Probleme cu achizitia unui C4...de la un dealer controversat
Scris: Mie 01-Sep-2010 00:41
Buna seara! M-am inregistrat pe acest forum, incercand sa gasesc info despre dealer-ul IB Mobil din Focsani, de care se pare ca s-au mai "impiedicat" cativa membri....Problema mea, pe scurt, e urmatoarea: anul acesta, la inceputul verii, am reluat o discutie mai veche cu parintii mei despre achizitionarea unei masini, prin programul REMAT. In cele din urma, la sfarsitul lunii iulie, ne-am hotarat de comun acord asupra unul Citroen C4, 1.6 HDi, 110 CP, berlina. Am fost contactati de un agent de vanzari de la IB Mobil, care ne-a facut o oferta si ne-a presat sa ne grabim cu decizia, intrucat (a spus el) masinile sunt deja in vama la Curtici, iar el trebuie sa trimita exact numarul de masini pt care da comanda (chiar pana la ora 17.00!!). Ne-am hotarat, am incheiat contractul, a fost platit un avans, au fost aprobate 3 vouchere, ni s-a spus ca dureaza 2-3-4 zile pana cand masinile ajung la ei (in contract, termenul de livrare este august 2010). Asta se intampla intr-o zi de joi, iar dupa exact 1 sapt am fost contactati de reprezentant, sa ne spuna ca trebuie achitat intreg pretul autoveh, intrucat masinile erau pe drum. Am achitat si restul de bani (in lei, desi am fi dorit direct in euro, dar ni s-a spus ca nu se poate. In schimb ni s-a cerut in plus 1% din suma, pe motiv ca reprezinta diferenta de curs valutar...nu am platit acea suma, fiindca nu am fost instiintati de la inceput asupra ei, si nici in contract nu scria nimic despre asta). Dupa cateva zile, cand am sunat sa intrebam de mersul lucrurilor, a inceput frumusetea: ni s-a spus ca am inteles gresit, ca masinile de fapt abia acum sunt IN DRUM SPRE VAMA CURTICI...si ca ar mai dura cam o sapt.
Dupa o sapt, am sunat din nou (ca, evident, ei nu dadeau nici un semn) si ni s-a spus ca masinile care au fost comandate sunt in vama, dar ca (!!!) soferul nu vrea sa plece pentru ca nu are tot T.I.R.-ul plin si mai asteapta cateva zile pana vine ultima masina sa se incarce (adica soferul pleaca atunci cand vrea el???)... deja ere dubios rau.
Iar acum, dupa ce am discutat mai putin binevoitor cu ei si le-am zis ca mai acceptam si aceasta ULTIMA intarziere, si ca speram sa nu mai avem alte surprize si neconcordante... am fost sunati ca trebuie sa stam de vb... Si ni s-a spus ceva ce fie ei stiau cu siguranta de mult timp, fie (mai sigur) e iarasi o diversiune: ca toate masinile care au fost comandate si aduse in vama nu au in dotare clima bi-zona, asa cum era in oferta, ci aer conditionat si ca nu au putut accepta o asemenea abatere si le-au trimis inapoi (!!!) sa le puna clima. Si ca, da, ati ghicit... mai dureaza maxim 2 sapt, adica exact cat perioada maxima de intarziere a livrarii permisa de contract.
Si ca sa ne inchida gura ne-au zis ca, din dorinta de a compensa neplacerea provocata, ne vor pune in plus o dotare sau un accesoriu, in valoare de max 300 E, urmand sa ne trimita pe mail o lista cu ce putem alege...
Intrebarile mele sunt: 1. e normal si plauzibil sa tot fim amanati asa??? 2. care ar putea fi in realitate cauza intarzierilor repetate?? am mai citit si ca ar putea sa nu livreze ei banii la timp... 3. unde am mai putea sa ne interesam sa verificam ce se intampla de fapt si sa sesizam pe cineva??? si 4...sau sa mai asteptam inca 2 sapt si sa mergem pe oferta lor, sa alegem un accesoriu din cele propuse (sau sa cerem altceva, in afara listei, de aceiasi bani??) si sa inchidem gura???
Astept cu mare interes raspuns si multumesc anticipat! ... sper ca a avut cineva rabdare sa citeasca tot.
Dupa o sapt, am sunat din nou (ca, evident, ei nu dadeau nici un semn) si ni s-a spus ca masinile care au fost comandate sunt in vama, dar ca (!!!) soferul nu vrea sa plece pentru ca nu are tot T.I.R.-ul plin si mai asteapta cateva zile pana vine ultima masina sa se incarce (adica soferul pleaca atunci cand vrea el???)... deja ere dubios rau.
Iar acum, dupa ce am discutat mai putin binevoitor cu ei si le-am zis ca mai acceptam si aceasta ULTIMA intarziere, si ca speram sa nu mai avem alte surprize si neconcordante... am fost sunati ca trebuie sa stam de vb... Si ni s-a spus ceva ce fie ei stiau cu siguranta de mult timp, fie (mai sigur) e iarasi o diversiune: ca toate masinile care au fost comandate si aduse in vama nu au in dotare clima bi-zona, asa cum era in oferta, ci aer conditionat si ca nu au putut accepta o asemenea abatere si le-au trimis inapoi (!!!) sa le puna clima. Si ca, da, ati ghicit... mai dureaza maxim 2 sapt, adica exact cat perioada maxima de intarziere a livrarii permisa de contract.
Si ca sa ne inchida gura ne-au zis ca, din dorinta de a compensa neplacerea provocata, ne vor pune in plus o dotare sau un accesoriu, in valoare de max 300 E, urmand sa ne trimita pe mail o lista cu ce putem alege...
Intrebarile mele sunt: 1. e normal si plauzibil sa tot fim amanati asa??? 2. care ar putea fi in realitate cauza intarzierilor repetate?? am mai citit si ca ar putea sa nu livreze ei banii la timp... 3. unde am mai putea sa ne interesam sa verificam ce se intampla de fapt si sa sesizam pe cineva??? si 4...sau sa mai asteptam inca 2 sapt si sa mergem pe oferta lor, sa alegem un accesoriu din cele propuse (sau sa cerem altceva, in afara listei, de aceiasi bani??) si sa inchidem gura???
Astept cu mare interes raspuns si multumesc anticipat! ... sper ca a avut cineva rabdare sa citeasca tot.