cum rezista articulatiile/suspensia in timp???

Problemele suspensiei Âşi a trenului de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 24-Aug-2007 19:18

la mine socul nu mi s-a parut prea mare, ca m-am obisnuit cu suspensia rigida, stiu si santul ala, rostul de dilatatie de fapt, e foarte lin dupa cum am mai spus, dar m-am cam speriat :shock: cand am vazut capacul contorsionat

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 24-Aug-2007 19:21

suspensia sa tina ca jantele se mai indreapta, se mai schimba, un upgrade ceva... etc.
apropo, skynet , cati km zici ca ai cu masina?

Avatar utilizator
skynet
pasionat
Mesaje: 154
Membru din: Mar 03-Iul-2007 14:24
Localitate: Brasov

Mesajde skynet » Vin 24-Aug-2007 19:54

tocmai am facut revizia de 15k. normal masina este a lui soramea dar merg si eu cu ea f mult :lol:

Alecs
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Dum 26-Aug-2007 10:51
Localitate: Bucuresti

Mesajde Alecs » Dum 26-Aug-2007 13:15

Fratilor, din pacate pt mine, acum vreo luna veneam de la munte pe DN1, aveam vreo 70km/h, era noapte...si in zona in care lucreaza IMBECILII aia la podurile alea am dat intr-o groapa de mama focului, am zis ca s-a rupt roata:(! Am oprit la prima sursa de lumina si am obs cu parere de rau ca aveam janta( din otel ) foarte tare indoita, capacul deja il pierdusem si cauciucul a facut galme:(! Am fost a doua zi la un service, i-am cinstit pe baieti si i-am rugat sa se uite la toata partea din fata a masinii, cu articulatii, cu suspensii cu tot sa-mi spuna daca e ceva in neregula. Dupa vreo ora am primit vestea ca e totul ok, cu precizarea ca daca mai dau de 2-3 ori cu ea asa s-ar putea sa nu mai fie asa ok! Deci pot sa spun din proprie experienta ca sunt bune articulatiile si suspensiile. Pacat ca janta, capacul si cauciucul n-au rezistat:(!

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 26-Aug-2007 16:24

m-ai linistit! inseamna ca la mine a fost de cateva ori mai mic socul. deci ar trebui sa nu am probleme. daca ai distrus cauciucul si janta, inseamna ca a fost chiar grava groapa aia. speram sa nu mai avem probleme dar parca pe langa dacie cu care am mers zeci de mii de kilometrii masinutza asta e magnet de zgarieturi si gropi. cred ca-i trebuie o exorcizare ceva... :twisted: :lol:
Ultima oară modificat Dum 26-Aug-2007 16:53 de către XENON, modificat 1 dată în total.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 26-Aug-2007 16:25

apropo, bine ai venit in club!

Alecs
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Dum 26-Aug-2007 10:51
Localitate: Bucuresti

Mesajde Alecs » Lun 27-Aug-2007 16:16

Merci Xenon! Sa sti ca ai dreptate cu zgarieturile si restu... eu o am neagra si intr-un an de zile eu personal nu am lovit-o deloc dar are niste zgarieturi, plus ca am gasit-o de 2 ori lovita in parcari prin oras:(! Ma doare sufletu cand o vad dar mi-e frica sa o duc la casco ca mi-e sa nu umble aia sa-mi ia piese si sa puna altele ca timp sa stau dupa ei nu am! Am auzit de la niste prieteni ca se cam procedeaza in acest fel...

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 27-Aug-2007 16:38

cu luatul de piese e una. poate ca daca te duci "mai cu tupeu", preventiv rezolvi ceva.
problema este ca la noi nu lucreaza profesionisti. un profesionist stie (si poate unii or sa ma contrazica) sa si retuseze micile lovituri sau zgarieturi. la noi se procedeaza imediat la vopsirea completa a partii lovite, si stim si noi cam ce fel de lucrari se executa in service-urile din Romanica. astfel ajungi sa ai pe o usa nuanta originala iar pe alta cea pe care a nimerit-o vopsitorul. pot sa spun ca urmaream mai de mult emisiuni pe posturile germane si acolo am vazut clar ca se incearca in primul rand o reparatie cat mai putin invaziva. spre exemplu o infundatura de mici dimensiuni de pe o usa au reusit sa o rezolve cu o tija speciala pe care au introdus-o prin fanta geamului, cu geamul coborat. la noi ar fi chituit usa si ar fi vopsit-o pe toata.

Alecs
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Dum 26-Aug-2007 10:51
Localitate: Bucuresti

Mesajde Alecs » Lun 27-Aug-2007 16:44

Tocmai si la asta m-am gandit si sincer nu prea imi vine sa o duc cu toate ca dau 2000 Ron la casco. Si Doamne Fereste... o fac si a doua zi iar vine un prostalau si mi-o indoaie... Nu imi place nici cum e lovita asa dar chiar nu stiu ce sa fac... poate ma apuc si ma fac tinichigiu ca sa mi-o repar singur :lol:

radu_dude
pasionat
Mesaje: 126
Membru din: Sâm 31-Mar-2007 01:05
Localitate: SIBIU

Mesajde radu_dude » Sâm 23-Feb-2008 16:15

eu am lovito in urma cu ceva timp adica vreo 5luni si am fost la citroen si or spus ca ma costa 15 mil ca ii si stalpul stramb bara aripa si asa mai departe dar defapt satlapul nu avea nimic:| mam dus la un tinchigiu am dat 3 mil si ii ca noua:| si cand or auzit ca nam casco hop top sau tras pe fund i si mi-or bagat 17 mil:|.asa ca......... ma *** pe ei de nesimtiti

sambo
just curious
Mesaje: 22
Membru din: Mar 18-Dec-2007 15:59
Localitate: Bucuresti

Mesajde sambo » Vin 29-Feb-2008 12:03

Eu am 35.000 si n-am nici o problema cu suspensia. Doar ca din cauza ca este tare se mai aude un greier doi prin plasticele de la bord.

@radu: Mare gresala ca n-ai casco! Incearca macar unul cu fransiza (e in jur de 400 de euroi pe an). Tu zici ca e ca noua dar atunci cand ai sa vinzi masina unul care are ochiul format o sa vada ca a fost reparata, ceea ce ar fi mai greu daca ai repara-o intr-un service de reprezentanta. Crede-ma ca stiu ce zic.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 29-Feb-2008 13:30

sambo, stai linistit cu reprezenta. :D am reparat-o eu la ATS si crede-ma, e treaba de KKO, tipic romaneasca. nu numai ca mi-au reparat-o prost, mi-au si gazat toata masina :evil: . m-am dus si eu ca la pomul laudat, desi am un prieten cu un service mic si mi-ar fi facut treaba de 2 ori mai buna. acum imi pare rau.

la reprezentanta te gandesti probabil ca fac treaba buna ca sa nu se faca de rusine. dar in realitate nu le pasa si iti dau o explicatie de genul "stiti, masina asta trece prin mainile a 7 oameni. unul o dezechipeaza, altul o curata, altul o chituieste, altul o vopseste etc." si tu ar trebui sa intelegi in felul asta ca e perfect normal sa nu fie bine reparata. nu le pasa fiindca avand contract cu diferite companii de asigurari, au clienti be banda rulanta. sa-ti mai spun ca acum 2 luni am asteptat 5 ore pt. inlocuirea unei aparatori de noroi? sau vrei sa stai cu frica-n san ca-ti dispar piese de pe masina? ca au mai patit-o si altii,chiar pe la case mai mari.
la un service mic in schimb, daca este -bineinteles- un service cat de cat serios au tot interesul sa o repare bine, ca sa o mai duci la ei si altadata sau sa recomanzi service-ul mai departe.
nu-ti spun ca la ATS am stat doua saptamani pt. vopsit o aripa.....

sambo
just curious
Mesaje: 22
Membru din: Mar 18-Dec-2007 15:59
Localitate: Bucuresti

Mesajde sambo » Vin 29-Feb-2008 14:45

Sa nu credeti ca eu sunt fan ATS.Eu mi-am schimbat doar claxonul in garantie. Cred doar ca te ajuta sa ai Casco. Un prieten foarte bun si-a reparat C4 la ei dupa o avarie destul de urata si a fost ok. Va voi spune cum e dupa 06.04 cand am sa-mi bag si eu masina in service ca sa-i repar cateva julituri...

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Joi 11-Sep-2008 20:59

presupunand ca de cand am deschis topicul asta acum 1 an ati parcurs ceva km cu ale voastre buburuze, ce ati constatat? rezista buburuza pe articulatii? eu am 23.000km si pare totul OK. am luat destule gropi, dar din fericire nici una mare sau de indoit janta.

Avatar utilizator
madlex456
pasionat
Mesaje: 207
Membru din: Vin 02-Feb-2007 10:59
Localitate: Sibiu

Mesajde madlex456 » Joi 11-Sep-2008 22:28

Da, se pare ca masinuta rezista bine referitor la articulatii....eu am peste 36.000 km facuti pe toate tipuri de drumuri existente in Romania (de la autostrada la drum pietruit de tara sau chiar nepietruit adica de pamant, si drum cu gropi si oras ca Bucuresti, cu linii de tramvai stricate abia acum au mai reparat din ele).
Nu bate nimic la roti, la amortizoare si articulatii, deci s-a tinut foarte bine masina pe drumurile noastre, dovada a fiabilitatii marcii Toyota considerand ca toata partea tehnica le apartine japonezilor.


Înapoi la “Suspensie - C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • Clubcitroen a fost actualizat la PHPBB3. Mai multe detalii in acest topic

    Functionalitatea "Collapse Forum" implementata
    TapaTalk a fost implementat.




  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 185511
    Total subiecte 17937
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 3
    Posts per day: 30
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 18
    Posts per topic: 10

    Total membri 10498
    Cel mai nou membru floriniu