risk of filter clogging

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

cyrus161179
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Sâm 09-Feb-2019 15:27
Localitate: apahida
Masina: citroen c5 tourer

risk of filter clogging

Mesajde cyrus161179 » Joi 04-Iul-2019 23:34

Salut , oare e normal sa se aprindă in bord ,,risk of filter clogging,, ,,Service,,--pe urma isi face regenerarea si dispare pe urma avertizarile . Intreb pentru ca la mine e prima dată când face asa si o am de 6 luni .Ma gândeam mesajul apare in situatii mai speciale cand și- a ratat autoregenerarea din cauza drumurilor scurte sau e la sfârșitul vieții filtru de particule ?Apropo un mecanic pentru Citroen la Cluj daca stiti ...

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1249
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Re: risk of filter clogging

Mesajde kady28 » Mie 10-Iul-2019 12:59

Salut, pai regenerarea se face doar in anumite conditii: viteza minim 70km/h, viteza constanta, motorina mai mult de un sfert de rezervor, temperatura motor 70 grade .

sifo
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Mar 02-Oct-2007 07:18
Localitate: codlea
Masina: Citroen C5 III 2012
2: Citroen C4 Picasso 2014

Re: risk of filter clogging

Mesajde sifo » Mie 10-Iul-2019 13:17

daca drumurile pe care le faci sunt scurte nu poate face regenerare, trebuie sa faci regenerare fortata,te poate ajuta cineva care are Lexia,daca stateai mai aproape de brasov te ajutam eu,ai grija daca are multe regenerari esuate nu mai poti rezolva nici cu Lexia ,trebuie curatat fizic

cyrus161179
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Sâm 09-Feb-2019 15:27
Localitate: apahida
Masina: citroen c5 tourer

Re: risk of filter clogging

Mesajde cyrus161179 » Mar 23-Iul-2019 12:11

Salut am facut un drum de 1800 de km ,aproximativ la 1000 de km de la ultima regenerare cu martor aprins in bord a facut la fel .Sa aprins din nou martorul cu risk of filter clogging si dupa 3 încercări de regenerare ( eram pe autostrada ) , primele 2 scurte 5 minute si ultima 20 de minute mers constant 140 km / ora și- a facut regenerarea si martorul sa stins .Am facut de atunci încă 800 de km fara probleme . Intrebarea mea este daca e normal sa faca asa sau poate fi altceva . Pe diagnoza imi spune ca filtrul e ok doar presiunea pe iesire e spre limita superioară. Idea e daca mai merita sa imi bat capul cu el sau sa il scot afara , bineînțeles si cu tot cu partea de soft ....

iulian.arg
pasionat
Mesaje: 614
Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
Localitate: Iasi

Re: risk of filter clogging

Mesajde iulian.arg » Vin 26-Iul-2019 09:50

Daca ai teava de esapament curata merita sa il cureti. Daca teava e murdara, chiar daca il cureti, nu ai ce sa mai faci cu el ca e perforat.
Pentru curatare, filtrul se da jos de pe masina, se baga intr-un cuptor se tine la temperatura inalta si se sufla in acelasi timp apoi se curata chimic.
Alte metode miraculoase de curatare, pe masina, cu ultrasunete, cu apa, cu talpa, cu solutii minune, nu exista, nu-ti pierde timpul si banii cu ele.
Exista o firma buna care face curatare profi la Sf Gheorghe. Curatarea costa maxim 500 lei cu tot cu transport.
Apoi se gasesc filtre noi aftermarket de pe la 600 lei.
Anularea soft + fixic costa ~1000 lei.
Pentru mine, anularea, ar fi ultima solutie.
Oricum, o decizie trebuie s-o iei cat mai repede ca nu e bine sa mergi cu filtrul infundat.
C5 break 2.0 HDI 2007 H3+ auto
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814

sifo
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Mar 02-Oct-2007 07:18
Localitate: codlea
Masina: Citroen C5 III 2012
2: Citroen C4 Picasso 2014

Re: risk of filter clogging

Mesajde sifo » Mar 30-Iul-2019 08:38

daca ati stii cat de usor se scoate si se curata un filtru de particule ati ramane uimiti,trebuie sa desfaci o teava si un colier dai capacul jos si tragi filtrul in jos ,iese afara din carcasa ,eu am 3 masini un peugeot si 2 citroen la care nici macar nu mai fac regenerare fortata cand imi da risk of filter clogging il dau jos si il spal bine il suflu cu aer, il usuc si il pun la loc si 1,5- 2 ani nu mai am treaba ,adevarul esta ca nu fac mai mult de 20000 pe an

iulian.arg
pasionat
Mesaje: 614
Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
Localitate: Iasi

Re: risk of filter clogging

Mesajde iulian.arg » Joi 01-Aug-2019 12:26

Ar fi bun un tutorial cu demontarea filtrului. Eu l-am trimis la curatat cu tot cu carcasa si cu teava de presiune diferentiala pentru ca nu s-a desfacut
C5 break 2.0 HDI 2007 H3+ auto
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1249
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Re: risk of filter clogging

Mesajde kady28 » Joi 08-Aug-2019 20:21

Nici nu ai cum sa-l demontezi la c5 ca e sudat, cel putin la varinata de 2.0hdi 163 cai.
Iulian, unde l-ai trimis la curatare si cum merge acum?

iulian.arg
pasionat
Mesaje: 614
Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
Localitate: Iasi

Re: risk of filter clogging

Mesajde iulian.arg » Mie 21-Aug-2019 09:38

L-am trimis la curatat la adresa fizica de pe filtruparticule.ro.
Rezultatele au fost foarte bune, masina merge mult mai bine, presiunea diferentiala e ca la o masina noua, dar din pacate filtrul meu era deja degradat fizic cand l-am trimis.
I-au facut prima faza a curatarii, cea termica in urma careia presiunea diferentiala a scazut de la 800mbar la 100 mbar, dupa care m-au sunat si mi-au zis ca filtrul e mort si nu am ce sa mai fac cu el si nu are rost sa faca si faza urmatoare a curatarii ca e degradat fizic. Curgeau bucati din el.
L-am montat degradat cum era pe masina si merge si in ziua de azi asa insa mult mai bine decat inainte de a-l trimite la curatare.

O masina cu filtrul in stare corecta, trebuie sa aiba teava de esapament curata ca la o benzina. Asta e primul diagnostic ce se poate face foarte usor. Daca scoate cat de putin fum negru v-a fi vizibil pe teava, si filtrul e deja dereriorat fizic si nu prea se mai poate face nimic.
C5 break 2.0 HDI 2007 H3+ auto
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1249
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Re: risk of filter clogging

Mesajde kady28 » Joi 22-Aug-2019 20:51

Probabil a fost prea infundat si acolo s-a acumulat caldura topind fagurii. Din ce am citit cam asta ar fi problema daca nu se curata cat inca merge, carbura de siliciu se topeste peste 2000 grade si blocajele fac sa se acumuleze caldura. Ma bate si pe mine gandul sa-l trimit la ei.
Stii ce temperaturi au folosit la curatare? Ce medie ai intre regenerari acum?

iulian.arg
pasionat
Mesaje: 614
Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
Localitate: Iasi

Re: risk of filter clogging

Mesajde iulian.arg » Mie 28-Aug-2019 16:31

Temperatura de curatare e undeva la 7-800 grade dar cu durata mare si flux de aer continuu.
Media intre regenerari este de peste 500 km.
C5 break 2.0 HDI 2007 H3+ auto
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814


Înapoi la “Mecanica - C5 III”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • Clubcitroen a fost actualizat la PHPBB3. Mai multe detalii in acest topic

    Functionalitatea "Collapse Forum" implementata
    TapaTalk a fost implementat.




  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 185617
    Total subiecte 17952
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 87
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 3
    Posts per day: 31
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 18
    Posts per topic: 10

    Total membri 10481
    Cel mai nou membru Gheorghe Florin