Citroen C5-III
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
mesersmith scrie:e posibil sa scoti si un astfel de consum in conditiile in care nu accelerezi niciodata la plecarea de pe loc, sau pornesti usor, sau locuiesti si intr-un oras fara semafoare, sau mai mergi si subturat.
e f imp cine e la volan.
pai cum pleci de pe loc daca nu accelerezi? eu asta nu am inteles-o
mai ales daca ai frana de parcare electronica (si sunt convins ca are, intrucat are versiunea exclusiv) trebuie sa accelerezi in primul rand ca sa se debloce frana da parcare
bogwol scrie:mesersmith scrie:e posibil sa scoti si un astfel de consum in conditiile in care nu accelerezi niciodata la plecarea de pe loc, sau pornesti usor, sau locuiesti si intr-un oras fara semafoare, sau mai mergi si subturat.
e f imp cine e la volan.
pai cum pleci de pe loc daca nu accelerezi? eu asta nu am inteles-o
mai ales daca ai frana de parcare electronica (si sunt convins ca are, intrucat are versiunea exclusiv) trebuie sa accelerezi in primul rand ca sa se debloce frana da parcare
pai de exemplu se poate pleca de pe loc doar din ambreiaj. ce legatura are frana? frana se deblocheaza si manual, iar in timpul mersului nu mai ai treaba cu ea. se activeaza doar daca te opresti la un semafor in panta. in rest nimik.
STIMABILILOR!!!
urasc polemicile inutile.
eu am spus ce consum scot eu, conform cu ce arata calculatorul masinii. nu merg strict la consum dar nici nu o frig. merg relaxat. poate consumul se va modifica. momentan asta este plaja in care a variat: 7.0%, 7.2%, 7.4%, 7.5% .
Daca nimeni n-ar face nimic pentru ca nimeni nu face nimic, atunci nimeni n-ar face nimic!
Jurnal de bord: 40 000 km fara probleme pana in prezent.
Eu unul chiar nu am ce sa reprosez masinii , desi am observat ca sunt cativa utilizatori pe aici care se plang de una alta.....
Kilometrii destul de multi rulati afara pe autostrada cu un consum afara undeva intre 7.0-7.1 Viteza maxima atinsa cu ea 210 km/h . Singura notificare ar fi ca motorina la noi in tara este de toata jena in sensul ca la urcarea unor serpentine sau chiar dealuri mai abrupte masina pierde din putere si se tureaza ca si cum ar avea o usoara uzura la ambreaj....dar NAH ASTA NU E VINA MASINII! Prefer sa imi fac plinul cand ies din Ungaria si sa o mai amestec cu a noastra ......
Eu unul chiar nu am ce sa reprosez masinii , desi am observat ca sunt cativa utilizatori pe aici care se plang de una alta.....
Kilometrii destul de multi rulati afara pe autostrada cu un consum afara undeva intre 7.0-7.1 Viteza maxima atinsa cu ea 210 km/h . Singura notificare ar fi ca motorina la noi in tara este de toata jena in sensul ca la urcarea unor serpentine sau chiar dealuri mai abrupte masina pierde din putere si se tureaza ca si cum ar avea o usoara uzura la ambreaj....dar NAH ASTA NU E VINA MASINII! Prefer sa imi fac plinul cand ies din Ungaria si sa o mai amestec cu a noastra ......
beeboy
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Eu il cred pe vedeumbre referitor la consum pentru ca desi pe site la citroen spune consum in oras 8l, mie imi ia cand merg la servici in jur de 6 %, iar pe ultimiii 200 de km din care doar 20 sunt facuti in afara orasului am consum in jur de 5.8%.
E adevarat ca acest consum a fost obtinut mergind fara graba si foarte lejer, iar de ac nu am avut nevoie.
E adevarat ca acest consum a fost obtinut mergind fara graba si foarte lejer, iar de ac nu am avut nevoie.
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
kristi scrie:Eu il cred pe vedeumbre referitor la consum pentru ca desi pe site la citroen spune consum in oras 8l, mie imi ia cand merg la servici in jur de 6 %, iar pe ultimiii 200 de km din care doar 20 sunt facuti in afara orasului am consum in jur de 5.8%.
E adevarat ca acest consum a fost obtinut mergind fara graba si foarte lejer, iar de ac nu am avut nevoie.
pot sa spun ca te invidiez sincer pentru consumul mentionat; eu tot in Bucuresti merg, am tot acelasi motor ca al tau iar consumul imi este de 10-12l/100 km. In continuare nu imi explic cum poate o masina sa obtina un consum mai mic decat cel mentionat de producator, in conditiile in care acel consum este calculat in conditii ideale. Iar conditiile in trafic, cel putin in Bucuresti, sunt departe de a fi ideale...
La mine acest cosnul l-am obtinut si pentru ca nu am mers decat cu maxim 60 km/h, cum am spus fara nici o acceleratie brusca, iar o parte din saptamana acesta traficul a fost mai lejer fiind vacanta de 1 mai.
In afara de asta eu ii pun si ulei 2T in motorina in primul rand pentru a proteja pompa de inalta injectie de motorina euro5 care este uscata, dar la celalalt c5 I pe care-l am si caruia de asemeni ii pun ulei 2T am vazut o scadere a cosnumului cam cu 0.5l% si presupun ca probabil mi-a scazut si la C5-ul nou. Nu am cum sa fac comparatie pentru ca i-am pus ulei de la primul plin pe care l-am facut.
In afara de asta eu ii pun si ulei 2T in motorina in primul rand pentru a proteja pompa de inalta injectie de motorina euro5 care este uscata, dar la celalalt c5 I pe care-l am si caruia de asemeni ii pun ulei 2T am vazut o scadere a cosnumului cam cu 0.5l% si presupun ca probabil mi-a scazut si la C5-ul nou. Nu am cum sa fac comparatie pentru ca i-am pus ulei de la primul plin pe care l-am facut.
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
kristi scrie:
In afara de asta eu ii pun si ulei 2T in motorina in primul rand pentru a proteja pompa de inalta injectie de motorina euro5 care este uscata, dar la celalalt c5 I pe care-l am si caruia de asemeni ii pun ulei 2T am vazut o scadere a cosnumului cam cu 0.5l% si presupun ca probabil mi-a scazut si la C5-ul nou. Nu am cum sa fac comparatie pentru ca i-am pus ulei de la primul plin pe care l-am facut.
ce fel de ulei? poti pune un link? ms
bogwol scrie:kristi scrie:
In afara de asta eu ii pun si ulei 2T in motorina in primul rand pentru a proteja pompa de inalta injectie de motorina euro5 care este uscata, dar la celalalt c5 I pe care-l am si caruia de asemeni ii pun ulei 2T am vazut o scadere a cosnumului cam cu 0.5l% si presupun ca probabil mi-a scazut si la C5-ul nou. Nu am cum sa fac comparatie pentru ca i-am pus ulei de la primul plin pe care l-am facut.
ce fel de ulei? poti pune un link? ms
Folosesc ulei de la Mol - Dynamic Sprint 2T, se gaseste la bidoane verzi de 1l, 19.90 recipientul.
bogwol scrie:vad ca uleiul respectiv e pentru motoare in 2 timpi.....
Exact, si se pune in motorina in cantitate 1:200, vad ca nu stii nimic despre acest subiect si eu nu-ti spun sa faci ca mine dar daca vrei sa te documentezi poti cauta Adding 2 Stroke oil to Diesel si vei gasi multe forumuri unde vei gasi si explicatiile referitoare la ce beneficii poate aduce funtionarii masinii.
unul din cele mai documentate topicuri pe tema uleiului 2t in motorina este acesta:
http://www.freel2.com/forum/topic878.html
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
kristi scrie:bogwol scrie:vad ca uleiul respectiv e pentru motoare in 2 timpi.....
Exact, si se pune in motorina in cantitate 1:200, vad ca nu stii nimic despre acest subiect si eu nu-ti spun sa faci ca mine dar daca vrei sa te documentezi poti cauta Adding 2 Stroke oil to Diesel si vei gasi multe forumuri unde vei gasi si explicatiile referitoare la ce beneficii poate aduce funtionarii masinii.
unul din cele mai documentate topicuri pe tema uleiului 2t in motorina este acesta:
http://www.freel2.com/forum/topic878.html
din ce am citit chiar in site-ul respectiv, cat si prin alta parte, parerile sunt impartite, trecend de la beneficii sublime prin plaja de "oarece beneficii" -> "nu scoate la fel de mult fum" -> "merge mai rotund motorul" -> " nu simt nimic" pana la "mi-a blocat injectoarele"
probabil ca pe undeva ar trebui sa fie ceva beneficii, dar variind atat de multi factori (masina, motor, calitatea motorinei, stil condus, locatia in care conduci preponderent, etc) e greu sa tragi o concluzie clara.
deocamdata nu am fost convins de beneficiile potentiale a autilizarii uleiului in motorina
si eu am folosit ulei 2T la VW golf cu motor turbo diesel
in vara lui 2004 sau 2005 motorul pornea "la sfert de cheie" cand era rece, iar la cald pornea foarte greu ( si era in mijlocul verii); am ajuns la pompagiu si mi-a spus ca din cauza motorinei din statii care trebuie sa respecte normele Euro s-a dus pompa.
Am rezolvat cu piese de la dezmembrari si atunci am aflat ca e indicat sa adaugi ueli 2T in motorina. Initial am crezut ca e o gluma, dar discutand cu alte persaone care au avut probleme cu injectia am iceput sa folosesc ulei 2T. De la momentul respectiv am facut 100000km fara probleme la injectie.
Persoana la care am vandut masina circula cu ea si in prezent ( mai neglijeaza sa adauge ulei )
Referitor la C5 cu motor hdi, parca am o retinere sa folosesc ulei in amestec, alimentez doar cu motorina neaditivata. Am observat ca la motorina aditivata creste un pic consumul 0.5-0.7/100, teoretic ar trebui sa fie invers.
in vara lui 2004 sau 2005 motorul pornea "la sfert de cheie" cand era rece, iar la cald pornea foarte greu ( si era in mijlocul verii); am ajuns la pompagiu si mi-a spus ca din cauza motorinei din statii care trebuie sa respecte normele Euro s-a dus pompa.
Am rezolvat cu piese de la dezmembrari si atunci am aflat ca e indicat sa adaugi ueli 2T in motorina. Initial am crezut ca e o gluma, dar discutand cu alte persaone care au avut probleme cu injectia am iceput sa folosesc ulei 2T. De la momentul respectiv am facut 100000km fara probleme la injectie.
Persoana la care am vandut masina circula cu ea si in prezent ( mai neglijeaza sa adauge ulei )
Referitor la C5 cu motor hdi, parca am o retinere sa folosesc ulei in amestec, alimentez doar cu motorina neaditivata. Am observat ca la motorina aditivata creste un pic consumul 0.5-0.7/100, teoretic ar trebui sa fie invers.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187743
Total subiecte 18609
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11700
Cel mai nou membru Eduard1973