Pagina 1 din 1

Probleme cu achizitia unui C4...de la un dealer controversat

Scris: Mie 01-Sep-2010 00:41
de @Laura@
Buna seara! M-am inregistrat pe acest forum, incercand sa gasesc info despre dealer-ul IB Mobil din Focsani, de care se pare ca s-au mai "impiedicat" cativa membri....Problema mea, pe scurt, e urmatoarea: anul acesta, la inceputul verii, am reluat o discutie mai veche cu parintii mei despre achizitionarea unei masini, prin programul REMAT. In cele din urma, la sfarsitul lunii iulie, ne-am hotarat de comun acord asupra unul Citroen C4, 1.6 HDi, 110 CP, berlina. Am fost contactati de un agent de vanzari de la IB Mobil, care ne-a facut o oferta si ne-a presat sa ne grabim cu decizia, intrucat (a spus el) masinile sunt deja in vama la Curtici, iar el trebuie sa trimita exact numarul de masini pt care da comanda (chiar pana la ora 17.00!!). Ne-am hotarat, am incheiat contractul, a fost platit un avans, au fost aprobate 3 vouchere, ni s-a spus ca dureaza 2-3-4 zile pana cand masinile ajung la ei (in contract, termenul de livrare este august 2010). Asta se intampla intr-o zi de joi, iar dupa exact 1 sapt am fost contactati de reprezentant, sa ne spuna ca trebuie achitat intreg pretul autoveh, intrucat masinile erau pe drum. Am achitat si restul de bani (in lei, desi am fi dorit direct in euro, dar ni s-a spus ca nu se poate. In schimb ni s-a cerut in plus 1% din suma, pe motiv ca reprezinta diferenta de curs valutar...nu am platit acea suma, fiindca nu am fost instiintati de la inceput asupra ei, si nici in contract nu scria nimic despre asta). Dupa cateva zile, cand am sunat sa intrebam de mersul lucrurilor, a inceput frumusetea: ni s-a spus ca am inteles gresit, ca masinile de fapt abia acum sunt IN DRUM SPRE VAMA CURTICI...si ca ar mai dura cam o sapt.
Dupa o sapt, am sunat din nou (ca, evident, ei nu dadeau nici un semn) si ni s-a spus ca masinile care au fost comandate sunt in vama, dar ca (!!!) soferul nu vrea sa plece pentru ca nu are tot T.I.R.-ul plin si mai asteapta cateva zile pana vine ultima masina sa se incarce (adica soferul pleaca atunci cand vrea el???)... deja ere dubios rau.
Iar acum, dupa ce am discutat mai putin binevoitor cu ei si le-am zis ca mai acceptam si aceasta ULTIMA intarziere, si ca speram sa nu mai avem alte surprize si neconcordante... am fost sunati ca trebuie sa stam de vb... Si ni s-a spus ceva ce fie ei stiau cu siguranta de mult timp, fie (mai sigur) e iarasi o diversiune: ca toate masinile care au fost comandate si aduse in vama nu au in dotare clima bi-zona, asa cum era in oferta, ci aer conditionat si ca nu au putut accepta o asemenea abatere si le-au trimis inapoi (!!!) sa le puna clima. Si ca, da, ati ghicit... mai dureaza maxim 2 sapt, adica exact cat perioada maxima de intarziere a livrarii permisa de contract.
Si ca sa ne inchida gura ne-au zis ca, din dorinta de a compensa neplacerea provocata, ne vor pune in plus o dotare sau un accesoriu, in valoare de max 300 E, urmand sa ne trimita pe mail o lista cu ce putem alege...
Intrebarile mele sunt: 1. e normal si plauzibil sa tot fim amanati asa??? 2. care ar putea fi in realitate cauza intarzierilor repetate?? am mai citit si ca ar putea sa nu livreze ei banii la timp... 3. unde am mai putea sa ne interesam sa verificam ce se intampla de fapt si sa sesizam pe cineva??? si 4...sau sa mai asteptam inca 2 sapt si sa mergem pe oferta lor, sa alegem un accesoriu din cele propuse (sau sa cerem altceva, in afara listei, de aceiasi bani??) si sa inchidem gura???
Astept cu mare interes raspuns si multumesc anticipat! ... sper ca a avut cineva rabdare sa citeasca tot.

Scris: Mie 01-Sep-2010 01:01
de khan
s-au vazut si intirzieri de 3 luni, timp in care oamenii plateau si rate si casco, asa ca 2 sapt e nimic. pe de alta parte, cred ca OPC-ul abia asteapta sa incaseze niste amenzi de la niste domni care mint doar ca sa vinda ceva ca e penurie mare, dupa cum se vede si se stie. per total, e inacceptabil, ar trebui sa cereti o despagubire mai mare, mai ales ca pretul inteleg ca nu a fost negociat dur

Scris: Mie 01-Sep-2010 14:51
de SPF
Citroen C4 Berlina? Exista asa ceva? Faza cu clima care fusese gresita de fabrica e o minciuna cat casa.


Fabrica nu greseste niciodata nici macar cu un singur surub la dotari. Exista proceduri ISO care sunt respectate cu sfintenie si nu lasa loc la greseli.

Re: Probleme cu achizitia unui C4...de la un dealer controve

Scris: Joi 02-Sep-2010 15:55
de nicum
@Laura@ scrie:Si ni s-a spus ceva ce fie ei stiau cu siguranta de mult timp, fie (mai sigur) e iarasi o diversiune: ca toate masinile care au fost comandate si aduse in vama nu au in dotare clima bi-zona, asa cum era in oferta, ci aer conditionat si ca nu au putut accepta o asemenea abatere si le-au trimis inapoi (!!!) sa le puna clima. Si ca, da, ati ghicit... mai dureaza maxim 2 sapt, adica exact cat perioada maxima de intarziere a livrarii permisa de contract.


Asta e cu siguranta o minciuna :evil: Sa dai o clima normala jos si sa pui o bizonica + transportul, pur si simplu e o nebunie dpv economic. Eu zic sa iei legatura cu un avocat.

Livrare

Scris: Dum 19-Dec-2010 20:33
de Virgilianus
E decembrie. Pana la urma masina a fost livrata cu clima bizona? Ce cadou v-au dat? Mai exista o urmare la povestea asta?

Re: Livrare

Scris: Lun 20-Dec-2010 22:07
de @Laura@
Virgilianus scrie:E decembrie. Pana la urma masina a fost livrata cu clima bizona? Ce cadou v-au dat? Mai exista o urmare la povestea asta?

Da, pana la urma masina a fost livrata cu toate dotarile care erau mentionate in oferta, inclusiv clima "bizonica", mai putin covorase si kit-ul legislativ. Au intarziat exact cat le dadea voie contractul, si au mai intarziat ceva timp cu livrarea cartii de identitate a masinii, pe motiv ca nu primisera banii de pe vouchere (si noi ce vina aveam??). Din cadourile oferite de ei mi-am ales 2 revizii gratuite, desi nu e o oferta prea "safe" ... dar mi s-a parut mai safe decat 2 anvelope de iarna noi.

Anvelopele mi le-am cumparat eu, alese de mine, masinuta deocamdata merge bine :D, consuma in oras cam 7.3, extraurban cam 6.3, si mi-am prins urechile pana am aflat cum de ce nu se deschid portierele spate si din interior :idea: ...
in rest...intre timp mi-au furat si placutele defin....si cam atat cu peripetiile
va salut pe toti!

Scris: Lun 20-Dec-2010 22:43
de mesersmith
din experienta ultimilor ani cu dealeri ale mai multor marci, avand in vedere ca am stresat destui pana acum, va pot spune ca nu se poate modifica absolut nimic la o masina, nici macar sa-i schimbe cauciucurile.
din codul vin al masinii ar trebui sa reiasa absolut toate dotarile si caracteristicile unei masini.
pana acum am verificat acest lucru la citroen, honda, peugeot, toyota, opel,incercand de fapt, sa onjghebez o masina asa cum imi place mie.
si cu cei din focsani am avut o experienta, in sensul in care am vrut sa cumparam 2 buc c6 si la fel am primit telefoane de incurajare, spunandu-mi-se aceeasi poveste, cum ca trebuie sa ma hotarasc repede.
tipului care ne-a sunat, i-a trecut imediat dupa ce i-am explicat ca nu tine vrajeala asta si ca voi semna un contract numai daca vad lista cu masinile existente in tara si nu pe ceea ce ar putea intra in nu stiu care viitor.

Totul e bine cand se termina cu bine

Scris: Mie 22-Dec-2010 21:26
de Virgilianus
Pai atunci sa fie drumurile bune si calatorii fara incidente. Anvelopele de iarna sunt bune daca vine zapada. Si probabil ca in final va veni. Eu ads fio ales anvelopele drept cadou, deoarece "ce-i in mana, nu-i minciuna". Reviziile... se fac la intervale atat de lungi.... ca probabil veti uita ca vi le-au promis gratuit. Si in fapt ce va fi gratuit? Doar manopera? Si piesele?

Sper ca aveti aceasta oferta buna primita sub forma scrisa. Nu de alta, dar sefii de service se mai schimba si... peste doi ani, cand veti avea revizia de la iesirea in garantie, veti gasi alti oameni. O hartie scrisa si semnata de catre un director general (om cu raspundere legala) si stampilata, v-ar oferi un confort pe termen lung. Si, daca tot vorbim de termen lung, am trait experienta schimbarii dealerului Citroen de la Constanta. Ar fi bine ca documentul sa fie confirmat si de Citroen Romania. Ca sa fie valabil in oricare service, si indiferent daca veti mai gasi sau nu acelasi service Citroen in acea locatie peste doi ani. Vremurile sunt grele. Imaginati-va ca ati fi avut o promisiune de la Banca Internationala a Religiilor sau de la FNI. Acum nu i-ati mai crede, dar la vremea cand erau pe val... Sa nu uitam lectiile trecutului.

Ib mobil ...........mult rau aduce imaginii CITROEN

Scris: Sâm 07-Ian-2012 14:22
de delarue
Acest service trebuie evitat cu orice pret,am avut multe experiente neplacute cu domnii de acolo,sunt posesor a 2 masini din aceasta gama,Domnisoara de mai sus are perfecta dreptate.
Sa auzim numai de bine :D