa cu diagnosticul dat de dumneavoastra, ceea ce nu este chiar corect:
1. ( sa incep si eu cu puncte) daca motorasul deplasa in sus si jos, asa cum amintiti mai sus, inseamna ca acesta functiona, deci nu era acesta de vina.
2. masina mai fusese lovita si reparata in alta parte. De ce nu v-ati adresat acelui service?
3. ati fi vrut ca in 5 minute sa se rezolve impecabil o problema dupa ce a mai fost in mod repetat si in alte service-uri.
4. baietii chiar s-au chinuit la masina 45 de minute nefacturati si neplatiti de altfel.
5. problema orelor de masa este undeva in strafundul obiceiurilor putin comuniste ale noastre si ale tuturor. in orice tara civilizata este pauza de masa de cel putin 2h. la noi sunt 45 de minute: de la 12,30 la 13,15. masina a intrat in atelier la 12:15... asadar, daca ati fi vrut sa i se raceasca mancarea platita de mecanic numai pt a servi un client nervos la receptie, credeti-ma ca asa nu vom da niciodata inainte. aici cred ca trebuie revizuita atitudinea celor care nu inteleg ca fiecare om are dreptul la o masa de pranz. aceasta calitate se cheama :RESPECT.
6. ca idee cand mai veniti pe la noi:
*Tarif pentru probleme: daca vine cineva si zice ca are o problema, trebuie confirmata, adica diagnosticare, adica 1h cu tarif T3 (la noi este 88 ron +TVA). acest tarif se ia indiferent ca e vorba de bec de far sau de vreun EGR.
*Tarif cautare de pana: T3 care INCEPE de la 0,7h si ajunge pana la masurarea timpilor de verificari de cablaj, etc adica si 50 de ore!
*Tarif inlocuire piesa: T1 (la noi este 60 ron +TVA) daca era motoras de far era undeva la 1,4h, daca era de buton de reglaj, 0,1h, daca era de cablaj era de 4,5h.
*Si mai este un tarif: verificare rezolvare pana: 0,4h cu T1.
Cred ca am lamurit problemele si sa luati orice decizie doriti pe viitor.
O zi buna,
Mugurel


Buna ziua,

Multumesc pentru raspunsuri:
Nu am nimic impotriva taxelor si a aspectelor de respect, dar in mod evident respectul trebuie acordat acel respect si din partea firmei catre client. Problema principala tine de informarea clientilor. Cum ar fi sa va duceti la spital cu durere de burta, sa se uite la dvs cineva, sa zica ca s-ar putea sa fie de la ceva, dar ca trebuie facute analize suplimentare, dupa care sa i se sugereze sa ia loc pe scaun ca timp de o ora nu se va mai vorbi cu ea ? Credeti ca acesta este respectul fata de un client ? Daca ar fi respect, i s-ar spune din start, stimate client, noi, in 10 minute vom avea pauza de masa, va recomandam sa veniti peste 2 ore pentru a va trata corespunzator.

Legat de accidentele masinii, accidentul a fost de caroserie, reparatia a fost facuta obligatoriu prin firmele acceptata de asigurator (ca numai era in garantie :( ). Iar dupa vreo cateva luni s-a stricat farul. Asa ca mi-am spus "asta e", merg la o firma care stie ce e in burta masinii.

Imi cer scuze daca persoana respectiva a facut presiuni asupra oamenilor dvs, in mod evident nu au stiut ce sa faca vizavi de atitudinea ei, si nu au facut decat sa adanceasca feelingul (probabil subiectiv).

Deasemenea, eu nu am dat "un diagnostic" ci o parere. Si dvs, puteati sa dati o parere de asemenea, ceea ce nu ati facut.


Si ca sa inchid discutia! Eu am prezentat un aspect, asa cum a fost el simtit de client. Orice client are un feeling subiectiv vizavi de diverse companii. Din acest motiv se face un brand si se tine sa fie pastrat.

Si ca sa punctez ca este subiectiv, fix acelasi lucru mi-a facut si ATS cand am venit la o revizie (am vrut sa fac, chiar si dupa garantie). M-au programat la 13, si dupa 20 minute cum nu se ocupa nimeni de mine, am pus si eu o intrebare, si am aflat cu SURPRINDERE ca sunt la masa, asa ca trebuie sa astept.

Sti, in occident (Italia, Spania si Franta - singura tara care are 2h de pauza de masa), se stie clar ca intre ora X si Y, firma respectiva este inchisa pentru pauza de masa. Si nu vine nimeni sa disturbe activitatea :).

P.S. Apropos, poate imi dati un sfat. Dupa ce au demontat farul se abureste tot timpul. Am incercat sa-l las o zi cu capacul scos ca sa iasa umiditatea, dar nu am reusit. De asemenea am stat odata cu farul aprins circa 20 minute, dar nici asa nu am reusit.

P.P.S. Fiindca s-a deviat foarte mult de la subiect, si dl. Pirscoveanu, la fel ca si mine ne-am expus opiniile, pe care oricum nici unul dintre noi nu le putem contrazice, cum putem sa facem sa inchidem subiectul ?


Înapoi la “Pro Motor - Rm. Valcea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv