Care se tuneaza mai bine / usor / ieftin?

Modificari interior, exterior, motor, transmisie, suspoensie etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Care?

1.9 TD 90cp
3
27%
2.0 HDI 90cp
8
73%
 
Voturi totale: 11

Avatar utilizator
mbc
pasionat
Mesaje: 4214
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Skoda Fabia 3 Combi 1.4 TDI 2016

Mesajde mbc » Dum 18-Iul-2010 12:54

@khan: cam am scris acest topic, urma sa plec cel putin pentru un an sau 2 in Marea Britanie, in ideea ca deja imi cautam chirie si bilet de avion. Acolo asigurarea se plateste in functie de alti factori decat capacitatea cilindrica. Cu alte cuvinte un Peugeot 306 HDI mi-l permiteam, dar o Xantia HDI nu mi-o mai permiteam. Nu mai zic de Subaru turbo, care chiar daca avea motor de 2000 cmc turbo, ma costa asigurarea de 6 ori mai mult decat la 306. Daca modifici o masina, o poti omologa dar nu vei plati asigurare mai mare pentru 3rd party (echivalentul RCA de la noi, obligatorie si acolo).

Dupa cum am mai scris intr-un post anterior, situatia s-a schimbat radical pentru simplul motiv ca mi-a fost oferit un job important aici, in Romania, drept urmare am renuntat la plecare.

Acum, ca sunt aici, situatia se schimba un pic, dar am vrut sa vad si parerea ta in legatura cu asta, de aceea am insistat sa imi spui ce crezi. Turbo benzina... da, va trebui sa iau in considerare si varianta asta.

De ce zic eu ca as vrea sa o folosesc ca si masina de zi cu zi? simplu: nu particip la liniute. Vreau masina doar pentru a ma deplasa, dar vreau sa fie puternica. Senzatia cand am condus Subaru Forester turbo prin oras a fost de neegalat pana acum. (Motor 2.0 turbo vreo 170 cp, modelul de prin 2006).

Voi tine cont de informatiile primite si ma voi orienta astfel incat sa iasa cel mai bine. Inainte de a pune bani intr-o solutie, voi mai da un post pe aici sa nu fac ceva gresala mare.
"If in doubt, flat out!"

alexsosi
pasionat
Mesaje: 192
Membru din: Sâm 30-Ian-2010 23:00
Localitate: calimanesti

Mesajde alexsosi » Lun 27-Dec-2010 15:18

mihaistan scrie:bun deci , deja intram si in alte chestii
Caii multi uneori nu te ajuta , trebuie sa te gandesti la anumite chestii precum lag si cum se va comporta in traficul de zi cu zi :wink: Din propria experienta iti spun ca nu neaaparat puterea multa te ajuta , 306 fiind o masina relativ usoara se descurca foarte bine chiar si cu putere mica .
Degeaba ai 220 de cai daca in demaraj 1-2 stai pe loc (evident cu slickuri se rezolva problema , dar aici nu vorbim de o masina de concurs ci una de zi cu zi)
Eu bat masini mai puternice ca mine ... tocmai pentru ca eu chiar daca am putin jos pun totul jos :wink:
Costuri greu de zis unde ajungi dar sa incercam
De modificat pompa (mana pompagiului daca te duci cu ea jos) 100 euro
Intercooler - 150 de euro (cel stock nu face fata !) si te mai costa traseul ... depinde cat de mofturos esti
Turbina - in functie de cum te decizi ... ideala ar fi una cu geometrie variabila (pentru daily use) inca studiez aceasta arie pentru ca as vrea sa fac experiment intre 200-250 de euro
Esapamentul -teava goala 150 de euro din inox ... mult mai ieftin daca faci din teava normala (si aici ma refer tot de la downpipe la final)
Gandeste`te ca daca te apuci la o chestie d`asta motorul respectiv nu va mai fi la prima tinerete si ar fi util de refacut (eventual chiuloasa portata pentru a permite mai mult aer in camera de ardere ,ceva de neconceput in zilele de astazi printre tuneri software )
Ambreiajul este in jur de 200 de lire un upgrade organic
Iar un diferential te costa 600 de euro Quaiffe !
Pe langa astea este manopera celui care pune toate modificarile cap la cap si face sa se miste treaba bine .
Oferta aia suna bine ... dar mai exista vr`una facuta sub acea reteta ? sau sunt doar cai teoretici , pentru ca rezultate la vreo cursa nu am vazut nicaieri :wink:


pt doritorii de pe acest forum , va pot oferi esapament din inox la preturi rezonabile (100-120 euro)
citroen my real passion


Înapoi la “Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • Clubcitroen a fost actualizat la PHPBB3. Mai multe detalii in acest topic

    Functionalitatea "Collapse Forum" implementata
    TapaTalk a fost implementat.




  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 183408
    Total subiecte 17528
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 90
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 3
    Posts per day: 32
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 18
    Posts per topic: 10

    Total membri 9944
    Cel mai nou membru Daniel Iustin