probleme de alimentare ?
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 42
- Membru din: Vin 09-Oct-2015 10:10
- Localitate: baia mare
probleme de alimentare ?
para de amorsare este moale daca nu o pornesc in fiecare zi si e clar ca nu porneste decat la a doua treia cheie ,daca o amorsez porneste la a doua cheie. Un alt fenomen ce mi sa intamplat a treia oara este,, in timpul mersului dupa cativa km o bucta de timp se accelereaza tot in suturi parca nu primeste destula motorina. daca o opresc si stau cateva minute merge ca dracu iara. ma poate ajuta cineva cu o sugestie doua ?
-
- simpatizant
- Mesaje: 42
- Membru din: Vin 09-Oct-2015 10:10
- Localitate: baia mare
Re: probleme de alimentare ?
mentionez ca este motor 2.0 hdi 136 cai din 2005
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
Re: probleme de alimentare ?
v1 ceva motorina cu apa de ai fisurat carcasa filtrului de motorina? sau merge jumate apa si restul motorina?... sau conducte alimentare obturate prin lovire.
v2 calculator motor cu fire roase de soricei sau oxidate, contacte imperfecte in blocul de sigurante ecu motor
v3 captator turatie volanta murdar, lovit, defect, senzor turatie ax came deplasat din surubul de prindere (are reglaj pentru distributie)
v4 daca pornirea la rece se face greu posibil 2 sau toate bujiile incandescente sa fie arse
v5 geometrie turbo blocata semi-blocata, ecu motor detecteaza anomaie in evacuare pentru a nu sparge carcasa limitare turatie la 2700rpm +eroare stop service
V6 galerie admisie - evacuare colmatate de funingine stare precara de ingrijire motor uleiul vechi de peste 60kkm
v2 calculator motor cu fire roase de soricei sau oxidate, contacte imperfecte in blocul de sigurante ecu motor
v3 captator turatie volanta murdar, lovit, defect, senzor turatie ax came deplasat din surubul de prindere (are reglaj pentru distributie)
v4 daca pornirea la rece se face greu posibil 2 sau toate bujiile incandescente sa fie arse
v5 geometrie turbo blocata semi-blocata, ecu motor detecteaza anomaie in evacuare pentru a nu sparge carcasa limitare turatie la 2700rpm +eroare stop service
V6 galerie admisie - evacuare colmatate de funingine stare precara de ingrijire motor uleiul vechi de peste 60kkm
-
- simpatizant
- Mesaje: 42
- Membru din: Vin 09-Oct-2015 10:10
- Localitate: baia mare
Re: probleme de alimentare ?
toate acestea au inceput dupa ce am facut schimbul de ulei filtre inclusiv motorina ,toate le-am facut la reprezentanta pt ca abia adusesem masina din Germania si am zis sa vad cu ocazia asta daca tot ce zice cartea si reviziile sunt OK
-
- simpatizant
- Mesaje: 42
- Membru din: Vin 09-Oct-2015 10:10
- Localitate: baia mare
Re: probleme de alimentare ?
ar trebuii sa inlocuiesc para de amorsare ? de ce se dezamorseaza dupa o zi ?
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Re: probleme de alimentare ?
Daca zici ca toate au inceput dupa schimbul de filtru motorina inseamna ca acolo e problema .. la filtru si carcasa filtrului.
Cel mai probabil intrarea si iesirea nu sunt etanse si trage aer. Mai poate fi neetansare la garnitura mare a filtrului de motorina sau la purjorul de apa din filtru.
Mergi la reprezentanta si roaga-i sa remedieze problema pe care ei au creat-o.
Cel mai probabil intrarea si iesirea nu sunt etanse si trage aer. Mai poate fi neetansare la garnitura mare a filtrului de motorina sau la purjorul de apa din filtru.
Mergi la reprezentanta si roaga-i sa remedieze problema pe care ei au creat-o.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
-
- simpatizant
- Mesaje: 42
- Membru din: Vin 09-Oct-2015 10:10
- Localitate: baia mare
Re: probleme de alimentare ?
acolo a fost problema la intrarea in filtru de motorina,nu a fost bagat de tot furtunul pe carcasa filtrului.
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo