Acumulator motor diesel

Bord, becuri, ECU, computere de bord, cabluri, contacte, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 26-Ian-2010 17:51

daca nu folosesti taft :lol: ...

eu am o baCterie fulmen cumparata acum 2 ani, de 75A cu 800A la pornire, si rezista binemersi, dar am benzen si difera putin situatia; cand aveam cx-ul diesel, nici o baterie nu tinea mai mult de 2-2.5 ani. chiar daca spui ca s-a turtit, incearca totusi o regenerare pe un redresor bun cu curent de incarcare mic si in timp mare (chiar si 2-3 zile), ca poate isi revine.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

iuliu m.
pasionat
Mesaje: 370
Membru din: Mar 22-Apr-2008 23:13
Localitate: Alexandria

Mesajde iuliu m. » Mar 26-Ian-2010 22:07

Azi de dimineata?Nu-i de mirare...Multe "coafuri ale unor stilisti renumiti":)) s-au turtit...

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Mar 26-Ian-2010 22:30

nu chiar a tuturor... si eu ma oftic rau ca am fost printre coafurile turtilte! e primul an! :cry:
am mai patit-o acum 3 ani dar atunci imi inghetase bocna benzina in carburatorul daciei de nu mai puteam misca pedala de acceleratie nici cu barosu!
Citroen BX 17. TD '89

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 28-Ian-2010 09:17

"coafura rezista"... tzapa.
Azi dimineata mi-am pus consoarta sa imi porneasca masina - ca deh, eu ma pregateam pentru serviciu, si bineinteles ca nu m-am gandit la ce s-ar fi putut intampla... mi-a descarcat bateria si motorul tot oprit a ramas.

Am plecat la serviciu cu xantia care a pornit destul de greu (-16 grade) dar care a pornit.
Urmeaza sa pun la redresor bateria (cat timp?) si sper sa fie de bine si sa imi porneasca maine.

ps: stie cineva, redresoarele alea comuniste, cat de bune sunt?

iuliu m.
pasionat
Mesaje: 370
Membru din: Mar 22-Apr-2008 23:13
Localitate: Alexandria

Mesajde iuliu m. » Joi 28-Ian-2010 11:11

Eu am si acum Redac 625 .Sunt multumit de el.Indicatorul ala imi da o imagine a nivelului incarcarii, nu "forteaza" bateriile incarcandu-le "intempestiv", etc.Eu , dupa o noapte de "incarcat", am baterie buna, chiar daca s-a "golit" de tot la incercarile (disperate) de pornire.

Bafta!

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 28-Ian-2010 11:16

presupunand ca iau curent de la altcineva, in cat timp se incarca bateria la un stadiu acceptabil, avand in vedere ca am alternator de 80 , si va trebui sa umblu cu farurile pornite?

iuliu m.
pasionat
Mesaje: 370
Membru din: Mar 22-Apr-2008 23:13
Localitate: Alexandria

Mesajde iuliu m. » Joi 28-Ian-2010 11:32

Cred ca vreo ora si jumatate-doua (fara limita de km :) ).Mai sigur e cu redresorul in casa , la caldurica...
Bine-bine , nu se va "ghiftui" cu curent, insa. Plus de asta, lasata afara, in frig, va cam pierde tot ce-a "castigat".

Bafta!

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Joi 28-Ian-2010 12:48

sunt bune redresoarele "comuniste" . am si eu unul care de abia se mai tine in fire dar incarca super!
verifica si nivelul de electrolit din baterie si la nevoie mai adauga niste apa distilata!
eu am lasat bateria 12 ore la incarcat si cand am scos-o "fierbea" apa in ea!

bafta!
Citroen BX 17. TD '89

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 28-Ian-2010 13:04

daca redresorul este rapid sau de curent mare, nu trebuie lasata mult la incarcat, sau... cea mai sigura metoda ca sa ii limitezi curentul de incarcare este sa o inseriezi cu un bec de far h4, pe filamentul de la faza lunga, de 60; in felul asta poti sa o lasi la incarcat si 2 saptamani, si se regenereaza super; vei vedea ca la inceput becul se aprinde puternic, iar pe masura ce se incarca, se va stinge aproape definitiv; daca faci incarcare cu bec, trebuie sa o lasi la incarcat minim o zi (24h).
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Joi 28-Ian-2010 13:11

mersi de pont! nu stiu cu ce fel de tip de incarcare e! pot sa iti spun doar ca am stat cu voltmetru pe baterie si pe redresor! redresorul in gol scotea 14,5 si in sarcina (pe baterie) urca incet incet de unde era bateria in prima faza!
Citroen BX 17. TD '89

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 28-Ian-2010 16:15

Citat:
"redresor auto 6/12v, 15-90 AH, Protejat prin dijunctor automat. Alimentare: 220v curent maxim de incarcare 6A"

Ii de curent mare sau mic? Ce inseamna partea cu dijunctor automat?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 28-Ian-2010 20:47

ca la huidraulica, cind ajunge prea sus, taie
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 28-Ian-2010 23:34

Sunt bune redresoarele "comuniste". :wink:
Eu am o baterie care are cam 6-7 ani vechime...Rombat Pilot Diesel 100A. (din aceea cu mai multi elementi in genul celor de camioane)
Iarna asta a dat un semn de slabiciune..am mers numai pe baterie vreo 150km si in timpul asta s-a descarcat complet....am reincarcat-o si a fost ok..
Apoi cand a dat gerul zilele astea a inghetat solutia din ea(avea destul de multa apa distilata)(am scos si eu tot acidul/apa distilata vechi care il avea si am pus altul cumparat din magazin).
Vad ca se comporta normal chiar si in asemena conditii..
Insa ma astept sa pice in orice moment pt ca e ff veche si a trecut deja prin multe.

Bine..masina si porneste la primul automat chiar daca e foarte frig afara si astfel nu am cum sa fortez bateria (...mai balbaie si tinde sa se opreasca dimineata la prima pornire..dar nu se opreste pt ca o accelerez...oricum asta e din cauza diuzelor la injectoare si a faptului ca nu mai am soc)

Tot Rombat Diesel de 100Ah o sa imi iau!
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Vin 29-Ian-2010 07:36

@abarth_mcm: rombat, rombat, dar de care?

Aseara: a venit un om cu masina lui si cu niste cabluri, mi-a dat curent, am pornit-o din a doua (din prima tot nu avea suficient curent) si am lasat-o sa mearga la relanti o ora si ceva cu ventilatorul de habitaclu oprit, faruri oprite, dupa care am facut ceva drumuri (faruri pornite, ventilator doar un pic pornit) si imediat ma duc la munca, sper sa porneasca. Acum e mult mai cald, sunt -6 grade masurat la mine acasa.

Va tin la curent.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Vin 29-Ian-2010 09:40

A pornit, fara slabiciuni aparente, sa vedem mai departe ce o sa fie. Am sa circul o perioada cu farurile stinse, desi nu cred ca diferenta este chiar atat de mare, si sper sa nu mai moara bateria.

Coafura este din nou Þapânã.


Înapoi la “Electrica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187740
    Total subiecte 18608
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11695
    Cel mai nou membru Tony 77