radiator racire lhm

Modificari si imbunatatiri ce pot face viata Bx-ului mai usoara.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

radiator racire lhm

Mesajde abarth_mcm » Sâm 07-Aug-2010 21:40

Ma gandeam la o modificare pe care as vrea sa o fac: sa pun radiator de ulei(sa fie nou radiatorul pt a nu avea mizerie in el)(eventual si un mic ventilator) la instalatia hidraulica.Ma gandesc ca ar fi utila. Nu cred ca e greu de pus si loc ii gasesc pt montat. Toata faza e daca are putere pompa hidraulica sa traga ulei prin el...aici nu stiu ce sa zic.... Mai studiez problema.
A mai montat cineva? :roll:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Sâm 07-Aug-2010 23:16

Eu cred ca nu-i necesar asa ceva. Rolul rezervorului, in afara celui de a "depozita" si de a decanta lhm-ul, este si de a ajuta la racirea lui. Practic se comporta ca un radiator. Apoi, LHM-ul are un punct ridicat de fierbere, pastrandu-si proprietatile pe o plaja larga de temperaturi. Daca pompa hidraulica, conjunctorul sau repartitorul de debit al directiei sunt ok, lhm-ul nu va ajunge la temperaturi care sa ridice probleme.
Pana acum eu nu am vazut montat asa ceva.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 08-Aug-2010 06:58

Ms de rasp.
Eu am vazut pe un site...dar nu mai gasesc...
Eram mai mult curios ce imbunatatire ar aduce un radiator+eventual un mic ventilator pe timpul caldurilor mari cum au fost zilele acestea.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 11-Aug-2010 12:42

nu cred ca strica un radiator, oricum uleiul se incinge binisor mai ales in timpul verii. atita doar ca e complicat sa ii faci instalatie de racire separata si toate cele, ce termocontact pui, ce ventilator... mai bine il pui in fata ventilatorului existent si gata, cred ca are loc deasupra barei si nici derivatia nu ar fi mare
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mie 11-Aug-2010 13:50

Sincer sa fiu ma gandeam la un radiator de ulei de oltcit..asta pentru ca se mai poate gasi nou. Radiator vechi nu as pune.
Ventilatorul sa fie cu buton direct..ca sa pun si termocontact ar fi mai greu pt ca nu prea am vazut puse pe radiatoare de ulei... :roll:
ma rog..e de gandit problema ..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Joi 12-Aug-2010 19:20

Radiatorul de ulei de oltcit il pui in fatza celui de apa; cand porneste ventilatorul de la radiatorul de apa, trage aer si prin cel de ulei si raceste pe amandoua

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Re: radiator racire lhm

Mesajde nicum » Lun 16-Aug-2010 16:13

abarth_mcm scrie:Toata faza e daca are putere pompa hidraulica sa traga ulei prin el...aici nu stiu ce sa zic.... Mai studiez problema.
A mai montat cineva? :roll:


Nu stiu cit de util e un radiator de LHM, ca uleiul ala nu cred ca trece de 60 de grade. Insa daca tot vrei sa pui asa ceva, mai degraba pune pe returul de la disjunctor (cu mentiunea ca trebuie sa intaresti prinderile, altfel s-ar putea sa "zboare").
In plus, un ulei mai cald inseamna un ulei mai subtire si deci frine si suspensii mai bune. Cine a pus Hydraurincage in instalatie stie despre ce e vorba :wink:
Foarte important radiatorul ala de ulei trebuie sa fie PERFECT curat, altfel iti creezi 1000 de probleme.
Eu as lasa masina asa cum este.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 29-Aug-2010 13:36

mda, are exact 60 de grade vara, peste celelalte 100
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available


Înapoi la “Modificari utile BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11700
    Cel mai nou membru Eduard1973