Rezervor AdBlue C4 Cactus

Forum de dicutii generale despre Citroen C4 Picaso Âşi Citroen Grand C4 Picasso, dotari, oferte, versus, posesori, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Gelu76
simpatizant
Mesaje: 69
Membru din: Dum 24-Iun-2018 10:46
Localitate: Hunedoara
Masina: Citroen C4 cactus 1.2 vti 82

Re: Rezervor AdBlue C4 Cactus

Mesajde Gelu76 » Vin 19-Feb-2021 19:34

Si eu sunt dezamăgit de Citroen.
La 28000 de km am constatat că am urme de ulei pe fulia compresor AC si curea accesorii, merg la reprezentanța Tg Jiu și mi se spune că totul este ok, ei nu au ce să facă dacă funcționează tot (verificare instalație +încărcare agent răcire tot la ei am facut in luna aprilie 2020, după ceva timp au început să apară urme ulei pe fulie, scut si curea).
La 31000 km merg la reprezentanța Deva și aici găsesc înțelegere, fac verificări si găsesc cauza, compresor AC. Mașina mai are garanție 8 luni dar am aproximativ 1 lună de cand am fost la ei și nu am primit nici o veste de la Citroen Deva.
Chiar așa mult trebuie să aștepți pentru o chemare în service.
În prezent cureaua are ulei pe ea si așa funcționează.
Multumesc.

Avatar utilizator
ovicti
simpatizant
Mesaje: 88
Membru din: Vin 22-Iul-2005 21:49
Localitate: Timisoara
Masina: Citroen Cactus 1.6 HDI
2: Citroen Xsara 1.6 16V
3: Citroen Xsara 2.0 HDI

Re: Rezervor AdBlue C4 Cactus

Mesajde ovicti » Mar 17-Aug-2021 01:52

Am intampinat si eu o situatie similara acum 2 luni.
Masina iesise din garantie de o jumatate de an si avea kilometrajul in jur de 59.500 km.
Mesajul a fost cel clasic: "Peste 1100 km pornirea motorului va fi blocata".
Am adaugat 5 litri de AdBlue de la Kaufland (calitate destul de buna dupa parerea mea), deoarece am sperat ca e o problema cu nivelul. Din pacate eroarea a persistat si contorul a continuat sa scada.
Din fericire cunosc un un mecanic super-priceput, care a citit erorile si a vazut ca era o problema cu pompa de AdBlue, care probabil se blocase. A repornit pompa prin diagnoza si eroarea s-a dezactivat.
Am mai adaugat inca 5 litrii de aditiv si de atunci am facut cam 4.500 de km, fara sa mai apara probleme.
Cu un an inainte completasem cu ceva AdBlue probabil mai slab. Presupun ca se formasera niste cristale de uree care au blocat temporar pompa, iar lichidul proaspat le-o fi dizolvat.
Pretul reparatiei estimat din experienta de catre reprezentanta, dar fara a apuca sa faca diagnoza, era in jur de 5000 lei. Motivul invocat ar fi ca rezervorul este capsulat si nu se poate interveni doar la pompa.
Asa insa am scapat cu mult, mult mai usor, cel putin pentru moment!

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Re: Rezervor AdBlue C4 Cactus

Mesajde mihaistan » Mie 18-Aug-2021 10:12

Eu am tinut sub observatie tot ce am facut , un 308 care are deja de 40 000 km , isi face regenerarile la 700 km fara alte probleme aditionale :) si 1.6 si 2.0 sunt fara alte probleme doar cu adblue scos cu dpf on :)
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Costin D
de-abia inscris
Mesaje: 1
Membru din: Vin 08-Mar-2024 11:00
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C4 Cactus

Re: Rezervor AdBlue C4 Cactus

Mesajde Costin D » Vin 08-Mar-2024 11:41

Buna ziua,
Din nefericire sunt posesorul unui Citroen C4 Cactus 1.6 diesel (100 CP) an de fabricatie 2017. Masina am luat-o noua din reprezentanta in 2018. De atunci am facut vreo 50.000km si am avut problema asta cu ureea de vreo 3 ori. Prima data am fost in service-ul Radacini Citroen si au deblocat-o ei, nu stiu prin ce mijloace. A doua oara a disparut de la sine dupa vreo 2 zile. Ultima data a reaparut acum vreo 3 saptamani cand a fost perioada aia de frig (au fost intr-o dimineata -13 grd.C in Bucuresti). Tocmai completasem cu Adblue luat de la Kaufland. Cand mi-a aparut mesajul "uree" aveam rezervorul plin, deci clar cauza era alta. Am sunat la Ciroen si am vorbit cu cineva de la Service care mi-a spus ca poate fi din cauza calitatii ureei, dar ca solutia este de obicei inlocuirea rezervorului cu costuri de vreo 5.000 lei, suportate de mine, bineinteles ! Mi-a sugerat ca exista si varianta de demontare si curatare a intregului sistem intr-un alt service. Am luat legatura cu un mecanic cotat ca foarte priceput si acesta mi-a confirmat ca a mai facut vreo 4-5 astfel de interventii pt. Citroen si Peugeot, iar acestea implica demontarea completa si curatarea sistemului, precum si verificarea placutei electronice care este montata intr-o cutie "etansa" in interiorul rezervorului. Daca in aceasta a intrat uree, trebuie depanata de un electronist. Cost estimativ: 2.000-2.500 lei. Probabil ca asta va fi calea, pt ca si inlocuirea rezervorului cu unul nou nu garanteaza rezolvarea problemei, fiind in opinia mea o greseala de concepere a sistemului. A by-passat electronic cineva sistemul? Cum a trecut de ITP unde Euro 6 fiind o conecteaza la computer ? Credeti-ma ca imi este frica sa mai merg cu aceasta masina in ideea ca pot ramane blocat undeva la zeci/sute de km de casa.


Înapoi la “Citroen (Grand) C4 Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11700
    Cel mai nou membru Eduard1973