nevoie urgebta de ajutor!!!!!!!!

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
calin_bursuc
pasionat
Mesaje: 272
Membru din: Sâm 04-Dec-2010 18:26
Localitate: deva

nevoie urgebta de ajutor!!!!!!!!

Mesajde calin_bursuc » Mar 10-Mai-2011 19:45

mi sa rupt conducta acea de sub motor care merge din conj/disj in ceva distribuitor sau nu stiu ce este prins de punte.am alta conducta nu asta e problema.conducta noua nu intra in acel "distribuitor" de pe punte.stie cineva dc nu intra sau ce trebuie sa fac?

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Mar 10-Mai-2011 20:02

Banuiesc ca e vorba de conducta care face legatura intre conjunctor si vana de securitate.
Cred ca nu intra din cauza garniturii care a ramas in vana. incearca sa o scoti cu o penseta sau daca nu ai, poti sa folosesti un holtzsurub.

Avatar utilizator
calin_bursuc
pasionat
Mesaje: 272
Membru din: Sâm 04-Dec-2010 18:26
Localitate: deva

Mesajde calin_bursuc » Mar 10-Mai-2011 20:06

problema este ca noua conducta are capatul ala care intra in vana de securitate cred mai lung decat cea sparta la care cred ca sa rupt capatul acolo.chiar nu stiu ce sa intamplat.

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Mar 10-Mai-2011 20:10

Da, se poate sa fie si asta, sa fi ramas o bucata de conducta infipta acolo. De la umflatura de pe conducta pana la capatul liber ar trebui sa fie aprox. 1 cm.

Avatar utilizator
calin_bursuc
pasionat
Mesaje: 272
Membru din: Sâm 04-Dec-2010 18:26
Localitate: deva

Mesajde calin_bursuc » Mar 10-Mai-2011 20:15

da pai sigur este rupta.

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Mar 10-Mai-2011 20:20

E mai greu atunci sa scoti capatul rupt al conductei, acolo, pe pozitie. Trebuie sa dai vana jos si sa scobesti cu un burghiu pana macini conducta. Apoi ca sa scapi de span trebuie sa scoti sonda si sa o speli si sa o sufli cu aer comprimat. Sau daca ai alta vana, schimb-o si gata.

Avatar utilizator
calin_bursuc
pasionat
Mesaje: 272
Membru din: Sâm 04-Dec-2010 18:26
Localitate: deva

Mesajde calin_bursuc » Mar 10-Mai-2011 20:23

daca reusesc sa o dau jos o sa o schimb am alta de pe vechea masina.

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Mar 10-Mai-2011 20:26

pai trebuie sa reusesti, nu e chiar asa de greu: 4 conducte, un retur si un surub de fixare. Succes si s-o vedem pe strada! :D

Avatar utilizator
calin_bursuc
pasionat
Mesaje: 272
Membru din: Sâm 04-Dec-2010 18:26
Localitate: deva

Mesajde calin_bursuc » Mar 10-Mai-2011 20:39

si este oare la fel pe cea cu servo ca si pe aia veche fara servo?

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Mar 10-Mai-2011 20:42

sunt identice.

Avatar utilizator
calin_bursuc
pasionat
Mesaje: 272
Membru din: Sâm 04-Dec-2010 18:26
Localitate: deva

Mesajde calin_bursuc » Mar 10-Mai-2011 20:43

atunci maine dimineata ma apuc de treaba :D

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Mar 10-Mai-2011 20:44

tocmai atunci? :D

Avatar utilizator
calin_bursuc
pasionat
Mesaje: 272
Membru din: Sâm 04-Dec-2010 18:26
Localitate: deva

Mesajde calin_bursuc » Mar 10-Mai-2011 20:54

pai doar nu pot acuma noaptea :D

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Mar 10-Mai-2011 20:59

ba da! noaptea e cel mai bun sfetnic! baga-te! dimineata sa postezi si o poza cu treaba terminata!
Citroen BX 17. TD '89

Avatar utilizator
calin_bursuc
pasionat
Mesaje: 272
Membru din: Sâm 04-Dec-2010 18:26
Localitate: deva

Mesajde calin_bursuc » Mar 10-Mai-2011 21:01

din pacate ploua :(


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11700
    Cel mai nou membru Eduard1973