Citroen C5-III

Forum de discutii generale despre Citroen C5 III (2008-prezent). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 28-Mar-2011 18:00

e posibil sa scoti si un astfel de consum in conditiile in care nu accelerezi niciodata la plecarea de pe loc, sau pornesti usor, sau locuiesti si intr-un oras fara semafoare, sau mai mergi si subturat.
e f imp cine e la volan.

silviu_79
pasionat
Mesaje: 592
Membru din: Joi 04-Dec-2008 17:21
Localitate: ag

Mesajde silviu_79 » Lun 28-Mar-2011 19:17

Sunt deacord ca in anumite conditii se poate scoate un consum mai mic decat cel specificat de producator dar asta inseamna sa vrei sa faci asta si sa conduci foarte relaxat si totodata axat pe un consum mic.

bogwol
pasionat
Mesaje: 770
Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
Localitate: Bucuresti
Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
2: Nissan Micra 1.2 benzina

Mesajde bogwol » Mar 29-Mar-2011 09:11

mesersmith scrie:e posibil sa scoti si un astfel de consum in conditiile in care nu accelerezi niciodata la plecarea de pe loc, sau pornesti usor, sau locuiesti si intr-un oras fara semafoare, sau mai mergi si subturat.
e f imp cine e la volan.


pai cum pleci de pe loc daca nu accelerezi? eu asta nu am inteles-o :shock:
mai ales daca ai frana de parcare electronica (si sunt convins ca are, intrucat are versiunea exclusiv) trebuie sa accelerezi in primul rand ca sa se debloce frana da parcare

Avatar utilizator
vedeumbre
simpatizant
Mesaje: 54
Membru din: Dum 27-Mar-2011 19:43
Localitate: Braila

Mesajde vedeumbre » Mar 29-Mar-2011 09:53

bogwol scrie:
mesersmith scrie:e posibil sa scoti si un astfel de consum in conditiile in care nu accelerezi niciodata la plecarea de pe loc, sau pornesti usor, sau locuiesti si intr-un oras fara semafoare, sau mai mergi si subturat.
e f imp cine e la volan.


pai cum pleci de pe loc daca nu accelerezi? eu asta nu am inteles-o :shock:
mai ales daca ai frana de parcare electronica (si sunt convins ca are, intrucat are versiunea exclusiv) trebuie sa accelerezi in primul rand ca sa se debloce frana da parcare

:shock:
pai de exemplu se poate pleca de pe loc doar din ambreiaj. ce legatura are frana? frana se deblocheaza si manual, iar in timpul mersului nu mai ai treaba cu ea. se activeaza doar daca te opresti la un semafor in panta. in rest nimik.
STIMABILILOR!!!
urasc polemicile inutile.
eu am spus ce consum scot eu, conform cu ce arata calculatorul masinii. nu merg strict la consum dar nici nu o frig. merg relaxat. poate consumul se va modifica. momentan asta este plaja in care a variat: 7.0%, 7.2%, 7.4%, 7.5% .
Daca nimeni n-ar face nimic pentru ca nimeni nu face nimic, atunci nimeni n-ar face nimic!

Avatar utilizator
iosif_e
simpatizant
Mesaje: 26
Membru din: Mar 29-Sep-2009 07:19
Localitate: Timisoara

Mesajde iosif_e » Sâm 02-Iul-2011 11:26

Jurnal de bord: 40 000 km fara probleme pana in prezent.

Eu unul chiar nu am ce sa reprosez masinii , desi am observat ca sunt cativa utilizatori pe aici care se plang de una alta.....

Kilometrii destul de multi rulati afara pe autostrada cu un consum afara undeva intre 7.0-7.1 Viteza maxima atinsa cu ea 210 km/h . Singura notificare ar fi ca motorina la noi in tara este de toata jena in sensul ca la urcarea unor serpentine sau chiar dealuri mai abrupte masina pierde din putere si se tureaza ca si cum ar avea o usoara uzura la ambreaj....dar NAH ASTA NU E VINA MASINII! Prefer sa imi fac plinul cand ies din Ungaria si sa o mai amestec cu a noastra ......
beeboy

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Sâm 02-Iul-2011 12:03

@bogwol

era vorba sa nu accelerezi f tare si sa pleci sportiv.
dar vad ca ai luat-o total ad litteram.

kristi
pasionat
Mesaje: 287
Membru din: Joi 20-Apr-2006 18:33
Localitate: Bucuresti

Mesajde kristi » Mie 02-Mai-2012 15:21

Eu il cred pe vedeumbre referitor la consum pentru ca desi pe site la citroen spune consum in oras 8l, mie imi ia cand merg la servici in jur de 6 %, iar pe ultimiii 200 de km din care doar 20 sunt facuti in afara orasului am consum in jur de 5.8%.

E adevarat ca acest consum a fost obtinut mergind fara graba si foarte lejer, iar de ac nu am avut nevoie.

bogwol
pasionat
Mesaje: 770
Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
Localitate: Bucuresti
Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
2: Nissan Micra 1.2 benzina

Mesajde bogwol » Joi 03-Mai-2012 08:54

kristi scrie:Eu il cred pe vedeumbre referitor la consum pentru ca desi pe site la citroen spune consum in oras 8l, mie imi ia cand merg la servici in jur de 6 %, iar pe ultimiii 200 de km din care doar 20 sunt facuti in afara orasului am consum in jur de 5.8%.

E adevarat ca acest consum a fost obtinut mergind fara graba si foarte lejer, iar de ac nu am avut nevoie.


pot sa spun ca te invidiez sincer pentru consumul mentionat; eu tot in Bucuresti merg, am tot acelasi motor ca al tau iar consumul imi este de 10-12l/100 km. In continuare nu imi explic cum poate o masina sa obtina un consum mai mic decat cel mentionat de producator, in conditiile in care acel consum este calculat in conditii ideale. Iar conditiile in trafic, cel putin in Bucuresti, sunt departe de a fi ideale...

kristi
pasionat
Mesaje: 287
Membru din: Joi 20-Apr-2006 18:33
Localitate: Bucuresti

Mesajde kristi » Joi 03-Mai-2012 12:59

La mine acest cosnul l-am obtinut si pentru ca nu am mers decat cu maxim 60 km/h, cum am spus fara nici o acceleratie brusca, iar o parte din saptamana acesta traficul a fost mai lejer fiind vacanta de 1 mai.

In afara de asta eu ii pun si ulei 2T in motorina in primul rand pentru a proteja pompa de inalta injectie de motorina euro5 care este uscata, dar la celalalt c5 I pe care-l am si caruia de asemeni ii pun ulei 2T am vazut o scadere a cosnumului cam cu 0.5l% si presupun ca probabil mi-a scazut si la C5-ul nou. Nu am cum sa fac comparatie pentru ca i-am pus ulei de la primul plin pe care l-am facut.

bogwol
pasionat
Mesaje: 770
Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
Localitate: Bucuresti
Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
2: Nissan Micra 1.2 benzina

Mesajde bogwol » Vin 04-Mai-2012 10:01

kristi scrie:
In afara de asta eu ii pun si ulei 2T in motorina in primul rand pentru a proteja pompa de inalta injectie de motorina euro5 care este uscata, dar la celalalt c5 I pe care-l am si caruia de asemeni ii pun ulei 2T am vazut o scadere a cosnumului cam cu 0.5l% si presupun ca probabil mi-a scazut si la C5-ul nou. Nu am cum sa fac comparatie pentru ca i-am pus ulei de la primul plin pe care l-am facut.


ce fel de ulei? poti pune un link? ms

kristi
pasionat
Mesaje: 287
Membru din: Joi 20-Apr-2006 18:33
Localitate: Bucuresti

Mesajde kristi » Mie 09-Mai-2012 00:18

bogwol scrie:
kristi scrie:
In afara de asta eu ii pun si ulei 2T in motorina in primul rand pentru a proteja pompa de inalta injectie de motorina euro5 care este uscata, dar la celalalt c5 I pe care-l am si caruia de asemeni ii pun ulei 2T am vazut o scadere a cosnumului cam cu 0.5l% si presupun ca probabil mi-a scazut si la C5-ul nou. Nu am cum sa fac comparatie pentru ca i-am pus ulei de la primul plin pe care l-am facut.


ce fel de ulei? poti pune un link? ms


Folosesc ulei de la Mol - Dynamic Sprint 2T, se gaseste la bidoane verzi de 1l, 19.90 recipientul.

bogwol
pasionat
Mesaje: 770
Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
Localitate: Bucuresti
Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
2: Nissan Micra 1.2 benzina

Mesajde bogwol » Joi 10-Mai-2012 07:20

vad ca uleiul respectiv e pentru motoare in 2 timpi..... :shock:

kristi
pasionat
Mesaje: 287
Membru din: Joi 20-Apr-2006 18:33
Localitate: Bucuresti

Mesajde kristi » Dum 13-Mai-2012 09:53

bogwol scrie:vad ca uleiul respectiv e pentru motoare in 2 timpi..... :shock:


Exact, si se pune in motorina in cantitate 1:200, vad ca nu stii nimic despre acest subiect si eu nu-ti spun sa faci ca mine dar daca vrei sa te documentezi poti cauta Adding 2 Stroke oil to Diesel si vei gasi multe forumuri unde vei gasi si explicatiile referitoare la ce beneficii poate aduce funtionarii masinii.

unul din cele mai documentate topicuri pe tema uleiului 2t in motorina este acesta:
http://www.freel2.com/forum/topic878.html

bogwol
pasionat
Mesaje: 770
Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
Localitate: Bucuresti
Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
2: Nissan Micra 1.2 benzina

Mesajde bogwol » Mie 16-Mai-2012 13:14

kristi scrie:
bogwol scrie:vad ca uleiul respectiv e pentru motoare in 2 timpi..... :shock:


Exact, si se pune in motorina in cantitate 1:200, vad ca nu stii nimic despre acest subiect si eu nu-ti spun sa faci ca mine dar daca vrei sa te documentezi poti cauta Adding 2 Stroke oil to Diesel si vei gasi multe forumuri unde vei gasi si explicatiile referitoare la ce beneficii poate aduce funtionarii masinii.

unul din cele mai documentate topicuri pe tema uleiului 2t in motorina este acesta:
http://www.freel2.com/forum/topic878.html


din ce am citit chiar in site-ul respectiv, cat si prin alta parte, parerile sunt impartite, trecend de la beneficii sublime prin plaja de "oarece beneficii" -> "nu scoate la fel de mult fum" -> "merge mai rotund motorul" -> " nu simt nimic" pana la "mi-a blocat injectoarele"

probabil ca pe undeva ar trebui sa fie ceva beneficii, dar variind atat de multi factori (masina, motor, calitatea motorinei, stil condus, locatia in care conduci preponderent, etc) e greu sa tragi o concluzie clara.

deocamdata nu am fost convins de beneficiile potentiale a autilizarii uleiului in motorina

exclu20
simpatizant
Mesaje: 98
Membru din: Vin 24-Feb-2012 17:35
Localitate: Oltenita

Mesajde exclu20 » Mie 16-Mai-2012 22:59

si eu am folosit ulei 2T la VW golf cu motor turbo diesel
in vara lui 2004 sau 2005 motorul pornea "la sfert de cheie" cand era rece, iar la cald pornea foarte greu ( si era in mijlocul verii); am ajuns la pompagiu si mi-a spus ca din cauza motorinei din statii care trebuie sa respecte normele Euro s-a dus pompa.
Am rezolvat cu piese de la dezmembrari si atunci am aflat ca e indicat sa adaugi ueli 2T in motorina. Initial am crezut ca e o gluma, dar discutand cu alte persaone care au avut probleme cu injectia am iceput sa folosesc ulei 2T. De la momentul respectiv am facut 100000km fara probleme la injectie.
Persoana la care am vandut masina circula cu ea si in prezent ( mai neglijeaza sa adauge ulei )

Referitor la C5 cu motor hdi, parca am o retinere sa folosesc ulei in amestec, alimentez doar cu motorina neaditivata. Am observat ca la motorina aditivata creste un pic consumul 0.5-0.7/100, teoretic ar trebui sa fie invers.


Înapoi la “Citroen C5 III”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11700
    Cel mai nou membru Eduard1973