SUPER traseu in Europa

...Si nu numai ! Locuri pe care le-ati vazut sau pe care planuiti sa le vizitati.

Moderator: Echipa Tehnica

B-01-DRC
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Lun 06-Iun-2005 14:25
Localitate: Bucuresti

SUPER traseu in Europa

Mesajde B-01-DRC » Dum 01-Iul-2007 13:10

Am zis sa ma laud si eu ca mi-am pus la punct toate detaliile plecarii in vacanta.
Lucrurile stau cam asa:
Pe 17 August, dupa amiaza plecarea spre Viena. Voi dormi acolo, iar pe 19 plec spre Fussen, cu un "pit stop" de o vizita la Hellbrun in Salzburg (bineinteles, ca de fiecare data, intre Viena si Melk am sa o iau pe Dunare, nu pe A1, pentru ca drumul dintre Krems si Merlk, "Durnstein Velley", cred ca e printre cele mai frumoase dintre cele vazute in Europa), in Germania, unde imi fac un fel de baza, de unde vreau sa fac cat mai multe trasee cu masina. Printre cele mai misto, ar fi, un drum spre Venezia (pentru fi'mea sa vada porumbeii), Liechtenstien, Munchen, Gunzburg (orasul Lego), Garmisch, culoarul Landeck-Bludenz (care e un drum absolut senzational - numai serpentine, tunele si pasaje), Bregenz, Augsburg, Soll (un parc de distractie cu apa, in aer liber, pe coasta muntilor), Lindau, Ravensburg si Ulm.
Timp de 14 zile, am calculat cu AutoRoute, ar iesi in jur de 6.900 Km, pe care abia astept sa ii fac.
Astept sa imi vad si consumul, pe autostrazi intentionez sa pun CruiseControl la 150 Km/h.
Abia astept....

Avatar utilizator
sorin69
pasionat
Mesaje: 502
Membru din: Mar 21-Noi-2006 19:36
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C-Eysee Exclusive 1.6 VTI 115 CP Euro 6
2: Fost posesor Citroen C3 Cool Air, an 2006

Mesajde sorin69 » Mar 09-Oct-2007 16:13

HEI CUM A FOST?
YOU"LL NEVER WALK ALONE

B-01-DRC
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Lun 06-Iun-2005 14:25
Localitate: Bucuresti

Mesajde B-01-DRC » Lun 22-Oct-2007 16:42

In mare....cam astea au fost datele problemei.

Plecarea Vineri 17 August, am iesit din Petrom-ul de la capatul A1 pe la ora 18. Totul bine si frumos, pana la iesirea din Rm. Vilcea, unde exact la iesirea de pe centura orasului, ne-am trezit in spatele unui transport agabaritic, care s-a dovedit imposibil de depasit pana aproape de Sibiu (unde apar doua benzi). A fost groaznic, am mers cu viteze intre 5 si 30 Km/h. Am trecut vama cu Ungaria pe la 4 dimineata (ora RO), e drept dupa o oprire de aproximativ 1 ora inainte de Deva unde ne-am intalnit cu niste amici care veneau in tara din Padova.
Dupa o ora de somn in masina, am continuat drumul spre Viena, cu o oprire de vreo doua ore in Parndorf. Am reusit sa ajungem in parcarea de la langa Schonbrunn in jur de ora 15.00 (ora AT). Cu groaza, am vazut ca am ajuns acolo cu o viteza medie de 51 Km/h, desi pe autostrazile din HU si AT am mers cu cruise control la 150 Km/h, dar drumul din tara si blocajele de pe M0 si de dinainte de Gyor au scazut dramatic media orara.
Dupa vizita la Schonbrunn (inclusiv Zoo) ne-am dus sa ne cazam (Camping West) dupa care o plimbare in Ring.
A doua zi, dimineata am plecat spre Schwangau, pe ruta A1-St. Polten-Krems-Durnstein-Melk-A1-Salzburg. In Salzburg, o vizita in MirabellPlaz si apoi in orasul vechi. Continuarea drumului, pe A8, apoi pe A93/A12 spre Innsbruck, unde iar am fost urmariti de ambuteiaje si de ploi torentiale. Cu greu, in jur de ora 11.00 (ora DE), am ajuns in Schwangau, dupa ce am traversta Alpii, pe un drum destul de dificil de 75 Km intre Telfs si Schwangau (un drum similar celui de pe “vaile” de dinainte de Sinaia).
Cazarea din Schwangau si primirea. Excelente. Cazarea, mult mai frumoasa decat in pozele de pe sitea, iar primirea, as putea spune mai degraba latina decat germana. Oua si lapte proaspete din productia proprie.
Imagine
Cazarea, http://www.schwangau-hausamweiher.de/index.html (wohnung 3, Osterhalde) a costat 43 EUR/noapte + 0.9 EUR/zi taxa de statiune. Vedeti pe site cum arata apartamentul.
Prima zi, practic, de vacanta am petrecuto in Schwangau, unde, pe langa ziua fetei mele, am facut o plimbare prin zona, cu o vizita la Castelul Neuschwanstein pe o ploaie destul de enervanta.
Imagine
Dupa vizita la Castel, am fost in orasul vechi in Fussen, o frumusete, foarte intins ca suprafata si bineinteles foarte ingrijit.
Imagine
A doua zi, a fost oribila la inceput. Am trecut din Austria spre Elvetia prin Lindau spre St. Gallen, unde, vamesul elvetian, probabil cu origini in SS, ne-a facut sa ne simtim groaznic. Desi si eu si sotia mai aveam intrari fara “pete” in anii anteriori in Elvetia, ne-a supus unui tratament umilitor. Dupa verificarea actelor, a urmat verificarea portbagajului, dupa care, vamesul mi-a pus mana in piept si m-a perchezitionat. Dupa ce a vazut ca nu am nicio bomba in buzunare, mi-a rascolit torpedoul (plin de CD-uri) si buzunarul lateral, de unde mi-a aruncat pe jos cablurile din acel buzunar. Jenant. Mare chef nu prea am avut de St. Gallen, desi centrul istoric este destul de frumos. La intoarcere, am preferat o ruta ocolitoare prin Konstanz, cu traversarea lacului cu vaporul. In drum spre casa, am facut o mica escala si in Kempten, un oar mic, dar foarte cochet.
Imagine
A treia zi excursie la Munchen. Mai intai Zoo, care e impresionanta. Daca aveti copii si treceti prin zona, nu ratati, pe langa animalele din Zoo, e o placere deosebita pentru copii distractia din parcurile cu animale mai blande (caprioare, oi, etc) unde se pot juca cu ele. Chiar si pentru cei mari mi se pare o experienta interesanta. Dupa Zoo, am tinut neaparat sa imi fac o poza in fata la AllianzArena si sa vad stadionul care e deosebit. Apoi, vizita prin Munchen, in centrul istoric, care, desi era cam in recosntructie, tot mi s-a parut frumos.
Imagine
A patra zi, excursie in Liechtenstein – Vaduz si Triesenberg. De data asta, nu am mai avut probleme cu vamesii elvetieni, probabil au vazut si vigneta si au banuit ca nu vom face prostii pe acolo. O zona frumoasa, cu casele “in terasa”, foarte ingrijite si foarte elegante. La intoarcere, am preferat sa lasam autostrada si sa o luam printre Alpi, pe o ruta ocolitoare dar superba.
A cincea zi, vizita la Castelul Hohenschwangau.
Imagine
Dupa castel, am urcat pe un varf de munte (cu telecabina fireste!), de unde peisajul era ametitor. Se vedeau 4 lacuri, ambele castele….plus norii care ne inconjurau amenintatori.
Imagine
“Asezarea” din centrul imaginii este orasul/satul Schwangau.
Seara, pe o terasa din Schwangau cateva beri, unde am trait o experienta mai deosebita. Dupa ce am plecat de la terasa, peste vreo doua ore, mi-am dat seama ca am uitat pe scaun o borseta, unde aveam ambele pasapoarte plus majoritatea banilor. Am alergat 1 km de la cazare la terasa cum nu credeam niciodata ca pot sa o fac. Cand am ajuns, o singura masa libera, cea unde am stat noi. Borseta mea, era cuminte pe scaun….dupa doua ore!!!!! Cred ca cei care au vazut-o nu s-au asezat la acea masa, crezand ca cineva a marcat “locul” cu borseta. As vrea sa patesc asa ceva si la noi…
A sasea zi, cred ca a fost si cea mai frumoasa din tot concediul (in afara de Innsbruck). Excursii in Davos si St. Moritz, dar in special drumul dintre Sus si Davos. La aproape 2400 m altitudine.
Imagine
Desi foarte greu si pentru masina si pentru sofer, merita.
Despre Davos si St. Moritz…nu pot sa mai adaug prea multe, decat ca isi merita renumele care il au. Si culmea, ambele sunt mai ieftine decat Poiana Brasov sau Sinaia. In Davos, o bere si o cafea costa 9 CHF, iar in St. Moritz, un pranz cu o salata, cartofi, snitel din piept de pui, paste, doua beri, doua cafele si un suc de portocale a costat 36 CHF.
A saptea zi, cea mai frumoasa pentru fata mea. Ii promisesem de mult ca o ducem la “porumbei”, in Venezia si pana la urma am zis ca cei 1.000 Km, dus-intors, intr-o singura zi merita. Am avut totusi 850 km de autostrada care ne-au ajutat foarte mult. Apropos de autostrada, ce au facut austriecii si italienii prin Brenner Pass e incredibil.
A opta zi, repaus in Schwangau, la helesteul din spatele casei, unde fata mea abia astepta sa hraneasca pestii.
Imagine
Imagine
Dupa distractia de la helesteu si o mica plimbare prin padurea din zona, am plecat o fuga pana in Innsbruck, care, pentru mine e cel mai frumos loc de pe pamant. Imi place enorm zona din jurul Golden Dahl, iar cateva beri baute pe terasele de acolo sunt de ne-egalat.
Imagine
A noua zi, o excursie la Linderhof si la Obberamergau. Linderhof, al treilea castel construit de King Ludwig al Bavariei este inspirat din stilul Palatului Versailles. O frumusete.
Imagine
Dupa castel, am facut o excursie mica si pana in Obberamergau, un oras foarte vechi cu o pasiune deosebita pentru pictatul caselor.
Imagine
A zecea zi, plecarea spre Romania, nu inainte de a mai hranii inca odata “pestulu” din helesteu. Inaine de a ajunge in Vienna (tot Camping West, acelasi bungallow ca la dus, 12), am facu o escala mica de dragul nostalgiei concediului de anul trecut in Mondsee.
Imagine
Dupa Viena, inca o noapte dormita in Praid la nasii nostri. Totusi, inainte de a ajunge la Praid, am avut un incident neplacut, in sensul ca la o mica oprire inainte de ClujNapoca am uitat GPS-ul pe masina. La prima curba l-am auzit cum a sarit. M-am oprit, dar l-am gasit imprastiat pe vreo 50 de metri. Inca functioneaza, se sincronizeaza cu computerul via ActiveSync, dar, din pacate ecranul este spart. Asa ca azi, cand imi vine cel nou (acelasi model, Pocket Loox N520) o sa ma gandesc nu ca am luat unul nou, ci ca defapt mi-am cumparat accesorii (bateria, pen-ul, husa, cablurile de la cel vechi sunt OK).

Am ajuns in Bucuresti, dupa 6525 Km, cu o medie de 65 Km/h si un consum mediu de 5.3 l/100 Km (in realitate, am bagat in total 355 l motorina si am ajuns in Bucuresti cu aproximativ 25-30 in rezervor, deci, consumul real ar fi 5.0 l/100 Km).

In speranta ca nu am scris prea mult…si nu v-am plictisit…cine are nevoie de mai multe detalii….va pot ajuta cu placere. Oricum, zona respectiva Fussen/Schwangau este una deosebita, foarte concentrata in frumuseti naturale.

PS> Pe Alrberg Pass nu am mai ajuns, pentru ca proprietara pensiunii unde am stat ne-a zis ca drumul este in reparatii pe anumite portiuni si din cauza aglomeratiei, intre Landeck si Bludenz se fac cam 4 ore cu masina. Adica, undeva in jur de 15 Km/h viteza medie.

Avatar utilizator
sorin69
pasionat
Mesaje: 502
Membru din: Mar 21-Noi-2006 19:36
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C-Eysee Exclusive 1.6 VTI 115 CP Euro 6
2: Fost posesor Citroen C3 Cool Air, an 2006

Mesajde sorin69 » Lun 22-Oct-2007 23:15

SUPERB!
YOU"LL NEVER WALK ALONE

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 23-Oct-2007 11:10

ceva frumos, ai facut cumva si un total al cheltuielilor? sa-mi fac o idee daca mi-as permite asa ceva in momentul de fata.


Înapoi la “Drumuri Europene”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • Clubcitroen a fost actualizat la PHPBB3. Mai multe detalii in acest topic

    Functionalitatea "Collapse Forum" implementata
    TapaTalk a fost implementat.




  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 183813
    Total subiecte 17612
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 88
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 3
    Posts per day: 32
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 18
    Posts per topic: 10

    Total membri 10067
    Cel mai nou membru tobita