Jumpy 2.0.HDI HELP!!!

Tot ce tine de Citroen Jumpy, dotari, oferte, versus, posesori etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Gio
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Mar 08-Iul-2008 18:51
Localitate: Iasi

Jumpy 2.0.HDI HELP!!!

Mesajde Gio » Mar 08-Iul-2008 19:01

... salut la toata lumea ... o mare problema am ...detin un jumpy 20hdi 80 kw ...
Problema acestei masini : .. se taie alimentarea ...nu mai baga pompa nu se mai aprinde pompa de injectie ... face asta regulat cateodata chiar nu mai merge deloc ... am fost la un service mi-au spus ca e injectorul 4 .. ca din aceasta cauza baga prea multa motorina da pe retur si nu mai are presiune ..pompa se opreste... am schimbat acel injector (12mil) ...aceasi treaba!!! masina face la fel ... masina s-a oprit si la rece si la cald (s-a taiat alimentarea) ... acul de la indicatorul apa cand pun contactul se duce de 2 ori pana in capat apoi revine la loc ca si cum motorul ar fi oprit ... cateodata daca o las sa spunem 10 min 15 min baga din nou si porneste dar nu de fiecare data ... sunt din iasi nu exista un service specializat citroen la care sa merg ... stie cineva despre ce e vb s-a mai lovit cineva de aceasta problema?... ... inca ceva .. de fiecare data mi se parea ca ..apa creste prea mult ...trecea peste 90 de grade imediat ... ajungand in jurul la 110 grade dar mai mult nu s-a dus niciodata oricat de turata ar fi fost ....

Gio
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Mar 08-Iul-2008 18:51
Localitate: Iasi

Mesajde Gio » Mar 08-Iul-2008 20:45

chiar nu stie nimeni? ... nici o idee nimic?

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Mar 08-Iul-2008 21:20

ia vezi tu sa nu fie o problema electrica... sa se joace cu indicatorul de la sonda de apa si cu electrovalva de la pompa de injectie.

sau

110 grade este foarte mult. Fierbe apa in motor. Nu inteleg cat de mult s-ar mai fi putut duce peste 110 grade. Electoventilatoarele iti functioneaza? Este posibil ca la aceasta temperatura sa ai un sistem de siguranta care taie alimentarea si o deblocheaza cand mai scade temperatura.

Precizez ca nu ma pricep la Jumpy, dar faza cu temperatura apei si probleme electrice sunt comune tuturor motoarelor.

Ca chestie, cum au ajuns la service la concluzia ca injectorul 4 da prea mult retur? Au scos furtunelul si au vazut motorina cugand? Din cate stiu, retururile injectoarelor sunt interconectate de la 1 la 4.
Nu are cum sa scada presiunea din cauza returului pentru ca pompa de injectie furnizeaza presiune separat pentru fiecare injector. In cel mai rau caz, aveai un injector defect si mergea motorul mai "patrat", adica in 3.
Relu

Gio
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Mar 08-Iul-2008 18:51
Localitate: Iasi

Mesajde Gio » Mie 09-Iul-2008 15:00

revin cu vesti destul de ok .... pana la urma m-am lasat balta de service ...am inceput singur sa o mesteresc ..cu un aparat de tensiune .. am desfacut instalatia bucatica cu bucatica si urmarita cu aparatul de tensiune .. ca dupa 5 ore de mesterit ... ajung la computerul de injectie ... si hop problema ..o mufa care intra in computer nu facea si nu face legatura prea bine si din aceasta cauza ...imi taia alimentarea ... am dat de cap .. am pus intr-o pozitie mai strunita mufa si merge fara probleme .. nu mai face figuri nici apa creste normal chiar daca acul e oleaca obosit si arata cu vreo 5 grade mai mult .. deci ..in consecinta s-a rezolvat... cu un injector releu bujii electrovalva egr si mult timp pierdut ...

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Mie 09-Iul-2008 21:54

bravo. felicitari!

cateodata e mai bine sa faci lucrurile cu mana ta... chiar daca nu esti expert,inveti incet incet.. Cel mai important este ca ai rabdare,ceea ce le lipseste celor de prin service-uri.

Cred ca ar cam tebui sa ceri banii inapoi pt piesele alea..
Relu

Gio
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Mar 08-Iul-2008 18:51
Localitate: Iasi

Mesajde Gio » Joi 10-Iul-2008 15:24

eh .. de acuma le am de rezerva...

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 10-Iul-2008 20:30

bravo pt reusita si inca o data se dovedeste cat de tari sunt cei din service


cdires scrie:i
Ca chestie, cum au ajuns la service la concluzia ca injectorul 4 da prea mult retur? Au scos furtunelul si au vazut motorina cugand? Din cate stiu, retururile injectoarelor sunt interconectate de la 1 la 4.
Nu are cum sa scada presiunea din cauza returului pentru ca pompa de injectie furnizeaza presiune separat pentru fiecare injector. In cel mai rau caz, aveai un injector defect si mergea motorul mai "patrat", adica in 3.


la motoarele hdi care sunt motoare cu rampa comuna, exista o singura pompa de inalta presiune care baga motorina la 112 bari parca, intr-o rampa, evident, comna...:)

acum, daca unul dintre injectoare scapa presiune pe retur, asta inseamna ca presiunea in rampa va ajunge mai greu sau deloc la valoarea normala de functionare....asta in functie de cat de uzat este acel injector...

pe lexia la 2.0 hdi, valoarea de retur tre sa fie undeva in jurul valorii 1....

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Vin 11-Iul-2008 09:42

cine stie... cunoaste
Relu

nitrometan
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Mie 02-Apr-2008 13:54
Localitate: Suceava

Mesajde nitrometan » Lun 04-Aug-2008 17:14

mesersmith scrie:bravo pt reusita si inca o data se dovedeste cat de tari sunt cei din service


cdires scrie:i
Ca chestie, cum au ajuns la service la concluzia ca injectorul 4 da prea mult retur? Au scos furtunelul si au vazut motorina cugand? Din cate stiu, retururile injectoarelor sunt interconectate de la 1 la 4.
Nu are cum sa scada presiunea din cauza returului pentru ca pompa de injectie furnizeaza presiune separat pentru fiecare injector. In cel mai rau caz, aveai un injector defect si mergea motorul mai "patrat", adica in 3.


la motoarele hdi care sunt motoare cu rampa comuna, exista o singura pompa de inalta presiune care baga motorina la 112 bari parca, intr-o rampa, evident, comna...:)

acum, daca unul dintre injectoare scapa presiune pe retur, asta inseamna ca presiunea in rampa va ajunge mai greu sau deloc la valoarea normala de functionare....asta in functie de cat de uzat este acel injector...

pe lexia la 2.0 hdi, valoarea de retur tre sa fie undeva in jurul valorii 1....

Acuma nu mi-o lua in nume de rau dar scrii prostioare si sa stii ca nu toti din service-uri sunt prosti.
Diagnosticele imprecise sunt efectul lipsei de echipament adecvat si mai ales de training de specialitate.
Acuma revenind la oile noastre presiunea de start in rampa trebuie sa fie de minim 250bar,altfel motorul nu porneste mergind pina la un maxim de 1350bar in plina sarcina(ca de aia ii zice HDI adica HIGH PRESSURE DIRECT INJECTION).Daca un injector scapa pe retur atunci efectele pot fi variate in functie de gravitatea scaparii de la a nu porni la a porni foarte greu si /sau in sarcina trecerea in regim degradat(de avarie ,motorul se tureaza max 2000rpm) sau chiar oprirea brusca in sarcina.Pe echipamentul de uzina Lexia nu se pot citi scapari pe retur ci numai cantitatea medie injectata si corectiile la relanti.Toate bune!

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Sâm 17-Oct-2009 11:09

nu ti-o iau deloc in nume de rau, doar ca vreau sa-ti atrag atentia asupra unui aspect...
daca te uiti cu atentie in postul meu, am scris "parca 112 bar" si asta pt ca valoarea asta nu o stiu, insa asa imi aminteam...
in acel post, era vorba despre cum un retur marit face sa se piarda presiune pe rampa si sa nu porneasca sau sa porneasca f greu, si nu valoarea presiunii in rampa...
observatia ta e corecta(desi nu am citit inca valoarea acelei presiuni), incorect mi se pare faptul ca nu ai observat ca in post e vorba de o explicatie a modului in care se produce acel efect, si nu valoarea in bari nu stiu unde...
multumesc de corectura...

stima...

gabyaga
de-abia inscris
Mesaje: 1
Membru din: Sâm 23-Iul-2011 01:29
Localitate: romania

VA SALUT .... PROBLEME PORNIRE JUMPY 2.0HDI 122CP 2008

Mesajde gabyaga » Sâm 23-Iul-2011 01:40

Sa va spun pe scurt care este problema.
Am un Citroen Jumpy care porneste foarte greoi(15-20 chei la automat) si nu ramane pornita decat max 1 min. Ea invarte ...face tot ce trebuie numai ca nu porneste, iar cand o pornesc si vreau sa o accelerez moare. La relanti a stat odata aproximativ 1 min.
Stie cineva care ar fi problema...sau problemele???

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 24-Iul-2011 16:29

un motor diesel nu prea merge fara motorina, mai mult de atit e imposibil de descoperit de la distanta
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
BJulian
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Vin 17-Mai-2013 11:48
Localitate: Arad

Mesajde BJulian » Vin 17-Mai-2013 12:01

Salut. Oare merita cumparat acest turbo?? Mulțumesc.

Kellermann Adrian
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Mar 24-Iul-2018 12:06
Localitate: Zalau
Masina: Jumpy

Jumpy 2,0 120cp

Mesajde Kellermann Adrian » Mar 24-Iul-2018 12:36

Buna , dețin un citroen jumpy 2,0 hdi 120cp și am o problema ! De obicei acu la temperatura de apa sta la 80 puțin deasupra și când umblu sau stau la semafoare sau este cald afara se ridica la 90 ! Atunci dacă ipresc masina sa intru ka ceva magazin câteva minute nu n-ai pornește napoi pana nu scade napoi la 80 grade , dau ka automat și nimic ! Împinsă pornește da mai greu ! Ms dacă ma puteți ajuta !

Kellermann Adrian
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Mar 24-Iul-2018 12:06
Localitate: Zalau
Masina: Jumpy

Jumpy 2,0 120cp

Mesajde Kellermann Adrian » Mar 24-Iul-2018 12:39

Buna , dețin un citroen jumpy 2,0 hdi 120cp și am o problema ! De obicei acu la temperatura de apa sta la 80 puțin deasupra și când umblu sau stau la semafoare sau este cald afara se ridica la 90 ! Atunci dacă ipresc masina sa intru ka ceva magazin câteva minute nu n-ai pornește napoi pana nu scade napoi la 80 grade , dau ka automat și nimic ! Împinsă pornește da mai greu ! Ms dacă ma puteți ajuta !


Înapoi la “Citroen Jumpy”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11700
    Cel mai nou membru Eduard1973