Pagina 1 din 2

martori bord aprinsi ...

Scris: Lun 06-Noi-2006 21:34
de catalin78
Salut .

Cand franez brusc mi se aprind si se sting urmatorii martori in bord: becul rosu de la presiune ulei , becul de avarie hidraulica , becul de stop , becul de nivel apa . In vas am destul lhm . Nivelul uleiului era undeva pe la crestatura de minim cred pe joja.Acum cateva saptamani mi-a clipit un martor care nu l-am vazut niciodata aprins e undeva langa turometru dreapta sus .
Ar mai fi o problema ca mi s-a rupt cablul de kilometraj exact acolo unde intra in cutie a ramas oleaca de fir metalic in afara da nu reusesc sa il scot de acolo din cutie :twisted: :?:

Catalin
Bx19 GTI '87

Scris: Lun 06-Noi-2006 21:51
de dj01fad
cand ai uleiul la minim in motor, la franare, uleiul din baie fuge inspre botul masinii, si de aceea se aprin martorii. completeaza si ai sa vezi ca nu o sa se mai aprinda. daca se aprinde cel de la hidraulica, si daca nivelul e bun inseamna ca ai pierderi serioase de presiune pe instalatie sau sfera centrala e sparta. la cate secunde tacane conjunctorul?

Scris: Lun 06-Noi-2006 22:09
de catalin78
salut !

conjuctoru tacane destul de rar nu am cronometrat da il remarcam daca pacanea , ciudat e ca se aprinde si in curba brusca .... pare a fi de ulei o sa completez pana la nivel maxim sa vad , eu stiam ca daca e de la hidraulica se aprinde martorul de hidraulica si stop atat .

Scris: Lun 06-Noi-2006 22:13
de cbx
verifica uleiul hidraulic,cel din motor si apa.....daca tot la fel face si dupa aducerea la nivel sa nu fie un cablu vagabond .

Scris: Lun 06-Noi-2006 22:53
de catalin78
dupa comportament nu pare a fi cablu ... nu face la gropi ci doar la curba brusca si frana foarte violenta cred ca se misca un nivel lhm sigur e bine ramane uleiul ,cred

Scris: Lun 06-Noi-2006 23:10
de nitro_od
99% este uleiul de motor!
la franare sau viraje stranse uleiul nu mai acopera in intregime sorbul pompei de ulei si aceasta trage pt. 1-2secunde aer ceea ce conduce la scaderea brusca a presiunii de ulei in circuitul de lubrifiere al motorului si, prin urmare, aprinderea becului martor.
cel de STOP este destinat tuturor avertizarilor iar cel de apa se aprinde odata cu cel de ulei (nu si invers) cam la toate masinile fara calculator.
cel de avertizare de la hydraulica.....nu stiu!
baga ulei....mult! daca a ajuns sa se aprinda becul iti lipsesc cel putin 2-2.5l !

martori bord aprinsi ...

Scris: Mar 07-Noi-2006 16:29
de theo79
Salut! Am si eu un bec care sta aprins este cel din dreapta sus care arata ca o toba de esapament cu niste vapori deasupra( catalizator cred), ce as putea face sa se stinga in afara celui de a scoate beculetu.

Scris: Joi 09-Noi-2006 10:42
de catalin78
multumesc pentru ajutor , totusi ce sa fac cu cablul de acceleratie care s-a rupt chiar acolo unde intra in cutie si bucatica care a ramas in cutie nu vrea sa iasa ?

Scris: Joi 09-Noi-2006 10:45
de dj01fad
cablu de acceleratie in cutie??? :lol:

Scris: Joi 09-Noi-2006 10:52
de DanT
la asta ma gandeam si eu ...

nu e cumva cablul de ambreiaj? .

Scris: Joi 09-Noi-2006 11:00
de cbx
Alo! nici cablu de ambreiaj nu intra in cutie,cablu de k-metraj intra in cutie :D

Scris: Joi 09-Noi-2006 11:01
de dj01fad
:shock: :lol:

Scris: Joi 09-Noi-2006 11:09
de DanT
daaa... is ametit .. :oops:

Scris: Joi 09-Noi-2006 11:34
de eugenro2001
catalin78 scrie:multumesc pentru ajutor , totusi ce sa fac cu cablul de acceleratie care s-a rupt chiar acolo unde intra in cutie si bucatica care a ramas in cutie nu vrea sa iasa ?


Trece-ti masina in semnatura ca stie lumea despre ce discutam.
Cablul de acceleratie merge la carburator/undeva inainte de galeria de admisie la benzina sau la pompa de injectie la diesel.
Cablul de kilometraj intra in cutie sau daca ai cutie automata mai exista cablul de kick-down. In cazul cablului de kilometraj, s-ar putea sa existe un surub pe lateral care il tine acolo. BX-istii pot spune mai exact.

Pana la urma ce s-a rupt? Dac era vorba de cablul de ambreiaj nu mai puteai pleca de pe loc cu masina.

Scris: Joi 09-Noi-2006 12:55
de catalin78
Scuze :)

In primul post am scris corect , era vorba de cablul de kilometraj de fapt , care s-a rupt unde intra in cutie si nu reusesc sa il trag de acolo
am incercat sa trag de bucata ramasa dar nu iese si nu am fortat .






Catalin
Bx19 GTI '87