VTM 2009

Activitatea Citroen in lumea sportului cu motor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Mar 04-Aug-2009 10:05

Dap, felicitari, munca multa, pasiune si bani multi bagati iar rasplata este doar in plan ...sa spunem asa spiritual.
Trebuie explicat ca masinile de strada au prea putine in comun cu cele de concurs, si multumim pentru explicatiile de mai sus care sunt mai mult decat lamuritoare.
Stiu pe cineva cu multi bani, care a re masina de strada un subaru impreza chiar putin modificat pentru o putere crescuta la motor si cu toate astea in raliu concureaza pe un renault clio pentru a carei intretinere cotuizeaza la greu, asta pe langa sponsori.
In concluzie..succes ĂŽn continuare si cine Âştie poate in viitor o clasare in primele 10 la grupa respectiva.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
iwa
pasionat
Mesaje: 259
Membru din: Joi 31-Ian-2008 09:39
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde iwa » Mar 04-Aug-2009 10:08

Matrixu scrie:
Apropos competitia nu a fost VTM , a fost CNVC organizat de FRAS


Intradevar greseala mea.

@matrixu - cat despre restul... este parerea ta si nu o comentez dar un lucru e cert in romania apar masinile de fite (cu exceptii binenteles), iar in afara concureaza masinile de raliu :wink: (parerea mea)
--
I @m the B0Rg`
Blog RPR - www.oltcit.eu

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Mar 04-Aug-2009 10:10

Emil Paunas scrie:apropo, aratau super jantele!

Din pacate sunt foarte rare, noi am avut norocul sa gasim asa ceva la un pret decent. mai trebuie reconditionate, dar nu a mai fost timp pentru asa ceva.
Ca niste "picanterii" de interior, masina a fost facuta intr-un garaj, cu minim de scule si minim de experienta pentru asa ceva, documentarea a durat destul de mult (Anexa J a FIA ce cuprinde diverse reglementari de siguranta si nu numai e destul de stufoasa), proiectul de rolbar l-am facut pe calculator in Catia (ca sa calculez necesarul de teava), iar motorul l-am asamblat ... pe birou in dormitor, dar am incercat sa respect manualul de uzina, inclusiv cplurile de strangere necesare, avand la dispozitie o cheie dinamometrica, as ca era pacat sa nu o utilizez. Cauza problemelor a fost de fapt utilizarea de componente de aprindere cu personalitate. Si calitatea uleiurilor care se vand pe la noi. Speram ca, impreuna cu partenerii de la Gutmann Autotechnik, cu care am inceput de curand colaborarea si carora le multumim, sa rezolvam problema pieselor, pana acum am apelat la diverse alte solutii care nu s-au dovedit fiabile.
@iwa: stai linistit, nu m-au deranjat criticile, dimpotriva, le asumam, din greseli si critici invatam, din laude nu prea (asta imi aduce aminte de povestea cu Andre Citroen si inginerii sai, pe care i-a porcait bine la o discutie despre un nou model, pentru ca aia nu au gasit altceva mai bun decat doar sa laude masina, ca deh, erau in fata sefului, iar pe singurul care a criticat-o l-a promovat) . Doar atitudinea de "stati acasa" nu isi are locul, fiecare are dreptul sa se dea cu ce vrea, din pacate la noi daca nu iesi in decor nu faci spectacol, daca nu ai subaru sau mitsuba care sa bubuie esti nimeni, daca nu tragi frana de mana pe viraje nu esti bun, putina lume intelege ca coasta inseamna trasa cat mai curata si viteza cat mai mare. Din pacate noi nu am excelat la capitolul viteza. :roll: Dar atata timp cat nu am luat locul nimanui si nu am incurcat pe nimeni, am platit aceleasi taxe (care, a propos, nu sunt mici deloc) ca si ceilalti participanti nu vad unde e problema.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Mar 04-Aug-2009 10:41

Asta sustin si eu Cristi. Atata timp cat nu incurci si esti egal (la plata) cu ceilalti, ai toate prerogativele sa mergi mai departe , sa cauti, sa incerci.


Intr-adevar, la un moment data am vb cu iwa si imi spunea ca se pregateste un Oltcit de raliu si intrebarea mea a fost: "ce motor? Va avea suficienta viteza?"

Insa, pana nu incerci si nu incepi de undeva nu vei gasi nici un fel de rapuns, participarea voastra este salutara :):)

Runda urmatoare unde este?
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
iwa
pasionat
Mesaje: 259
Membru din: Joi 31-Ian-2008 09:39
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde iwa » Mar 04-Aug-2009 10:46

Momentan la baieti a fost vorba si de finante. La cursa pot participa cu orice motor dar numai cu roll-cage omologat, scaune omologate, instinctoare omologate si alte chestii care nu costa tocmai putin...

Motorul se face in timp, important era un inceput.
--

I @m the B0Rg`

Blog RPR - www.oltcit.eu

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Mar 04-Aug-2009 10:50

Ranca, jud. Gorj, pe 11 si 13 septembrie. E "Race to the clouds" a Romaniei. Speram sa avem gata masina pana atunci.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100

https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mar 04-Aug-2009 11:14

cristi_s scrie:P.S: Matrixu, Dacia aia are motor de Golf si nu mai e Dacie demult. Nu stiu ce spectacol a facut, probabil pe masura masinii, mai ales ca a fost facuta intr-un service profesionist si cu foarte multi bani.


Eu sunt de acord cu tine, dar chiar nu conteaza ce e cu masina, cati bani au fost bagati , unde au fost bagati..conteaza rezultatul final!
Poate pe viitor va aparea si la voi, si atunci cu siguranta ca-mi voi schimba parerea!

Asa sunt si trabanturile alea de prin alte competitii cu motoare dopate de la alte masini, deci repet nu am nimic cu Marca ci cu masinile care vin la competitii de viteza, nepregatite din punct de vedere al performantelor!

Pasiunea e mare, dar multi care vin la astfel de competitii de viteza, se asteapta sa vada masini mai performante decat un banal Oltcit, Logan, Clio, Saxo de strada, chiar daca masinile participante indeplinesc toate conditiile tehnice necesare participarii!

Daca nu exista putere, deci implicit si performanta,degeaba am rollcageuri, sau un pilot experimentat!

@iwa, da asa e..Ariel Atom este o masina de fite, o masina puternica, de la care nu se scoate ce trebuie! Insa e o masina puternica, demna de o competitie de viteza!!!
Uita-te la Emet, un Clio "amarat" comaprat cu altele din grupa sa, si i-a facut praf! Daca omuletul ala ar avea finante pentru o masina mai puternica, cred ca va face o figura buna!

Avatar utilizator
iwa
pasionat
Mesaje: 259
Membru din: Joi 31-Ian-2008 09:39
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde iwa » Mar 04-Aug-2009 11:41

Matrixu scrie:Daca omuletul ala ar avea finante pentru o masina mai puternica, cred ca va face o figura buna!


Acelas lucru il putem spune despre orice concurent.... tot timpul se gaseste o masina mai puternica si mai scumpa, deci din pct meu de vedere nu este relevant.

Nu cred ca ai idee ce se poate intampla cu un Oltcit cand dispui de finante....
--

I @m the B0Rg`

Blog RPR - www.oltcit.eu

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Mar 04-Aug-2009 11:52

Matrixu scrie:[
Daca nu exista putere, deci implicit si performanta,degeaba am rollcageuri, sau un pilot experimentat!

.....
Uita-te la Emet, un Clio "amarat" comaprat cu altele din grupa sa, si i-a facut praf! Daca omuletul ala ar avea finante pentru o masina mai puternica, cred ca va face o figura buna!


Te contrazici singur in acelasi mesaj. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Din punctul nostru de vedere, a monta alt motor pe dacie si a zice ca ma dau cu dacia e irelevant.
Eu unul personal sunt fan Puiu Rusu si el este un exemplu cum o masina de 200 de CP si diesel pe deasupra poate face fata cu brio la 400+, venind in aceaasi secunda pe circa 4 km. Si nu cu mutanti cu alte motoare & shit. Ma rog, fiecare cu gusturile lui.

Iwa, nu adu discutia acolo, ca fac infarct. :D :D :D :D
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100

https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mar 04-Aug-2009 12:10

NU ma contrazic deloc, EMET are putere pt clasa sa(drept dovada timpul scos), voi nu , cel putin nu inca!

Remarca referitoare la EMET, nu are nicio legatura cu discutia legata de Oltcit sau Fiat, era o discutie generala despre competitia de duminica!

Pacat ca Titi Aur n-a parcurs decat cateva viraje, sigur ar fi fost mai spectaculoasa competitia! Si asa, cand aproape nimeni nu mai credea ca Dallara poate pierde, a aparut Lucien :D

Avatar utilizator
mihaysmen
pasionat
Mesaje: 182
Membru din: Mie 06-Feb-2008 20:12
Localitate: Bucuresti

Mesajde mihaysmen » Mar 04-Aug-2009 14:22

de pe margine se vede diferit. Daca cel cu Fiat-ul Abarth de la Retro l-am denumit "plictisitorul" tie cu Olticitul nu ti-am gasit inca un nickname :razz: deci si asta poate fi un lucru bun pentru un debutant . Cert este ca motorul tau "nu trage" sau cel putin asa se vede de pe margine .

Eu zic ca au apus vremurile cand toata lumea se dadea de dragul de a se da . TRebuie sa ai si rezultate, altfel nu vei progresa deloc . Inceputul este foarte greu din pacate ...

Vorbeam la un moment dat cu un pilot francez din raliuri si ii spuneam ce bugete se vehiculeaza pe la noi , astronomice , si cei care le au nu reusesc nici macar o clasare pe podium . a ramas crucit . Inca se poarta sa se faca sponsorizarile pe pile,cunostinte si relatii...e normal si de inteles pe o parte dar pe celalta nu vom progresa DELOC!

Exemplu concret vine din weekendul asta : CLaudiu David a castigat grupa N si loc 4 la General in spatele a 3 masini configuratie WRC , in UNGARIA si in ROmania nu are sponsori. Dureros

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Mar 04-Aug-2009 14:43

Nici nu am sustinut ca ar trage. :D Am si zis mai sus ca am avut niste surprize neplacute cu motorul inainte de cursa. Ca fapt divers, motorul trage foarte bine de la 6000 rot/min in sus, la Campulung s-a mers pana in 6000rot/min din motive de teste si teama de a nu-l sparge. Asta a fost primul test.
Claudiu a castigat in Ungaria pilotand pentru o echipa maghiara, el a fost invitat de organizatori, impreuna cu Szabo Csongor (care, intamplator, este cel care, impreuna cu Kolcza Zsigmond, ne-au facut rolbarul si ne-au ajutat in mai multe privinte), sa participe la Mecsek Rally pentru echipa ToppCars. E ceva sa poti alerga cu pedala la fund, fara a avea grija materialului de concurs, iar Claudiu a dovedit ca este un adevarat pilot profesionist (poate singurul din Romania cu adevarat profesionist), castigand grupa N.
Nu mi se pare ca ar fi apus vremurile cand lumea se dadea de placere. Am asistat la un raliu in Franta si din cei 130 de inscrisi, majoritatea se dadeau de placere, cu niste masini care la noi ar fi fost considerate expirate. Pe dincolo peste tot motorsportul este sport de masa, la francezi inca se mai da lumea in campionatul national cu Peugeot 205, Simca Rallye sau Talbot Samba si sunt mandri de asta. La noi, daca nu ai Mitsuba, nu se uita lumea la tine. Trist, dar adevarat. Pentru ca sa existe 10 WRC uri pe proba, trebuie sa existe 50 de Peugeoturi 205, Citroenuri Ax si Renault uri Clio 1.
Despre partea cu sponsorizarea, ai dreptate 100%. La noi nu talentul conteaza, ci cu totul altceva. :roll:
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100

https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Mar 04-Aug-2009 15:21

Stii cum e Matrixule, daca poti critica, fa-o insa intr-un mod constructiv .. ! Citeste inca o data postul pus de mihaysmen si poate te prinzi ...

Iar faptul ca oamenii macar incearca motorsport este salutar! ..Daca tu crezi ca poti "da cu noroi", fa cu 1 mm mai mult ca ei, tu, si apoi mai vezi ..

daca vrei sa arunci cu noroi in cotinuare, in acelasi stil, poate in alta parte... Stii, asta este un forum pentru fani Citroen in general, nu este exclusivist sau monomodel! Asa ca, daca ar fi facut un DS cu care sa dea (si indeplinea conditiile) si atunci ar fi fost de aplaudat.

pana una-alta, merita incurajari! Nu sunt inca acolo unde trebuie, insa mi se pare ca poteca lor ii a buna! =D> =D> =D>
Dan

Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!

Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mar 04-Aug-2009 16:21

@danT nu ma obosesc sa-ti raspund ca stricam topicul aiurea, tu ai o parere eu am una total diferita! Nu vrei sa itnelegi nimic din ce am scris eu si tii una si buna, ca am ceva cu Oltcit sau ca arunc cu noroi in niste oameni pe care nici macar nu-i cunosc..te inseli amarnic!

Legat de ce a zis Mihay, e cam acelasi lucru numai ca a zis-o intr-un mod mai frumos, el fiind un mare impatimit si cunoscator al acestui gen de competitii!

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Mar 04-Aug-2009 16:33

Sorry ca am aprins spiritele inutil. Criticile ni le asumam, atitudinea "du-te acasa, ca nu imi place de tine" nu o inteleg.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100

https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo


Înapoi la “CITROEN Sport”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11700
    Cel mai nou membru Eduard1973