Buna Ziua,
Portul OBD2 nu mai este functional de cateva luni.
Obisnuiam sa foloses o mufa OBD2 Bluetooth pt a inregistra parametri masinii in mers, foloseam o aplicatie f faina numita Dash Smart drive.
Am folosit interfata aceea simplista timp de ceva luni, intra automat in standby dupa 15 min cand opream motorul.
Sa revin la problema: acuma cand bag interfata OBD beculetul de la bluetooth blincane scurt de 2 ori si dupa moare.
Intergata ramane partial aprinsa, dar bluetooth ul nu e pornit.
Nu cred ca interfata e de vina, pt ca pe alta masina functioneaza, plus ca am cuparat inca una similara si acelasi simptom il prezinta.
Am vazut pe youtube mai multe filmulete unde problema se rezolva prin schimbarea sigurantei de la bricheta.
Ambele brichete functioneaza la mine, asa ca nu stiu daca asta este solutia in cazul meu.
Ce ar putea cauza problema cu interfata OBD2?
Are vreo siguranta separata? in user manual nu am gasit-o ..
Multumesc!
Port OBD2 nefunctional
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- gabi_1050
- pasionat
- Mesaje: 174
- Membru din: Joi 11-Iul-2013 23:56
- Localitate: Deva
- Masina: 5O8 GT 2O4cp
- 2: Vw Polo 9N,1.4,16V,75cp
- 3: ex car:407,1.6hdi,80kw
Re: Port OBD2 nefunctional
Se verifica alimentarile .
4 si 5 sunt ambele masa....sau cel putin una legata la masa.
16 plus permanent cu siguranta in bsi
1 plus prin contact cu siguranta in bsm
Comunicarea cu jucaria ta se face pe can : 3 high speed diagnosis CAN High line si 8 respectiv high speed diagnosis CAN Low line. Daca nu ai o problema la alimentari se recomanda diagnoza cu tester dedicat psa.
Diagnostic socket :
1 ignition positive
2 unused
3 high speed diagnosis CAN High line - built-in systems interface (BSI1)
4 body earth
5 electronic earth
6 high speed I/S CAN High - built-in systems interface (BSI1)
7 diagnostic line K - automatic gearbox - central voltage retention device
8 high speed diagnosis CAN Low line - built-in systems interface (BSI1)
9 unused
10 unused
11 unused
12 diagnostic line K4 - stability control
13 unused
14 high speed I/S CAN Low - built-in systems interface (BSI1)
15 unused
16 permanent +
Spor.
4 si 5 sunt ambele masa....sau cel putin una legata la masa.
16 plus permanent cu siguranta in bsi
1 plus prin contact cu siguranta in bsm
Comunicarea cu jucaria ta se face pe can : 3 high speed diagnosis CAN High line si 8 respectiv high speed diagnosis CAN Low line. Daca nu ai o problema la alimentari se recomanda diagnoza cu tester dedicat psa.
Diagnostic socket :
1 ignition positive
2 unused
3 high speed diagnosis CAN High line - built-in systems interface (BSI1)
4 body earth
5 electronic earth
6 high speed I/S CAN High - built-in systems interface (BSI1)
7 diagnostic line K - automatic gearbox - central voltage retention device
8 high speed diagnosis CAN Low line - built-in systems interface (BSI1)
9 unused
10 unused
11 unused
12 diagnostic line K4 - stability control
13 unused
14 high speed I/S CAN Low - built-in systems interface (BSI1)
15 unused
16 permanent +
Spor.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187743
Total subiecte 18609
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11701
Cel mai nou membru lucicv