Alpha Motors Constanta - SERVICE

Dealer/service Citroen

Moderator: Echipa Tehnica

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Alpha Motors Constanta - SERVICE

Mesajde Matrixu » Joi 08-Iun-2006 15:50

Cum zice si numele Topicului, este vorba despre noul service Citroen din Constanta.
Nefiind in tara personal, masina a ajuns la acest service pentru urmatoarele probleme:(pentru revizie planificasem sa merg la Mugurel...dar asta e)
1. Baterie moarta...nu a mai vrut nici macar sa se deschida, dupa vreo 3 zile de stat nemiscata masina
2. Revizia la ~18 000 km
3. Indreptat usa sofer pe Casco.

3. Sa incep cu reparatia de tinichigerie...aici se pare ca au facut treaba buna, totul a iesit cum trebuie(cel putin asa zic cei de acasa, sper sa zic si eu la fel cand o sa vad), totul a costat undeva pe la 5 mil, comparat cu pretul dat de ATS ~12mil....Scumpi domne ATS astia....de parca nu ar fi acelasi pret pe manopera si nu ar intrat aceeasi vopsea...Ma rog, n-am platit eu oricum.

2. Revizia, a costat pana in 5 mil, 4,7 mil, dar au avut grija baietii sa mai bage inca 3 becuri 2 la faruri si unul de pozitie in valoare de 600 000. Cu masina ultima oara s-a mers noaptea,si nu in oras deci era absolut imposibil sa nu iti dai seama ca farurile nu merg din cauza becurilor arse....Aici sunt 2 posibilitati(a 3 a spusa de ei, si anume ca au fost arse, neexistand, si au mai avut si tupeul sa ceara sa li se demonstreze ca becurile nu au fost arse, insa cand li s-au cerut lor becurile arse au dat din umeri), sau au bagat din burta 600 000(~15 EUR, de rasu lumii, 3 beri aici :P) sau la ce teste marete or fi facut ei cu bateria si etc le-or fi ars. Ce m-a deranjat a fost ca nu au anuntat inainte, ca au de gand sa faca aceasta "operatiune" de schimbat becurile. In sfarsit, 600 000 e un nimic....dar ma gandesc ca aia 600 000 ar fi putut fi 6 mil poate, ca s-au gandit ei sa schimbe ceva care nu intra pe garantie, si sa imi dea la sfarsit factura asa cu nonsalanta.
Dupa niste mailuri la Bucuresti s-a ajuns la concluzia ca o sa am discount la urmatoarea vizita la ei, exact valoarea becurilor...le-amzis ca mi se rupe de discountul lor, si ca sper sa nu mai am nevoie sa ajung acolo.

1. partea cea mai importanta si interesanta. Au luat masina din garaj cu platforma, nu inainte de a porni masina cu cabluri de la bateria lor am inteles, ceva de genul(de retinut ca masina a pornit, fara probleme, si alarma montata in service citroen nu a urlat cand masina a pornit).Bineinteles ca au inceput cu figuri de genul: pai bineinteles ca s-a dus bateria daca nu umblati cu masina...daca o masina care are ~18 000km intr-un an e masina cu care nu se umbla....atunci.....sunt un bou ca nu umblu cu masina si i se consuma bateria aiurea.

Au ajuns la service cu masina, si se primeste un telefon ca trebuie platita platforma. WTF, cu ce ocazie? Masina e in garantie, nu e la mai mult de 100km de service, nu platesc nimic. Dupa ce am sunat EU(de la capatul lumii) s-au calmat.Bineinteles ca
Cat timp a stat masina acolo, s-a mai trecut asa de control pe la service sa se vada starea masinii, toata lumea amabila, toate bune si frumoase.

Vine ziua cand masina trebuie ridicata,primul "soc" becurile, dar am trecut peste, usa ok, vine bateria acum. Bateria zic ei a fost schimbata cu una noua. Nu am primit nici un act, prin care sa vad eu ca bateria este noua, nici o nota de comanda, nici un deviz nimic. (La ATS cand am fost ultima oara pentru orice piesa schimbata am primit o hartie pe care era trecuta seria piesei si valoarea pieselor, iar in josul paginii la total era trecut 0, pentru ca sunt pe garantie, precum si nota de comanda pentru piese in momentul cand s-a descoperit defectiunea). Alarma au dezactivat=o ca nu mai merge, cum o activeaza cum incepe sa urle... :minigun: , "au reparat-o si p-asta". Dupa indelungi discutii acolo pe un ton mai ridicat, si cu o prosteala de nedescris din partea lor,pana la urma mi-au dat o hartie pe care este trecuta seria bateriei "noi", la fel a fost nevoie sa intervin si eu prin telefon..Au refuzat sa precizeze oficial ca alarma este cauza baterieri descarcate pe motiv ca nu mi s-ar mai inlocui pe garantie...DE CE?pt mine e clar...alarma nu are nici o legatura, bateria s-a descarcat din alt motiv, s-au facut si ei cu o baterie noua, in cel mai bun caz dandu-mi mie una de pe acolo, sau si mai rau au incarcat-o pe cea veche. Am cerut de la ATS sa imi dea seria bateriei cu care a venit masina, am inteles ca ar putea sa imi dea aceasta informatie,...si am mai inteles ca ar trebui sa am si eu o hartie in care e trecuta seria...hartie care nu o am, din pacate.

Masina a fost luata acasa, i-am pus pe cei de acasa sa nu o porneasca o sapt sa vedem ce se mai intampla cu bateria poate am surpriza iar sa o gasesc moarta...si uite asa masina a stat in service, si nu s-a elucidat misterul bateriei...nimeni nu a putut sa imi zica 100% ca alarma e de vina, doar banuieli...masina nu mai are alarma activata acum, si trebuie mers sa o activeze meseriasii care au montat-o(fostul service Citroen din Constanta), si eu sunt un pic plin de nervi pe chestia asta.

Una peste alta, se pare ca si aici avem de a face cu niste meseriasi, si m-a avertizat(chiar daca nu direct) unul din userii de pe acest forum ca a avut probleme cu ei serioase la revizie ca a plecat cu masina de acolo si tremura de ziceai bubuie motorul. Desteptii uitasera nu stiu ce sa stranga pe acolo, plus ca au tinut masina in service vreo 2 zile parca, si pana la urma a ajuns la Bucuresti pentru alte "ajustari".

Acum ma tot conversez cu o doamna/domnisoara de la ATS pe mail, sa vad la ce concluzie se ajunge, si se pare ca si-au adus aminte de mine si de incidentul din iarna.

Sper sa fiu cat de cat coerent in ce am scris, pentru ca am cam redactat pe fuga totul, asa ca dragi constanteni nu va iluzionati prea tare cu serviceul asta. Sau sunt eu ala ghinionist, sau am pretentii prea mari(niste hartii sa imi arate ca bateria aia a fost comandata, si ca e noua) de la un mare service auto.

Are cineva ideea daca se schimba o componenta a masinii . care garantie se ia in considerare? A piesei sau a masinii?
La marele service Dacia spre ex, am schimbat un radiator, masina a iesit din garantie si s-a spart radiatorul. A fost schimbat tot pe garantie, pentru ca el ca piesa are o anumita garantie.

@WLD, am vazut ca ai scris la descriere exceptand ATS!! Pai pt ATS unde mai scrie lumea ca topicul cu ATS a fost inchis :lol: . Si ar mai trebui scris exceptand si Pro Motor, ca Mugurel are deja coltul lui :D
Ultima oară modificat Joi 08-Iun-2006 22:41 de către Matrixu, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 08-Iun-2006 17:02

Ce spui tu e tipic pentru cam toate service-urile din RO, apropo de faza cu 3 becuri arse brusc si subit si schimbate fara a se cere aprobare si fara a da la schimb becurile arse. Unul din lucrurile de care eu ma tem cel mai mult, e ca multi nu te lasa sa stai linga masina atunci cind o duci in service. Si ma gindesc asa: sa las o masina pe care am dat 15-20000 de euro pe mina unora care cel putin se gindesc cum ar putea sa te ciupeasca si ei un pic. :cry:
Bateriile nu prea cad asa brusc si subit peste noapte. Nu mi s-a intimplat si n-am auzit nici un caz. Se poate insa ca la tine, alarma sa se fi defectat si sa consume mult mai mult decit in mod normal, pina intr-acolo incit se goleste bateria. Evident ca bateria nu se schimba, se pune la incarcat si atit. Eu am o alarma cu senzori de soc si perimetriu si suge doar 40 mA in stand-by. Ar trebui masurat consumul cu motorul oprit. E super simplu de facut asta. Faptul ca in momentul in care se cupleaza alarma, ea incepe sa sune aiurea, indica o nefunctionalitate si de aia au decuplat-o "meseriasii", ca nu au stiut nici macar sa diagnosticheze problema si au dat-o la intors cu garantii, etc. Ce ne mai joaca astia cu garantia... :evil:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Joi 08-Iun-2006 20:49

La Dacia service tot din Constanta, m-au sunat aia sa ma intrebe daca sa schimbe o curea sau nu, lucru ce trebuia schimbat oricum la revizie, si astia nu ma suna pt niste becuri....
Niste mari meseriasi....o sa vad eu si cu alarma ce si cum...dar pun pariu ca nu alarma este de vina,si ca a fost doar un pretext de a trimite masina acasa. Ei au zis ca au masurat bateria si ca e dusa de tot, ca nu stiu ce le-a aratat lor pe un aparat si etc etc. O tin sus si tare ca au schimbat-o.
Problema e ca atunci cand ar pune borna la baterie alarma sa urle aiurea...pai daca e asa, de ce atunci cand masina era in garaj si au pornit-o nu a urlat alarma? Alarma nu a facut nici cea mai mica problema de genul asta(sa urle aiurea) si nicidecum nu a urlat pana s-a descarcat bateria, pentru ca ar fi auzit-o cineva..eu stand la curte.
Ramane de vazut ce si cum....pana una alta vreau sa nu mai fie nevoie de platforma sa misc masina, si dupa o sa rezolv eu misterul si cu serviceul..chiar de e nevoie sa merg si mai sus. AM prins o boala si o ura pe meseriasii astia ceva de nu se poate.
Oare cand bai nene o exista si la noi un service care sa nu incerce sa te fure si sa isi bata joc de tine...Si mai au si un mare afis pe care scrie ca ei sunt platit de client...

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Joi 08-Iun-2006 23:40

Piece of advice: cand predati masina la receptioner la service, irositi 3 minute in care sa faceti impreuna cu el o proba a tuturor luminilor (inclusiv semnale, bord etc), aratati-i ca functioneaza, spuneti-i sa si scrie in foaie asta daca sunteti mai neincrezatori (eu nu-s :lol: ) si nu o sa vi se schmbe decat becurile arse! eu asa am facut :lol: si merge.in schimb, desi facusem testul cu receptionerul, am vazut ca mecanicul a repetat si el testul (automatism probabil).
cat despre baterie... ](*,) pacat... nici nu au deschis bine si se chinuie sa-si faca un (re)nume...
@matrixu masina chiar nu am mers un an si "a murit" bateria, sau doar cateva luni? ce aveai, varta?
Cosmin
high energy music expression

Pablo406
pasionat
Mesaje: 131
Membru din: Mar 09-Mai-2006 14:17
Localitate: Constanta

Mesajde Pablo406 » Vin 09-Iun-2006 06:20

Eu cred ca te lupti cu morile de vint, in incercarea de a merge "mai sus " pentru a elucida misterul. Atit timp cit in orice service din tara se merge pe ideea :da-l ma in ma-sa , ia uite ce masina are, are bani, lasa-l sa plateasca...... nu avem nici o sansa.
Cred ca poti sa zici sarimina ca au fost trei becuri. Exista un post in care cineva spune ceva de injectoare de diesel(cam 400 E bucata). A mai fost cineva cu protectia consumatorului. De unde a reiesit ca inpectorul opc si cei de la service erau vechi.. amici, etc, etc.
Personal am incercat cu bacsis la meserias, bacsis la inginer, acelasi rezultat ca la fara bacsis .
Ce poti face e sa iti faci temele acasa iar cind nu ai alta solutie , cum e vorba aceea? Rabdare si tutun. As aduga si buzunarele captusite cind mergi la doctor cu masina. Altceva, inca nu vad .


[/quote][/u]

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 09-Iun-2006 08:05

Nu ma lupt cu morile de vant deloc...In iarna la ATS mi-am rezolvat problema cu scandal, si s-a lasat si cu concedierea unui receptioner. Daca cu vorba buna nu se poate in service...o sa fac iar scandal pana cand se va rezolva tot ce trebuie rezolvat la masina. Daca pornim de la premisa ca nu avem ce sa facem...atunci eu zic ca e mai bine sau sa stam acasa sau sa nu ne mai luam masini de nici un fel...pentru ca, fiecare masina are problemele ei, mai mult sau mai putin serioase.
Marea problema e ca nu am fost eu acolo, ca stiam ce sa le zic si cum sa ii iau, si pana nu obtineam un raspuns clar nu luam masina de acolo, ca eu nu sunt genul care sa inghit toate gogosile si minciunile lor...sunt trecut prin destule serviceuri si cam stiu ce le poate mintea.
Ma repet nu ma afecteaza atat de mult, chestia cu becurile...spaga lor, bacsisu lor, ma afecteaza chestia cu bateria si cu alarma..care inca nu se stie ce si cum.
@BEZZ masina are un an de zile aproape si 18 000 de km. Masina ultima oara s-a mers cu ea intr-o duminica noaptea(si farurile mergeau :) ) si miercuri dimineata nu a mai pornit de nici o culoare, totul mort. Deci ceva s-a intmplat..si nu stiu inca ce..sper sa aflu cat mai curand...dar problema mare e ca nu sunt eu in tara si asa o sa se mai lungeasca toata asta.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 09-Iun-2006 08:32

Corect Matrixu: nu trebuie sa pornim de la premisa ca nu e nimic de facut. Daca gindim ca nu mai e nimic de facut, putem sa ne ducem sa ne impuscam sau macar sa cheltuim banii pe altceva si sa ne bucuram si noi de ei, nu sa raminem cu impresia "si f.. si cu banii luati".
Nu e normal ce se intimpla in toate service-urile astea si sta in puterea noastra sa facem ceva.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Vizitator

Mesajde Vizitator » Vin 09-Iun-2006 09:05

Ai dreptate , sta in puterea noastra sa facem ceva. Cu cine? Gindeste-te ca oficial sunt 3 milioane si de romani care lucreaza afara. Oficial.
Matrixu probabil stie ca acolo chiar se merge pe criterii de competenta cind e vorba de lucratori est europeni. Nu numai romani. Asa ca situatia nu e chiar roz nici pentru sefii de la service. Si nu numai. Incearca sa iti renovezi apartamentul. Chiar ca te impusti, dar e offtopic.
Majoritatea banilor care se iau in service ajung la patron , lucratorii iau un salariu, nu prea mare. De unde zicala: timpul trece, leafa merge, noi cu drag muncim.Si fraierii platesc.
Nu le tin partea, dar nici nu poti sa racnesti pentru fiecare neajuns ,ajungi sa mori de inima rea :) . Eu tot mai sper sa gasesc o persoana competenta care chiar stie ce face pe masinile astea.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 09-Iun-2006 09:22

Vizitatorule....pe mine ma doare 1000 de m in spate de cati bani iau aia in service, de cat castiga seful de cat castiga patronul.
Eu am dat niste bani pe o masina, la care trebuie sa mi se asigure serviceul pe perioada de garantie, ca d-aia mi-am luat masina noua,altfel imi luam SH si ma duceam la ce service vroiam si cu asta basta.
Atata timp cat vad ca platesc in fiecare luna niste bani la masina, si intr-o zi masina nu mai pot nici macar sa o deschid, am pretentia ca atunci cand ma duc in service sa mi se rezolve problema, si tot ce e pe masina sa functioneze(dar se poate merge si fara alarma activata,in conceptia lor..au aruncat gaina in alta gradina cu alarma asta). De asemenea vreau hartii clare cum ca mi s-a schimbat piesa X,Y pe garantie,vreau nota de comanda cand se comanda piesele sa vad si eu ce urmeaza a fi schimbat la masina,vreau sa fiu anuntat cand se schimba piese care necesita plata facuta de mine, si eu zic ca nu cer mult. Nu pot sa nu ma enervez cand vad ca masina pt care dau bani in fiecare luna, sta in service si nu i se rezolva nimic la ea.
Cine merge pe ideea ca nu se poate face nimic, nu se poate schimba nimic, sa nu isi mai ia masina si sunt cei mai fericiti.
Vizitatorule...persoane competente exista. numai ca nu isi dau interesul. Eu m-am convins la ATS ca exista persoane, care pot sa te sune odata la 2 zile sa iti zica statusul masinii/piesei, care stau si isi storc creierii cum sa rezolve niste zgomote amarate in usi, care te roaga insistent sa ii suni dupa ce iei masina, sa le dai un feedback legat de reparatia facuta, si exemplele pot continua. Dar toate astea dupa un scandal monstru, si multa bataie de joc din partea lor.
Sunt absolut sigur ca si aici la Alpha exista oameni competenti, dar principiul lor este altul.....cum ai zis si tu....fraierii oricum platesc si vin cu masina la noi ca nu au unde in alta parte.

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Vin 09-Iun-2006 10:26

Matrixule singura chestie care-mi vine in cap e ca a uitat-o cu farurile aprinse...dar probabil ca nu e asa, era noapte, are avertizor... si totusi erau arse trei becuri, o fi vreo legatura ceva pe acolo :?:
Cosmin

high energy music expression

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 09-Iun-2006 11:15

Nu exista asa ceva....cine a mers cu masina nu merge cu masini de ieri de azi, plus avertizorul de lumini, plus ca ar fi vazut luminile aprinse cand inchidea usile la garaj.
Deci asta pica :D.Aia din service nici n-au adus in discutie asa ceva.
PS: Ca tot s-a adus in discutie asta, stiti cumva daca alea 30 minute dupa care intra economy mode se aplica si la faruri? Ca la pozitii nu se aplica sigur, asta asa de curiozitate.

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Vin 09-Iun-2006 11:49

farurile, semnalizarile (avaria) si pozitiile nu intra in "economic".
daca ramane noaptea in pana pe autostrada cum semnalizezi problema? Asta gandeste Citroen cand nu taie curentul la acesti consumatori.

Poate MATRIXU-le sunt probleme pe care le ai sunt de fapt problemele pe care le intampina orice service la inceput de drum.

Eu am fost dat in judecata de un client pentru ca nu i-am schimbat un bec de far si in Ungaria a fost amendat de 3 ori de Politie. Eu am fost cel care a primit reclamatiile de la Citroen _franta, iar ei aveau reclamatia de la Citroen Ungaria.

De asta ce mai spui?

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 09-Iun-2006 12:40

Naspa cu clientul...ai rezolvat-o macar?

In cazul meu s-au nimerit a fi becuri, ma bufneste si acum rasul ca sunt doar niste becuri, dar e prea totul tras de par, pai fara 3 becuri, 2 de far si unu de pozitie parca...inseamna ca masina cand a circulat in acea noapte a mers fara cel putin 1 far, ceea ce nu s-a intamplat. Poate s-au ars becurile stand asa...fara sa le aprind...cine stie, sau poate s-au ars cand au facut ei cine stie ce pe acolo....sau poate au avut nevoie de niste becuri noi....nu stiu...

Mugurel eu iti inteleg pozitia, si poate eu sunt prea pornit, dar e a doua oara, cand masina are ceva, e in garantie si ma chinui prin serviceuri sa vada ce are.
Tocmai ca esti la inceput de drum....si vrei sa faci o figura frumoasa, trebuie sa ai grija sa iti faci treaba asa cum trebuie si sa nu incepi cu vrajeli d-astea de service Dacia de acum 5 ani...Aia de la Dacia pe bune de nu sunt mai bine pusi la punct ca astia..
Tu din experienta ta, crezi ca e posibil sa cada o baterie asa subit in doar 2 zile,fara consumatori gen faruri si alarma urland...asta nu s-a intamplat 100%.

Macar cu revizia a fost ok(sper sa fi schimbat tot ce au zis ei acolo) si cu indreptatul usii....dar ce ma durea cel mai mult(si tocmai asta e motivul pentru care masina a ajuns la ei), faza cu bateria, a ramas neelucidata, si alarma care nu mai merge, fiind dezactivata. Acum mi-am adus aminte....cand li s-a cerut sa activeze alarma sa vada concret ca aceasta incepe sa urle, au dat-o la-ntors ca nu prea pot...ca etc etc...si nervii fiind deja intinsi la maxim..s-a luat masina si cu asta basta.

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Vin 09-Iun-2006 14:28

Eu iti inteleg perfect pozitia. In sprijinul acestei afirmatii tu singur poti sa constati faptul ca la mine e una din putinele "reprezentante" unde clientul poate sta langa masin. (Sa-ti spun cate scule si documentatii au disparut?). Problema este ca pentru a pastra un standard de calitate mecanicii sunt obligati sa verifice toate aceste detalii pentru a te asigura ca nu vei fi dat in judecata. Deci: daca erau de schimbat becurile service-ul din C-ta a facut foarte bine! daca nu trebuiau inlocuite, de fapt nu poti sa afli niciodata pt k oricand poate sa-ti arate altele de la alta masina!
Problema bateriei insa eu zic ca ar trebui sa fie tratata diferit: in orice conditii avea garantie! Alarma montata sunt convins ca a fost montata la cererea ta! De aceea eu evit CU ORICE PRET montarea ei dupa ce s-a construit masina. Si vreau sa-ti spun ca acest pret inseamna de multe ori pierderea unor clienti care primesc alarma gratuit de la alti dealeri. Dar k sa dorm eu linistit, mai bine dorm noaptea decat sa vand inca 50 masini/an!

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Vin 09-Iun-2006 15:00

Probabil sunt offtopic, dar mi se pare inacceptabil ca masinile care vin in Romania sa nu aiba alarma din fabrica special facuta pentru zona asta. (Adica sa aiba macar senzor volumetric si de soc). Traim in Romania! :?

Iar daca aia ar fi sesizat o problema cu bateria/alarma trebuiau sa vada despre ce e vorba.

P.S. Ar putea sa fie busita alarma si atunci cand se activeaza sa fac urat?


Înapoi la “Alpha Motors - Constanta”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv