Filtru de aer care scade consumul/creste puterea

Modificari interior, exterior, motor, transmisie, suspoensie etc.

Moderator: Echipa Tehnica

cei7pitici
pasionat
Mesaje: 137
Membru din: Joi 11-Ian-2007 21:05
Localitate: Pitesti

Mesajde cei7pitici » Mie 01-Iun-2011 12:35

Candva am fost posesorul unei dacii Nova Gti de grupa A, am montata atat evacuarea cat si admisia de inox.
Cei de la Pilot Pitesti va pot face orice:

http://www.pilotauto.ro/magazin/contact ... -4/pitesti

Atentie mare la filtrele sport......mai ales cand se monteaza pe o masina cu injectie multipunct (diagramele admisie evacuare, amestec aer...) si nu pe un cu carburatie, care e mai putin sensibila .
Cat despre consum......

stefanb
simpatizant
Mesaje: 30
Membru din: Sâm 24-Apr-2010 12:14
Localitate: Bucuresti

Mesajde stefanb » Dum 24-Iul-2011 16:11

Folosesc un asemenea filtru pe Xsara 1,6 109 cp.
Din calculele mele consumul parca a scazut putin de la 7,6 l/100 km. pe la 6,9 l/100 km.
Nu stiu daca puterea este cumva influentata. Cu siguranta sunetul motorului este altul in mopmentul in care trece de 2500 ture.
Asa arata filtrul montat pe masina..

Imagine

FlorinAlex
just curious
Mesaje: 19
Membru din: Dum 10-Apr-2011 08:19
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde FlorinAlex » Lun 01-Aug-2011 10:55

ce pret are un asemenea filtru ? se potriveste pe citroen saxo ?

stefanb
simpatizant
Mesaje: 30
Membru din: Sâm 24-Apr-2010 12:14
Localitate: Bucuresti

Mesajde stefanb » Lun 01-Aug-2011 18:12

Salut,
nu vad de ce nu ar merge si pe Saxo, cel mai bine ar fi sa iei informatia direct de la sursa
Uite aici gasesti inventatorul: http://www.corneliugroup.ro

FlorinAlex
just curious
Mesaje: 19
Membru din: Dum 10-Apr-2011 08:19
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde FlorinAlex » Mar 02-Aug-2011 17:06

multumesc mult pentru site :)

SilverSpider
pasionat
Mesaje: 520
Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
Localitate: Ploiesti

Mesajde SilverSpider » Mar 06-Sep-2011 20:50

Am cateva intrebari tehice mai mult din curiozitate:
- am vazut ca sau facut diferite teste si s-a afirmat ca filtrul este foarte permisiv,cat de permisiv este, ce marime au particulele care trec de acest filtru?
- partea cu motorul trage mai mult aer cu filtru decat fara suma ilogic dar am vazut multe lucruri ilogice la viata mea care functionau. Inrebarea este: foloseste o geometrie specifica sau hartia are proprietati speciale?
- banuiesc ca trebuie facut in asa fel incat filtrul sa primeasca aer cat mai rece ca sa fie la eficienta maxima?
- conteaza unghiul curentilor de aer?

Cred ca o sa ma opresc aici.

Inainte sa cumpar acest filtru astept feedback-ul utilizatorilor cu motoare TD.

stefanb
simpatizant
Mesaje: 30
Membru din: Sâm 24-Apr-2010 12:14
Localitate: Bucuresti

Mesajde stefanb » Vin 16-Sep-2011 16:22

stefanb scrie:Folosesc un asemenea filtru pe Xsara 1,6 109 cp.
Din calculele mele consumul parca a scazut putin de la 7,6 l/100 km. pe la 6,9 l/100 km.
Nu stiu daca puterea este cumva influentata. Cu siguranta sunetul motorului este altul in mopmentul in care trece de 2500 ture.
Asa arata filtrul montat pe masina..

Imagine

Va salut,
Revin cu informatii:
In ultima vreme am folosit mai mult Xsara (cealalta masina este intr-o perpetuua reparatie la baietii de la Serus Militari care in cardasie cu cei de la Groupama sunt teroare)
Mergand zi de zi cu Xsara si alimentand la aceiasi statie si aceiasi pompa am facut un calcul simplu si am ajuns la concluzia ca am un consum de 10l/100 km in oras, asta in conditiile traficului lejer din luna august....Am revenit la carcasa originala in care bineinteles am pus un filtru nou si surpriza.... consumul a revenit la cel stiut 8.5l/100 km in Bucuresti si asta in luna Septembrie cand traficul este altul. Bucureastenii simt deja asta :shock:
L-am informat si pe Dl Corneliu Bartok despre concluziile mele si astept inca un raspuns.
Filtrul "supraaspirant" se gaseste in balconul meu.
Daca cineva doreste sa-l testeze sunt dispus sa-l imprumut.
Imagine
Asa arata dracia..

Eugen Chiriac
pasionat
Mesaje: 165
Membru din: Vin 22-Iul-2011 18:32
Localitate: Galati

Mesajde Eugen Chiriac » Vin 16-Sep-2011 19:12

eu am fost sceptic in privinta filtrului dar cum nu am avut posibilitatea sa/l testez m/am abtinut sa spun ceva despre el.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Vin 16-Dec-2011 08:10

si eu am avut ocazia sa-l testez pe benzinara din semnatura si stupoare... a crescut consumul de la 12% la 14-15% :lol:

nu stiu de ce la unii scade si la altii creste...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

stefanb
simpatizant
Mesaje: 30
Membru din: Sâm 24-Apr-2010 12:14
Localitate: Bucuresti

Mesajde stefanb » Sâm 17-Dec-2011 10:27

Se pare ca la Citroen creste consumul.
Explicatia primita de la ”creator” a fost ca aerul absorbit este prea cald (desi m-am fortat si am facut o priza de aer care venea din bara)
sau ca am talpa prea grea :)
Concluzia mea? Bani aruncati.
Acum cateva zile am auzit iar la radio despre dorinta Domnului Birtok de a produce si comercializa filtrul la nivel national.
Vom vedea ce se intampla.


Înapoi la “Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv