Toyota Avensis vs Citroen C5

Impresii de la primul contact cu modelele Citroen indiferent de varsta.

Moderator: Echipa Tehnica

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 10-Mai-2006 07:36

eeee, cine stie cit or fi dat aia de la toyota pentru test-drive'u ala...

La valoarea emisiunii cu pricina, nu cred ca prea mult. :idea:

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Mie 10-Mai-2006 09:24

1.pe club-citroen - era normal ca toata lumea sa tina partea C5
2. comparatia benzina (un motor ff mic ptr masina aia 1.6 VS motorina -- mi se pare aiurea rau )
avensis vs C5 - ar fi multe de spus :
-fiabilitate :cica ar castiga avensisul
-cica ar fi fff bine "lucrata" in interior - finisaje -avensisul
-ca sportivitate -avensisul clar e mai bun , (aici C5 sta mai bine la confort)
-avensis (e japoneza -parca ) - japonezii sunt cei mai tari (asta spun americanii ) , pe piata americana cele mai multe masini vandute sunt cele japoneze (nu cele germane nu cele franceze )
-mai ales ca motorul de 1.6 - cel mai mic dupa avensis - acuma inainte de a aparea modelul face lift ajunge cu discountul oferit de 1500 de euro - la vreo 17000 DDP ,cu dotari :cotiera , 9 airbaguri ,aer conditionat bizonal , senzori de ploaie , oglinze incalzite rabatabile , sistem audio cu 8 boxe ....si lista ar putea continu

Diferenta de la 17000 (avensis) de euro la 20000 (C%) de euro ESTE de 3000 e euro .

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 10-Mai-2006 10:59

@DMX: nu e vorba de a tine sau nu partea Citroen, ci dreptul nostru de a fi corect informati, mai ales cind respectiva emisiune e realizata din bani publici. Fara indoiala ca Avensis e superioara la niste capitole unui C5, dar de aici si pina la ce au difuzat respectivii duminica e cale lunga...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

danpopa
pasionat
Mesaje: 136
Membru din: Mar 11-Oct-2005 13:05
Localitate: Bucuresti

Mesajde danpopa » Mie 10-Mai-2006 17:26

- ref. la presa auto (articole tematice, ziare dedicate, emisiuni TV):

eu personal consider ca exista un mare grad de superficialitate cu sau fara premeditare (preferinte personale, incompetenta sau interese ras-"platite" ...) mai dureaza pana cand vom mai avea niste comparatii cat mai obiective. amintiti-va de anul in care Ford Mondeo a castigat in Romania locul 1 la un concurs si locul 2 la altul (de tipul "Masina anului ...") - in acelasi an ...

- ref. la banii publici:

exista multa publicitate gratuita la TVR1 si la TVR2, mai ales la emisiunile cu audienta mare - dar CNA nu s-a sesizat (un exemplu evident a fost pe 1 martie, la o emisiune speciala a Andreei Marin). deci chiar nu mai am nici o pretentie de obiectivitate la acestea.

- ref. la prezentatori:

multi prezentatori cu titlul de jurnalisti de emisiunile politice, economice, sociale etc sunt "pe afara" cu conceptele de baza ale domeniului. asa ca ...

concluzie - ne facem sange rau degeaba.
Xsara 1.6 / C4 1.4

Avatar utilizator
editza
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Joi 08-Mai-2003 17:04
Localitate: Bucuresti

Mesajde editza » Mie 10-Mai-2006 17:50

He he

In primul rand toyota nu e masina japoneza ci europeana. :D
Si 2, C5-ul l-am vazut la drive test cat de bine sta pe sosea.
fost posesor Xantia 2.0 16v

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 10-Mai-2006 20:46

Intotdeauna o suspensie hydractive va sta pe sosea mai bine decit una de tabla. Dar citi dintre cei ce priveau stiu cum lucreaza suspensia C5-ului si cum isi schimba comportamentul in functie de conditiile de drum si de cita blana ii da soferul?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Mie 10-Mai-2006 23:46

1.Intr`adevar nu am vazut emisiunea si se poate sa ai dreptate !
2.Nu prea ma intereseaza ce spun "astia" la trv sau protv sau alt post de televiziune ; cand vrei sa aflii cu adevarat ce "stiu" masinile respective te duci la dealer si te urci in ele si faci un driver-test .
3.Oricum aberanta emisiune ,daca au comparat un motor de 1,6 benzina (evensis) [motorul ala trebuia scos dupa o asa masina ,e mult prea mic ] vs motor de 2 litri si 138 Cp diesel (C5)....cel care a facut emisiunea era beat sau era prima lui emisiune .
4.Eu as fi comparat motorul de 2,2 litri HDI cu motorul de 2,2 litri diesel dupa avensis .

-despre suspensia C5 vad ca tot o laudati , dar nu puteti cere si sportivitate si confort , am inteles de la mai multi care au facut drive test ca efectiv te simti ca intr`o barca ,la viteza mare s`o lasaHydractiv 3 dar tot mai bine pe sosea se aseaza un C4 sau un avensis ...sunt convins de asta !!

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Joi 11-Mai-2006 00:00

-in auto expert iulie 2005 test -:Citroen C5 .Honda Acord ,Mazda 6, nisan primera,opel vectra,pejo 407, toyota avensis,rover 75 ,vw passat .
-poate gasiti pe net -

--vreiti sa scanez niste poze sa vedeti cum sta C5 in curbe ,aproape se ridica pe 2 roti !!!!
-linkul la cele spuse mai sus http://www.autoexpert.ro/revista/artico ... erial=1442

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 11-Mai-2006 00:26

nu mai conteaza acum prea mult cum se tine pe curbe un c5; sa zicem ca avensis ar fi mai sportiva, dar in nici un caz cu motorul ala lesinat de 1.6; or fi japonezii pociti sa scoata ponei multi din cmc putini, dar la remorcarea rolsului cred ca era la mintea cocosului ca acea comparatie nu avea nici un sens! consider ca a face reclama la o masina prin proasta prezentare a alteia, mai ales c5 nu este corect si nu respecta legile concurentei; cum este posibil ca un motoras de 1600 sa traga de 3 tone mai bine decit unul turbo diesel de 2000 care are 138 cp? asta ca sa nu mai spunem ca diferenta de cuplu este foarte mare???
pina la urma ei au interesul sa ridice in slavi masinile nemtesti si asiatice (mai ales ca de la cele asiatice statul cistiga cel mai mult prin taxele percepute!!!), iar despre cele frantuzesti vor sa lase impresia de balegar (scuzati expresia), mai ales despre citroen, ca despre renault n-au curaj sa zica nimic, ca de' trebuie sa se vinda loganu'! nu ati vazut aceeasi tactica si in germania cu testul de la logan?
eu nici nu ma mai uit la televizor la emisiunile despre masini pentru ca prezentatorii ori sunt incompetenti ori spun timpenii intentionat si la comanda!
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Joi 11-Mai-2006 06:08

Nu prea se potriveste, avand in vedere ca Tariceanu e la putere (cat o mai fi)...
Nu cred ca au ceva cu Citroen, e mai degraba incompetenta. Insa uneori trebuie sa admitem ca nici Citroenul nu e desavarsit.
Si eu stiam ca stabilitatea lui C5 e mai problematica decat a unor masini cu suspensie clasica cu tenta sportiva. Si mi se pare normal, atata vreme cat C5 e proiectat mai ales pentru confort.

mars2k
pasionat
Mesaje: 344
Membru din: Vin 02-Apr-2004 16:12
Localitate: Bucuresti

Mesajde mars2k » Joi 11-Mai-2006 11:54

Daca nu ma insel, despre acelasi subiect se discuta si aici: http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=9568

Puteti sa-i "felicitati" direct pt "profesionalismul" emisiunii, desi cel mai probabil va veti lua un ban instant...

Hint: Prezentatoarea cea "blonda" este posesoarea unei Toyota Yaris. :lol:
Normal c-a cistigat cine trebuie.. :twisted:

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 11-Mai-2006 12:15

@ DMX: nu fi asa convins de tinuta de drum. Modele de virf de C5, adica 2.2HDi si 3000V6 au suspensia Hydractive+, adica mai apare un buton pentru comutarea intre sport si confort. Comutarea se poate face fie manual de catre sofer, fie automat de catre computer cind se depaseste o anumita viteza. O masina cu suspensie de tabla in ce moduri comuta?
Te invitam la o intilnire unde vei vedea masini foarte moi (a mea sau a lui draku) si masini foarte tari (WLD si Andrei). Colegul noastru Edytza are o Xantia Activa care face acelasi lucru ca si C5-ul si poate dai si cu el o tura. Ca o paranteza, anul trecut la intilnirea nationala, Andrei lua acele de par cu 90km/h. Poate Avensis sa faca asta fara sa iasa in decor? Ma indoiesc...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Joi 11-Mai-2006 12:25

Probabil aceasta "musamalizare " de genu luati nemtesti ca-s mai bune decat alea frantuzesti este din dorinta de a intra pe piata romaneasca si a vinde mai multe masini.Daca nu ma insel majoritatea masinilo nemtesti sau japoneze erau aduse second hand de vreun nea gigel care sa dus in germania la cules capsuni.Acum se intampla si cu cele japoneze si asta din cauza ca cele frantuzesti sunt cele mai cumparate...iar ceilalti nu mai au loc pe piata, sau incearca sa intre pe piata cu masini noi ,si incearca, cum e obiceiu la romani, sa-si faca loc bineinteles printr-un mod dezonorabil.Eu personal mi-asi lua orice marca depinde de ce bani am in buzunar si de cat de mult imi place.

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Joi 11-Mai-2006 15:29

nicum
-sunt de acord ,oricum parerea mea e PUR subiectiva ..din ce am auzit , ce am vazut
-o parere iti faci dupa un dirve test cu cele doua modele
-din puct de vedere stric VIZUAL : < interiorul > unui automobil german sau japonez este PESTE francezi , <exterior> francezi peste ceilalti .....

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 11-Mai-2006 16:08

asa e... din pacate francezii nu prea acorda atentie finisajelor...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Test Drive”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11700
    Cel mai nou membru Eduard1973