cum rezista articulatiile/suspensia in timp???

Problemele suspensiei Âşi a trenului de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Joi 20-Noi-2008 09:21

La roata dreapta spate, am sub arc o chestie de cauciuc. Si... se cam desprinde.. ce drac sa ii fac? In stanga, sta cum trebuie, asezata.
Cred ca imi dau jos jantele si ma duc la service pe garantie.

oxutz
just curious
Mesaje: 24
Membru din: Sâm 22-Mar-2008 09:01
Localitate: galati

Re: cum rezista articulatiile/suspensia in timp???

Mesajde oxutz » Mar 06-Apr-2010 20:12

XENON scrie:cei care aveti mai multi kilometri, v-as ruga sa-mi spuneti cum se prezinta suspensia, cam la ce gropi a rezistat masinuta etc.
ideea e ca fiind o suspensie asa de sportiva( a se citi "tare") nu stiu cum rezista in timp. am auzit de la prieteni cu masini mai "smechere" ca din contra, o suspensie tare ar rezista chiar mai bine in timp, dar mi-e greu sa cred, pt ca nu mi se pare logic. adica eu personal consider ca fiind mai rigida absoarbe mai greu socurile, deci se uzeaza mai repede (parerea mea).
de exemplu astazi dimineata am mers pana la Constanta si imediat cum am intrat pe podul de la Cernavoda de peste ecluza, am zburat peste primul rost de dilatatie (care arata ca un mic sant, dar cu marginile FOARTE line), am simtit un mic soc si 5 min. mai tarziu cand am facut un popas, am observat capacul de la roata stanga fata care avea o indoitura asa incat marginea lui ajunsese din exteriorul jantei pe interiorul muchiei jantei (sper ca m-am exprimat clar), deci se indoise un pic spre interior in urma turtirii la impact a cauciucului. culmea este ca janta pare neatinsa, ceea ce e bine.cel putin la ochi, poate pe centrifuga se vede altceva-o sa verific.


salut xenon! bestiuta mea are 87 000 km, condusa doar de mine. si se vede asta, pt ca cele 105 kg ale mele(de la bere si gratare :D ) si-au lasat amprenta: masina e mai lasata pe stg.se observa cand ma uit din spate si iau ca reper suspensia , puntea spate.stg se vede mai putin, dreapta mai mult diferenta e de vreo 2 cm cred. e clar ca s-a "turtit" din cauza greutatii mele

Avatar utilizator
madlex456
pasionat
Mesaje: 207
Membru din: Vin 02-Feb-2007 10:59
Localitate: Sibiu

Mesajde madlex456 » Mar 06-Apr-2010 23:56

Nu. Tin sa te contrazic. Asa este masina din fabrica, nu am gasit nici o explicatie, dar am observat chestia cu suspensia pe spate (nu stiu daca este de la suspensie), diferenta de "garda la sol" a masinii privita din spate. Si anume, partea stanga este mai coborata decat partea dreapta (se observa la cauciucuri). Eu nu ma consider o persoana cu greutate, am 75 kg, deci sigur nu de la kilogramele soferului se trage problema. Am mai gasit pe cineva care-si expunea problema pe topicul serviceului ProMotor Rm.valcea.
Link catre subiectul respectiv: [click aici]:arrow: citroen c1 inclinat pe partea stanga
Buburuza mea de noua era "inclinata" si la fel este si acuma, fara a se accentua gradul de inclinare. Am cautat prin poze, nu am gasit una mai reprezentativa, sper sa se poata observa chiar daca terenul nu e perfect (daca era pe asfalt poate era mai concludent).

Imagine
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)

oxutz
just curious
Mesaje: 24
Membru din: Sâm 22-Mar-2008 09:01
Localitate: galati

Mesajde oxutz » Mie 07-Apr-2010 21:05

madlex456 scrie:Nu. Tin sa te contrazic. Asa este masina din fabrica, nu am gasit nici o explicatie, dar am observat chestia cu suspensia pe spate (nu stiu daca este de la suspensie), diferenta de "garda la sol" a masinii privita din spate. Si anume, partea stanga este mai coborata decat partea dreapta (se observa la cauciucuri). Eu nu ma consider o persoana cu greutate, am 75 kg, deci sigur nu de la kilogramele soferului se trage problema. Am mai gasit pe cineva care-si expunea problema pe topicul serviceului ProMotor Rm.valcea.
Link catre subiectul respectiv: [click aici]:arrow: citroen c1 inclinat pe partea stanga
Buburuza mea de noua era "inclinata" si la fel este si acuma, fara a se accentua gradul de inclinare. Am cautat prin poze, nu am gasit una mai reprezentativa, sper sa se poata observa chiar daca terenul nu e perfect (daca era pe asfalt poate era mai concludent).

Imagine

acum tin sa te contrazic eu: masinile din showroom de la ats nu aveau problema asta( nici cele din interior, nici masinile de afara ale diferitilor clienti - m-am uitat la toate


Înapoi la “Suspensie - C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • Clubcitroen a fost actualizat la PHPBB3. Mai multe detalii in acest topic

    Functionalitatea "Collapse Forum" implementata
    TapaTalk a fost implementat.




  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 186156
    Total subiecte 18089
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 3
    Posts per day: 29
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 17
    Posts per topic: 10

    Total membri 10725
    Cel mai nou membru SylHek