ulei 2T adaugat in motorina

Scoala si biblioteca, tutoriale. Sau, cum sa...

Moderator: Echipa Tehnica

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

ulei 2T adaugat in motorina

Mesajde PEDROS69 » Lun 20-Apr-2009 07:13

Am gasit pe forumul Wv un inceput de discutie despre folosirea uleiului pt amestec 2T adaugat in motorina as dori sa punem capat si noi la cap si alte informatii despre acest subiect deci ati citit, auzit folositi asa ceva: Pe topicul cu Duralube s-a mentionat o singura data, succint si in graba, despre adaugarea uleiului de amestec (2T - 2-stroke) in motorina.
Subiectul este totusi destul de dezbatut pe alte forumuri, de exemplu http://briskoda.net/fabia-i/2-stroke-oil-diesel/141513/
Proportia de aditivare este destul de mica, 1:200, adica 100ml la 20l de motorina.
Haideti sa discutam despre aceste lucruri aici. Eu am inceput de ieri sa aplic 'tratamentul', mai este vreun coleg ce adauga ulei 2T?
MESERIAS

Avatar utilizator
Dan Popa
pasionat
Mesaje: 515
Membru din: Joi 28-Apr-2005 22:01
Localitate: Bucuresti

Mesajde Dan Popa » Lun 20-Apr-2009 07:38

Nu stiu ce fel de ulei este 2T, banuiesc ca este ulei vegetal si daca te gandesti ca biodiesel este tot un ulei vegetal, atunci.....

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Lun 20-Apr-2009 07:52

Este ulei semisintetic sau sintetic pentru motoare gen Yamaha, Honda etc. cel mai la indemana este OMW bixxol 2T stroke semisintetic pentru motoarele in 2 timpi pe benzina raportul de amestec 1l:50l benzina si OMW bixxol full syntetic cu 1l:100l BEnzina. Pe vremea cand aveam dacia break 1.4i cuinstalatie de gaz si eu adaugam cam 100ml ulei la un rezervor de benzina, masina fiind pe injectie pornea tot timpul pe benzina si apoi la 40 grade celsius trecea pe gaz, motivul pentru care puneam ulei era fenomenul care aparea la mersul pe gaz respectiv la aprox. 10000supapele sapau in scaunul chiuloasei si le gaseam stranse aproape fara joc, se pare ca uleiul cel putin la pornire ungea locul respectiv si diminua aceasta uzura.
MESERIAS

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Lun 20-Apr-2009 08:40

Cum este pretul uleiului prin comparatie cu cel al motorinei?
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
Dan Popa
pasionat
Mesaje: 515
Membru din: Joi 28-Apr-2005 22:01
Localitate: Bucuresti

Mesajde Dan Popa » Lun 20-Apr-2009 08:44

Uleiul care se folosea la amestec pt Trabant era ulei mineral. Nu stiu ce varsta ai tu dar prin 70-80 s-a incercat pe autobuze biodiesel si alti carburanti ecologici. La biodiesel, din cauza coroziunii produse de arderea uleiului, s-a renuntat. Desi se simte o diferenta mare la folosirea biodieselului ( putere crescuta si zgomot mai mic ) nu se recomanda o concentratie mai mare de max. 8-10% ulei, ca sa nu distrugi motorul. Eu am mers si cu 100% biodiesel dar a inmuiat garniturile de cauciuc si am renuntat. Nu stiu cat este pretul la 2T, dar mai ieftin iesi cu ulei vegetal.
Nu gasesti pe piata ulei de rapita asa ca poti cumpara ulei de soia. Din cauza asta l-au scumpit si pe asta si nu mai stiu cat este pretul.

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Lun 20-Apr-2009 09:00

Omv bixxol full syntetic 2T 50ron/l
MESERIAS

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 20-Apr-2009 11:53

pai io zic sa discutam despre beneficii aici, ca nu inteleg din discutia de pina acum care sint acelea. la biodiesel s-au enuntat, se stiau si dinainte, dar la uleiul 2T? adica merge mai bine, mai repede, e mai bine pentru motor?... chiar is curios

Avatar utilizator
Andrei Anghel
pasionat
Mesaje: 425
Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
Localitate: Bucuresti

Mesajde Andrei Anghel » Lun 20-Apr-2009 14:16

nu ne pune si noua cineva la dispozitie o cazatura de diesel terminat ?? sunt curios, MOR, de 2 chestii:
1. daca chiar porneste un diesel dupa ce bagi NUMAI ulei de gatit uzat in el
2. daca respectivul ulei chiar il ofera moca fastfoodurile (NU ma duc sa intreb daca n-am in ce sa-l pun :D)
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 20-Apr-2009 14:43

1. da porneste, dar trebuie sa existe un dispozitiv care sa il incalzeasca inainte de a intra in filtru. eu pun hirbul la bataie, daca vi tu cu uleiul :lol:
2. cred ca da, inca. peste 10 ani s-ar putea sa coste cit motorina

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Lun 20-Apr-2009 15:53

Se pare ca este benefic pentru motoarele HDI cu FAP adaugat in proportie corecta maxim 300 ml la un plin de 70l de motorina E5 piesele sensibile din sistemul de injectie sunt unse si astfel intreg sistemul devine mai fiabil, cel putin asa era la motorina normala care avea un continut ridicat de parafina spre deosebire de motorina actuala care este foarte "uscata", si emisia de noxe se reduce dar asta trebuie determinata experimental, per total motorul merge mai rotund scoate mai putin fum negru de motorina nearsa si trage mai bine. Eu am de gand sa fac un experiment cand o sa fac un plin de motorina, si o sa va impartasesc impresiile.
MESERIAS

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Lun 20-Apr-2009 17:34

... daca cumva se comporta precum motorina de tip vechi (cu multa parafina in ea)..mai bine nu puneti...parafina se depunea si facea numai belele infundand filtrele..etc..
oricum, asteptam experimente..chiar sunt curios :wink:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Lun 20-Apr-2009 20:32

@abarth_mcm - nu o lua ad literam, voia sa spuna ca se comporta ca si randament dar nu si cu dezavantajele pe care le presupune parafina.
este mai mult decat evident ca nu are cum sa faca depuneri de vreme ce este un ulei(un lichid) si nu o ceara(un solid).
astept cu interes maxim si eu concluziile experimentului cu 2T.
daca face mai putina galagie si fuge mai bine cred ca merita folosit ca si aditiv.
intr-adevar, motorina euro este mai uscata si solicita componentele alimentarii mai mult si sincer sa fiu, consuma mai multa decat cea cu parafina.
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Lun 20-Apr-2009 20:45

Asa e...ar fi foarte bine daca acestu ulei ar contribui mai bine la ungere asa cum facea vechea motorina...dar in acelasi timp sa nu aiba numeroasele dezavantaje pe care o avea parafina..
Personal, dricul meu imi consuma muuuult mai putin cu motorina E5 decat cu motorina tip vechi(asta cand se mai gasea). Si oricum, o masina de tehnologie noua cum e C5-ul nu cred ca ar merge cu motorina de tip vechi ..asa ca discutia nu are rost pe tema aceasta.

In oric caz, cu totii asteptam experimente cu acest T2..fie doar din interes, fie doar din pura curiozitate.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 21-Apr-2009 14:02

Se pare ca e adevarata povestea.
Cititi aici: http://www.freel2.com/forum/topic878.html

Extrem de interesant topicul, mai ales ca e scris de o persoana care lucreaza pentru industria auto, chiar daca doar in calitate de avocat.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Mar 21-Apr-2009 17:57

intradevar este foarta ampla discutia, pacat ca eu nu stapanesc foarte bine engleza, dar totusi m-a pus pe ganduri, mai ales ca omul experimenta de prin 2007, eu o sa incerc pe masina mea macar de curiozitate sa vad cum se comporta.
MESERIAS


Înapoi la “Tips/Tricks”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv